Nimeä suosikkisi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ElanorRaven kirjoitti:HellBellkin on muuten aika ihQ. :h::h::h::h::h:
Mua on kielletty sanomasta tuota :mrgreen:
Starflare

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
Starflaresta tykkään, kun sen kanssa voi puhua musiikista ilman että tulee välikommentteja tyyliin "Sattuuko tota laulajaa, kun se huutaa tolleen?" ja hän on muutenkin mukavan oloinen tyyppi.
:h:
DeliriumTremens

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

hellbell on ihqu :)
HellBell

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

ElanorRaven kirjoitti:HellBellkin on muuten aika ihQ. :h::h::h::h::h:
Eipä aleta! En mä enää katos voi linjanvetojeni takia sanoa tohon mitään ihqumpaan päin olevaa! Kiusaaja!
HellBell

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ei tästä tule nyt mitään teidän kanssa!1

Pinkkejä viboja..
ElanorRaven

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:Emmäkehtaakertoo :oops: :P .
Tuo on tuota suomalaista mentaliteettia - viholliset voidaan kyllä julkistaa (enkä todellakaan tarkoita sua!!!) mutta suosikkeja ei kehdata :lol: Niinhän se menee, jotenkin tuntuu ihmisille olevan "noloa" kehua toisia tai kertoa pitävänsä heistä. Syyllistyn tähän itsekin, ja paljon. Siitä vaan pitäisi päästä eroon, koska sen huomaa itse, miten hyvälle tuulelle tulee, kun kuulee itsestään mukavia kommentteja! Itse sain kerran kuulla jonkun puolituntemattoman sanoneen, että olen tosi ihana tyttö kun olen aina niin iloinen ja nauran paljon. Se oli todellinen päivänpelastus! :h:
Turbohaltija

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Pidän urpiaisesta, koska hänen viestinsä ovat älyllisiä, tasapainoisia ja näkemyksiltään sympaattisia. Sivustahuutaja herättää mielenkiintoani, selvästi älykäs tyyppi. AJ on nätti ja fiksu ja pitää erittäin tyylikkäästi henkilökohtaisen elämänsä pois tältä palstalta - ihailen ja arvostan. Edithin viestit tuovat mulle monesti hymyn huuleen, kiitos niistä :) Paras avatar on tällä hetkellä Suvisella, kerrassaan mahtava :rofl: Monia muitakin voisin toki mainita. Gattacalla puzznuzz, sillei ohimennen niiq, jeespoks zäp
nypari

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja nypari »

IRL en tunne ketään, jokusen olen tavannut, joten se siitä. Huumori on tärkeää, mutta jos mainitsen joitakin tyyppejä, joilla on paljon samankaltaisia ajatuksia kuin itselläni(ei järjestyksessä):

*käy läpi käyttäjälistan*

- Melnais
- Keikaus
- Aarne Ankka
- Lolita
- Bedlam
- Kesseli
- Zeb
- Mylwin
- faghag
- urpiainen

Heidän juttuja lukiessani voin usein tuntea soul mate kokemuksia. Yhtä lailla he vaikuttavat kaikki symppiksiltä.
ninnithequeen

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lista jatkukoon:

Starflare on mukava nuorimies, mielipiteineen kaikkineen. Mii laiks.

Hellbell on symppis neitokainen, siis tekstien perusteella, en ole tavannut.

Tix nyt on mikä on, mut mii laiks enivei. Kerran kätellyt ko. henkilöä, ja sen jälkeen olinkin sulaa vahaa.

Niin moni jää nyt luetteloimatta, helpompi olisi listat ne, joista ei tykkää. Heitä ei ole kuin kolme.

Perusteluja kehiin, miksi kukakin tykkää mistä tykkää. Hyvää mieltä kaikille pusnus :h:

.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ElanorRaven kirjoitti:Tuo on tuota suomalaista mentaliteettia - viholliset voidaan kyllä julkistaa mutta suosikkeja ei kehdata :lol: Niinhän se menee, jotenkin tuntuu ihmisille olevan "noloa" kehua toisia tai kertoa pitävänsä heistä. Syyllistyn tähän itsekin, ja paljon. Siitä vaan pitäisi päästä eroon, koska sen huomaa itse, miten hyvälle tuulelle tulee, kun kuulee itsestään mukavia kommentteja!
Mä olen vähän tämmönen. En mä pysty tämmöisessä ketjussa nimeämään ihmisiä, joista tykkään erityisesti. Ei kissa käskien laula, eiku... Mä esittelen mielipiteitäni ja saan pusnuskohtauksia sitten spontaanisti. Siihen asti edeleen kaikille tiedoksi, että ihan kivoja olette, toiset enemmän ja toiset vähemmän :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Miitissä tavatuista ainakin:
-Ninni
-Niba
ja
-Manala
vaikuttivat tuttavuuksilta, joihin törmäisi mielellään uudemmankin kerran.
(Manalaan pätee ainakin palstalla erinomaisen hyvin toi vihailijaketjussa lanseerattu määritelmä "Törkeä, mutta hauska".)
A.Ankan olin tavannut jo aiemminkin ja ihan OK sekin on.
Nojoojustia taidan olla jäävi kommentoimaan. :P
Palstakirjoittelun perusteella positiivinen mielikuva on jäänyt ainakin näistä:
-Turbohaltija
-Suvinen
-Mojo
-Mylwin
-Edith
-Lilo
-LillyMunster
-cardic
-Lolita
-Patz
-Bhven
-urpiainen
-PerttiMakimaa
[edit]Meinasi vallan unhoittua: -KulisataN[/edit]

Fahghag ja Keikaus vaikuttaa mielenkiintoisilta tapauksilta kans.
Marthan "vähänkin kuivempaa niin se olisi jo jauhetta" -huumorintaju on tosi yes.
Viimeksi muokannut Elukka, 27.01.2006 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Oikeastaan olen HellBellin kannalla sikäli, että ei tällaisia jyvien erottelu akanoista -ketjuja pitäisi harrastaa ollenkaan, ei pahassa eikä näennäisesti hyvässäkään. Mutta eihän sitä malta olla vastaamatta! Ja onhan tämä vaikeata sikäli, että oikeastaan pidän kaikista - enhän täällä muuten roikkuisi.

Huomautettakoon vielä, että ketään en ole irl tavannut, eli mielikuvani ovat todellakin vain mielikuvia - kertonevat enemmän minusta kuin kenestäkään muusta. Ja nämä ovat ihan satunnaisessa järjestyksessä.

No, aloitetaan vaikka paljastamalla jakomielisyyteni: jotenkin onnistun pitämään kolmesta viimeiaikoina lähinnä keskenään kinailleesta tyypistä: Ninni on jotenkin niin aidon tuntuinen ihminen (ja siksi varmaan ottaa asioita itsennsä silloinkin kun ei ehkä pitäisi), ja selvästi nauttii perhe-elämästään hienosti. Minusta tällainen on erityisen hienoa nykyaikana, kun suurin osa ihmisistä virittää kyynisyyden ja ironian hunnun suojakseen - silloin on toki helppo olla ottamatta itseensä, kun ei koskaan pane persoonaansa peliin. Nojoojust ei ole kirjoittanut kovin paljon minua lähellä olevista aiheista, mutta jotenkin hän on myös onnistunut voittamaan sympatiani puolelleen. Aito_Johannan taas koen olevan tietyissä asioissa kovin lähellä omaa maailmaani, ja lukisin mieluusti enemmän esimerkiksi hänen juttujaan kulttuurista. Sitä paitsi AJ:n piilohuumori on usein tosi hauskaa.

Sitten tämä usein lyhyitä vitsejä tai peräti one-linereita suosiva ryhmä. Omia suosikkejani täältä ovat ainakin Nexie, Martha, Ann ja Mylwin. Kaikki ovat kovin hauskoja, mutta hauskuttelunsa takana selvästi ihmisiä, jotka ovat ilmeisen fiksuja ja joilla on sydän paikallaan. Arvostan.

Sitten on ryhmä hahmoja, joista vain jostain syystä pidän vaikka en ole heidän kanssaan koskaan ihmeemmin palstakommunikoinut. Tällaisia ovat esim. Bedlam, Irmelianneli, Nypari, AarneAnkka, Bloom, Kyyppo, Kesseli, Geetzu, Angita, HellBell, Vaola ja Keikaus (kunhan jättäisi sen evoluutiopsykologia-höpöhöpön vähemmälle :) ).

Oikeasti eniten palstalla kiinnostaa ehkä kulttuurialue, ja siellä toivon aina näkeväni Aimohaikun, RolloTomasin ja FagHagin juttuja. FagHag on sikälikin mainio, että onnistuu varmaan ainoana koko foorumilla olevaan yhtäaikaa räväkkä ja aikuinen. Sitä jos jotain hiekkalaatikkomme kaipaisi.

Ei varmaan ole sellaista keskustelua, johon ei tulisi rutkasti lisää järkeä heti, kun Chap, T3000, Pertzi-eps tai Nokkaeläin päätää hommaan osallistua. Ja sitten on näitä, jotka kiehtovat sillä arvaamattomuudellaan, että koskaan ei tiedä onko heidän kontribuutionsa järkevä vai esimerkki mopon karkaamisesta käsistä - Gattaca ja Manala nyt tulevat heti mieleen. Ja eihän Jouden-zankaan verbaliikkaa voi kuin ihailla.

Herminen viestit ovat aina paitsi fiksuja ja kiinnostavia, niin myös ja ennen kaikkea erittäin omaäänisiä. Arvostan suuresti.

EveryWoman on tietysti myös suosikkejani, koska hän jaksaa jankuttaa ihme asioista vielä pidempään kuin minä. Harvoinpa törmää sellaisiinkaan hahmoihin.

Suuria suosikkihahmojani ovat myös Vadim ja Turbohaltija, jotka sekoittavat hienosti sivistynyttä älyllisyyttä ja huumoria.

Palstasankareitani on myös Suvinen. Hän kirjoittaa niin mukavasti lukemistaan kirjoista ja näkemistään leffoista ja on vaan jotenkin niin ihana. Tosin Suvinen-intoiluni ei ole ehkä puhtaasti myönteisenä koettavaa. Jos tuntisin hänet irl, haluaisin viedä miehensä vaikka kalaretkelle varmistaakseni, että kyseessä on kunnon mies ja tehdäkseni miehelle selväksi, että jos ikinä loukkaa Suvista otan hänet uudelleen kalaretkelle mukaan - ankkurina. Vaikka tarkoitan vilpittömästi hyvää, englanniksi tähän vastattaisiin kai "don't you patronize me!" Tällainen isoveliasenne on siis kai ainakin puoliksi vähättelevää, vaikka en sitä ollenkaan sellaiseksi tarkoitakaan! Ehkä pääsisin tästä yli, jos Suvinen riisuisi Ghostbuster-haarniskansa? :D

Ja kauniiksi lopuksi: Edith. Edithin palstapersoona on hämmästyttävän hauska, fiksu, yllättävä ja näkemyksellään ihastuttava. Sitä paitsi Edith jaksaa aina välillä kehua minua - ja on luvannut pusun, jos joskus johonkin miittiin menisin. Kuinka en voisi tykätä?

No, moni varmasti unohtui, mutta jääköön toiseen kertaan. Kiittämättömyys on maailman palkka.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
ElanorRaven

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

urpiainen kirjoitti:Oikeastaan olen HellBellin kannalla sikäli, että ei tällaisia jyvien erottelu akanoista -ketjuja pitäisi harrastaa ollenkaan, ei pahassa eikä näennäisesti hyvässäkään. Mutta eihän sitä malta olla vastaamatta! Ja onhan tämä vaikeata sikäli, että oikeastaan pidän kakista - enhän täällä muuten roikkuisi.
:lol:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

ElanorRaven kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Oikeastaan olen HellBellin kannalla sikäli, että ei tällaisia jyvien erottelu akanoista -ketjuja pitäisi harrastaa ollenkaan, ei pahassa eikä näennäisesti hyvässäkään. Mutta eihän sitä malta olla vastaamatta! Ja onhan tämä vaikeata sikäli, että oikeastaan pidän kakista - enhän täällä muuten roikkuisi.
:lol:
Kaikkien aikojen freudilainen lipsahdus! Eikä edes tahallinen! Yritin sitä peitellä, mutta kerkesit, pahus, ensin. :D

Oliskohan aika hankkia parempi näppäimistö...
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
ElanorRaven

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

urpiainen kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Oikeastaan olen HellBellin kannalla sikäli, että ei tällaisia jyvien erottelu akanoista -ketjuja pitäisi harrastaa ollenkaan, ei pahassa eikä näennäisesti hyvässäkään. Mutta eihän sitä malta olla vastaamatta! Ja onhan tämä vaikeata sikäli, että oikeastaan pidän kakista - enhän täällä muuten roikkuisi.
:lol:
Kaikkien aikojen freudilainen lipsahdus! Eikä edes tahallinen! Yritin sitä peitellä, mutta kerkesit, pahus, ensin. :D

Oliskohan aika hankkia parempi näppäimistö...
Tunnusta vaan, me ollaan Kityssä... :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

urpiainen kirjoitti:Ja sitten on näitä, jotka kiehtovat sillä arvaamattomuudellaan, että koskaan ei tiedä onko heidän kontribuutionsa järkevä vai esimerkki mopon karkaamisesta käsistä - Gattaca ja Manala nyt tulevat heti mieleen..
Noo.. minulla se on tietoista ilman käsiä ajoa. Joskus taas puhun ihan vakavissani. Te ette aina erota kumpaa, eikä ole niin väliksikään. Aidot asenteeni totta kai aina pohjalla, tapani ilmaista ne joskus tahallaan irrotteleva.
Faghag

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

urpiainen kirjoitti:Ja kauniiksi lopuksi: Edith. Edithin palstapersoona on hämmästyttävän hauska, fiksu, yllättävä ja näkemyksellään ihastuttava. Kuinka en voisi tykätä?
Edith on minustakin hykeryttävän hauska. Mitä tahansa tämän neidin sormista Kityyn singahtaa, se hauskuuttaa minua aina ja välittömästi. Edithistä tulisi loistava käsikirjoittaja, jonka aivoista lähtisi nasevan koomisia draamasarjoja sekä Allenmaiseen tapaan älyllisiä ja neuroottisia elokuvia.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

ElanorRaven kirjoitti:Tunnusta vaan, me ollaan Kityssä... :D
Tämän piti olla pusnus-ketju: saako täällä ollenkaan ilmoittaa, ettei tykkää Elanorista joka paljastaa salatun anaalifiksaationi koko maailmalle? :D
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elukka

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

urpiainen kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Tunnusta vaan, me ollaan Kityssä... :D
Tämän piti olla pusnus-ketju: saako täällä ollenkaan ilmoittaa, ettei tykkää Elanorista joka paljastaa salatun anaalifiksaationi koko maailmalle? :D
Ei ku tää on pelkkää :gee:!
Lilo

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

urpiainen kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Tunnusta vaan, me ollaan Kityssä... :D
Tämän piti olla pusnus-ketju: saako täällä ollenkaan ilmoittaa, ettei tykkää Elanorista joka paljastaa salatun anaalifiksaationi koko maailmalle? :D
Se kuuluu siihen inhokki-ketjuun. Tai vaihtoehtoisesti voit avautua aiheesta reippaasti tuolla ummetuspuolen keskustelussa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kaikki on pusnus-ihquja! Ei pysty listata. No, ehkä yritän kuiteski..

Ninnin, Elpan ja Lolitan jutut luen aina, hauskoja ja viihdyttäviä tarinoita oikeasta elämästä. Näissä naisissa on munaa. Sekä palstalla että livenä.

Sit on Melnais ja Edith. Molemmat kirjottaa uskomattoman hyvin. Jo olisin kateellisuuteen taipuvainen, niin näiden naisten kirjoitustaidot ois ykkösenä mun kateuslistalla.

Sit ettei mee ihan girlpoweriks..niin cardicista pidän kovasti jostain syystä. Samoin Hämärämiehestä. Sit Turbohaltijalla ja Tixillä on fiksuja ja kiinnostavia juttuja.

Hmm, ja sit on tosiaan kaikki muutkin. Ihquja.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Aito_Johanna

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

urpiainen kirjoitti:Aito_Johannan taas koen olevan tietyissä asioissa kovin lähellä omaa maailmaani, ja lukisin mieluusti enemmän esimerkiksi hänen juttujaan kulttuurista. Sitä paitsi AJ:n piilohuumori on usein tosi hauskaa.
:h:
Tällaiset keskustelut ovat vähän hankalia, kun mainitessaan jonkun jättää jonkun toisen mainitsematta ja se on sitten vähän että tosta tykkään ja tosta en. :?
Mutta urpiaisen minäkin (-kin Edithin lisäksi) olen pannut merkille: meillä näyttäisi olevan paljon samoja kiinnostuksen kohteita (kotimainen kirjallisuus tai kirjallisuus ylipäänsä, elokuvat, retkeily...) ja sellainen tietysti on ihqua, niin että jos urppis joskus uskaltautuu irl-miittiin, hänellä on ainakin kaksi naispuolista fanittajaa valmiina :wink:

Rollon elokuvaesseet luen aina, kun kyse on itselleni tutusta elokuvasta, joskus muutenkin, ja ne ovat aina avartavia. Lisäksi rollon one-linerit ovat usein kuivalla tavalla hauskoja.

T3000 osaa käyttää riemastuttavasti sanan säilää.

Manala on myös pätevä koomikko, jos ei vedä ihan överiksi. (Nauroin eilen "jumppanorsulle" vielä pitkään itsekseni.)

Exsatin juttuja luen mielelläni.

Edith, mustaenkeli, pertzi/eps, Turbohaltija, chap yms. vaisut seurapeliseuralaiset, joita olen livenä tavannut vähän enemmän kuin puolen minuutin verran, ovat kivoja.

Ja toki moni muukin on mussukka.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Aito_Johanna kirjoitti:meillä näyttäisi olevan paljon samoja kiinnostuksen kohteita (...) retkeily
Hei, en tiennyt, että jaat kiinnostuksen retkeilyyn! Tälle harrastukselle pitäisikin joskus perustaa oma ketjunsa. Ehkä sitä kautta saisin minäkin keskusteluyhteyden myös noihin tosimies-osaston kirjoittajiin, jotka nyt ovat jääneet minulle aika etäisiksi. Joku niistä taisi ilmoittautua jossain yhteydessä retkeilyn asiantuntijaksi. Saisivat jakaa asiantuntevuuttaan tarvitseville!

Mutta ketjun aiheeseen lisäisin vielä, että McJanne vaikuttaa oikein sydämelliseltä ja hauskalta hahmolta, ja Bluntlyn viestit ovat omalla aika - noh, bluntilla - tyylillään kertakaikkisen riemukkaita.

Kehuisin Liloa ja ElanorRavenia myös, jos ne ei vain pilkkaisi psykologisia erityispiirteitäni. :roll: Ja vielä pusnus-ketjussa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

En viitsi nyt alkaa suosikin leimoja lätkimään keneenkään. Joidenkin tekstejä tulee tietysti luettua suuremmalla innolla kuin toisten, mutta näihin kity-populaation jäseniin kuuluu myös niitä, joiden kanssa on hyvinkin eriäviä mielipiteitä asioista.

Keneenkään en ainakaan suhtaudu vihamielisesti, vaikka joidenkin räyhääminen ja asiaton kirjoittelu saattaa joskus ärsyttää hitusen jopa minua.
"I want you to get excited about your life."
Aito_Johanna

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

urpiainen kirjoitti:Hei, en tiennyt, että jaat kiinnostuksen retkeilyyn! Tälle harrastukselle pitäisikin joskus perustaa oma ketjunsa. Ehkä sitä kautta saisin minäkin keskusteluyhteyden myös noihin tosimies-osaston kirjoittajiin, jotka nyt ovat jääneet minulle aika etäisiksi. Joku niistä taisi ilmoittautua jossain yhteydessä retkeilyn asiantuntijaksi. Saisivat jakaa asiantuntevuuttaan tarvitseville!
Voe tokkiinsa jaan, vaikka en voikaan kehuskella olevani mitenkään pro.

Vanhassa Cityssä oli, ja saattoi se seurata tännekin mutta ei ole avannut sanaista arkkuaan aikoihin, sellainen Boing-nimimerkkinen heppu, joka ei koskaan muusta puhunutkaan kuin luonnosta ja retkeilystä. Hän oli kyllä yhden asian fakkiudessaan jo melkein pelottava. (vrt. rollo & elokuvat :twisted: )
Vastaa Viestiin