Numban bileiden osallistujalista

Info tulevista miiteistä
ninnithequeen

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti: viimistään kello 15-16 ehtisin työmaalle Pitskuun.
Niin mikä päivä :lol:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti: viimistään kello 15-16 ehtisin työmaalle Pitskuun.
Niin mikä päivä :lol:
Seuraavana päivänä... siis jos pileet on lauantaina, ni sunnuntaina työmaalle... jos muistini ei pahemmin pätki...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Niih, Starflare oli eka, hälle ep. Bluntly tais olla toka ja sit ninni oli kolmas viimeyönä sätissä, jos tulkitsen oma kehittämää varausjärjestelmääni oikein.

Onnistuisiko jos mustis+kumppani menee parisuhdeautolla eli aarnen matkassa, koska kaikki ei mahu mun autoon.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Joo, kait mäkin ilmestyn pelipaikalle.

Elikkäs.. alustavasti ollan dumiksen kanssa ajateltu jakaa omppuhotellissa huone. 2 henkeä vielä mahtuu mukaan ja jos meitä on neljä, hinta henkilöä kohden olisi päätä huimaavat 13,75 €

Ja jos Elanoria kiinnostaa pääse pientä bensakorvausta vastaa autolla Turusta sinne ja takas.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mojo kirjoitti:2 henkeä vielä mahtuu mukaan ja jos meitä on neljä, hinta henkilöä kohden olisi päätä huimaavat 13,75 €
Tämä olisi kiinnostunut tuosta majoitusvaihtoehdosta edelleen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Eli yks henkilöitymä mahtunee viäl. Vai oliko Tissis tulossa?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mojo kirjoitti:Ja jos Elanoria kiinnostaa pääse pientä bensakorvausta vastaa autolla Turusta sinne ja takas.
Todellakin! o/
1108

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Näyttää pahasti siltä että bileisiin tulee siis osallistumaan noin 21 henkeä.

36m2/21= 1,71m2/henki :shock:

Nooh, sopu sijaa antaa... Kunhan ette ala meneen sisäkkäin, luovutan oman tilani siinätapauksessa käyttöön ja livistän baariin yksin.
Patz

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mojo kirjoitti:Vai oliko Tissis tulossa?
Tulossa ollaan! Kyytiinkin mahtuu edelleen ainakin 3 henkilöä eli halukkaat lapa ojoon tai yyveetä laatikkoon.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Tissinikki kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Vai oliko Tissis tulossa?
Tulossa ollaan! Kyytiinkin mahtuu edelleen ainakin 3 henkilöä eli halukkaat lapa ojoon tai yyveetä laatikkoon.
Jeps plops... huone täynnä.
Kunhan Bluntly laittaa yyveetä paan varauksen meneen.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Patz

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Patz »

Yksi paikka mansesteriin mennyt, vielä mahtuu pari innokasta mukaan!
hebuli

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Harkitsin mukaanlähtöä, mutta kuten numba totesi, taitaa olla ilmoittautunut vähän liikaa väkeä niin pieneen tilaan. Jos lähtisin, viettäisin aikaa kai lähinnä juottoloissa ja hotellilla. Eli todennäköisesti en tule.
Patz

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Patz »

hebuli kirjoitti:Harkitsin mukaanlähtöä, mutta kuten numba totesi, taitaa olla ilmoittautunut vähän liikaa väkeä niin pieneen tilaan. Jos lähtisin, viettäisin aikaa kai lähinnä juottoloissa ja hotellilla. Eli todennäköisesti en tule.
Aina on tilaa yhdelle joka käyttää.. ei haise! Ja kyytiinkin mahtuu jos mieli muuttuu... ;)
Starflare

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kysytään nyt tälleen reippaasti etuajassa, ettei tule sanomisia suuntaan tai toiseen: Etää moneltako oli Dumari & co. ajatellut lähteä liikenteeseen, ja tulenko kapitaaliin vai koukkaatteko plutonium katedraalini kautta?
Dumari

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Starflare kirjoitti:Kysytään nyt tälleen reippaasti etuajassa, ettei tule sanomisia suuntaan tai toiseen: Etää moneltako oli Dumari & co. ajatellut lähteä liikenteeseen, ja tulenko kapitaaliin vai koukkaatteko plutonium katedraalini kautta?
Lähtö Hesasta vois olla jossain 11:ta kulmilla vaikka näin alustavasti, muutkin saa ilmoitella mielipiteitään. Neljältä sinne omppuun varmaan pitää mennä lunastaan se huone.

Jos sut pystyy noukkimaan siitä jostain suunnilleen matkan varrelta, niin kaipa sekin onnistuisi, mikäli muistan oikein asuinlokaatiosi. Voit laittaa ehdotuksia vaikka yv:llä.
tonttu

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja tonttu »

:off:

Huonettahan Ompusta ei tarvitse erikseen lunastaa, kun se on varattu ja maksettu netin kautta. Kaikki tarvittava roina (ovikoodit yms.) tulee sitten mailiin. Hotellissahan ei ole erikseen respaa.
Tuli vaan mieleen.
Dumari

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Dumari »

tonttu kirjoitti::off:

Huonettahan Ompusta ei tarvitse erikseen lunastaa, kun se on varattu ja maksettu netin kautta. Kaikki tarvittava roina (ovikoodit yms.) tulee sitten mailiin. Hotellissahan ei ole erikseen respaa.
Tuli vaan mieleen.
No pewkele, jotain semmoista, mutta ne kamat sinne saa viedä vasta neljältä.
tonttu

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Jep, aikaisintaan neljältä kyllä juu.
Starflare

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Dumari kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Kysytään nyt tälleen reippaasti etuajassa, ettei tule sanomisia suuntaan tai toiseen: Etää moneltako oli Dumari & co. ajatellut lähteä liikenteeseen, ja tulenko kapitaaliin vai koukkaatteko plutonium katedraalini kautta?
Lähtö Hesasta vois olla jossain 11:ta kulmilla vaikka näin alustavasti, muutkin saa ilmoitella mielipiteitään. Neljältä sinne omppuun varmaan pitää mennä lunastaan se huone.

Jos sut pystyy noukkimaan siitä jostain suunnilleen matkan varrelta, niin kaipa sekin onnistuisi, mikäli muistan oikein asuinlokaatiosi. Voit laittaa ehdotuksia vaikka yv:llä.
Lähtöaikaa komppaan, sillä olen kiero kuin korkkiruuvi, ja ajattelin käydä ihmettelemässä SuoMusiikin levytarjontaa kun niinkin mainio puoti siihen ulottuville kerran sattuu, ja tuo paikka menee neljältä kiinni.

Ei se minun mielestäni koukkaa kuin pierun verran jos tulette tätä kautta, ja voin helposti liikkua täältäkin jollekin isolle kaupalle tahi muulle maamerkille, ettei tarvitse tuskailla minkään ihmeosoitteiden kanssa.
1108

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja kämpille saa tulla nököttään siksi aikaa että saatte huoneenne.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Niba »

Entistä todennäköisempää et oon tulossa..
Tossa oli mulla yks tallinnan päivälippu perjantaoksi..
Jos toisin 10 kossun patterin niin multa vois sit lunastaa joka toinen puolikkaan 4 eurolla ja juoda kuivana? Et saisitte päänne sekaisin ja kestäisitte mua paremmin..

Joo ja saunaan tietysti?
Ja mun makuupussi kestää talvisodan pakkaset..
Extremee..
Pyyhin Netikettiin..
Patz

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Patz »

Saiskos jossain välissä sitten niitä tarkempia tietoja sijainnista ettei tarvitse haahuilla Mansesterissa numerosarjaa huudellen?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on sellanen tunne, etten uskalla lähteä yksin matkaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keu Keu! Olikosse ninni tulossa vai ei?
Mietin just että jossei, niin sitten joku muu vois mahtua.

Toki elppa uskaltaa tulla, kyllä poeka pitää koivennylkyttäjät loitolla :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Mulla on sellanen tunne, etten uskalla lähteä yksin matkaan.
Kyllä sä uskallat. Tissinikin autossa lienee tilaa ja mä tulen sinne bileisiin ja ehkä mun miespuolinen kopionikin. Tule nyt! Olet sä ennenkin tullut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx