Huumoritopiikki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Toisaalta huonokin vitsi voi naurattaa tai ainakin hymyilyttää:

Kuva

http://www.riemurasia.net/sarjakuvat/fi ... pf1016.png
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4291
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Hyvä setti.

Sammy Obeid Stand-Up 09/18/13
http://www.youtube.com/watch?v=W2m7THG44tM
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

http://www.eventsclub.fi/motrhead-rockn-lounge.html
Sisältö:

Herkullinen buffet ravintolassa ennen konserttia
Tervetuliaismalja
Vaatesäilytys sisältyy hintaan
VIP-tiloissa DJ nostattaa tunnelmaa
Events Club -henkilökunnan palvelut
Tilaisuuden juontaa Sini Tarkkinen & PinUp Girls

Hinta: 89€ + alv24% (110,36€)
Jos tuohon hintaan ei Sini anna persettä ja 'Events Club -henkilökunnan palvelut ' tarkoita katkeamaton suihinottoa niin mistä hemmetistä tuossa oikein maksetaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja exsu »

http://www.feissarimokat.com/2013/10/si ... -syynissa/

Jos Siwaan haluat mennä nyt, niin varmasti yllätyt.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:http://www.feissarimokat.com/2013/10/si ... -syynissa/

Jos Siwaan haluat mennä nyt, niin varmasti yllätyt.
Jos asiakaspalvelija hymyilee mulle, niin mä epäilen, että se wattuilee!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee, mutta viimeinen haukkuja on susi?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kun karavaanihan ei tuossa kulje, vaan pysähtyy. Eli mä ymmärtäisin tuon niin, että niin kauan kuin koira haukkuu, karavaani kulkee. Mutta viimeinen haukkuja on susi ja sillloin karavaani ei enää kulje.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Kun karavaanihan ei tuossa kulje, vaan pysähtyy. Eli mä ymmärtäisin tuon niin, että niin kauan kuin koira haukkuu, karavaani kulkee. Mutta viimeinen haukkuja on susi ja sillloin karavaani ei enää kulje.
Voi Dave. Sanonta menee "karavaani kulkee ja koirat haukkuu", joten sun koko päättelyketjukin on hassu. Saati että siinä olisi susi - milläs sä sarjiksesta erotat pystykorvaisen susimaisen koiran ja suden, kun moni eri eroa näe edes valokuvista? :D
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kun karavaanihan ei tuossa kulje, vaan pysähtyy. Eli mä ymmärtäisin tuon niin, että niin kauan kuin koira haukkuu, karavaani kulkee. Mutta viimeinen haukkuja on susi ja sillloin karavaani ei enää kulje.
Voi Dave. Sanonta menee "karavaani kulkee ja koirat haukkuu", joten sun koko päättelyketjukin on hassu. Saati että siinä olisi susi - milläs sä sarjiksesta erotat pystykorvaisen susimaisen koiran ja suden, kun moni eri eroa näe edes valokuvista? :D
Mutta miksi karavaani pysähtyy? Kuskihan sanoo "pysähdytään".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta miksi karavaani pysähtyy? Kuskihan sanoo "pysähdytään".
Jos karavaani ei kulje, koirat eivät enää hauku.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mutta miksi karavaani pysähtyy? Kuskihan sanoo "pysähdytään".
Jos karavaani ei kulje, koirat eivät enää hauku.
okei
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ei kyllä mene Homien vitsienselittely hukkaan Kitinässä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:oops:

Mä muistin sen sanonnan "koirat haukkuu ja karavaani kulkee" ja se johti siihen, että lähdin erilaiseen päättelyketjuun. Mutta toki olin väärässä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja elco »

Fingerpori on käsittämättömän vaivaannuttavaa paskaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Fingerpori on käsittämättömän vaivaannuttavaa paskaa.
:shock:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työkaverini kirjoitus ranskattarelleen.
Noniin Hopeasurffarini, sinä huomionkipeä ja uikuttava kasa Ranskalaista peltiä; on aika käydä meidän viimeiselle yhteiselle matkallemme, kunnes Lahdessa luovutan avaimesi sydämettömän orjakauppiaan hoiviin, ja jatkan matkaa uuden tuttavuuden, Seoul Cruiserin kanssa aina Uttiin saakka. En sanoisi, että ero sattuisi parranajoa enempää, sillä myönnä pois - olit suhteellisen perseestä koko tämän lyhyen yhteisen ajan, ja sait minut raivon partaalle miltei viikottaisella syklillä. Näistäkin kerroista huolimatta, puhdistin, paikkasin ja pidin sinut elossa, aina tähän pisteeseen asti, kunnes tämän kamelin selkä katkesi. On uuden aikakauden alku - elämä jatkuu, mutta ilman sinua. Tee minulle kuitenkin yksi palvelus: kun löydät itsellesi uuden piinattavan omistajan, lupaa, että näytät hänelle kaikki samat temput mitä minä sain todistaa. Lupaa minulle. Ole oma itsesi, äläkä ikinä muutu. Rakkautta perkele.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ en huomannutkaan tixin vaihtaneen järjestyksen. Juu, noin päin se tietty on. Itse selitys silti pysyy samana, mielestäni.
No ei. Jos sanonta olisi noin, niin selitys olisi eri. Mutta kyllä se sanonnan järjestys ilmeisimmin on kuten Tix sen laittoi. Pääsit vahingossa oikeaan lopputulokseen :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Tämmöseen törmäsin.
--
Kolme huippukirurgia jutteli saavutuksistaan.

Saksalainen kertoi, miten potilas oli mennyt oksasilppurin läpi, ja ainoa ehjä osa oli pikkusormi. Hän sai rakenneltua pikkusormeen koko käden ja lopuksi vartalon ja mies pääsi takaisin työelämään. Hänestä tuli niin kova työmies, että firmasta irtisanottiin viisi työntekijää, koska tämä teki viiden miehen työt.

Amerikkalainen kertoi miten mies oli pudonnut ydinreaktoriin, eikä hänestä jäänyt jäljelle kuin hiukset. Kirurgi sai tehtyä hiuksien alle pään ja vielä vartalonkin, ja uhri pääsi takaisin työelämään. Hänestä tuli niin kova työmies, että voimalasta irtisanottiin viisikymmentä huoltomiestä, koska tämä yksi teki niiden kaikkien työt.

Suomalaiskirurgi kertoi aamulla puiston läpi töihin mennessään haistaneensa voimakkaan pierun hajun. Hän otti taskustaan muovipussin ja kahmaisi pierun pussiin. Työmaalle päästyään hän asetteli pussin leikkauspöydälle ja teki persereijän. Hän työnsi pierun persereikään ja rakensi ympärille pakarat ja pikkuhiljaa koko vartalon. Hän nimesi miehen Jyrki Kataiseksi. Tämä uusi kaveri oli niin kova tekijä, että koko Suomi jäi työttömäksi.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Nauratti.

http://titivituntyy.com/
Tuo on selvä lintubongari, joka noin vitsailemalla yrittää peitellä häpeällistä perversiotaan ja Homouttaan. Vaimokin muka.

Itse suojelin kadonnutta nyt varmaan jo syötyä piharusakkoani sen kimppuun jatkuvasti hyökkäilevältä harakkapoikueelta yksinkertaisesti juoksemalla ulos lapakatkoa jääkiekkomailaa heiluttaen ja mölisten niin perkeleesti. Heti karkottuivat tien toiselle puolelle puuhun. Mutta kun hakkasin puun vartta edelleen karjuen, pakenivat koko jokilaakson yli. Ei ole sen jälkeen näkynyt. Kivojahan nekin, mutta mitäs ahdistelivat mun rusakkoa!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Niba »

Helsingissä liian pienet pollarit aiheuttavat kustannuksia, onko Tampereella sama ongelma? Mitä sanoo tsmperelainen peruspollari Ylermi Ylihankala?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin