Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Eiks se oo tää:
Vissiin. Vielä pahempi!
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:Eiks se oo tää:
Vasemmalla on kapinallisten logo ja oikealla impeeriumin. Star warsista siis.
Manaaja

Tatskan maailman parhaasta tietokonepelistä olisin vielä ymmärtänyt, mutta kaksi paistinpannun kokoista tatskaa star warsista?

Ei saatana. Enää Spock-leima puuttuu.
Teraslilja_m
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Yksi steriili porkkanapää minulle, kiitos?!

Scientists Use Sex-Crazed Bugs as Alternative to Toxic Pesticides
In today’s “gross news” category, some female insects might be getting lucky. As an alternative to toxic pesticides, scientists at the Hebrew University of Jerusalem have created “super-sexed” sterilized male leafhoppers to knock bug boots with females in the wild. Yes, that means that the female bugs will miss out on the joys of motherhood, but if the research proves successful, we may be able to eliminate a lot of the harmful and very ungreen chemicals that we currently use to keep food crops pest free.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Teraslilja_m
Kitisijä

If ET Calls, Who Answers?
I hear there’s a Web site where ET can log on and establish a dialogue. How are visitors tested to verify that they are indeed extraterrestrial?
There is a list of hurdles they have to get over. In the one case where I got involved directly, there was a contender who swiftly got over the basic hurdles so it was looking a little more positive. Then Allen Tough, who runs the site, contacted me and asked me to suggest a definitive test. I suggested that he send back a hundred-digit number composed of the product of two primes and ask ET to factor it back to the original, because that’s the sort of thing you need a very big computer to do. We obviously picked a number that was too small, because the answer came back right away. So we doubled the size of the number. That’s when the hoaxer, a bored computer operator from Birmingham, England, threw in the towel. The problem with the prime-number test is that it could be defeated by a quantum computer—the Holy Grail of quantum physics—should one ever be built. So if ET has a quantum computer it could come up with the answer. But it seems like a good test, as you can grade it immediately by taking the claimed answer and doing the multiplication.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD

Kuva

http://rom.nncdn.com/nn/0/892/583/s_565341.jpg

Chatroulette, oletteko kokeilleet? Minä en.
Teraslilja_m
Kitisijä

I penned the suckiest movie ever - sorry!
New York Post By J.D. SHAPIRO Last Updated: 4:32 PM, March 28, 2010 kirjoitti:This month, "Battlefield Earth," the blockbuster bomb based on the novel by Scientology founder L. Ron Hubbard, won the Razzie for "Worst Movie of the Decade." J.D. Shapiro, the film's first screenwriter, accepted the award in person. Shapiro, who also wrote the screenplay for "Robin Hood: Men in Tights," "We Married Margo," and is developing a King Arthur spoof called "524 AD" (524AD.com), explains what it's like to be attached to one of Hollywood's most notorious flops.
Let me start by apologizing to anyone who went to see "Battlefield Earth."

It wasn't as I intended -- promise. No one sets out to make a train wreck. Actually, comparing it to a train wreck isn't really fair to train wrecks, because people actually want to watch those.
NuoriD

^ :D

"In the end, did Scientology get me laid? What do you think? No way do you get any action by boldly going up to a woman and proclaiming, "I wrote Battlefield Earth!"

En ole nähnyt ko. leffaa. Pitäisi varmaan katsoa.
Teraslilja_m
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:^ :D

"In the end, did Scientology get me laid? What do you think? No way do you get any action by boldly going up to a woman and proclaiming, "I wrote Battlefield Earth!"

En ole nähnyt ko. leffaa. Pitäisi varmaan katsoa.
Itse kiersin kaukoviisaasti kyseisen leffan, mutta veikkaan, että sillä on varmaan arvoa kalkkunaviihteenä ;-)
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD

Muumimammatyyli ei yllättäen pure Miss J:hin.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Onko toi miss J mies vai nainen? Ei oo kyllä sillekään jaettu parhaita kortteja käteen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Bhven kirjoitti:Onko toi miss J mies vai nainen? Ei oo kyllä sillekään jaettu parhaita kortteja käteen.
:shock:

Kaikkihan nyt Miss J:n tuntee. Mies se on.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

NuoriD kirjoitti: :shock:

Kaikkihan nyt Miss J:n tuntee. Mies se on.
Ei oo mun okulaareihin osunut aikaisemmin. En lue iltapäivälehtia, paitsi linkkejä mitä laitatte tänne.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Millainen on tosimiehen pääsiäinen?
-Hän jahtaa tipuja täydessä mämmissä, herää aamulla noita-akan vierestä ja miettii minkälainen yllätys munassa tällä kertaa mahtaa olla.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

NuoriD

Uskoisitko, että tämä mies asuu nykyään 6 miljoonan punnan talossa:

Kuva

http://rom.nncdn.com/nn/0/297/247/466794.jpg
Manaaja

NuoriD kirjoitti:Uskoisitko, että tämä mies asuu nykyään 6 miljoonan punnan talossa:

Riippuu siitä väittäisitkö sen tienanneen miljoonatalonsa mallinhommilla.

Tää ainakin tienasi:

Kuva
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toi "mitäs nyt?"- palsta on muutenkin neropattien käytössä :D

Mä muistan joskus raskausaikana kun kyyneleet silmissä nauroin esim. tällaisille kysymyksille:

"Pakkauksessa lukee 220 astetta, mutta mun uunissa on vain 225 ja 250 astetta, mitä teen?"

"Kuulin kaverilta että mikrokupu pitäis laittaa ruuan päälle?! Siis mitä ihmettä, mä oon aina laittanut sen esim. puurolautasen alle, ettei mikro mene likaiseksi."

"Mistä sais vähemmän pöllyävää hiekkaa kissanhiekkalaatikoihin, kuin Plantagenista?"

Mwaha, urpot!
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ei hyvä tavaton.
Mä en olekaan aikoihin lukenut noita kun en vaan kestä :shock: :D
NuoriD

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Uskoisitko, että tämä mies asuu nykyään 6 miljoonan punnan talossa:

Riippuu siitä väittäisitkö sen tienanneen miljoonatalonsa mallinhommilla.

Tää ainakin tienasi:

Kuva
Ja näiden kanssa:

Kuva

Tunnistitko muuten linkittämäni hemmon?