Tiistain aiheena tissit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voiii eiiih, kriiisiä.. En tahdo enää olla kirjastontäti! Tahdon jotain muuuuta!!! Jotain vapaata, reipasta, tervettä, omatoimista, rahakasta.. EI sellaista ole! :( Koko illan selannu kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja ja opiskelupaikkoja, mutta ei täällä oo mitään.

*hullu*
Runkkis

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

irmelianneli kirjoitti:Voiii eiiih, kriiisiä.. En tahdo enää olla kirjastontäti! Tahdon jotain muuuuta!!! Jotain vapaata, reipasta, tervettä, omatoimista, rahakasta.. EI sellaista ole! :( Koko illan selannu kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja ja opiskelupaikkoja, mutta ei täällä oo mitään.

*hullu*
Kirjastossa on kivaa... Itsekkin oli lukioaikana kirjastossa töissä. Sai varattua aina parhaat sarjakuvat... ja tädit olivat mukavia minulle...
ninnithequeen

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Voiii eiiih, kriiisiä.. En tahdo enää olla kirjastontäti! Tahdon jotain muuuuta!!! Jotain vapaata, reipasta, tervettä, omatoimista, rahakasta.. EI sellaista ole! :( Koko illan selannu kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja ja opiskelupaikkoja, mutta ei täällä oo mitään.

*hullu*
Mäkin olin kirjastossa aikoinaan töissä. Ja juu, vähän liian rauhallista touhua mulle...

Mutta silti ihan kivaa, kun näin jälkeenpäin ajattelee. Tosin duunikaverit olivat...hmm...erittäin omituisia tapauksia jokainen :?
Edith

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä arvelisin, että olisin mielelläni kirjastossa töissä.
slam

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja slam »

kylläpäs väsyttää. Menen nukkumaan.
nokkaelain

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Mummini oli kirjastonhoitaja. Hän opiskeli ensin lääketiedettä, mutta sodan jälkeen miehille tarvittiin hyviä koulutuspaikkoja ja siihen aikaan oli vähän eri meininki valinnoissa. Ei voinut jatkaa ja ilmeisesti vähän harmitti.

Taisi yksi tätinikin hankkia kirjatonhoitajan koulutuksen, kun ei klassinen musiikki ollut riittävän työllistävä ala.

Noin muuten, juuri nyt ei ole sellainen fiilis, että jaksaisi katsella möllin riehumista asiakeskusteluissa, suhteiluissa ja shrinkissä. Taitaa tulla ignore-toiminto tarpeeseen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No aivan totta kyllä ehkä, kun pääsis ees ensin töihin sinne!!! :twisted:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

nokkaelain kirjoitti:Noin muuten, juuri nyt ei ole sellainen fiilis, että jaksaisi katsella möllin riehumista asiakeskusteluissa, suhteiluissa ja shrinkissä. Taitaa tulla ignore-toiminto tarpeeseen.
Taidat olla oikeassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:Noin muuten, juuri nyt ei ole sellainen fiilis, että jaksaisi katsella möllin riehumista asiakeskusteluissa, suhteiluissa ja shrinkissä. Taitaa tulla ignore-toiminto tarpeeseen.
Taidat olla oikeassa.
:komp:
Elukka

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bluntly kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:Noin muuten, juuri nyt ei ole sellainen fiilis, että jaksaisi katsella möllin riehumista asiakeskusteluissa, suhteiluissa ja shrinkissä. Taitaa tulla ignore-toiminto tarpeeseen.
Taidat olla oikeassa.
Shrink-osastossakin sillä oli todellakin "vain asialliset kommentit". :roll:
Elukka

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kohta sänkyyn oman suosikkiparini viereen. :D
Sitte ehkä nukkumaankin.
Vastaa Viestiin