KeppanaKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enthu

KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Vrk vaihtui..kuin ei muut ole vielä avanneet niin mie sitten :D
Turbohaltija

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keppanaa? No tuskin sentään. Musta on ollut ihmeellistä, etten kaipaa ollenkaan olutta ja välillä menee päiviä etten edes huomaa, että ´hei, tänään en juonut olutta enkä edes ajatellut sitä kertaakaan`. No, join tosin yhden pullollisen ykkösolutta tänään, mutta sitä ei kai lasketa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Yäh. Minä inhoan kaljaa. Tosin tekisi kyllä mieleni unosten ja työvuoron jälkeen mennä paikallisen baarin halvennuskeskiviikkoiltaan muutamalle tuokkoselle, siideriä tosin. Onneksi ei ole ylimääräistä rahaa kun tili tulee vasta torstaina ja toisekseen sain juuri 71,95€:n puhelinlaskun, perkele!! En tajua, ei minulla ole elämää! Kenelle minä muka olen noin paljon soitellut???

Hmm. Pitäisi mennä nukkumaan, mutta on liian vittuuntunut olo, että siihen pystyisin. Kuitenkin näksin vain ikäviä unia, ja se ei ole omiaan korjaamaan oloani.

Katsotaan nyt mitä tästä päivästä tulee. Hmph. Epäilen, ettei mitään.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Enthu

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Turbohaltija kirjoitti:Keppanaa? No tuskin sentään. Musta on ollut ihmeellistä, etten kaipaa ollenkaan olutta ja välillä menee päiviä etten edes huomaa, että ´hei, tänään en juonut olutta enkä edes ajatellut sitä kertaakaan`. No, join tosin yhden pullollisen ykkösolutta tänään, mutta sitä ei kai lasketa.
Join ma illalla 1 Karjala III,samanlaisen eilen illalla ja huomisiltana viimeistä viedään... sattui jäämään ylitse viikonlopun saunabileistä,mutta ei mitään
kaatokännejä todellakaan,kohtapuoleen pitäisi alkaa harjoittelemaan ns
normaalia päivärytmiä,sitten etten oo ihan pihalla kun duuni alkaa :)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt sitten sänkyyn kierimään. Runq ja Nuq.

Yöt! Ja keskiviikot.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Nighthawk

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Töhöilypäiviä kirjataan. Ainakin olen saanut nauraa itselleni ja toimintatavoilleni. Voiko kolmesta peräkkäisestä bussista myöhästyä? Kyllä. Olin varmaan säälittävän näköinen ilmestys puhkuessani bussipysäkille kantamusteni kanssa. Matkat olivat kahteen otteeseen 200 metriä ja viimeinen 800 metriä (tarkistin jälkimmäisen äsken Fonectan karttahaulla.) Noihin sössimisiin kului sen verran aikaa, että oli pakko hankkia auto käyttöön, jotta olisin edes jollain tavalla pysynyt aikataulussa.

Päätin suunnata (neljännellä bussilla) yhteen paikkaan, josta luulin pystyväni lainaamaan auton henkilökohtaisten asioideni hoitamisia varten (ja tuohan on tietysti ehdottomasti kiellettyä). Kilinpallit!
Tarkoitus oli siis pölliä joku huomiota herättämättömän kulkupeli, mutta ei.. Auto oli niin huomiota herättävän räikeä, että se varmaan hehkuisi punaisena NOAA-sateliittikuvissakin. Sillä sitten liikenteeseen jatkuva kiinnijäämisen pelko persuksissa.

Päivään sisältyi paljon muitakin kohelluksia. Olin mm. yhden ihme tyypin kanssa tekemisissä noin tunnin ajan. Jamppa huomasi heti, etten tunnistanut häntä, vaikka olimmekin vanhoja tuttuja. Yhtäkkiä hän alkoi heitellä outoja tuttuja juttuja mun ihmetellessä, mistä hän voi tuonkin nyt tietää. Erotessamme hän sitten paljasti kuka oli, ja minä puolestani repsahdin oikein kunnolla.

Selvisin ja hauskaa oli. Omat töhöilyt ne vasta hyvää viihdettä ovatkin!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jahas. Tulipa kävästyä Virossa. Ja eiku suoraan satamasta taksilla yöksi töihin... jeppa jee. Taitaa tää keskiviikko mennä tän valvomisen jälkee iha vaan nukkuen...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Turbohaltija

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jalkeilla taas. Alle kuuden tunnin yöunet, kellon soidessa tuntui siltä että juurihan ehdin nukahtaa. Tänään on vielä pitkä päiväkin, seitsemän tuntia putkeen yhtä saamista (mutta siitä kertoilen sitten enemmän Koska sait-ketjuun).
nokkaelain

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Turbohaltija kirjoitti:Jalkeilla taas. Alle kuuden tunnin yöunet, kellon soidessa tuntui siltä että juurihan ehdin nukahtaa.
En ehtinyt vielä nuukahtaa. Eli jalkeilla edelleen. Voisi ottaa ne 6 tunnin "yö"unet.
tonttu

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Oishan tota voinu joo jäädä nukkumaan vielä hetkeksi. Aamupalaksi teetä, jukurttia ja kanatortillaa. (Kaikki kylläkin ihan erikseen.)
Meneehän se aamu näinkin.
ninnithequeen

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huoment. Kahvia, ei keppanaa.

Paitti pitäis meitin baarissa tänään käydä, hakemassa mulle tuodut pari kartsaa halpaa tupakkaa :cheer:
Voi olla et siinä otan yhen keppanan sit.

Kohta töihin, blaah.
RolloTomasi

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Hiljaista on Kityssä ja täällä kans. Viikon ensimmäinen koulutyö meni perseelleen, mutta sattuuhan sitä aina joskus.

Hyvää keskiviikkoa.
killkill

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Työterveyshuolto suositteli hiirikäsi-kipeilyihin lääkkeeksi tuollaisia puristusjousia. Ei nämä ainakaan pahenna asiaa.. Lisäbonuksena JÄTTIKOKOISET, SUPERVAHVAT kädet!
Kuva

Seuraavaksi alan syödä heavy-duty-purukumia, joka on valmistettu vanhoista autonrenkaista. Se PA-KOT-TAA leukaperäsi kasvamaan. Tavoitteena Tom Platzin leukaperät!
Kuva
Pikku-Akka

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenta töistä, täällä aherran kun en muuta voi tai osaa.

Kärsin ihan sairaasta pääkivusta koko eilisen. Asiaa ei ainakaan helpottanu, että kävin siellä 6vee synttäreillä ja lauma sen ikäsiä tenavia osaa olla melko äänekkäitä :roll: ...

Jos tää W.A.S.P. in kuuntelu vaikka auttais päivän käyntiin :napu:
Tsaari

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

killkill kirjoitti:hiirikäsi-kipeilyihin
Millaisessa asennossa hiirikätesi on kun teet töitä ja mistä kohtaa kätesi kipeytyy? Minulla kun ei ole koskaan ollut minkäänlaista vaivaa hiirtä käyttävässä kädessä vaikka pääsisiallisesti olen elantoni saanut hiirtä heiluttelemalla viimeiset yhdeksän vuotta.
Geetzu

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tsaari kirjoitti:Minulla kun ei ole koskaan ollut minkäänlaista vaivaa hiirtä käyttävässä kädessä vaikka pääsisiallisesti olen elantoni saanut hiirtä heiluttelemalla viimeiset yhdeksän vuotta.
Joidenkin kädet vaan on tottunut jatkuvaankin venkutukseen. Khöhöhö.
Mä muuten teen kaiken oikealla kädellä, mutta lähiaikoina olen opetellut syöttämään lasta vasurilla, voi miten helppoa nyt kun sen osaa! Ja handjobinkin opin vasurilla hoitamaan oikein mallikkaasti tossa joku loma. Mutta niin, hyvää keskiviikkoa kaikille.

AAMUN AJATUS

Rohkeus on pakenemista eteenpäin.

- Jacques Maritain
Tsaari

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Geetzu kirjoitti:
Mä muuten teen kaiken oikealla kädellä
Mulla on ihan sama juttu, vasurin koordinaatio riittää lähinnä pään raapimiseen. Ja käsi käy...
Kid

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Ei ois ehkä kannattanut käydä eilen halvalla kuoharilla Bakersissa..Vaikkakin olin ajoissa kotona, niin nyt on vähän väsy olo. Ja tänään just pitää kököttää tässä myyntitiskilä ja näyttää hyvältä.
Mutta hauskaa oli ja ihana nähä kaveria, joka tuli Englannista lomalle kotiin.
Huomenna sitten reissuun..
killkill

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tsaari kirjoitti:Millaisessa asennossa hiirikätesi on kun teet töitä ja mistä kohtaa kätesi kipeytyy?
No eniten ranne, peukalohankanen ja osittain kyynärvarsilihaksen kiinnityskohta kyynärpäässä. Lekuri väitti, että kipu johtuu staattisen jännityksen kehittämästä maitohaposta ja verenkierron estymisestä lihaksen kiinnityskohdassa. Tämä aiheuttaa kroonisen kivun.

Miulla on kunnon tuoli, ergonäppis ja pystyhiiri, mutta kun keskimääräinen päivä koneella on 12 h, rasituksen määrä on yksinkertaisesti liian suuri. Jumppa, kylmähauteet, punttisali ja lepo auttavat. Myös Mobilat-haude helpottaa.

Ja vali vali :D

VANHA HYVÄ KONSTI kun kaipaat seksielämääsi vaihtelua: lakkaa vasemman käden kynnet kauniinpunaisella lakalla ja tumputa vasurilla. Melkein kuin vieraissa kävisi!
RolloTomasi

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

kid kirjoitti: Ei ois ehkä kannattanut käydä eilen halvalla kuoharilla Bakersissa..
Sattuiko pahasti?
Geetzu

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

killkill kirjoitti:VANHA HYVÄ KONSTI kun kaipaat seksielämääsi vaihtelua: lakkaa vasemman käden kynnet kauniinpunaisella lakalla ja tumputa vasurilla. Melkein kuin vieraissa kävisi!
Mun piNppi on niin cleveri, ettei toi menny läpi. Sen sijaan muut ruumiinosat on joskus vähän hitaalla. Esimerkki: hieron korvalehteäni ja kaulaa, rintoja ja niskaa ja viimeistään kun tosissani ajattelen sanotaan nyt vaikkapa Al Pacinoa niin kroppani on varma, että kosketukset tulevat ihan muista kuin omista sormistani. Oonko mä nyt perusrunkkauksen ytimessä hei??
Kid

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

RolloTomasi kirjoitti:
kid kirjoitti: Ei ois ehkä kannattanut käydä eilen halvalla kuoharilla Bakersissa..
Sattuiko pahasti?
Sattui ja sattuu vähän vieläkin. Toiste en mene! Nih.
RolloTomasi

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

kid kirjoitti: Sattui ja sattuu vähän vieläkin. Toiste en mene! Nih.
No et varmasti, jos kuohari työnsä loppuun asti teki. Vai veitkö jonkun muun?
killkill

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Geetzu kirjoitti:Oonko mä nyt perusrunkkauksen ytimessä hei??
Kuva
Tsaari

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

killkill kirjoitti:
Miulla on kunnon tuoli, ergonäppis ja pystyhiiri, mutta kun keskimääräinen päivä koneella on 12 h, rasituksen määrä on yksinkertaisesti liian suuri. Jumppa, kylmähauteet, punttisali ja lepo auttavat. Myös Mobilat-haude helpottaa.
Pystyhiirestä tulisi minulle päänsärkyä, kammottava kapistus. Mulla on L-mallinen työpöytä ja siinä oikeä käsi lepää koko kyynärvarren mitalta, ei siis tule staattista jännitystä. Olen hätistänyt kaikki ergonomiakonsultit pois jotka ovat tarjonneet minulle jotain uutta ja muka parempaa vaihtoehtoa.
killkill kirjoitti: VANHA HYVÄ KONSTI kun kaipaat seksielämääsi vaihtelua: lakkaa vasemman käden kynnet kauniinpunaisella lakalla ja tumputa vasurilla. Melkein kuin vieraissa kävisi!
Kun tuon lisäksi istut vasemman kätesi päällä niin että se tulee tunnottomaksi, niin silloin taidetaan olla pro-runkkauksen ytimessä-
Vastaa Viestiin