Numban bileiden osallistujalista

Info tulevista miiteistä
nypari

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mihis aikaan porukat on pelipaikoille menos, ja meettekö suoraan vai kuppilan kautta?
Patz

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Patz »

nypari kirjoitti:Mihis aikaan porukat on pelipaikoille menos, ja meettekö suoraan vai kuppilan kautta?
Veikkaisin että viiden (?) maissa? Tosin, mä olen Mansessa jo yhden pintaan eli luultavasti virittäydyn illan tunnelmiin jo ennen hotelliin pääsyä jossain paikallisessa juottolassa... Kai siellä sellasia on? :mrgreen:

t.Turisti
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Mihis aikaan porukat on pelipaikoille menos, ja meettekö suoraan vai kuppilan kautta?
Vähän puhuttiin Niban kanssa, että joskus kuudelta voitaisiin alkaa pelata taskubilistä. Lähdemme meinaan täältä pk-seudulta joskus puoli neljän aikoihin, joten kuudelta pelin aloittaminen kityläisten kanssa on varmaan jotenkuten realistinen arvio. Riippuu tietenkin Niban, Mustanenkelin ja hänen armaansa meikkaustarpeesta.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tissinikki kirjoitti: Tosin, mä olen Mansessa jo yhden pintaan eli luultavasti virittäydyn illan tunnelmiin jo ennen hotelliin pääsyä jossain paikallisessa juottolassa... Kai siellä sellasia on? :mrgreen:

t.Turisti
Onhan meillä Esson paari tossa pääraitin varrella. Siellä on A-oikeudet ja pullakahvit eurolla. Ovessa on kyltti 'Tappelu tasatunnein'. Siellä sitten...
Dumari

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ottakaas pojat (Bluntly,Starflare) sitten jotain musaa ellette halua kuunnella mun levyjä kaiken aikaa.

Kiikutetaan Starflare mahdollisesti ajoissa sinne pelipaikalle ja sitten neljäksi minä ja Bluntly suunnataan hotellille. Jotain sellaista, kyl se hyvin menee.
Starflare

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Dumari kirjoitti:Ottakaas pojat (Bluntly,Starflare) sitten jotain musaa ellette halua kuunnella mun levyjä kaiken aikaa.

Kiikutetaan Starflare mahdollisesti ajoissa sinne pelipaikalle ja sitten neljäksi minä ja Bluntly suunnataan hotellille. Jotain sellaista, kyl se hyvin menee.
Mulla on tossa yksi tyhjä cd jonka voisi uhrata ja tunkea täyteen jotakin. Ehdotuksia? Rajoituksia? jos ei mitään kuulu niin aamulla käräytän jotain miumaumukkaan :) .
Dumari

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Starflare kirjoitti: Mulla on tossa yksi tyhjä cd jonka voisi uhrata ja tunkea täyteen jotakin. Ehdotuksia? Rajoituksia? jos ei mitään kuulu niin aamulla käräytän jotain miumaumukkaan :) .
Mä poltin just maidenii levyllisen. Emmie oikeen tiiä, polta jotain energistä muttei niin örmyä :D
Nimitz

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Tissinikki kirjoitti:Veikkaisin että viiden (?) maissa? Tosin, mä olen Mansessa jo yhden pintaan eli luultavasti virittäydyn illan tunnelmiin jo ennen hotelliin pääsyä jossain paikallisessa juottolassa... Kai siellä sellasia on? :mrgreen:

t.Turisti
On siellä. :beer:
ninnithequeen

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nimitz kirjoitti:
Tissinikki kirjoitti:Veikkaisin että viiden (?) maissa? Tosin, mä olen Mansessa jo yhden pintaan eli luultavasti virittäydyn illan tunnelmiin jo ennen hotelliin pääsyä jossain paikallisessa juottolassa... Kai siellä sellasia on? :mrgreen:

t.Turisti
On siellä. :beer:
Ooksä rakastunu Patziin? :perse:
1108

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jihuu, 2,25m2/henki tilaa!!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Jihuu, 2,25m2/henki tilaa!!!
Kyllä sun täytyy seuraavia bileitä varten hankkia isompi asunto.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Lolita kirjoitti:
1108 kirjoitti:Jihuu, 2,25m2/henki tilaa!!!
Kyllä sun täytyy seuraavia bileitä varten hankkia isompi asunto.
Oikee asenne! You Go Girl!!
<3
nypari

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lolita kirjoitti:
1108 kirjoitti:Jihuu, 2,25m2/henki tilaa!!!
Kyllä sun täytyy seuraavia bileitä varten hankkia isompi asunto.
Tai kyhätä parvi, johon raahataan sammuneet. Eli eiku vahvaa bööliä tekemään.
Angita

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Angita »

Keikaus kirjoitti:
nypari kirjoitti:Mihis aikaan porukat on pelipaikoille menos, ja meettekö suoraan vai kuppilan kautta?
Vähän puhuttiin Niban kanssa, että joskus kuudelta voitaisiin alkaa pelata taskubilistä. Lähdemme meinaan täältä pk-seudulta joskus puoli neljän aikoihin, joten kuudelta pelin aloittaminen kityläisten kanssa on varmaan jotenkuten realistinen arvio. Riippuu tietenkin Niban, Mustanenkelin ja hänen armaansa meikkaustarpeesta.
:shock: Iltatähdestä pitää lunastaa huone klo 15 mennessä, respa meneepi kiinni...
nokkaelain

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Hyvin epävarmasti tuli mieleen, että vois lähteä Tanpereelle ja kaapata yöksi veljen kämpän, kun tuo kuitenkin lähtee viikonlopuksi Helsinkiin tyttöystävänsä luokse.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Niba »

Angita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
nypari kirjoitti:Mihis aikaan porukat on pelipaikoille menos, ja meettekö suoraan vai kuppilan kautta?
Vähän puhuttiin Niban kanssa, että joskus kuudelta voitaisiin alkaa pelata taskubilistä. Lähdemme meinaan täältä pk-seudulta joskus puoli neljän aikoihin, joten kuudelta pelin aloittaminen kityläisten kanssa on varmaan jotenkuten realistinen arvio. Riippuu tietenkin Niban, Mustanenkelin ja hänen armaansa meikkaustarpeesta.
:shock: Iltatähdestä pitää lunastaa huone klo 15 mennessä, respa meneepi kiinni...
Ootsää lähös Angita? Kyllä jotai keksitään puhutettii jo iltatähtee..
Meill' on jo joku soppari sen kans ja avaintenki siirto kuuluu siihe..
Tietysti vois parempiikin olla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Clay »

1108 kirjoitti:Jihuu, 2,25m2/henki tilaa!!!
Mä vien alle neliön tilaa. Olen pikkunen.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä lähden nyt kohti bileitä. Yksin. Miespuolinen kopioni jättäytyy pois, mutta lupasi tulla baariin sentään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No perkele!
Kertokee nyt keitä teitä siä on ja onko hauskoo?
Mekin päivitettiin meidän pileitten tapahtumia tänne...

Nimimerkki Katkera Kotiinjäänyt
ElanorRaven

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Pitäkää sitten hauskaa kaikkien kotiinjääneidenkin edestä :P Minä täällä kuuntelen leppoisaa skottifolkkia ja suunnittelen nukkumaanmenoa :D
nojoojust

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

ninnithequeen kirjoitti:No perkele!
Kertokee nyt keitä teitä siä on ja onko hauskoo?
Mekin päivitettiin meidän pileitten tapahtumia tänne...

Nimimerkki Katkera Kotiinjäänyt
Ilmeisesti siellä on sikakivaa. Ovat unohtaneet meidät. :cry:
nypari

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mä vasta siivoilen, ettei krapulanapulaviestikapulassa tartte. Lähden noin tunnin kuluessa. Eihän matkaa tule kuin kilsa, joten kävellen se taittuu vaikka joutuis ojanpenkereestä vauhtia välillä ottamaan. Noi amatöörit on kuitenkin aloitelleet jo päivällä, joten välikuolema on väistämätön, zähää! :mrgreen:
ninnithequeen

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nojoojust kirjoitti:
Ilmeisesti siellä on sikakivaa. Ovat unohtaneet meidät. :cry:
Joo, ei ne sätissäkään puhu mitään. Mä tilasin kyl jo kännipuhelun sieltä illaksi :lol:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ninnithequeen kirjoitti:Mä tilasin kyl jo kännipuhelun sieltä illaksi :lol:
*hih*
Joo yks kännipuhelu tännekin kiitos :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
nypari

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja nypari »

Georgina kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä tilasin kyl jo kännipuhelun sieltä illaksi :lol:
*hih*
Joo yks kännipuhelu tännekin kiitos :D
Sori, en ole ajatellut ajella klaniksi. :mrgreen: