Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Geetzu

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

killkill kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:- herrasmiesmäisyys
--
Mä taas tarttuisin siihen, että mitä ruumiinosaa tuo herrasmiesmäisyys tarkoittaakaan? Pitäskö arvostusta herättäneet luonteenpiirteet oikeesti pitää ulkonäkökeskeisestä topicista poissa. Pölöt! Tää on nyt sitä kauan kaivattua tissi-perse-pillu-käsi-kyrpä-osastoa!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja martza »

Vanha sanontahan kuuluu, "Kauneus on katsojan silmissä".
Jollekkin toiselle samat ruuminosat vaan näyttävät ja tuntuvat kauniimmilta ja paremmilta kuin toiselle. Vaikka tissit, perse ja suihinotto olisi kuinka hyviä niin kyllä se vaikuttaa paljon, kuinka antaa itsensä likoon, näitä toiselle tarjottaessa. Se paljon puhuttu, "tunne", kuuluu myös näitten ihanien eroottisten ruumiinosien käyttämiseen. Jos kumpainenkin osapuoli uskaltaa nauttia omasta eroottisuudestaan niin intohimo ja rakastelut ovat ihanan huikeita.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Turbohaltija

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Geetzu kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:- herrasmiesmäisyys
--
Mä taas tarttuisin siihen, että mitä ruumiinosaa tuo herrasmiesmäisyys tarkoittaakaan? Pitäskö arvostusta herättäneet luonteenpiirteet oikeesti pitää ulkonäkökeskeisestä topicista poissa. Pölöt! Tää on nyt sitä kauan kaivattua tissi-perse-pillu-käsi-kyrpä-osastoa!
Ei nyt olla niin tarkkoja. Kyllä sinne tissien ja perseiden väliin kunnon kity-tyyliin voi lipsauttaa sisäistäkin kauneutta. :D

kikkelikikkeli: Get over it.
killkill

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Turbohaltija kirjoitti:kikkelikikkeli: Get over it.
Muha. Suosittelisin noudattamaan itse. Harva asia on niin surullista, kuin aikuisen miehen julkinen marina oman karisman riittämättömyydestä :)
Turbohaltija

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

killkill kirjoitti:
Kovasti sinua on jokin jäänyt harmittamaan, kun vieläkin jaksat jauhaa. No, huvinsa kullakin... Ensi kerralla kun otat viinaa, ota vähän kohtuullisemmin niin vältät turhia ylilyöntejä. :D
killkill

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Turbohaltija kirjoitti:...
Miksi MINUA harmittaisi?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

CrassBoomBang kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Unohdin muuten mainita, että pilluani on kehuttu tiukaksi ja nopeasti kostuvaksi. Ja olihan sillä yhdellä poikaystävällä aito blondi -fetissi, joten pimppakarvani kyllä miellyttivät häntä.

Mitä luulet että onko se sun pillusi niin tiukka kuin ovat antaneet ymmärtää?
Ei tietenkään ole, ovat olleet liiterimiehiä.

Oikeasti luulen, että on. Etenkin kun olen kiihottunut. Ja se eka työntö... Ei voi työntää nopeasti, ettei satu.
Kikkelis kokkelis.
Nowaysis

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Elukka kirjoitti:Mulla on kuulemma hyvä pylly. :shock:
Mullakin, muttei kuulemma vaan näköjään. Se on myös tieteellisesti todistettu(British Medical Journal, vol 332, no 7536) . Ja yleistä mielipidettä on hankala vastustaa, näin demokratiassa kun elelemme.

Mieleen jääneimmät kehut ovat tosin semmoisia, joita ei kuule jatkuvasti, ja paikoista jotka eivät välttämättä herätä seksuaalista mielenkiintoa vaan vaikka ääretöntä hellyyttä eli aikaansaavaat ns. *hellyyskohtauksen*.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

martza kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Myös suihinottotaitojani on kehuttu.
Tissit. Ne on sellaiset mehukkaat. Sellaiset kypsät vadelmat.
Unohdin muuten mainita, että pilluani on kehuttu tiukaksi ja nopeasti kostuvaksi. Ja olihan sillä yhdellä poikaystävällä aito blondi -fetissi, joten pimppakarvani kyllä miellyttivät häntä
Hmmhmmm..... Mielenkiintoista. Taidat olla Naisellisuuden ja erotiikan ylipapitar.

Itse olen ja olen ollut aina tissifetisti niin kuin varmaan aika moni Mies. En ole vielä törmännyt täydellisiin tisseihin, mutta melkein täydellisiin kylläkin ja nuo sinun tississi kuulostavat siltä, sinun kuvauksesi mukaan. NamNamNam......

Tuohon pillun kireyteen ja kostuvuuteen. Sehän on varmasti riippunut aina Miehistäsi, kummoiset kalut heillä on ollut (pieni/normaali/iso) ja se taito miten ovat osanneet sinut sytyttää. Tuskin jokainen mies saa sinua heti kostumaan. :wink: Kai Miehilläkin pitää olla särmää. Jeeeeee.......

Todella mielenkiintoista. Hmmmhmmmm..............................
En pidä itseäni minään erotiikan ylipapittarena, koska itsensä sellaisena pitäminen ei ole kovin viehättävää. Liika itsevarmuus on turn-off. Sanon vaan, että pidän seksistä paljon, haluan nauttia ja tuottaa nautintoa, kun on kyseessä oikea partneri ja kemiat pelaavat.

Täydelliset eivät tissini kyllä ole. Yleensä täydellisinä kai pidetään pystytisuja, mutta minulla ei kyllä sellaisia ole. Pidän niistä kyllä itse kovasti. Erityisesti pidän isoista vaaleanpunaisista nänneistäni.

Kyllä tuo pimpan kireys ja kostuvuus on pitkälti miehen himottavuudesta kiinni. Mikä tahansa pimppa on kai kireä, jos sinne tökkää halolla.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Nowaysis kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Mulla on kuulemma hyvä pylly. :shock:
Mullakin, muttei kuulemma vaan näköjään. Se on myös tieteellisesti todistettu(British Medical Journal, vol 332, no 7536) . Ja yleistä mielipidettä on hankala vastustaa, näin demokratiassa kun elelemme.

Mieleen jääneimmät kehut ovat tosin semmoisia, joita ei kuule jatkuvasti, ja paikoista jotka eivät välttämättä herätä seksuaalista mielenkiintoa vaan vaikka ääretöntä hellyyttä eli aikaansaavaat ns. *hellyyskohtauksen*.

Nouwei Hani näytä mulle se peppu tai edes jotain..nyt mä halaan sua mussukka..nyt lähti isoooohali..
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti: Pidän niistä kyllä itse kovasti. Erityisesti pidän isoista vaaleanpunaisista nänneistäni.

Ehheehhe ei saatana sun kanssa taas. Kasvaako niissä muuten karvoja, nimittäin olen semmoisenkin ihmeen nähnyt Tampereella tossa vuosituhanteen vaihteessa, että kivan näkönen daami mutta nänneissä kasvoi joitakin kappaleita semmoisia pitkiä karvoja, ihan oikeesti. Joku olisi voinut siitä säikähtää mutta en mä koska muuten oli tosi jees mut ajattelin vaan että kaikella on tarkoituksensa kuten niillä hänen karvoillaankin varmaan. Ajattelin myös sitä että olisin voinut mennä ettii jostain saxiakin mutta siihen ois varmaan sexikin loppunut..hmm tuli muuten mieleen ettei vain olisi ollut Lapi kyseessä..kysykääs häneltä jos ootte sätissä saama tid, hej hej hej samma tiden!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Elukka

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Geetzu kirjoitti:Tosi harvinaista, että tisseille jutellaan. :]
"Nehän puhuu mulle! :shock: "
-muromainoksesta
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Pidän niistä kyllä itse kovasti. Erityisesti pidän isoista vaaleanpunaisista nänneistäni.

Ehheehhe ei saatana sun kanssa taas. Kasvaako niissä muuten karvoja, nimittäin olen semmoisenkin ihmeen nähnyt Tampereella tossa vuosituhanteen vaihteessa, että kivan näkönen daami mutta nänneissä kasvoi joitakin kappaleita semmoisia pitkiä karvoja, ihan oikeesti.
No tietty kasvaa, mutta nypin ne pois. Aika vaaleita ovat vielä, joten ei ne nyt hirveitä ole. Eikä ole niin paksuja. Säärikarvat ovat sitten ihan toinen tarina.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Pidän niistä kyllä itse kovasti. Erityisesti pidän isoista vaaleanpunaisista nänneistäni.

Ehheehhe ei saatana sun kanssa taas. Kasvaako niissä muuten karvoja, nimittäin olen semmoisenkin ihmeen nähnyt Tampereella tossa vuosituhanteen vaihteessa, että kivan näkönen daami mutta nänneissä kasvoi joitakin kappaleita semmoisia pitkiä karvoja, ihan oikeesti.
No tietty kasvaa, mutta nypin ne pois. Aika vaaleita ovat vielä, joten ei ne nyt hirveitä ole. Eikä ole niin paksuja. Säärikarvat ovat sitten ihan toinen tarina.
Ni ja se oli käsittämätöntä että ne oli varmaan yli 10cm pitkät ja kun imin niitä nännejä niin luonnollisesti mulla oli karvat suussa.

Ja kolmas tarina on varmaan ne pillukarvat.
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti: Ni ja se oli käsittämätöntä että ne oli varmaan yli 10cm pitkät ja kun imin niitä nännejä niin luonnollisesti mulla oli karvat suussa.

Ja kolmas tarina on varmaan ne pillukarvat.
Ei voi olla totta! Tuo nainen en kyllä ollut minä, ettäs tiedät. Sen sijaan pisin säärikarvani on kyllä varmaan 3 senttiä pitkä ja pisin pimppakarvani 8 - 9 senttiä suoraksi venytettynä (paitsi nyt, kun olen trimmannut niitä). Kelaapa näitä! Sitten välillä mulle kasvaa rintojen väliin sellainen hassu, ihan ohut karva, joka vielä kasvaa siihen kuin sieni sateella eli tosi nopeasti.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja martza »

Keikaus kirjoitti: En pidä itseäni minään erotiikan ylipapittarena, koska itsensä sellaisena pitäminen ei ole kovin viehättävää. Liika itsevarmuus on turn-off. Sanon vaan, että pidän seksistä paljon, haluan nauttia ja tuottaa nautintoa, kun on kyseessä oikea partneri ja kemiat pelaavat.

Täydelliset eivät tissini kyllä ole. Yleensä täydellisinä kai pidetään pystytisuja, mutta minulla ei kyllä sellaisia ole. Pidän niistä kyllä itse kovasti. Erityisesti pidän isoista vaaleanpunaisista nänneistäni.

Kyllä tuo pimpan kireys ja kostuvuus on pitkälti miehen himottavuudesta kiinni. Mikä tahansa pimppa on kai kireä, jos sinne tökkää halolla.
Ei liikaa itsevarmuutta, tämä on TOTTA. Olet Nainen, joka tiedostaa oman eroottisuutensa ja osaat nauttia siitä. Voi kun kaikki Naiset ja Miehet osaisivat tämän ominaisuuden. Jokainen on eroottinen omalla tavallaan ja itsekkin iän myötä, vasta olen oppinut tuntemaan oman kehoni ja eroottisuuteni ja osaan nauttia siitä sekä antaa sen vastapuolelle. Kemiat ova A ja O erotiikassa kuten itsekkin aiemmin kirjoitin vain erisanalla, "tunne".

Olen joskus pohtinut tätä rintafetismiäni, kun ei ole ollut parempaakaan tekemistä, että mikä niissä rinnoissa niin viehättää minua. En ole sitä vielä ratkaissut omalta osaltani. Onko se rintojen muoto, koko, nännit, vai nännipihat. Totta kai kokonaisuus ja kemiat ratkaisee, mutta jos, irroittaa siitä vain rinnat. Se kiihottava kiinnostuksen tunne tulee vain jostakin niin syvältä, tuolta sielun syövereistä. Nimenomaan tuollaiset meloonityyppiset rinnat ovat todella kiihottavia. Ja nimenomaan silloin, kun Nainen on kiihottuneessa tilassa ja nännipihat ovat laajentuneet niin se saa minut aivan "sekaisin". Ei ole mitään sen kiihottavampaa näkyä kuin törröttävät nännit ja isot laajentuneet nännipihat ja kun ne saa hyväiltäväksi ja suuhun, ihaniin imutuksiin. Niin HuHHuh....... sanon minä.

Aivan, ymmärsit oikein, tuosta pimpin kireydestä ja kostumisesta, mitä tarkoitin. Se on loppujen lopuksi Miehen karismasta kiinni ja miten kemiat tai tunteet kohtaavat.

Jatka samaan tyyliin ja nauti erottisuudestasi. Niin nautin minäkin omasta eroottisuudestani ja Miehenä olemisesta.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Ni ja se oli käsittämätöntä että ne oli varmaan yli 10cm pitkät ja kun imin niitä nännejä niin luonnollisesti mulla oli karvat suussa.

Ja kolmas tarina on varmaan ne pillukarvat.
Ei voi olla totta! Tuo nainen en kyllä ollut minä, ettäs tiedät. Sen sijaan pisin säärikarvani on kyllä varmaan 3 senttiä pitkä ja pisin pimppakarvani 8 - 9 senttiä suoraksi venytettynä (paitsi nyt, kun olen trimmannut niitä). Kelaapa näitä! Sitten välillä mulle kasvaa rintojen väliin sellainen hassu, ihan ohut karva, joka vielä kasvaa siihen kuin sieni sateella eli tosi nopeasti.
Totta tämä valitettavasti oli. Aika snadin pitkät pimpulikarvat sulla ollut ja varmaan on vieläkin heh.

Joo ja kiva kelata näitä juttuja,,ei ainakaa seiso kuten koko aamupäivän teki, dänks ty juu.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:

Ehheehhe ei saatana sun kanssa taas. Kasvaako niissä muuten karvoja, nimittäin olen semmoisenkin ihmeen nähnyt Tampereella tossa vuosituhanteen vaihteessa, että kivan näkönen daami mutta nänneissä kasvoi joitakin kappaleita semmoisia pitkiä karvoja, ihan oikeesti.
No tietty kasvaa, mutta nypin ne pois. Aika vaaleita ovat vielä, joten ei ne nyt hirveitä ole. Eikä ole niin paksuja. Säärikarvat ovat sitten ihan toinen tarina.
Ni ja se oli käsittämätöntä että ne oli varmaan yli 10cm pitkät ja kun imin niitä nännejä niin luonnollisesti mulla oli karvat suussa.

Ja kolmas tarina on varmaan ne pillukarvat.
ootkos nyt ihan varma, ettet ollu turkkilaisessa kebabbi/pizzeria paikan takahuoneessa, tekemässä tuttavuutta omistajan kanssa? :lol:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

RAM13 kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
No tietty kasvaa, mutta nypin ne pois. Aika vaaleita ovat vielä, joten ei ne nyt hirveitä ole. Eikä ole niin paksuja. Säärikarvat ovat sitten ihan toinen tarina.
Ni ja se oli käsittämätöntä että ne oli varmaan yli 10cm pitkät ja kun imin niitä nännejä niin luonnollisesti mulla oli karvat suussa.

Ja kolmas tarina on varmaan ne pillukarvat.
ootkos nyt ihan varma, ettet ollu turkkilaisessa kebabbi/pizzeria paikan takahuoneessa, tekemässä tuttavuutta omistajan kanssa? :lol:
Mulle tuli semmosta mieleen että olettekohan te sama persoona Poikuus, Slämäri ja sä???
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

jouden-za kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Ni ja se oli käsittämätöntä että ne oli varmaan yli 10cm pitkät ja kun imin niitä nännejä niin luonnollisesti mulla oli karvat suussa.

Ja kolmas tarina on varmaan ne pillukarvat.
ootkos nyt ihan varma, ettet ollu turkkilaisessa kebabbi/pizzeria paikan takahuoneessa, tekemässä tuttavuutta omistajan kanssa? :lol:
Mulle tuli semmosta mieleen että olettekohan te sama persoona Poikuus, Slämäri ja sä???
Älä nyt vaihda aihetta :wink: mites toi tampereen karvarintajuttu? :lol:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

En oo kukaan noista, mutta paras ominaisuuteeni on että saan naisen valumaan patjankin märäksi, ennen kuin olen koskenutkaan.. Puhumatta jos kosken, ai sitä käsieni ja kieleni kehua ja voihketta!

P-S. Tyhmä se Kityläinen nainen, joa ei halua tuottamaani nautintoa, vain koska en ole kaunis ja varakas. Sammuttakoon valot!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

uskokaa tai älkää mutta mun hymyä on kehuttu tosi monesti :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Georgina kirjoitti:uskokaa tai älkää mutta mun hymyä on kehuttu tosi monesti :D
Mitenkään henkilöön välttämättä liittymättä JOKU on kehunut minulle myös lantionpohjalihaksiaan.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Uskokaa tai itkekää ja uskokaa, mutta tytöt tykkää mun Hotbebasta :wink:
Kid

Re: Mistä ominaisuudesta sinua on eniten kehuttu?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ai niin, ja mun sääriä on kehuttu. Ykskin nainen sanoi kerran "*nimi*, mä en oo ikinä huomannu et sulla on noin kauniit sääret."
:oops:
Vastaa Viestiin