Kolmas pyörä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja shue »

Voisitko ryhtyä suhteeseen varatun tyypin kanssa? Onko kokemusta asiasta? Onko parisuhde "pyhä" vai onko kaikki sallittua rakkaudessa?

Tulipa vaan mieleen, kun yksi varattu nettituttavuus on flirttaillut aika uskaliaastikin minun suuntaani jo pidemmän aikaa ja minusta tyyppi saisi keskittyä perhe-elämäänsä ja jättää minut rauhaan... :evil: Se on siis naimisissa ja yksi lapsikin on :roll:
Kuormasta ei syödä.
sinkkumatti

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

shue kirjoitti:minusta tyyppi saisi keskittyä perhe-elämäänsä ja jättää minut rauhaan... :evil:
Siinä kaipaamasi vastaus.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olen joskus aikaa sitten nusaissut naimisissa olevaa, ja tästä en tidellakaan ole mitenkään ylpeä.
En usko, että voisin alkaa suhteeseen- vaikka seksisellaiseen- naimisissa olevaan tai muussa parisuhteessa elävään henkilöön.
En myöskään yrittäisi tarkoituksella varattua. Mutta jokainen varattuhan voi tehdä parisuhteessaan periaatteessa mitä haluaa, ja oikeastaan tätä kolmatta osapuolta ei pitäisi yksinomaan syyttää, kuten niin usein käy. On siihen tarvittu kaksi alun alkaenkin. Pettäjä on se sika, ei se kenen kanssa tämä tapahtuu, noin karkeasti sanottuna.

Voisin hyvinkin pitää saarnaa pettäjille; jos oma puoliso ei kiinnosta, niin olisiko fiksuinta tehdä ensin pelit selväksi ja vasta sitten nussutella muita? Olen lopen kyllästynyt tyyppeihin, jotka sujauttavat sormuksen taskuun illanviettoon lähtiessään. "Hups, unohdin mainita, että olen naimisissa!"

Tietenkin jokainen tekee niin kuin tykkää, ja aika yleistävällä linjalla tässä kirjoittelin. Tilanteet ja ihmiset ovat yksilöllisiä. Itse en enää pelaisi varattujen kanssa, sillä tahdon parisuhteen, oikean parisuhteen, enkä vain salaisia viikonloppuja "työmatkojen" merkeissä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

shue kirjoitti:Voisitko ryhtyä suhteeseen varatun tyypin kanssa? Onko kokemusta asiasta? Onko parisuhde "pyhä" vai onko kaikki sallittua rakkaudessa?
Olen joskus voinut. En voisi enää. Sain aimo annoksen kuuriluontoisesti moraalia per oss. Kokemusta siis on. Ei toimi. En suosittele. Se, onko parisuhde "pyhä", on jokaisen ihmisen oma subjektiivinen käsityksensä. Sanovat kuitenkin, että sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot olisivat sallittuja....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:Olen joskus aikaa sitten nusaissut naimisissa olevaa, ja tästä en tidellakaan ole mitenkään ylpeä.
Oliko ees hyvä pano? XD
Hilpi
Kitinä paheena
Viestit: 47
Liittynyt: 15.08.2005 13:08

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja Hilpi »

shue kirjoitti:Voisitko ryhtyä suhteeseen varatun tyypin kanssa? Onko kokemusta asiasta? Onko parisuhde "pyhä" vai onko kaikki sallittua rakkaudessa?

On erilaisia parisuhteita ja joissain ei ehkä olla yksiavioisia. Jos ”syrjähypyt” ovat varatun suhteessa sallittuja niin en pitäisi sekaantumista tuomittavana. Tuomittavaa sekaantumisesta tulee silloin, kun rikotaan parisuhteen sääntöjä ja loukataan jotakuta ihmistä. Itse katson suhteessa elävän olevan vastuussa siitä, ettei toimita hänen suhteensa sopimusten vastaisesti. Toisaalta jos vapaa vikittelee varattua on se minusta paheksuttavaa.

En sekaantuisi varattuun mieheen, tunne ajatusta kohtaan on sama, kuin jos joku nainen tarjoaisi likaisia alushousujaan käyttööni (tiedän, ajatusmaailmani on outo).
ninnithequeen

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rakkaus on rakkautta ja ihastuminen ihastumista.

Näin se vaan menee.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Rakkaus on rakkautta ja ihastuminen ihastumista.
Entäs jos rakastuu varattuun? Mites se sitten menee....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Rakkaus on rakkautta ja ihastuminen ihastumista.
Entäs jos rakastuu varattuun? Mites se sitten menee....
Sit se menee vituilleen. Yleensä.
RolloTomasi

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Voisitko ryhtyä suhteeseen varatun tyypin kanssa?

Kyl sen pitäs vaihtaa.

Onko kokemusta asiasta?
Ei.

Onko parisuhde "pyhä" vai onko kaikki sallittua rakkaudessa?
Kaikki on sallittua. Yleensä kivoimmat on jo varattuja tai sitten ne on sellaisia, joille en muuten vaan kelpaa. Otetaan mitä saadaan, ei voi ottaa sellaista, mitä ei saa. Eli ei oteta mitään.
hebuli

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

LillyMunster kirjoitti:Voisin hyvinkin pitää saarnaa pettäjille; jos oma puoliso ei kiinnosta, niin olisiko fiksuinta tehdä ensin pelit selväksi ja vasta sitten nussutella muita?
Komps, mutta eihän toki heidän oma ajatusmaailmansa mene noin. Tuttu nainen "seurusteli" aikoinaan varatun miehen kanssa. En täysin hyväksynyt tätä sekaantumista varattuun mieheen, mutta ystävä on valitettavasti ystävä enkä jaksanut kovin paljoa alkaa moralisoida, kyselin alussa vain vähän motiivien perään. Ilmeisesti mies oli sitten kuitenkin niin kelvollinen pano, mutta nainen ei tuntunut arvostavan häntä ihmisenä juuri lainkaan.

Surkuhupaisaa mielestäni oli että kyseinen mies tuntui (kuulemani mukaan) muuttuvan epävarmaksi itsestään ja mustasukkaiseksi ja omistushaluiseksi tästä naisesta. Ego tuntui saavan kovan kolauksen kun oma pikku rakastajatar kohteli häntä välillä kuin ilmaa eikä osoittanut olevansa ollenkaan lääpällään häneen, vaan haluavansa mieheltä vain seksiä silloin tällöin. Kyseinen mies oli naiselta minustakin ohimennen kuultuaan tainnut kovasti kysellä olenko vai hänen poikaystävänsä tms.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

shue kirjoitti:Voisitko ryhtyä suhteeseen varatun tyypin kanssa?
En. Mul on periaatteita!
<3
Elukka

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HotPants kirjoitti:
shue kirjoitti:Voisitko ryhtyä suhteeseen varatun tyypin kanssa?
En. Mul on periaatteita!
X seinään, mä koNppaan :komp: håttista! :shock:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

En voisi ryhtyä suhteeseen varatun miehen kanssa.

Ihan periaate ja toisen kunnioittamis kysymys minulle. Aika moni tuntuu (kuulemani perusteella) olevan sitä mieltä, että pettämistapauksessa vain se varattu osapuoli on sika itse mutta tässä olen itse toista mieltä.. Perustan mielipuoleni sille ajatukselle, että kun mielessäni käännän tilanteen toisinpäin, omakohtaiseksi, mietin, että toivoisinko minä miehen vaimona ollessani että joku toinen nainen tieten tahtoen alkaisi seurustella minun mieheni kanssa vain ajatellen, että mieshän siinä väärin tekee.

Erikseen sitten ne tapaukset joissa toinen nainen ei yksinkertaisesti (miehen kieroudesta tai mistä ikinä syystä johtuen) tiedä ensinkään olevansa se toinen nainen. Itsellekin kerran tällainen tilanne on eteen tullut, treffasin yhtä miestä muutamia kertoja ja vasta siinä vaiheessa paljastui, että miehellä on perhe. Lopetin treffailun siihen paikkaan. Mies koitti selitellä, että hänellä ja vaimollaan on ns. avoin suhde ja vaimolle on itseasiassa sama käykö mies vieraissa kunhan ei tuo tauteja kotiin. :shock: Aivan sama, minä en moisia suhteita kannata ja en halua olla sellaisissa millään tavalla osallisena. Ei vain istu mun arvomaailmaani.

Lyhyesti, jos en voi olla numero yksi niin en kyllä mihinkään jämiinkään tule tyytymään!!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

JJos haluan kyseisenkaltaisia ongelmia, lyön itseäni halolla päähän. Nopeampaa, vaivattomampaa ja ennenkaikkea kivuttomampaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

shue kirjoitti:Tulipa vaan mieleen, kun yksi varattu nettituttavuus on flirttaillut aika uskaliaastikin minun suuntaani jo pidemmän aikaa ja minusta tyyppi saisi keskittyä perhe-elämäänsä ja jättää minut rauhaan... :evil: Se on siis naimisissa ja yksi lapsikin on :roll:

Vai että tuli oikein mieleen taas kerran..ei voi olla taas totta

Mietitäänpä tätä vähän tarkemmin:

1. Siis pidemmän aikaa jo tehnyt moista..hmm ja olet tiennyt että varattu, mutta olet kuitenkin jatkanut tätä viestittelyä ja voisiko jotenkin jollakin tulla mieleen että olet jollain "ihmeellisellä tavalla" antanut ymmärtää että viestit on aika ok. No nyt sanot kuitenkin että en ole millään tavalla sanonut että laita vaan viestii tulemaan. Ok mutta et ole kuitenkaan sanonut että nyt näimä viestit saavat loppua ja vaikka ne eivät loppuisikaan niin minä lopetan nämä viestittelyt tähän paikkaan.

2. Sitten kyselet vielä hassuja että mitä jos vaikka kun..no juttuhan menee niin että ekaks se nussii sua ja kohta jo huomaat että sutkin on pantu vaihtoon..sekin on "sisäänrakennettu ominaisuus" ai mikä, no se kp-mäisyys.

3. "Onhan siinä varatussa oltava jotain erikoista, se on saatava"

4. Tämä päivä on oikein hyvä Ziisusteluun!! Taas kerran, mihin on rehellisyys kadonnut?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja Think »

Liha on heikkoa. Niin se vain on. Useimmilla. Tästä aiheesta ei ole kokemusta kuin sen verran että homma loppui siihen kun sain kuulla että toinen olikin varattu. Mieli olisi tehnyt jatkaa, mutta järki oli onneksi mukana...
Ovela kuin orgasmi
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja martza »

shue kirjoitti: minusta tyyppi saisi keskittyä perhe-elämäänsä ja jättää minut rauhaan...
Niin eiköhän syytä ole teissä kummassakin. Joten...

Se on todellakin lihan heikkoutta kummaltakin osapuolelta ja silloin pitäisi vähän miettiä omaa parisuhdettaan, onko siinä kaikki kunnossa.

Jos suhde toimii niin kuin sen pitäisi toimia, ulkopuolisiin suhteisiin ei ole tarvetta.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Faghag

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

shue kirjoitti:Voisitko ryhtyä suhteeseen varatun tyypin kanssa? Onko kokemusta asiasta? Onko parisuhde "pyhä" vai onko kaikki sallittua rakkaudessa?
Entäs jos kyseessä on pariskunta eli varattu mies ja nainen niin sehän on sitten ryhmäseksiä, apuva!!! KiNppakivaa!!!

Tosin mielenkiintoni harvoin kohdistuu näin tasapuolisesti yhdenkään pariskunnan puoleen, yleensä jompi kumpi viehättää ja hetskunaista yleensä se mies. Biisusteluun tarvittaisiin vahva humalatila sekä hyvin poikkeuksellinen viehtymys naisellisiin muotoihin. Minäkin olen vain niitä tissinaisia (pienet tisut ruleZ).

Mutta kaikenlaista sitä on ehdoteltu allekirjoittaneellekin.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja shue »

Eli ainakin jotkut täällä ovat valmiita laittamaan tuttavien/kavereiden kanssa välit poikki, jos ne erehtyvät flirttailemaan kuvatunkaltaisessa tilanteessa?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

shue kirjoitti:Eli ainakin jotkut täällä ovat valmiita laittamaan tuttavien/kavereiden kanssa välit poikki, jos ne erehtyvät flirttailemaan kuvatunkaltaisessa tilanteessa?
Onko se sun kaveri muka..hohhoijaa ja kevättä odotellessa..onko muuten sulla kevättä jo rinnassa ihan zilleen kivasti? Tuntuuko susta siltä että sun sisällä, niin sisällä siellä jossain alkaisi olemaan pientä lämpöä, etten sanoisi jopa mietoa kivaa poltetta joka tuntuu aivan siltä että se kuumuus senkuin nousee vaan uskomattomiin atmosfääreihin?

Kiihottaisiko sinua se jos se varattu mies tulisi, ottaisi, pitäisi sinua hyvänä ja antaisi rakkaudenkukkien kukkia valtoimenaan ja sinä, yksin siellä kukkameren syvässä hyväilyssä antaisit ja ottaisit itsesiKin ja nauttisit kukkien tuomasta huumasta..hetken kuluttua leijailisit tuon kuuman tunteen mukana kauas jonnekin pois ja lopulta heräisit rakkauden lehdossa jossa vain lehdet ja perhosensiivet vatsaasi kutittaisi?
Ollaan vaan ja nautitaan
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

shue kirjoitti:Eli ainakin jotkut täällä ovat valmiita laittamaan tuttavien/kavereiden kanssa välit poikki, jos ne erehtyvät flirttailemaan kuvatunkaltaisessa tilanteessa?
Ainakin valmis sanomaan uskaliaalle varatulle ettei vonkaaminen käy edes huumorina hänen tilanteessaan. Flirttiä pidetään usein niin kevyenä kivana että kaikki pitäisi sietää koska huumorintajuttomaksihan ei sovi leimautua. Ilmoita ettei vitsi ole hauska eikä tilanne naurata. Jos ystävä ei tajua rajoja, on kohteliasta ne hänelle kertoa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
slam

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja slam »

En minä halua alkaa kisaamaan kenenkään suosiosta. Minuun ollaan naamat ja jos ei olla täysin naamat, vaan kiinnostaa nussia muita, niin sou long...

Varausten pitää olla myös mennyttä elämää, ennen-kuin jaksaa suhtautua ihmiseen avoimella tunneskaalalla... :)
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja shue »

Melnais, näin nimenomaan on tapahtunutkin, siis on sanottu. On kyllä käynyt mielessä tuo välien katkaiseminenkin, ei sillä - kiinnosti vaan se puoli tässä että hetikö jengi on heittämässä porukkaa pois tuttavapiiristään jos tyyppi kerrankin erehtyy flirttaamaan väärään suuntaan. Minusta kuitenkin asiasta voi sanoa että kiitos mutta ei kiitos ja lopeta, ennen kuin rupeaa radikaaleihin toimenpiteisiin. Rupesi vaan tässä tilanteessa mietityttämään, että kuka ylipäätään rupeaa suhteeseen varatun tyypin kanssa. Että mikä siinä viehättää ja millaisia ajatuksia asia noin ylimalkaan herättää.
hebuli

Re: Kolmas pyörä?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

shue kirjoitti:Rupesi vaan tässä tilanteessa mietityttämään, että kuka ylipäätään rupeaa suhteeseen varatun tyypin kanssa. Että mikä siinä viehättää ja millaisia ajatuksia asia noin ylimalkaan herättää.
Tässä ihan tällaisia veikkauksia ja muualta luettuja selityksiä:

- jotkut naiset testaavat viehätysvoimaansa katsomalla saavatko iskettyä varatun miehen (ei tosin liity tähän tapaukseen, koska mies teki aloitteen)

- jotkut naiset ajattelevat ettei mies ihan kehnokaan voi olla kun on kerran jollekin kelvannut

- joillekin varattu mies on suhteellisen turvallinen petikumppani, koska hän ei luultavasti yritä kahlita naista itseensä eikä ala ehdotella vakavaa seurustelua yhtä todennäköisesti kuin rakkaudennälkäinen sinkkumies.

Ihan tosta lonkalta heitin muistista.
Vastaa Viestiin