Varatun himoaminen - tunnustus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
safi

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja safi »

mustanikki kirjoitti:
Safi, minä en ole sinulle sanonut ikinä mustanikkinä mitään, mutta ymmärrän hyvin miksi ärsytät joitakuita. Jos sinua haittaa, että ihmiset eivät pidä susta, ja joku sen sulle anonyymisti sanoo (moni ajattelee samaa sanomatta) - NIIN ehkä kannattaisi joko käyttää mustaa nikkiä aivopieruilussa, tai jättää perskärpästyyppiset kommentit väliin.
Sen mielipiteen olen sanonut omalla nikillänikin ja kyllä livenäkin voin sen perustella, jos satumme samalle paikalle joskus yhtä aikaa. Jos niin kaipaat suoraan palautetta
EhHeh..tässähän menee ihan melkein sanattomaksi, että oletko sinä nyt ihan totisella naamalla selittämässä minulle, että ihmiset täällä eivät pidä minusta ja tulet sitten ihan naamatusten antamaan minulle palautetta huonosta käytöksestä. Juu tule ihmeessä vaan, odotan todella suurella mielenkiinnolla.

Minä en vahingossakaan tule koskaan käyttämään mustanikkiä, vaan työnnän kaikki mahdolliset ja mahdottomat aivopieruni sellaisenaan tänne.
Melkein sääli, että minulla on nykyisin liian vähän aikaa sen tuottamiseen.
Minulle on myöskin aivan yhdentekevää pitääkö joku täällä minusta vai ei. En minä ole täältä hakemassa uusia parhaita kavereita tai korottamassa omaa itsetuntoani työntämällä persettäni tyrkylle galleriaan.
Herää siis pakostakin kysymys miksi helvetissä minä olen viihtynyt täällä näinkin pitkään..? Siihen on olemassa hyvin yksinkertainen syy, mutta sen tarinan jätän toiseen sopivampaan hetkeen..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja saira »

Eli jos tulee mieleeni vaikka anonyymisti mustanikin takaa kirjoittaa jotain, joka painaa mieltäni, mutta josta en halua tulla esim. leimatuksi, saan luvan hyväksyä sen, että joku syyttää minua nyrkkipanoista jne.? Just, just...

Hyvä tietää tämäkin jo tässä vaiheessa jotta voin välttää nikin käyttöä tulevaisuudessakin!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

mustanikki kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
safi kirjoitti:
Ja mikäs se perusidea sitten on SINUN mielestäsi?

Koko mustanikin ajatus on vesittynyt sillä, että kaltaisesi perskärpäset uskaltavat räksyttää vain sen takaa. Jos omalla nikillään ei uskalla haukkujaan kirjoittaa, niin silloin kannattaa olla hyvin hyvin hiljaa *SLÄP*
Totta.

Ymmärrän, että mustaanikkiä käyttää aroista asioista puhumiseen, mutta ei mihinkään haukkumiseen...
Mielestäni en haukkunut joudenzaa

Mutta on se suloinen luonteeltaan, eilen taas todisti sen.. *huoh*

No kyllä olet haukkunut ja olen niin loukkaantunut että en oikein tiedä miten päin olisin, niin ja vielä nolannut mut täällä näiden kaikkien silmien alla. Sillä olet niin mieletön sanaseppo ja laitoit siis sellaset jutu ja mulle jauhot suuhun et siinä mm Manankin jutut kalpenee kummasti. En tiedä miten tästä nyt toivun ja miten saan itsetuntoni hilattuu takasin jonnekin.

Ja muuten, hetki meni muistaa sun nikki mut kyl se sieltä tulla tupsahtikin, siis Minxx mussukka siellä. Taidat olla semmonen ihana härkä-tyttönen ja ne on yleensä aika sulaa vahaa mun kanssa kuten myös, joten kyllähän mä sen tiedän että musta tykkäät aika lailla.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:
Safi, minä en ole sinulle sanonut ikinä mustanikkinä mitään, mutta ymmärrän hyvin miksi ärsytät joitakuita. Jos sinua haittaa, että ihmiset eivät pidä susta, ja joku sen sulle anonyymisti sanoo (moni ajattelee samaa sanomatta) - NIIN ehkä kannattaisi joko käyttää mustaa nikkiä aivopieruilussa, tai jättää perskärpästyyppiset kommentit väliin.
Sen mielipiteen olen sanonut omalla nikillänikin ja kyllä livenäkin voin sen perustella, jos satumme samalle paikalle joskus yhtä aikaa. Jos niin kaipaat suoraan palautetta
En minä ole täältä hakemassa uusia parhaita kavereita tai korottamassa omaa itsetuntoani työntämällä persettäni tyrkylle galleriaan.

No tyttöset ottakaas nyt rauhallisesti.

Ja Safiska hei, mä kuulin et sulla on ainakin hyvä peba joten laita nyt semmonen stringi-foto ttänne tai mulle privana kiitos ja äkkiä!
Ollaan vaan ja nautitaan
slam

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja slam »

jouden-za kirjoitti:
No tyttöset ottakaas nyt rauhallisesti.
Varastit lauseeni tai olen moista ainakin käyttänyt. :lol:

Ringikalleryjä vaa lissää... 8)
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

safi kirjoitti:
EhHeh..tässähän menee ihan melkein sanattomaksi, että oletko sinä nyt ihan totisella naamalla selittämässä minulle, että ihmiset täällä eivät pidä minusta ja tulet sitten ihan naamatusten antamaan minulle palautetta huonosta käytöksestä. Juu tule ihmeessä vaan, odotan todella suurella mielenkiinnolla.
Otat kaiken itseesi, ja hyökkäät heti takaisin, siinä kai se ärsyttävyytesi syy. Sanoin että ymmärrän miksi on olemassa ihmisiä jotka eivät pidä sinusta (aivan kuten on olemassa ihmisiä jotka eivät voi sietää minua). Ja että voin omalta osaltani sanoa tämän ihan livenä. =)
(yksi oman ärsyttävyyteni perusteista =D)

j-Densa: Härkä on se mikä on pihvinä lautasellani. Jos puhut horrrrroskoopeista, en niihin usko, enkä ole tuota mitä sanoit minun olevan. Vain herkkäuskoiset naiset yleensä uskovat moisiin, mutta en lainkaan ihmettele miksi moinen tulee juuri sinun kanssasi esiin..

Tiesin sen että osaisit laskea kuka olen, ja tiesin myös sen että tyypilliseen tapaasi lasket kaiken suustasi ulos.
MOT = Juuri moisista syistä diarreasi kannattaa hypätä yli..
Ja se söpö josta puhuin, on työkaverini. =) Oikaistaan tuo muka- väärinkäsitys ihan heti, jottet edes vahingossa kuvittele itsestäsi liikoja.
killkill

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja killkill »

mustanikki kirjoitti:Sen tarkoitus on suojella kyseisen omaa nikkiä..
Selittäkääpä yksinkertaiselle: miksi keskustelupalsta-identiteettiä "pitää suojella?" Ei kai kyseessä ole mikään Dieseliin tai Nikeen verrattava brändi? Eikö nämä foorumit nimenomaan ole olemassa sitä varten, että täällä saa avautua asioista, joista ei IRL koe voivansa puhua?
sinkkumatti

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

mustanikki kirjoitti:Otat kaiken itseesi, ja hyökkäät heti takaisin, siinä kai se ärsyttävyytesi syy. .
Voi hyvänen aika. Ojentaa muita mustallanikillä ja pitää pahana sitä, että Safilla on luonnetta olla oma itsensä. Harmi että sitä selkärankaa ei sinusta löydy. Ota rohkeasti oma nikki käyttöön, niin sanomallasi on jotain muuta arvoa, kuin naurattaminen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja saira »

Jos mustanikki nyt alkaisi puolustaa itseään omalla nikillään, kukaanhan ei arvaisi kuka hän on?
hebuli

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja hebuli »

killkill kirjoitti:Selittäkääpä yksinkertaiselle: miksi keskustelupalsta-identiteettiä "pitää suojella?" Ei kai kyseessä ole mikään Dieseliin tai Nikeen verrattava brändi? Eikö nämä foorumit nimenomaan ole olemassa sitä varten, että täällä saa avautua asioista, joista ei IRL koe voivansa puhua?
Veikkaan että monille IRL ja tämä kity sekoittuvat osittain, johtuen esim. miiteistä ja siitä että jotkut tuntevat toisensa myös kityn ulkopuolella. Muistelen jopa sinun KK kerran hieman harmitelleen että tuliko sittenkin avauduttua vähän liikaa yksityisasioista palstalla. Ehkä sekin harmittelu olisi jäänyt sikseen jos olisit käyttänyt mustanikkiä. :wink:

Suomeksi: ymmärrän mustanikin käytön omien arkaluontoisten asioiden kertomisessa, aivan kuten Shrink-osiossa voi kertoa asioita ilman rekisteröityä nikkiä (itse olen toki ratkaissut tämän pulman siten että kerron yksityisasioistani palstalla yhä vähemmän, joten ei ole tarvetta mustanikin käyttöön; toisaalta jos kovin moni tekee näin, näivettää se osaltaan keskustelua). En kuitenkaan hyväksy mustanikin käyttöä toisten haukkumisessa ja panettelussa, se on pelkästään pelkurimaista.
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

saira kirjoitti:Jos mustanikki nyt alkaisi puolustaa itseään omalla nikillään, kukaanhan ei arvaisi kuka hän on?
densahan sanoi mun chattinikkini.. =D

Voishan sitä aina perustaa uuden nikin uutta asiaa varten, eihän se oo mitään ongelma - mutta itse ennemmin käytän tätä mustaa nikkiä. Minulle on aivan yhden- ja samantekevää se että minut saatettaisiin muka sotkea johonkin toiseen joka on sanonut jotain kontroversiaalia. Se on sen väärinymmärtäjän ongelma.
Jos toisaalta joku on käyttänyt mustaa nikkiä jumppanorsubanninsa kiertämiseen, niin seKIN on kyseisen ongelma.
Minusta mustanikkauksella on paikkansa, ja saatan käyttää jatkossakin jos koen että minulla on jokin asia jota mietin. Jos taasen joku alkaa vittuilemaan kuten safi aloitti tässä ketjussa alkujaankin, niin kyllä sanon mitä mietin.. enkä tee sitäKÄÄN varten toista nikkiä. On edelleenkin yksinkertaista ajatella että mustanikkiä käyttää vain yksi ihminen, esim itse en ole kirjoittanut kuin muutaman kerran.. Ja jos siitä sitten saan vihoja niskoilleni, niin itseeni en sitä ota, huvittaa vain sellaisen ihmisen yksinkertaisuus.
.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja saira »

Sanoi kyllä, mutta mielestäni se oli erittäin asiatonta. Jo ihan periaatteesta, vaikka arvaisi/tietäisi mustanikin käyttäjän, ei sitä kai ole tarkoitus huutaa julkisesti. Vesittää hiukan mustanikin tarkoitusta...
killkill

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja killkill »

hebuli kirjoitti:Muistelen jopa sinun KK kerran hieman harmitelleen että tuliko sittenkin avauduttua vähän liikaa yksityisasioista palstalla. Ehkä sekin harmittelu olisi jäänyt sikseen jos olisit käyttänyt mustanikkiä. :wink:
Näinkin on saattanut käydä, oi omatuntoni :)
Tuosta jokerinimimerkin käytöstä lyömäaseena olen samaa mieltä, paskahousujen hommaa.
mustanikki

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

saira kirjoitti:Sanoi kyllä, mutta mielestäni se oli erittäin asiatonta. Jo ihan periaatteesta, vaikka arvaisi/tietäisi mustanikin käyttäjän, ei sitä kai ole tarkoitus huutaa julkisesti. Vesittää hiukan mustanikin tarkoitusta...
Juuri kyseinen luonteenpiirre on se pääsyy miksi en pidä j-Densasta.
Se aikoinaan teki vastaavat temput väittäessänsä chatissa että tietää kuka olen IRL jne. Mikä ei pitänyt paikkansa, mutta jos lähtee moiseen, niin sen jälkeen sellainen ihminen on minulle kuin ilmaa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

mustanikki kirjoitti: Tiesin sen että osaisit laskea kuka olen, ja tiesin myös sen että tyypilliseen tapaasi lasket kaiken suustasi ulos.
mustanikki kirjoitti: Saman olen sanonut sille chatissa suoraan, autonoraan sen siellä koska mielestäni sillä ei vain ole mitään sellaista sanottavaa jota kannattaisi lukea. Tuon perusteella sen jo pitäisi tietää kuka olen =D vaikken ole aikoihin chatissa käynytkään.
No eikö tämä ollut aika Julkinen Informaatiopläjjäys, koska sä muru olet ainut joka mua noraa siellä sätissä:::(((((((??

Elikä norauksen syy on siis ne simppelit jutut okke.

Nyt joku voisi mulle damille hiukan suomentaa näitä kityn sääntöjä, elikä saako jonkun jotain vitun salanikkiä paljastaa edellä mainuttujen seikkojen jälkeen? Elikä haluaa että tiedän kuka on, vaikka sillä ei itse asian kanssa ole mitään tekemistä. Ja jos siis se ei kuulu sananvapauteen täällä niin ystävällisesti kertonette siitä..saikohan muuten Cityssä sanoo et hei kuuleppa nyt "Jaana20" sä olet ihan selvästi Nikki tai ehkä jopa Poikuus.
mustanikki kirjoitti: MOT = Juuri moisista syistä diarreasi kannattaa hypätä yli..
Ja se söpö josta puhuin, on työkaverini. =) Oikaistaan tuo muka- väärinkäsitys ihan heti, jottet edes vahingossa kuvittele itsestäsi liikoja.
Ihanko totta, kyllä kaikki muut ainakin ymmärsi sen niin että olet kyllä musta kiinnostunut aika lailla mutta yrität vain salata tunteitasi mua kohtaan ja tästä on jopa muutama nainen mulle maininnut kenties!!
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

saira kirjoitti:Sanoi kyllä, mutta mielestäni se oli erittäin asiatonta. Jo ihan periaatteesta, vaikka arvaisi/tietäisi mustanikin käyttäjän, ei sitä kai ole tarkoitus huutaa julkisesti. Vesittää hiukan mustanikin tarkoitusta...

Hei silloin suosittelen pitämään turpansa kiinni, varsinkin henkilökohtaisista asioista ja jos et tajua mitä toi sana meinaa niin mukavaa talven jatkoa sullekin.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

mustanikki kirjoitti:
saira kirjoitti:Sanoi kyllä, mutta mielestäni se oli erittäin asiatonta. Jo ihan periaatteesta, vaikka arvaisi/tietäisi mustanikin käyttäjän, ei sitä kai ole tarkoitus huutaa julkisesti. Vesittää hiukan mustanikin tarkoitusta...
Juuri kyseinen luonteenpiirre on se pääsyy miksi en pidä j-Densasta.
Se aikoinaan teki vastaavat temput väittäessänsä chatissa että tietää kuka olen IRL jne. Mikä ei pitänyt paikkansa, mutta jos lähtee moiseen, niin sen jälkeen sellainen ihminen on minulle kuin ilmaa.

Ja sä voisit pikkunen jo pikkuhiljaa päättää että mistä syystä sä nyt oikeen mua noraat..et kai vaan olekin kaksonen jonka mieli muuttuu kuten naisilla yleensä, siis aika tiuhaan.

Ja muuten hei Hani, sä norasit jo mua paljon paljon tuota arvausleikkiä aikaisemmin..muistiko vähän pätkii siellä vai joshtuuko tämä vaan siitä että et ole pitkäääään aikaan saanut oikein kunnolla sitä kyrpää. Ja tästä syystä nyt sitten sitä toimiston poitsua himoot ihan kybällä, mut ainii ethän sä sitä kuitenkaan halua, kuten olemme jo ensikirjoituksista päätelleet et.
Ollaan vaan ja nautitaan
1108

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

jouden-za kirjoitti:Hei silloin suosittelen pitämään turpansa kiinni, varsinkin henkilökohtaisista asioista ja jos et tajua mitä toi sana meinaa niin mukavaa talven jatkoa sullekin.
Nyt kuule elähtänyt paska hiljaa. Kuis sulla menee She-malesi kanssa? Otatko perseeseen vai imetkö pelkästään? Rakkauttahan sen sulla täytyy olla kun oikein galleriaan kuvan laitoit.

Mutta asiaan, typerin vastenmielisin ja säälittävin runkku alkaa arvostelemaan jonkun mielipiteitä. Siis Jouden milloin tajuat että kannattaisi juurikin sinun pitää se pääsi kiinni ja alkaa pikkuhiljaa käyttäytyä ikäsesi tasolla, mutta ei ei ei... Kerran kusipää, aina kusipää.

Joten huora, hanki AIDS ja kuole pois.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

1108 kirjoitti: kuole pois.
No kaikella on aikansa..

Nyt on tainnut Tampereen Rambo ottaa taas vääränväriset pillerit, mut nyt päivitä tilanne, ehkä kaikki ei ole vielä menetetty ja eikun vedät syvään happea ja lasket tuhanteen, kyl se siitä.
Ollaan vaan ja nautitaan
safi

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja safi »

mustanikki kirjoitti: Otat kaiken itseesi
Täytyy myöntää, että näitä minusta tehtyjä arviointeja on aina yhtä virkistävää lukea. Minähän suorastaan nautin tästä hävyttömän paljon..


Jouska kulta! Harmi sinulle, ettet ehtinyt käydä kääntymässä pikkujouluissa. Jos olisit sinne ehtinyt, sinulla olisi nyt kuva takapuolestani. Se löytyy niiden kymmenien tilaisuudesta otettujen kuvien joukosta (tosin säädyllisesti hamoseen käärittynä) ja on levitetty kaikille pikkareihin osallistuneille...kjäh, kjäh aina ei voi voittaa!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja saira »

jouden-za kirjoitti:
saira kirjoitti:Sanoi kyllä, mutta mielestäni se oli erittäin asiatonta. Jo ihan periaatteesta, vaikka arvaisi/tietäisi mustanikin käyttäjän, ei sitä kai ole tarkoitus huutaa julkisesti. Vesittää hiukan mustanikin tarkoitusta...

Hei silloin suosittelen pitämään turpansa kiinni, varsinkin henkilökohtaisista asioista ja jos et tajua mitä toi sana meinaa niin mukavaa talven jatkoa sullekin.
Jos voisit selvittää mulle sit jotain. Eli mustanikkiä on tarkoitus käyttää sen takia, että voi puhua aremmistakin asioista anonyymisti, mutta sitä ei kuitenkaan kannata käyttää, koska joku saa aivan vapaasti kohteliaisuussäännöistä välittämättä paljastaa sut, jos arvaa kirjoittajan? Reilua...
1108

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

jouden-za kirjoitti:No kaikella on aikansa..
Sormet ristissä toivon että aikasi koittaa pian.

Mutta kerropa absessi:

Miten jaksat?
Eikö olemuksesi hävetä sinua?
Eikö elähtänyt ruma naama peilissä väännä vatsaasi?

Et mitenkään, suosittelen lääkkeeksi 9mm. Ja kerta annostuksena otsaan, tai niskaan.
sinkkumatti

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

saira kirjoitti:Eli mustanikkiä on tarkoitus käyttää sen takia, että voi puhua aremmistakin asioista anonyymisti, mutta sitä ei kuitenkaan kannata käyttää, koska joku saa aivan vapaasti kohteliaisuussäännöistä välittämättä paljastaa sut, jos arvaa kirjoittajan? Reilua...
Jos haluaa avautua jollekkin, niin eikö silloin kannata käytää privaviestejä, eikä julkisesti pyrkiä nolaamaan jotakuta palstalla?

Reilua? Onko sitten reilumpaa huutaa mustana mitä sylki suuhun tuo, ilman että toinen pystyy puolustatumaan?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja saira »

Tässä keskustelussa avauduttiin ensin mustanikille, syytettiin tekemisistä joita hän ei ollut tehnyt. Kuinka reilua se oli? Ja edelleen, siinä vaiheessa olisi ollut aika vaikea vaihtaa omaan nikkiin tulematta paljastetuksi. Sen jälkeen hänen nikkinsä vielä paljastettiin. Kohteliasta?
sinkkumatti

Re: Varatun himoaminen - tunnustus

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

saira kirjoitti:Kohteliasta?
Ihan yhtä kohteliasta, kuin alunperin vittuilu mustana.

Onko muuten kyseisellä nimimerkillä edes omaa nikkiä palstalla?
Vastaa Viestiin