Matkapuhelin
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Re: Matkapuhelin
^Hah, kertokees nyt joku jotain huonoa tuosta?
Jonkun tuupi-pätkän katoin jossa sillä pystyi lähettää wanhan ajan tyyliin yhdellä kädellä tekstarinkin, ilman sitä vitun qwertyä.
HDMI-liitäntä puuttuu, mut tarviix mä nyt oikeesti sitä johonkin jos riirrän videot kuitenkin koneelle ja katon sitten telkasta.
Jotakuinkin kaikki muu siinä on.
edit: enkä tarvi että se osaa 100 miljoonaa sovellusta, juutuupi ja naamakirja kun toimivat ja nettiselain jotenkin, niin olen tyytyväinen, mun ei tartte kustomoida sitä 300 tuntia että siitä tulee erittäin persoonallinen ja just semmoinenkuin tahon.
Jonkun tuupi-pätkän katoin jossa sillä pystyi lähettää wanhan ajan tyyliin yhdellä kädellä tekstarinkin, ilman sitä vitun qwertyä.
HDMI-liitäntä puuttuu, mut tarviix mä nyt oikeesti sitä johonkin jos riirrän videot kuitenkin koneelle ja katon sitten telkasta.
Jotakuinkin kaikki muu siinä on.
edit: enkä tarvi että se osaa 100 miljoonaa sovellusta, juutuupi ja naamakirja kun toimivat ja nettiselain jotenkin, niin olen tyytyväinen, mun ei tartte kustomoida sitä 300 tuntia että siitä tulee erittäin persoonallinen ja just semmoinenkuin tahon.
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Elämätön Kitisijä
Kukaan ei osannu guuglettaa, kaikki oletti että tarkoitat K7:ä.Dumiz kirjoitti:^Hah, kertokees nyt joku jotain huonoa tuosta?
Loppuiko data & argumentit?
-
- Kitisijä
http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puh ... oteseloste
Siinä speksit, vaikuttaa ihan ookoolta ja mitä kattelin videoita niin käytettävyyskin ihan ookoo. 300 ekua tuommoiseta kai vois maksaa?
Siinä speksit, vaikuttaa ihan ookoolta ja mitä kattelin videoita niin käytettävyyskin ihan ookoo. 300 ekua tuommoiseta kai vois maksaa?
Ruokalan kalapuikko Pena
No jos et ole vielä, niin lue tuolta Herra Manaajan käyttökokemuksia N8:sta. Varmaan 90% kirjoitetusta sopii myös C7:aan, sillä suurimmat erot käytettävyyden kannalta N8:aan verrattuna ovat noi C7:n erilliset luurinappulat, mikä toki on jo hyvä asia. Ehkäpä ne S^3 softapäivityksetkin ovat jo jotain tehneet...Dumiz kirjoitti:Mitenkäs C7, kellään kokemuksia, mielipiteitä?
Sinuna jäisin kuitenkin odottamaan N9:iä jos on pakko saada Nokia, vaikka oiskin vähän kalliimpi. Itsehän lähdin viime sunnuntaina Galaxy S2 -linjalle, koska suutuin baarissa aamuyöllä noin kello 2:30 vanhalle puhelimelleni koska se ei halunnut reittiopastaa mua kotiin, ja halkaisin koko laitteen saman tien kahtia.
Se on nokia. Älä osta. Osta HTC Desire S. Et edes muista nokilaisia Androidin jälkeen.Dumiz kirjoitti:Mitenkäs C7, kellään kokemuksia, mielipiteitä?
http://www.youtube.com/watch?v=ntA64e5Hbvs
-
- Kitisijä
Niinku homman idea on etten halua älypuhelinta/tietokonetta. Haluan kapulan jolla voin naamaan/flickr:n mihin nyt vaan laittaa kuvia, surffata vähän, käyttää navia, soittaa musaa ja puheluita.
Hinta sais pyöriä siin 300e kulmilla.
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Kitisijä
WTF? Eikö toi sitten jo ole "älypuhelin"?Dumiz kirjoitti:Niinku homman idea on etten halua älypuhelinta/tietokonetta. Haluan kapulan jolla voin naamaan/flickr:n mihin nyt vaan laittaa kuvia, surffata vähän, käyttää navia, soittaa musaa ja puheluita.
-
- Kitisijä
No mun 3 vuotta vanha 6220 classic on vissiin sit kans älypuhelin.aasi kirjoitti:WTF? Eikö toi sitten jo ole "älypuhelin"?Dumiz kirjoitti:Niinku homman idea on etten halua älypuhelinta/tietokonetta. Haluan kapulan jolla voin naamaan/flickr:n mihin nyt vaan laittaa kuvia, surffata vähän, käyttää navia, soittaa musaa ja puheluita.
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Kitinä VIP-jäsen
Odotan noksun ekaa wintoosapuhelinta ja ostan sen. Lupailtu tämän vuoden puolelta, eli kohtahan sen pitäisi tulle.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
En minäkään halunnut, ennen kuin E72:seni teki kuoleman perussoftapäivityksen jälkeen. Päätin silloin että bugisen nokiaroskan ostaminen saa riittää. Nyt HTC:n omistajana huomaan hypänneeni polkuautoilijasta urheiluaton rattiin, ja kiroan ainoastaan sitä, että miksi tein sen niin myöhään.Dumiz kirjoitti:Niinku homman idea on etten halua älypuhelinta/tietokonetta. Haluan kapulan jolla voin naamaan/flickr:n mihin nyt vaan laittaa kuvia, surffata vähän, käyttää navia, soittaa musaa ja puheluita.
Nimimerkillä: ei enää ikinä nokiaroskaa
-
- Kitisijä
Vähän samoja kokemuksia. E71:stä lopultakin akku kyykähti ja sain tuoreen ex-kollegan pari vuotta vanhan HTC:n. Alun tympeän perussoftalatailun jälkeen on tyytyväisyystrendi raketoinut katosta läpi. Hirvittää ajatellakin miten hienoja vehkeitä 2010-luvun androidit ovat.sivustaseuraaja kirjoitti:
En minäkään halunnut, ennen kuin E72:seni teki kuoleman perussoftapäivityksen jälkeen. Päätin silloin että bugisen nokiaroskan ostaminen saa riittää. Nyt HTC:n omistajana huomaan hypänneeni polkuautoilijasta urheiluaton rattiin, ja kiroan ainoastaan sitä, että miksi tein sen niin myöhään.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
Täytynee pyytää lauantaina kaverin HTC:n hiplailuun, sillä kermaperseellä on kuitenkin joku hyvä kapula
Hardwaren puolesta Desire S ei kyllä hakannut huntin halvempaa C7:aa.
Mun pääpaino onkin ehkä enemmän tuolla hardware osastolla kuin softassa. Tietty jos jotain erikoisen hyvää löytyy, niin sitten luonnollisesti vaihdan venettä, ei tässä mitään merkkiuskollisuutta ole kyseessä.
Mites Samsungin tiedonsiirtopuoli, kaverilla tais vissiin olla Kalaksi S(1?) jonka soppasi alta vuosi sitten ja kiroili kovasti naamassa bitin siirtymistä koneesta toiseen.
edit: ja ennenkuin Manaaja vastaa niin sanon etten ole ostamassa sitä S2 high end-cäpulaa joka maksaa +500e. Tai mitään muutakaan saman hintatason vähjettä ellei joku anna sille 5v takuuta.

Hardwaren puolesta Desire S ei kyllä hakannut huntin halvempaa C7:aa.
Mun pääpaino onkin ehkä enemmän tuolla hardware osastolla kuin softassa. Tietty jos jotain erikoisen hyvää löytyy, niin sitten luonnollisesti vaihdan venettä, ei tässä mitään merkkiuskollisuutta ole kyseessä.
Mites Samsungin tiedonsiirtopuoli, kaverilla tais vissiin olla Kalaksi S(1?) jonka soppasi alta vuosi sitten ja kiroili kovasti naamassa bitin siirtymistä koneesta toiseen.
edit: ja ennenkuin Manaaja vastaa niin sanon etten ole ostamassa sitä S2 high end-cäpulaa joka maksaa +500e. Tai mitään muutakaan saman hintatason vähjettä ellei joku anna sille 5v takuuta.
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Kitinän uhri
Vitun halppiskosketusnäytöt. Meni paskaksi ja sehän tarkoittaa ettei koko puhelimella tee mitään. Joskus reagoi 5 sekuntia myöhässä napautukseen ja joskus pitää klikata aivan eri kohdasta näyttöä kuin missä painike sijaitsee. Illalla meni vartti että sain laitettua hälytyksen aamuksi.
Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
Pröötprööt
-
- Kitisijä
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/help ... astyneillepierupylly kirjoitti:Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
pierupylly kirjoitti: Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?

-
- Kitisijä
No kuka nyt tollaista haluaa?pierupylly kirjoitti:Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
-
- Kitisijä
Plytlyllä on kuitenkin semmoinen peruspuhelin, kysy siltä!
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Kitisijä
Mun puhelin vois kyllä olla semmoinen ettei se ottais tekstareita vastaan olleskaan, voisko joku rakentaa?
Ruokalan kalapuikko Pena
Mun jossain wanhassa puhelimessa oli tollanen valintamahis, en vaan muista mikä se oli.Dumiz kirjoitti:Mun puhelin vois kyllä olla semmoinen ettei se ottais tekstareita vastaan olleskaan, voisko joku rakentaa?
-
- Kitinän uhri
Itse asiassa multa löytyy tuo arkistoista. Pitäisköhän ottaa uuteen käyttöön?AngryBird kirjoitti:pierupylly kirjoitti: Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
160 euroo, mitä vittuu?Vesper kirjoitti:http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/help ... astyneillepierupylly kirjoitti:Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
Viimeksi muokannut pierupylly, 12.08.2011 11:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pröötprööt
Mä haluan mun iPadiin puheominaisuudet! Olisihan se päheetä kulkea kartsalla iPad olkapäällä! Vähän niinq modern day ghettoblaster?
-
- Kitinän uhri
Tuosta olen haaveillut itsekin!Johnny Winter kirjoitti:Mä haluan mun iPadiin puheominaisuudet! Olisihan se päheetä kulkea kartsalla iPad olkapäällä! Vähän niinq modern day ghettoblaster?
Pröötprööt
-
- Kitinä VIP-jäsen
Valmiusaika muistaakseni 21-24 tuntia. Mulla 1994 ostettuna oli tuon eka versio, jossa valmiusaika oli 17 tuntia.AngryBird kirjoitti:pierupylly kirjoitti: Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
pierupylly kirjoitti:Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
B tietää.Dumiz kirjoitti:Plytlyllä on kuitenkin semmoinen peruspuhelin, kysy siltä!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.