Torino 2006

Yleinen lätinä jä kitinä
ninnithequeen

Torino 2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihmettelen, etten ole löytänyt täältä vielä Olympialaisia koskevaa topikkia? Vai olenko sokea?

Joka tapauksessa, mitkä lajit aiot katsoa? Kuinka monta mitalia Suomi saa, ja mistä lajeista?

Itse ihan urheilufriikkinä sanon jotta mäkihypystä nyt ainakin tulee. Mutta entäs lätkä :think:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minua ei voisi vähempää urheilu tai olympialaiset kiinnostaa. Toivon suuresti, ettei televisointi vie aikaa katsomisen arvoisilta kunnon ohjelmilta. Eikös meillä ole urheilukanava Suomessa, miksei näitä kaikkia urheiluohjelmia voisi tunkea sinne ja jättää muut kanavat rauhaan!!!!1
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Minua ei voisi vähempää urheilu tai olympialaiset kiinnostaa. Toivon suuresti, ettei televisointi vie aikaa katsomisen arvoisilta kunnon ohjelmilta. Eikös meillä ole urheilukanava Suomessa, miksei näitä kaikkia urheiluohjelmia voisi tunkea sinne ja jättää muut kanavat rauhaan!!!!1
Ketjun....eiku ilonpilaaja!!11!!1

Mie itte oon tosiaan ihan friikki talviurheiluun, ja luulen, että täältä Kitystäkin löytyy muita samanmoisia.

Itse katson KAIKKI mitkä vaan töiltäni ehdin katsoa. Miehenikin otti talvilomansa ihan kisojen takia ens viikoksi :D
ninnithequeen

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti: Ai niin, ja varmaan ne snoukkapojatkin jonkun tuovat.
:komp:
nypari

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja nypari »

Nää olympialaiset on mun etsikkoaikaa. Ei tartte miettiä mitä tekisi vapaa-aikanaan, luppohetkistä puhumattakaan. Vähäx siistii hei! Eikä ole edes akkaa nalkuttamassa. Ois pitänyt ottaa talviloma, niin vois seurata vieläkin enemmän. Lajeista kiinnostaa kaikki suomalaislajit, vähiten iskee kelkkailu sun muut marginaalilajit. Ja kisaveikkaukset on sitä parasta lisäpippuria.
ninnithequeen

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jep, kyllä ne suomalaislajit on ne tärkeimmät. Joku kelkkailu ei juurikaan kiinnosta. Mäkihyppy ja lätkä ihan ykkösinä. Naisten lätkää katselen, jos mitalipeleihin päästään. Jännää, ettei sekään muuten niin hirveästi kiinnosta.

Ja muutama Suomen jääkiekko-ottelu pitää päästä katsomaan baariimme oma Suomi-paita päällä! Ehanaa Leijonat ehanaa! Kuuluu asiaan. Siitä onkin aikaa kun on viimeksi kisakatsomossa ollut *huokaus*
nypari

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja nypari »

Onkos kukaan järjestämässä minkäälaisia illanistujaisia kisojen merkeissä. Meillä on poikien kanssa varattu firman edustussauna kiekon finaalin aikana. Mites muilla?
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Ei pidä unhoittaa Suomalaisia kumparelaskijoita, sieltäkin tulee ainakin yksi mitali.
Truth fears no trial
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Suomen lumilautajoukkue tuo ainakin yhden mitalin,jos yhtään menneen kauden merkit paikkansa pitää.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:Ihmettelen, etten ole löytänyt täältä vielä Olympialaisia koskevaa topikkia? Vai olenko sokea?

Joka tapauksessa, mitkä lajit aiot katsoa?
En mitään. Penkkiurheilu on minulle totaalisesti EVVK. Jossakin kuntourheilussa on oma pointtinsa (pysyy hyvässä kondiksessa), mutta kilpaurheilussa en näe oikein mitään mieltä. Pystytetään valtavia spektaakkeleita, joissa tsekataan kuka juoksee tai hiihtää nopeimmin/heittää keihästä pisimmälle/hyppää mäestä pisimmälle jne. So what? Mitä sillä on väliä? Lisäksi yhteiskunnan varoja tuhlataan tällaiseen turhuuteen... :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ajattelin katsoa ainakin kaikki pommi-iskut ja panttivankikaappaukset.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumari

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja Dumari »

aasi kirjoitti:Ajattelin katsoa ainakin kaikki pommi-iskut ja panttivankikaappaukset.
Lajina oli ilmeisesti Koraanin ryöstö?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Katon jäkiksen, hyppelöt ja märkäperseet.
Mitalien suhteen oon yllättäin tällä kertaa yltiöoptimistinen.

+/- -tilasto tähän mennessä:
Sami Kapanen ei pelaa, buu-huu, byääh, niisk! *snif*
Mutta Nummelin pelaa sittenkin! :)

Edit/lisäys: Mitaleja tulee yli 10, mutta ei jäkiksestä.

Lisäys 2 :... eiku ai niin, ehkä naisille. *hoks*
Viimeksi muokannut Lapitii, 11.02.2006 18:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Nighthawk

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Lolita kirjoitti:Minua ei voisi vähempää urheilu tai olympialaiset kiinnostaa. Toivon suuresti, ettei televisointi vie aikaa katsomisen arvoisilta kunnon ohjelmilta. Eikös meillä ole urheilukanava Suomessa, miksei näitä kaikkia urheiluohjelmia voisi tunkea sinne ja jättää muut kanavat rauhaan!!!!1
Erittäin hyvin sanottu, ja hyvä tietää etten olekaan ainut penkkiurheilun vihaaja :)
Starflare

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Nighthawk kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Minua ei voisi vähempää urheilu tai olympialaiset kiinnostaa. Toivon suuresti, ettei televisointi vie aikaa katsomisen arvoisilta kunnon ohjelmilta. Eikös meillä ole urheilukanava Suomessa, miksei näitä kaikkia urheiluohjelmia voisi tunkea sinne ja jättää muut kanavat rauhaan!!!!1
Erittäin hyvin sanottu, ja hyvä tietää etten olekaan ainut penkkiurheilun vihaaja :)
No et ole, sillä minäkin olen.
1108

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ajattelin katsoa Tarantino Boxin uudelleen läpi, Tarut sormusten herroista uudelleen ja päälle vielä Jackassin kaikki jaksot. Jos aikaa jää niin 24 season 5, siitä ekat 7 jaksoa.

Jos aikaa jää niin katson olympinksejä, epäilen että ei jää.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti:Katon jäkiksen, hyppelöt ja märkäperseet.
Noi on siis niinq ne pakolliset jänskätettävät (telkkuviihteen parhautta!), mut kyl mä muitakin lajeja pälyän silleen toisel silmäl. Hiihto on oikeestaan ainoo kohtuu evvk.
Alkais jo!

Lisäys: Kas kummaa, noi on sattumoisin myös ne "panisin... panisin... en panis... panisin..." -lajit. :P~
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lätkän ja hyppelöt täälläkin.
Muitakin varmasti tulee seurattua jos sikseen on... eli luultavasti kaikki vapaa-aika menee töllöä pälyilessä milloin minkäkin muotoista kivenliutusta tai pulkkakisaa :D

Ja joo, alkais jo...


Ja kesällä futiksen MM kisat... tää vuosi on rok!!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Enthu

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Snoukasta,Kumparelaskusta,Mäkihypystä ja Lätkästä tulee mitaleita...
tosin uskon vakaammin kolmeen ensimmäiseen kuin viimeiseen :D

Edit: Ei kisoilla paskempi aloitus kun Pavarottikin käy jotain kiekaisemassa
tonttu

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ajattelin katsoa kaikki kurlinki matsit. :D

Mitä vittua ne siinä tekee?????
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

tonttu kirjoitti:Ajattelin katsoa kaikki kurlinki matsit. :D
Se onkin yllättävän mielenkiintonen laji, vois viä perehtyy vähän paremmin sääntöihin. Tosin miellän sen ehkä enemmän peliks ku urheiluks... no mut ei se mitään.
Taitoluistelu on kans ihan mukavaa, esteettisesti miellyttävää ja jännääkin katottavaa. Pikaluisteluu on aina vaan vaikee ottaa vakavasti, Silakka pejrkele!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ElanorRaven

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:
Nighthawk kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Minua ei voisi vähempää urheilu tai olympialaiset kiinnostaa. Toivon suuresti, ettei televisointi vie aikaa katsomisen arvoisilta kunnon ohjelmilta. Eikös meillä ole urheilukanava Suomessa, miksei näitä kaikkia urheiluohjelmia voisi tunkea sinne ja jättää muut kanavat rauhaan!!!!1
Erittäin hyvin sanottu, ja hyvä tietää etten olekaan ainut penkkiurheilun vihaaja :)
No et ole, sillä minäkin olen.
Minä myös! Minä myös!
Dumari

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ElanorRaven kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Nighthawk kirjoitti: Erittäin hyvin sanottu, ja hyvä tietää etten olekaan ainut penkkiurheilun vihaaja :)
No et ole, sillä minäkin olen.
Minä myös! Minä myös!
Minäkin rakastan penkkiurheilua!
Nowaysis

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

1108 kirjoitti:Ajattelin katsoa Tarantino Boxin uudelleen läpi
Nyt mä tiedänkin mistä noi sun aggressiot pulppuaa, kusipäisen pomon lisäksi! :shock:
slam

Re: Torino 2006

Viesti Kirjoittaja slam »

Sampura, ei taida lumikourun kopistuksia näkyä muualta kuin digilaitteen avulla... :P
Vastaa Viestiin