Kirje sinulle ...

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Hei, pitkästä aikaa.

Kiitos meileistä, olet kertonut miten hyvin menee ja olen iloinen puolestasi sillä muistan ettei aina ollut helppoa. Sinäkin varmaan muistat miten yhdessä mietittiin miehesi alkoholismia, pienen lapsesi hoito-ongelmia, ylihuolehtivaa äitiäsi ja sitä miten pärjäisit taloudellisesti. Asiat ratkesivat onneksi tuella ja kuuntelulla.

Palkitsit sitten tämän kuuntelemalla perheesi myrkytystä ja päätit erottaa minut kummilapsestani. Kun et lukuisista pyynnöistä huolimatta pysty edes uutta osoitettasi lähettämään, pröystäilet vain sillä mitä kaikkea oletkaan aikaan saanut, voit tukeutua seuraavien vastoinkäymisten tullessa äitiisi ja juoppoon veljeesi ja mieheesi. Minä en enää ole olemassa sinua varten.
Elämä kantaa, jos sen antaa
SnapaHead

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Minkä vitun takia sinä hengität? Ei minulla ole mitään sinua vastaan, mutta kuolemasi olisi äärimmäisen toivottavaa, koska haluan sen mikä on sinun. Se kuuluu minulle. Olisit pelle antanut sen aikaisemmin niin ei tarvitsisi uneksia kuolemastasi. Koska minulla ei ole mitään sinua vastaan, oikeastaan pidän sinusta, niin olkoon kuolemasi nopea ja tuskaton.
Jos olisit antanut sen minulle aikaisemmin voisimme jopa joskus keskustella. Mutta se tosiaan maksaa, koska persoonasi ei ole niin mukava, että minua kiinnostaisi muuten vaan olla juttusissa.
Et sinä mistään enää kuitenkaan nauti niin ole ystävällinen ja kuole.
Olet murtunut, surullinen ja loppuun kulutettu. Ole ystävällinen ja kuole.
Olet vain haamu entisestä, harmaa, iloton... mennyttä kalua.
Aika levätä.
HellBell

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja HellBell »

En voinut sille mitään että olit heikko. En voinut sille mitään ettet pystynyt irtautumaan niistä otteista, joihin olit heikkona, pompotettavana, jäänyt kiinni . Luulin että olisit pystynyt, halusin sinun olevan samaa maata kanssani, mutta et ollut. Lopulta (ja aika nopeasti) olin aidon ilahtunut ja aidon vapautunut, kun käsitin miten sinun tuleekin olla kiinni toisaalla ja minun aivan muualla. Ikkunat toisiimme.. pidetään ne jatkossakin kiinni. Niin se oli ja niin se on. Hyvä juttu.
Ps. Lue se kirja tarkkaan.. :piru:
Vastaa Viestiin