Varatun himoaminen - tunnustus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
killkill

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja killkill »

sinkkumatti kirjoitti:Jos on niin hölmö, että muita kohtaan henkilökohtaisuuksilla mentäessä paljastaa oman identiteettinsä, on se ihan täysin omaa typeryyttä.
Ja edelleen: miksi ei voisi sanoa omalla nimimerkillä, että "olet mielestäni surkea keskustelija" tms? Vähentääkö täysin anonyymin nimimerkin tekemä disautus jotenkin kohteensa mielipahaa?

Huom: tämä oli esimerkki, ei syytös :D
sinkkumatti

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

killkill kirjoitti:Ja edelleen: miksi ei voisi sanoa omalla nimimerkillä, että "olet mielestäni surkea keskustelija" tms? Vähentääkö täysin anonyymin nimimerkin tekemä disautus jotenkin kohteensa mielipahaa?
Kai tilanne on vähän sama, kuin isin selän takaa huutelu pihan pahimalle häirikölle.
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

sinkkumatti kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Lähtikö safi kenties pikkujouluista sinkkumatin kainalossa vai mistä johtuu tämä sinkkumatin ääliömäinen alfa-apinakäytös? Vai kerätäänkö tässä vielä irtopisteitä, jos olis seuraavassa miitissä vaikka parempi onni?i
Hah, voi luoja mitä typeryyttä.

Mistä johtuu sinun pissimäinen itkemisesi ja ruikuttamisesi mustannikin takaa.
Ja joku toinenkin käyttää tätä mustaanikkiä tässä aiheessa =).
Tiedän ja myönnän suoraan mitä olen tehnyt - sinullekin sen sanoin, satut olemaan densan ohella se toinen jota tässä paikassa inhoan. Sovinisteilla kun on tapana saada se esiin minussa ja aina en pysty pitämään suutani kiinni. Pyysinhän sen sinulta anteeksi sanoen kyllä sen sinulle suoraan chatissa.
(BTW, olen edelleen sitä mieltä että olet kusipää.)
Jos huomaat täällä ei ole Minxxyä lainkaan rekkautuneena, joten ihan sama millä nikillä kirjoittaisin, koska se on sinulle ihan yhtä tuntematon, sillä jätän kaiken sinulle kommentoimisen sikseen - aivan kuten densan kanssa (ja samasta syystäkin vielä). Olet mielestäni SOB, mutta myönnän ettei se ole minulle oikeutus käyttäytyä samoin. (Siitä anteeksipyyntö silloin chatissa kun toinen ihminen oli saanut syntini kannettavaksensa)
safi

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja safi »

mustanikki kirjoitti:
Hassua miten safille näyttää olevan tarve vähän jokaisessa ketjussa korostaa miten hän on kaiken Kitykritiikin yläpuolella. Alkaa uskottavuus kohta kärsimään jo. Mutta ei pelkoa! Mustanikki tarjoaa lohtua :wink:
t. Mustanikki
Piti ihan käydä vilkaisemassa omaa viestihistoriaani ja tarkistaa, että olen kirjoittanut kokonaiset 1.36 viestiä vuorokauden aikana. Tahti on tosiaan vähintäänkin hurja. Vähemmästäkin se uskottavuus kärsii..

Mitä sitten tulee taas kritiikin yläpuolella olemiseen, niin onnistuit tekemään aivan oikean päätelmän. Nauraa rakättänyt olen usemmankin kerran tätä ketjua lukiessa, mutta muuten minua ei kyllä hetkauta suuntaan tai toiseen täältä saatu kritiikki tai oikeastaan mistään muualtakaan tullut. Joten jatka ihmeessä rätkytystäsi. Lupaan lukea kaikki, mutta vastata en välttis jaksa. Muista vielä lupauksesi tulla esittäytymään seuraavassa suuremmassa miitissä. Silloin sinun kannattaa olla todella iskussa, koska minä olen tunnetusti luonnossa vielä aika tavalla häijympi ämmä!
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

sinkkumatti kirjoitti:
killkill kirjoitti:Ja edelleen: miksi ei voisi sanoa omalla nimimerkillä, että "olet mielestäni surkea keskustelija" tms? Vähentääkö täysin anonyymin nimimerkin tekemä disautus jotenkin kohteensa mielipahaa?
Kai tilanne on vähän sama, kuin isin selän takaa huutelu pihan pahimalle häirikölle.
Ja osaan tulla pois sieltä selän takaa ja tein sen IHAN tarkoituksella, mutta hyvä sentään että tunnistit itsesi. =D

Minä käytän mustaanikkiä sellaisesta asiasta puhumiseen joka on minulle herkkä, en kenenkään dissaamiseen, ellei sitten joku ala dissata minua kyseisessä aiheessa.
Mitä se riivinraudan esiintuominen taasen kertookaan sinusta? Kun sanoin sinulle chatissa että sori, että olin käyttänyt riivinrautaa, niin sanoit "ei mitään".
Miten otitkin heti asian esiin kun sait vaan mahdollisuuden, eli se sinun "ei se mitään" oli kuten naisten yleensäkin, ja dissaat sitten naisia narttuina.
Juuri tuollaiset piirteet ärsyttävät tietyissä miehissä, asiat kaivetaan yhä uudelleen esiin, eikä pidetä sitä sanaa mitä on luvattu... Pidän miehistä, enemmän kuin naisista.. Mutta joistain tulee vain paha maku suuhun. Yleensä jätän heidät huomiotta, etten sortuisi siihen mitä heissä inhoan.

Se mikä minua kiinnostaa edelleenkin, on se että KUKA oli se joka väitti sinulle erään toisen ihmisen olleen riivinrauta, mielestäni moisen (väärän!!) tiedon levittäminen moden puolelta on se mikä eniten mietityttää, koska se on tämän palstan suurin luottamuksen petos!
Syntipukkiparka sai turhaan mollausta kun vain satuttiin vaan asumaan ihan samalla HTV:n alueella ja kyseinen sai syytöksen niskaansa =(.
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

safi kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:
Hassua miten safille näyttää olevan tarve vähän jokaisessa ketjussa korostaa miten hän on kaiken Kitykritiikin yläpuolella. Alkaa uskottavuus kohta kärsimään jo. Mutta ei pelkoa! Mustanikki tarjoaa lohtua :wink:
t. Mustanikki
Muista vielä lupauksesi tulla esittäytymään seuraavassa suuremmassa miitissä. Silloin sinun kannattaa olla todella iskussa, koska minä olen tunnetusti luonnossa vielä aika tavalla häijympi ämmä!
Sen uskon, ja juuri siihen perustuu se miksi en pidä sinusta. =)
En pidä häijyistä ihmisistä, enkä näe mitään syytä tavata heitä muutenkaan.
Missä vaiheessa lupasin tavata sinut miitissä? Sanoin että jos satutaan samaan miittiin, mutta minulla kun ei ole tapana miittailla, vaan jos tapaan ihmisiä, lähden kahdenkeskisesti kahville, ja miksi tapaisin naispuoleisia sinkkumatteja?

Jos et huomannut, niin tuo toinen mustanikki allekirjoitti mustanikki. Moinen ei kuulunut tapoihini, ei tässä ketjussa enkä harrasta sitä muutenkaan.
Minulla ei ole nettiliittymää kuin työpaikalla tällä hetkellä, ellen käytä työkännystä gprs:n kautta.. palstailu ei ole sen arvoista, enkä chattiinkaan jaksa könytä.
Olisin töissä puoleenyöhön kityn takia? =D.. Jotain rajaa sentään.
Heh, on se kivaa että edes palstalla on joillain ollu elämää. =)
sinkkumatti

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

mustanikki kirjoitti: Mitä se riivinraudan esiintuominen taasen kertookaan sinusta? Kun sanoin sinulle chatissa että sori, että olin käyttänyt riivinrautaa, niin sanoit "ei mitään". (.
Niin senkin tunnustit vasta sitten, kun syy oli menossa toisen niskoille. Hyvä sentään että sinusta löytyy sen verran selkärankaa, että otit syyn omille niskoillesi.

Eikä se asia markkaakkaan mitään. Se vaan tuo todistettuna esille sen, että tarvitset mustan nimimerkin jolla voit vittuilla. Omalla nikilläsi et sitä uskalla tehdä koska olet raukkamainen paskahousu. Jopa nyt voisit ottaa sen oman nikkisi käyttöön, kun kaikki tietävät kuka olet, mutta ei. Aina vain yritetään olla isin selän takana piilossa.

Kannattaisi erottaa virtuaali ja oikea elämä toisistaan. Vai mitä se kertoo sinulle, että huudellaan sätissä tuntemattomalla nimimerkillä privana, että sä oot kuspäää ja mulkku, kuten itse teit?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja saira »

jouden: mä oon tässä keskustelussa jo ihan tarpeeksi leikkinyt papukaijaa. Jatketaan sitten toisessa aiheessa! Kiitos ja kumarrus!
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

sinkkumatti kirjoitti:
mustanikki kirjoitti: Mitä se riivinraudan esiintuominen taasen kertookaan sinusta? Kun sanoin sinulle chatissa että sori, että olin käyttänyt riivinrautaa, niin sanoit "ei mitään". (.

Kannattaisi erottaa virtuaali ja oikea elämä toisistaan. Vai mitä se kertoo sinulle, että huudellaan sätissä tuntemattomalla nimimerkillä privana, että sä oot kuspäää ja mulkku, kuten itse teit?
Tuntemattomalla nimimerkillä?
Muistaakseni olin Mnxx ja sitä mä käytän chatissa, mutta kun en palstaile juurikaan, niin sittenkään et tunnistaisi minua.

Noin kautta linjan, en pidä sinusta.. Ja mitä sitten, et sinäkään aivan varmasti pitäisi minusta, mutta ottaisinko siitä itseeni?

Tuskin tulisin pitämään tavatessanikaan, koska ulkonäkö ei ole se mikä minuun vetoaa, vaan persoona - ja nettipersoona yleensä hyvin pitkälle korreloi siihen mitä näen livenä.
Voi kamalaa, että satuin sanomaan sinulle että olet mielestäni SOB, ja voi kamalaa että riivinrautana sanoin sinulle että mene testeihin, jos kyrpäs näyttää siltä kuvalta, kun olit käyttänyt jotain irtopirkkoa kleeneksinäsi.

Kun palaan jossain vaiheessa takaisin pks-alueelle niin voin kyllä sanoa sen sinulle suoraan ihan kahvilla päin naamaakin - jos sinusta se on jotain urheutta.
Omalta puoleltani ennemmin unohdan että maailmassa on kaltaisiasi ihmisiä oikeasti olemassa. Palstanlukeminen on mielenkiintoista juuri siksi että vakkareihin kuuluu niin erilaisia ihmisiä, mutta jotkut on vain parempi hypätä yli, yhtä hyvin täällä, kuin IRL. Eiköhän olisi parempi oikeasti sopia se että niin jatkossakin - kuten sanoin jo aiemmin sinulle chatissakin. Ja silloin se oli sinulle ok. Mutta tuskin pystyt siihen, narttu kun olet - sukupuolestasi huolimatta. =D
sinkkumatti

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

mustanikki kirjoitti:Muistaakseni olin Mnxx ja sitä mä käytän chatissa, mutta kun en palstaile juurikaan, niin sittenkään et tunnistaisi minua.
Ja nimenomaan. Enää pitäsi vaan tietää kuka helvetin pissis on minx? Et ole palstalla kirjoitellut, joten sättiprivanimimerkkisi mnxxx on ihan sama, kuin mikä tahansa tuntematon muu nikki.

Sinä et tunnu pitävän kenestäkään, joten se ei ole ongelma. Harvemmin nettielämää elävä kaltaisesi hiirulainen pitääkään itseään vahvemmista luonteista. Surullista kuitenkin on huomata, että tämä maailma on ainut maailmasi ja teet kaikki johtopäätökset ihmisistä sen mukaan.

Uskotkos, niin minulle on ihan yksi lysti mitä sinä olet minusta mieltä. Eikä oikeasti voisi yhtään enempää kiinnostaa profilointisi muista. Halpamainen ja katkera ämmä olet. Kuin kylän vanha juoruämmä SOK:n jonossa.
1108

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

sinkkumatti kirjoitti:Koska sä muuten et olisi kyrpiintynyt?
Pistit kyllä aika pahan kysymyksen, en osaa vastata.
hebuli

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja hebuli »

mustanikki kirjoitti:Omalta puoleltani ennemmin unohdan että maailmassa on kaltaisiasi ihmisiä oikeasti olemassa. Palstanlukeminen on mielenkiintoista juuri siksi että vakkareihin kuuluu niin erilaisia ihmisiä, mutta jotkut on vain parempi hypätä yli, yhtä hyvin täällä, kuin IRL.
Tuumasta toimeen sitten vaan, vai onko tuo pelkkää puhetta? Sillä tosiaan päästäisiin monen turhan porun yli jos vain hypättäisiin itseään kiinnostamattomien/ärsyttävien viestien ja palstahenkilöiden yli sen puolesta että aletaan joka välissä arvostella toisen kirjoitustyyliä ja varsinkaan vetää siitä suoria johtopäätöksiä toisesta henkilönä.

Ps. Menet mielestäni metsään arvelellessasi että henkilöiden kirjoitukset täällä peilaisivat kovin tarkkaan heidän sympaattisuuttaan ja miellyttävyyttään tosielämässä, varsinkin kun eri henkilöt tulkitsevat saman henkilön kirjoituksia täysin eri tavoin. Sinkkumattikin taisi saada aika paljon kehuja viime miittien jälkimainingeissa, joten veikkaan että yllättyisit positiivisesti jos tapaisit hänet.

Pps. Myönnän ettei minulla ole minkäänlaista kuvaa nimimerkistä "Minxxx" kirjoittajana tai palstahenkilönä, varsinkaan kun en käy chatissa. Yritän myös parhaani mukaan olla muodostamatta tällaista pelkästään tämän seuraamani keskustelun perusteella.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

saira kirjoitti:jouden: mä oon tässä keskustelussa jo ihan tarpeeksi leikkinyt papukaijaa. Jatketaan sitten toisessa aiheessa! Kiitos ja kumarrus!
Okke, kiitos samoin.

Sinkkumasa ei kandee, ei tule valmista tässä tapauksessa:)

Minxxikin on kuitenkin varmaan tosi kiva tyttö, siis ainakin mun makuun ollut kovasti kun niin ihqun tosikko ja että muakin niin givasti zilleen norannut uuuh ja namiskua.

Piis änd laaw..!!

..rakkaudesta voisin kertoa tarinan, nimittäin rakastuin ensimmäisen kerran v.88 ja sit seuraavan kerran 2002 ja kyl ne on ollut aika voimakkaita tuntemuksia..tietysti suurin rakkaus on ollut se kun rakastuin itseeni ja se on ollut todella voimallista. Ja monesti miettinyt sitä että tuolla rakkaudella ja sillä tunteella että "ton" jätkän kanssa on tosi hyvä olla, siis niinqu niin relaa ja hauskaa, niin ja välillä aika villiäkin sen kanssa olla ja varsinkin sitten kun se saa jankun 3:n henkilön mukaan meidän keimeihin, niin sitten se elämä vasta namulta maistuukin.
Ollaan vaan ja nautitaan
sinkkumatti

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

jouden-za kirjoitti:Sinkkumasa ei kandee, ei tule valmista tässä tapauksessa:)
Juu ei, huomasin ihan saman. Kuin halkoliiterille puhuisi. Piis änd lööv vaan.
Geetzu

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tää on just oikee paikka tulla lähettämään lentosuukkosia Minxulle! Tiedän miten arvostat niitä. Pus!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

sinkkumatti kirjoitti:Piis änd lööv vaan.
Juuri näin, u r genttis, bueno.

Ja nyt kaikille osapuolille mielenrauhaa, seesteisyyttä, auringon lämpöisiä kevätsäteitä, mielenkirkkautta..laittakaa toinen käsi ohimolle ja toinen pallealle..sitten antakaa ajatuksien vaellella vaikka jossain rauhaisassa paikassa, vaikkapa vuorten keskellä, laaksossa jossa vuolaasti joki vie vettä pitkin uutta toivoa tuntemattomalle..olkaa hetki ihan hiljaa ja kohta huomaatte että olette saaneet uutta energiaa ja maailma näyttää uudella tavalla koko väriloistonsa kaikkineen ja sitten voitte huutaa että kyllä se elämä onkin niin ihanaa, jos se vain oivaltaa.
Ollaan vaan ja nautitaan
Nighthawk

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Tähän on hyvä todeta, ettei näköjään koskaan kannata kertoa henkilökohtaisia asioitaan netissä, ei edes anonyymisti.
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

delete.. Kiitos sinä kuka lie oletkin, mutta tuo ei ole tyyliäni

No huh huh.. sitä aletaan jo editoimaan muidenkin tekstejä. Ei Mustanikki sinun omaisuuttasi ole. Näpit irti muiden teksteistä!
Viimeksi muokannut mustanikki, 10.02.2006 17:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

hebuli kirjoitti:
Ps. Menet mielestäni metsään arvelellessasi että henkilöiden kirjoitukset täällä peilaisivat kovin tarkkaan heidän sympaattisuuttaan ja miellyttävyyttään tosielämässä, varsinkin kun eri henkilöt tulkitsevat saman henkilön kirjoituksia täysin eri tavoin. Sinkkumattikin taisi saada aika paljon kehuja viime miittien jälkimainingeissa, joten veikkaan että yllättyisit positiivisesti jos tapaisit hänet.
Tuskin, koska tiedän mikä itseäni ärsyttää. Ja se että joku osaa käyttäytyä miellyttävästi julkisesti, ei tarkoita etteikö se mikä minua ärsyttää olisi siellä silti.
Kuten sanoit me luemme niin eri asioita, ja ehkä muut eivät vain katso samoja asioita? Tähän asti noin 8 vuoden citykäytöllä (nykyään en vaivaudu juurikaan enää miittailemaan) ja tavattuani vuosien kuluessa muutamia satoja city-ihmisiä miiteissä, oltuani lukuisissa eri bileissä, uskoisin että minulla on aika hyvä läpileikkaus siitä että se mitä näen on myös aika osuva käsitys siitä ihmisestä.
Se ei tarkoita etteikö kyseise/issä olisi hyviäkin piirteitä, mutta olen hyvä tuomaan esiin SOB:stä sen, mikä niissä on mielestäni ärsyttävinä =). Johtunee omasta hiirimäisen hiljaisesta huomaamattomasta luonteestani. =DD

Mutta nyt positiivisiin asioihin. Lähdenkö kesäkuussa pariksi viikoksi Tansaniaan, Chileen vai Philippiineille? Pitäisi päättää, kun nyt sain hyväksynnän hakuuni, ja lähetin konfirmaationi paikkaan.
Mikään ei vie paremmin mieltä pois suloisistakin miehistä kuin se että saa tietää pääsevänsä mielenkiintoiselle matkalle. =)
killkill

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ristus sentään. Hauskin ketju aikoihin :D Mnxiä olen pitänyt ihan fiksuna likkana, mutta tämä ketju oli häneltä melkoinen rimanalitus.

Ai anteeksi, tämä tuli nyt sanottua ihan omalla nimimerkillä. Kuvagalleriasta voi käydä katsomassa naamankin, minkänäköinen ahdasmielinen mulkku mokoman sanoi. Ai ai ja voi voi. Nyt brändin arvo laskee ja joku ehkä ei tykkää... eikä kukaan pusinusi. Taas itkettää ja hävettää :D
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

killkill kirjoitti:Ristus sentään. Hauskin ketju aikoihin :D Mnxiä olen pitänyt ihan fiksuna likkana, mutta tämä ketju oli häneltä melkoinen rimanalitus.
Kiitos *nauruhymiö* Taitaa sukeltajapapalla olla happivajetta, kun niin naurattaa. Tämä ketju on rimanalitusta ollut lähinnä killkillin, zafin ja zinkkumatin osalta.

BTW, silti pidän sinun persoonastasi, ja arvostan mielipidettäsi.. =)
Viimeksi muokannut mustanikki, 10.02.2006 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hebuli

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja hebuli »

killkill kirjoitti:Ristus sentään. Hauskin ketju aikoihin :D Mnxiä olen pitänyt ihan fiksuna likkana, mutta tämä ketju oli häneltä melkoinen rimanalitus.
Minua puolestani häiritsee etten voi tietää kuka on kirjoittanut mitkäkin mustanikin kirjoitukset ja henkilöihin kohdistuvat panettelut. Ettei vaan vahingossa syytetä vääriä henkilöitä eri purkauksista.

Jos joku kirjoittelee törkeyksiä mustanikillä, joskus toki tulee mielihalu loggautua sisään samalla nimmarilla ja muuttaa aikaisempia mustanikki-purkauksia enemmän mieleisekseen. :P Mustanikkien panettelukirjoitukset ovat tuossa mielessä kaikille vapaata riistaa, vai? Se voisi osaltaan vähentää ihmisten halua käyttää mustanikkiä vääriin tarkoituksiin.
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

hebuli kirjoitti:
Minua puolestani häiritsee etten voi tietää kuka on kirjoittanut mitkäkin mustanikin kirjoitukset ja henkilöihin kohdistuvat panettelut. Ettei vaan vahingossa syytetä vääriä henkilöitä eri purkauksista.
Niin. Ehkä joskus on parempi hetkeksi pysähtyä miettimään mitä kirjoittaa. Mikä sinulta onnistuu jopa aika hyvin, toisin kuin safimatti-pariskunnalta, joilla menee herneet ja palot sekaisin heti kättelyssä.

Ja jos joku vieläkin on niin saatanan tyhmä, että luulee minua mnxx:ksi..
safi

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja safi »

mustanikki kirjoitti: Niin. Ehkä joskus on parempi hetkeksi pysähtyä miettimään mitä kirjoittaa.

Oikeastaan aika hyvin sanottu, sillä nyt sinä keskenkasvuinen pikkuritsa haukkasit liian suuren palan ja soitit suutasi väärälle tyypille. Ehdin vilaukselta lukea (ennen poistamista) sen päivällä tuottamasi tekstin ja kun minua ei kukaan huorittele naamatusten, et sinä tee sitä myöskään täällä, usko pois!

Sinulla on tasan tämä päivä aikaa kertoa kuka olet tai sitten ylläpito saa luvan sen minulle selvittää. Paska nakki, mutta nyt katsotaan miten sinä seisot kirjoitustesi takana ja tulet vastaamaan niistä minulle henk.koht!
slam

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja slam »

safi kirjoitti: Sinulla on tasan tämä päivä aikaa kertoa kuka olet tai sitten ylläpito saa luvan sen minulle selvittää. Paska nakki, mutta nyt katsotaan miten sinä seisot kirjoitustesi takana ja tulet vastaamaan niistä minulle henk.koht!
Etkö sä nyt vieläkään tiedä? Minä olen tiennyt jo "kaksi viikkoa" ellei enemmän, mutta jee?

tai Ö, siis läpälläkö heitit?
Vastaa Viestiin