Miss Suomi

Yleinen lätinä jä kitinä
Kid

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Kid »

Missikisat on menettäny hohtonsa. Kattelin viimeks niitä varmaan ko olin ala-asteella. Kauniinpiakin naisia monasti nähnyt, noita mahtuu 13 tusinaan. Mutta haaveensa ja unelmansa kullakin.
slam

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja slam »

Suvinen kirjoitti: Naamaltaanhan tuo on ihan tavallinen Siwan kassa.
Eli kyseessä numero 4. Ei ole sellaista "purevuutta" naamassa XD, joka iskisi katsoessa kyseistä naamataulua. Tavanomaiset kasvon piirteet, laihuus ja nuoruuskin ehkä tekee mielenkiinnottomaksi (eli hieman lapsenomainenkin ehkä)

Kuutonen on sellainen, joka iskee tajuntaan aika pahasti... Toivottavasti voittaa, koska häntä pääsee äänestämään? 8)
slam

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja slam »

Suvinen kirjoitti:Niin, numero 8 eli Miia Lakkistohan on nyt vetäytynyt kisasta "silikonihuhujen" takia.
Ihan kiva huomionhakutemppu. Eiköhän se johonkin tv- visailuun vielä juontajaksi päädy.
voi, vittu! Imin kerran yhden naisen tissejä ja oli niin suloiset, että kyselin onko nää silikonit XD

toinenkin lähdössä iltalehden mukaan? isä kolarissa, äiti leikataan oli otsikko...
DeliriumTremens

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Suvinen kirjoitti:Niin, numero 8 eli Miia Lakkistohan on nyt vetäytynyt kisasta "silikonihuhujen" takia.
Ihan kiva huomionhakutemppu. Eiköhän se johonkin tv- visailuun vielä juontajaksi päädy.

:D eiköhän!
Geetzu

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Suvinen kirjoitti:Niin, numero 8 eli Miia Lakkistohan on nyt vetäytynyt kisasta "silikonihuhujen" takia.
Ihan kiva huomionhakutemppu. Eiköhän se johonkin tv- visailuun vielä juontajaksi päädy.
Kaunis mutta fiksukin vielä, ooh.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Melnais kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Itse olen numero 10:n kannalla.
Huomasitko että se muistuttaa sua?
Tuo ei sinänsä ole kovin ihmeellistä, kun ihmiset kuulemma ihastuvatkin ihmisiin, joiden kasvojen tietyt mittasuhteet ja kaaret ovat samat kuin itsellä. Mulla esim. nenän ja suun välinen etäisyys on sellainen, että jos se on kauhean suuri, en välttämättä pidä ihmistä kovin kauniina, koska itselläni tuo väli ei ole kauhean suuri.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Melnais kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Itse olen numero 10:n kannalla.
Huomasitko että se muistuttaa sua?
Tuo ei sinänsä ole kovin ihmeellistä, kun ihmiset kuulemma ihastuvatkin ihmisiin, joiden kasvojen tietyt mittasuhteet ja kaaret ovat samat kuin itsellä. Mulla esim. nenän ja suun välinen etäisyys on sellainen, että jos se on kauhean suuri, en välttämättä pidä ihmistä kovin kauniina, koska itselläni tuo väli ei ole kauhean suuri.
ihmiset ihastuvat itseensä uudelleen ja uudelleen... Surullista, mutta paskaa... :lol: Onneksi bedlam on sentään mies! toivoa on olemassa :lol:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

irmelianneli kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Huomasitko että se muistuttaa sua?
Tämä voi tietysti vaikuttaa mieltymykseen.. ;)

edit. En mä kyllä huomannut mitään yhteispiirteitä edes lähemmässä tarkastelussa.
No en mäkään! Sulla on normaalit hampaat ja ikenet. Olet paljon kauniimpi.

Onko tuo 3. Julita sen BB:n Antti A:n hoito muuten? Ei sekään mikään hirviö ole minusta, nätti tyttö. Muutamia oikeinkin pelottavia tapauksia löytyy kyllä tästäkin otoksesta.

Mitä ihmettä kysyy hän, siis aika hetki meni ennen kuin olin vähänkään varma että nyt ei siis puhuta Mellistä. Nimittäin jos puhutaa ni vähänkö syö (ei munaa hän) miestä kun muistaa että kerran mellillä sumppi pihisi ja pyysi vain että Jouskaaaaa tuo sä pullat mukanas, tai ei se mennykään niin vaan hän oli juuri leiponut pulluskoita ja pyysi vaan että tuo itsesi semmoisena kuin olet, ollut aina.

Mut rupes perk mun kanssa pelailemaan, joten en mennyt enkä..
Exsat

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Exsat »

jouden-za kirjoitti: Mitä ihmettä kysyy hän, siis aika hetki meni ennen kuin olin vähänkään varma että nyt ei siis puhuta Mellistä. Nimittäin jos puhutaa ni vähänkö syö (ei munaa hän) miestä kun muistaa että kerran mellillä sumppi pihisi ja pyysi vain että Jouskaaaaa tuo sä pullat mukanas, tai ei se mennykään niin vaan hän oli juuri leiponut pulluskoita ja pyysi vaan että tuo itsesi semmoisena kuin olet, ollut aina.

Mut rupes perk mun kanssa pelailemaan, joten en mennyt enkä..
Mä luulen että Mel tarkoitti mua sanoessaan "sua". Itsehän Melsku on nimittäin viehko blondi.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
Melnais kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Itse olen numero 10:n kannalla.
Huomasitko että se muistuttaa sua?
Tuo ei sinänsä ole kovin ihmeellistä, kun ihmiset kuulemma ihastuvatkin ihmisiin, joiden kasvojen tietyt mittasuhteet ja kaaret ovat samat kuin itsellä. Mulla esim. nenän ja suun välinen etäisyys on sellainen, että jos se on kauhean suuri, en välttämättä pidä ihmistä kovin kauniina, koska itselläni tuo väli ei ole kauhean suuri.

Aika osuvaa taitaa tuo olla suhteessa siihen karvoitukseen, nimittäin olen kuullut sanottavan että nuo mustat ensinnäkin haisevat pahalle ja sitten ovat aika helvetin karvasiakin vielä, koska vasta jokin aika sitten pudonneet puusta ilm. poks.
slam

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja slam »

jouden-za kirjoitti:

Aika osuvaa taitaa tuo olla suhteessa siihen karvoitukseen, nimittäin olen kuullut sanottavan että nuo mustat ensinnäkin haisevat pahalle ja sitten ovat aika helvetin karvasiakin vielä, koska vasta jokin aika sitten pudonneet puusta ilm. poks.
Onko harhakäsitys, mutta eikös intialaiset ole karvaisempaa lajia kuin afrikaano? Valkonaama on valkolainen
Viimeksi muokannut slam, 01.02.2006 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Mitä ihmettä kysyy hän, siis aika hetki meni ennen kuin olin vähänkään varma että nyt ei siis puhuta Mellistä. Nimittäin jos puhutaa ni vähänkö syö (ei munaa hän) miestä kun muistaa että kerran mellillä sumppi pihisi ja pyysi vain että Jouskaaaaa tuo sä pullat mukanas, tai ei se mennykään niin vaan hän oli juuri leiponut pulluskoita ja pyysi vaan että tuo itsesi semmoisena kuin olet, ollut aina.

Mut rupes perk mun kanssa pelailemaan, joten en mennyt enkä..
Mä luulen että Mel tarkoitti mua sanoessaan "sua". Itsehän Melsku on nimittäin viehko blondi.
Mä en kyllä yleensä tajua hölökäsenpölläystä tuon joudenin purskauksista. Ehkä mulla on joku lukihäriö tai hahmotusongelma.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Huomasitko että se muistuttaa sua?
Tuo ei sinänsä ole kovin ihmeellistä, kun ihmiset kuulemma ihastuvatkin ihmisiin, joiden kasvojen tietyt mittasuhteet ja kaaret ovat samat kuin itsellä. Mulla esim. nenän ja suun välinen etäisyys on sellainen, että jos se on kauhean suuri, en välttämättä pidä ihmistä kovin kauniina, koska itselläni tuo väli ei ole kauhean suuri.

Aika osuvaa taitaa tuo olla suhteessa siihen karvoitukseen, nimittäin olen kuullut sanottavan että nuo mustat ensinnäkin haisevat pahalle ja sitten ovat aika helvetin karvasiakin vielä, koska vasta jokin aika sitten pudonneet puusta ilm. poks.
No eipä taida olla ainakaan minun kohdallani. Korostan vielä kerran, että viehätyn ihan luontaisesti aika vähäkarvaisista miehistä. En kyllä tsekkaile, onko mies karvainen vai ei, mutta ne miehet, jotka ovat nenääni tuoksuneet hyviltä, ovat olleet aika vähäkarvaisia. Se on tämä erilaisten geenien viehätys katsos. Yksi karvainen per suhde riittää hyvin.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Exsat kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Mitä ihmettä kysyy hän, siis aika hetki meni ennen kuin olin vähänkään varma että nyt ei siis puhuta Mellistä. Nimittäin jos puhutaa ni vähänkö syö (ei munaa hän) miestä kun muistaa että kerran mellillä sumppi pihisi ja pyysi vain että Jouskaaaaa tuo sä pullat mukanas, tai ei se mennykään niin vaan hän oli juuri leiponut pulluskoita ja pyysi vaan että tuo itsesi semmoisena kuin olet, ollut aina.

Mut rupes perk mun kanssa pelailemaan, joten en mennyt enkä..
Mä luulen että Mel tarkoitti mua sanoessaan "sua". Itsehän Melsku on nimittäin viehko blondi.
No niinpä, onnex ja huh sillä vähänkö olisin ruvennut jo sitä jakkaraa potkii jalkojeni alta pois ja sit narussa hups, naps ja loppu-orks.

Mut säkö oot semmonen mallimissi-tyttönen?..hmm vieläkö sulla on se poitsuliinifrendi siellä huseeraamassa? Olitko sä muuten siellä miitissä kerran jossa kunnioitin läsnäolollani teitä? Luulen niin että sä olit se söpötys joka mua pyysi itseensä?
slam

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
Mä en kyllä yleensä tajua hölökäsenpölläystä tuon joudenin purskauksista. Ehkä mulla on joku lukihäriö tai hahmotusongelma.
Södeksit karvat "alapärstässä" on ihan ok;koot... :)

esim. http://www.free6.com/gallery.php?url=ww ... id=1862205
Exsat

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Exsat »

jouden-za kirjoitti:Luulen niin että sä olit se söpötys joka mua pyysi itseensä?
Ei, se oli kyllä se poitsuliinifrendi. Mutta se ei kato tiennyt, että mitä jou poks tsäp tarkoittaa juunou.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Tuo ei sinänsä ole kovin ihmeellistä, kun ihmiset kuulemma ihastuvatkin ihmisiin, joiden kasvojen tietyt mittasuhteet ja kaaret ovat samat kuin itsellä. Mulla esim. nenän ja suun välinen etäisyys on sellainen, että jos se on kauhean suuri, en välttämättä pidä ihmistä kovin kauniina, koska itselläni tuo väli ei ole kauhean suuri.

Aika osuvaa taitaa tuo olla suhteessa siihen karvoitukseen, nimittäin olen kuullut sanottavan että nuo mustat ensinnäkin haisevat pahalle ja sitten ovat aika helvetin karvasiakin vielä, koska vasta jokin aika sitten pudonneet puusta ilm. poks.
Se on tämä erilaisten geenien viehätys katsos.

Kas kas ja hyvä hyvä, Kiksauksella ei tosiaankaan ole biologiantunnit menneet ohi:)
slam

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja slam »

jouden-za kirjoitti:

Kas kas ja hyvä hyvä, Kiksauksella ei tosiaankaan ole biologiantunnit menneet ohi:)
Etninen puhdistus yhdentymisen kautta... kait sekin on tulevaisuuden biologiaa...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Exsat kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Luulen niin että sä olit se söpötys joka mua pyysi itseensä?
Ei, se oli kyllä se poitsuliinifrendi. Mutta se ei kato tiennyt, että mitä jou poks tsäp tarkoittaa juunou.
Aijaa ja vai ni, vedä kuivat puznuznamuska japs, maistaa, hyvällekö juuh.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

slam kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:

Kas kas ja hyvä hyvä, Kiksauksella ei tosiaankaan ole biologiantunnit menneet ohi:)
Etninen puhdistus yhdentymisen kautta... kait sekin on tulevaisuuden biologiaa...
Kas Ylöjärven tiikkeri, mut ei, ei se ole multa yhtään pois jos puusta putoo liaanilla kaveri ja repäsee yhen valkosen nartun sinne taivaisiin, tosin sitä vähän epäilen et voiko se viedä sinne taivaisiin..kerro Keikauttaja? Veikö Los ankelisin pappa 68v sut heveniin, ja itsensä myös useamman kerran..just joo?
slam

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja slam »

jouden-za kirjoitti:just joo?
Oliko tama ny ylärumpusovinismisoolo? :shock:

Jos ruokkis itseensä puurolla ja painuisi petille...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

slam kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:just joo?
Oliko tama ny ylärumpusovinismisoolo? :shock:

Jos ruokkis itseensä puurolla ja painuisi petille...
Mee huilimaan, se jeesaa---#
slam

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja slam »

jouden-za kirjoitti:
slam kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:just joo?
Oliko tama ny ylärumpusovinismisoolo? :shock:

Jos ruokkis itseensä puurolla ja painuisi petille...
Mee huilimaan, se jeesaa---#
Janottaisi ja huvittaisi vedää kaljasta perseet, mutta pari öötä hommia edessä... :P hope sou on mukavia tyttösiä kaupoissa ja huoltamon baareissa...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

slam kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
slam kirjoitti:
Oliko tama ny ylärumpusovinismisoolo? :shock:

Jos ruokkis itseensä puurolla ja painuisi petille...
Mee huilimaan, se jeesaa---#
hope sou on mukavia tyttösiä kaupoissa ja huoltamon baareissa...
Ja mitä sitten, teetkö jotain?

Tosin sillä mitään välii ole jos se kattelukin riittää..hei jatka vaan kattelua ja sit otat ehkä käpsyseenkin siellä nupin takaosassa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Se on tämä erilaisten geenien viehätys katsos.

Kas kas ja hyvä hyvä, Kiksauksella ei tosiaankaan ole biologiantunnit menneet ohi:)
Täytyy kyllä sanoa, että biologian tunneilla opin kyllä ihan muita asioita kuin erilaisten geenien viehätystä. Onkohan ne jo nyt siellä opintovaatimuksissa.. Olen oppinut erilaisten geenien viehätyksestä ja e-pillerien, raskauden ja muiden hormonien vaikutuksesta naisen partnerinvalintakykyihin kaikenmaailman tiedelehdistä ja evoluutiopsykologisista ja kulttuuriantropoligisista teoksista, jotka ovat intohimoni pienten, tummien, hyvin ruskettuvien ja suht kuivaihoisten miesten nuuskuttamisen ohella.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin