Oraakkeli tietää kaiken!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kysykää oraakkelilta, jos mieltä jokin painaa.

Itse sain ajankohtaiseen kysymykseen parhaan vastauksen:

Sinä kysyit:
Valmistunko nykyisestä koulustani ajallani?

Oraakkeli vastasi:
Tottakai!

Ehanaa.... :)

http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/index.php
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Sinä kysyit:
Missä asun syksyllä 2006?

Oraakkeli vastasi:
Perä-Vittulassa.

Sinä kysyit:
Oletko tosissasi?

Oraakkeli vastasi:
Mä olen aina tosissani. Minun asemassani ei ole varaa pelleillä.

Jaahas... ei muuta kun sinne siis...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja slam »

Sinä kysyit:
Saanko naisen?

Oraakkeli vastasi:
Se on mahdollista, muttei todennäköistä. :lol:

........

Sinä kysyit:
Saanko pillua tänään?

Oraakkeli vastasi:
Pelkkä toivominen ei riitä, on toimittava! (viisasteleva kaveri :P )

.......

Sinä kysyit:
Nussi

Oraakkeli vastasi:
Sinä loukkaat minun hienostunutta tekoälyäni!
RolloTomasi

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Slamin kysymyksistä ja vastauksista rohkaistuneena...

Sinä kysyit:
Saanko (nimi sensuroitu)?

Oraakkeli vastasi:
Toki!

:cheer:

tai sitten lupailee vaan... :think:
slam

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:
:cheer:

tai sitten lupailee vaan... :think:
Vieläkö haikailet sen yhden perään?
Onko tyttönen jo naimisissa? joskus se ainakin seurusteli?
RolloTomasi

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti: Vieläkö haikailet sen yhden perään?
Onko tyttönen jo naimisissa? joskus se ainakin seurusteli?
Haikailenhan minä, ei tässä vielä ole niin kauaa ole mennyt, ja vastahan sen toissa päivänä viimeksi näin. Juteltiin semmosia, että mentäisiin tällä viikolla kahville. Ei hän vielä naimisiin ole ehtinyt, seurustelee kyllä. Jos nyt puhumme samasta ihmisestä.

Miten sulla on menny? Edelleen samaa vanhaa vai sujuuko jo paremmin?
slam

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti: Miten sulla on menny? Edelleen samaa vanhaa vai sujuuko jo paremmin?
Mikähän mahtaa olla Sappeen lipunmyyjän kännykän numero? :lol: Samperi, mikä vosu! Jos moinen ei seurustele, niin asiahan olisi suoranainen ihme, mutta onkohan neitonen raksuuntunut? Minkähän tekosyyn keksisi, jotta voisi käydä jututtamassa? ;)
RolloTomasi

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti: Mikähän mahtaa olla Sappeen lipunmyyjän kännykän numero? :lol: Samperi, mikä vosu! Jos moinen ei seurustele, niin asiahan olisi suoranainen ihme, mutta onkohan neitonen raksuuntunut? Minkähän tekosyyn keksisi, jotta voisi käydä jututtamassa? ;)
Puhelinnumeron voi saada selville kysymällä, mutta älä kuitenkaan sillä aloita :D tai voit antaa omasikin ja pyytää soittamaan...

Juttuaiheista en kyllä tiedä... :roll:
slam

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:Juttuaiheista en kyllä tiedä... :roll:
Rohkeammat olivat jo kyseleet yhdeltä tarjoilija pimatsulta, että missä se asuu? :lol: Ainakin se kuului tilittävän tiskin takana naureskellen asiaa. :D

Rinteessä meikä repasee joskus extemporee mölähdyksiä, ja muuta paskaa... Pitäisi varmaan suunnata moista hieman ja mennä pokkana siihen lipun myyntitiskille ja heittää läppää...

No, moi! Elätkö seurustelusuhdetta todeksi elämässäsi? tai jotain muuta viisaampaa :lol:

Tänään baarissa yritän saada aikaiseksi ainakin viidet pakit. Saa nähdä onnistuuko :lol: "Kainostelu" on ihan täyttä paskaa miehen elämässä. :P
RolloTomasi

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti: Rinteessä meikä repasee joskus extemporee mölähdyksiä, ja muuta paskaa... Pitäisi varmaan suunnata moista hieman ja mennä pokkana siihen lipun myyntitiskille ja heittää läppää...

No, moi! Elätkö seurustelusuhdetta todeksi elämässäsi? tai jotain muuta viisaampaa :lol:

Tänään baarissa yritän saada aikaiseksi ainakin viidet pakit. Saa nähdä onnistuuko :lol: "Kainostelu" on ihan täyttä paskaa miehen elämässä. :P
Jup, rentoa extemporea niinku rinteessäkin äläkä jää pähkäilemään ja kainostelemaan ovensuuhun, silloin siitä ei tule kuin tutisemista. :ohyeah:

Mun pitäis varmaan tänään puolestaan soittaa hälle jälleen, josko nyt vihdoinkin päästäisiin teelle kun ollaan joulukuun puolivälistä asti yritetty. Ympyrää väsymysten ja koulujuttujen kanssa. Saas nährä miten käy... :D

Onnea baarireisulle, kai jossain vaiheessa joku pakitkin jättää antamatta! :D
slam

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:
Mun pitäis varmaan tänään puolestaan soittaa hälle jälleen, josko nyt vihdoinkin päästäisiin teelle kun ollaan joulukuun puolivälistä asti yritetty. Ympyrää väsymysten ja koulujuttujen kanssa. Saas nährä miten käy... :D

Onnea baarireisulle, kai jossain vaiheessa joku pakitkin jättää antamatta! :D
Onnea itsellesi tuollaiseen naisen kanssa vatkaamiseen. Yhtä prkleen vatkaamista koko touhu aivan kaikilla naisilla. Minä möykkään ja nainen vaikeroi, kunnes hän löytää uuden tai on jo varastossa parempi. Enää ei tosin parane koskaan sortua valittamaan huonouttaan ja eikä myöskään pidä yrittää olla minkäänlainen...

Suosittelen, että vedät pisteen tuollaiselle vatkaamiselle. Lähde jo karkuun! Selostin huolellisesti yhdelle naiselle, että koska SINÄ olet nainen, niin vatkaat meidän tapaamista 500 vuotta, ja minä voisin homman hoitaa pois alta ilman minkäänlaisia ongelmia. Ihminen jatkaa In style; "Minulla on pimpula ja pampula vinossa" kuitenkin jaksaa kirjoittaa ja räksyttää minulle. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta tapaukselta, kun heitellään vapaasti läppää ilman turhaa kankeutta...
ElanorRaven

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Oraakkeli antoi mulle niin masentavia vastauksia, että haistakoon paska, se on VÄÄRÄSSÄ! :lol:
slam

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Oraakkeli antoi mulle niin masentavia vastauksia, että haistakoon paska, se on VÄÄRÄSSÄ! :lol:
Mitä tarkoittaa ex-parrot? Oletko joku patriootti! :lol:
RolloTomasi

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti: Onnea itsellesi tuollaiseen naisen kanssa vatkaamiseen. Yhtä prkleen vatkaamista koko touhu aivan kaikilla naisilla.

Selostin huolellisesti yhdelle naiselle, että koska SINÄ olet nainen, niin vatkaat meidän tapaamista 500 vuotta, ja minä voisin homman hoitaa pois alta ilman minkäänlaisia ongelmia. Ihminen jatkaa In style; "Minulla on pimpula ja pampula vinossa" kuitenkin jaksaa kirjoittaa ja räksyttää minulle. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta tapaukselta, kun heitellään vapaasti läppää ilman turhaa kankeutta...
Kiitos, kiitos. :D

Ei tässä nyt kuitenkaan vatkata vain hänen vuokseen: kahdesta edellisestä hänelle sopivasta hetkestä jouduin itse sanomaan, etten pääse. Lupasihan tuo jo teetkin tarjota, ettei minun tarvitse sitäkään maksaa. :D

Mutta ihme vatkaajia nuo naiset kyllä yleensä ovat :lol: Mikähän niissä lienee :roll: Mutta älä luovuta, jos toinen kuitenkin sulle jaksaa räksyttää ja kirjoittaa. Kaipa se kuitenkin ainakin jollain tasolla lienee kiinnostunut. Tai mistä sitä tietää. Ehkä on vain kiltti ja kohtelias.
RolloTomasi

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti: Mitä tarkoittaa ex-parrot? Oletko joku patriootti! :lol:
Entinen papukaija :lol:
slam

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:
Mutta ihme vatkaajia nuo naiset kyllä yleensä ovat :lol: Mikähän niissä lienee :roll: Mutta älä luovuta, jos toinen kuitenkin sulle jaksaa räksyttää ja kirjoittaa. Kaipa se kuitenkin ainakin jollain tasolla lienee kiinnostunut. Tai mistä sitä tietää. Ehkä on vain kiltti ja kohtelias.
Otetaan esimerkiksi tilanne, että kaupassa on samanlaisia siideripulloja paljon vierekkäin. Nainen saattaisi kuvannollisesti oleilla niiden "siidereiden" äärellä aikansa, kun miehellä on jo kopallinen karhua käsillään. Ottaa yhden ja laittaa sen taas takaisin hyllyyn. Puhuu niistä pulloista paljon paskaa. "Sano sää, minkä otan" hän lopulta vaikertaa miehelle. "Make my day" kuten jouden sanoisi. :D

Yritän vain selventää minkälaista vaikeuden pesää olet hommaamassa. Kuten eräs nainen sanoi, kun kerroin, että lähden iskemään vaimoa. "Et sinä jaksaisi sellaista" :lol:

Yritä ehdottaa naiselle oikeita asioita, ja pysyä "kulli" kovana... :lol: Jos olet yhtään eläväisempi persoona, luova kuten jotkut kauniisti sanovat, kannattaa ehkä pyrkiä samankaltaisten seuraan. Tavallinen ihminen on hieman jäykempi, kun huumorimies, mutta onneksi harvempi on aivan täysin millillileen vakaita... "Oikeat huumorimiehet" ovat aina hieman pökkelöpäisiä. :lol:
Viimeksi muokannut slam, 10.02.2006 11:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

slam kirjoitti:Mitä tarkoittaa ex-parrot? Oletko joku patriootti! :lol:
Se on Monty Pythonista.
slam

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:
slam kirjoitti:Mitä tarkoittaa ex-parrot? Oletko joku patriootti! :lol:
Se on Monty Pythonista.
Jaaha...mikäs se sitten on? saamari linnut sirkuttaa ulkona, onkohan kevät tulossa? Tuuletusräppänä vaan sattuu olemaan auki, kun tuo kalja tuppaa muhiin tuolla vatsan seudulla, niin perekleesti... :lol:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On se oraakkeli viisas:

Voitanko tänään 3Me lotossa?

Musta sun ei ole turvallista saada tietää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RolloTomasi

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti: Yritän vain selventää minkälaista vaikeuden pesää olet hommaamassa. Kuten eräs nainen sanoi, kun kerroin, että lähden iskemään vaimoa. "Et sinä jaksaisi sellaista" :lol:

Yritä ehdottaa naiselle oikeita asioita, ja pysyä "kulli" kovana... :lol: Jos olet yhtään eläväisempi persoona, luova kuten jotkut kauniisti sanovat, kannattaa ehkä pyrkiä samankaltaisten seuraan. Tavallinen ihminen on hieman jäykempi, kun huumorimies, mutta onneksi harvempi on aivan täysin millillileen vakaita... "Oikeat huumorimiehet" ovat aina hieman pökkelöpäisiä. :lol:
Onhan tuo vastakkaisen sukupuolen vatkaus aivan legendaarista :lol: mutta kyllä sitä sellaisen mielellään vierelleen ottaisi jos vain mieluisen saisi. :D Tottakai niitä jaksaa, varmaan sinäkin, jos oikean löytää.

Tuo nainen kyllä on siitä harvinainen ihminen, että hänen seurassaan tunnen oloni mukavaksi, ehkä vähän jännittäväksi, mutta en sillä tavalla pelokkaaksi ja varautuneeksi kuin melkein kaikkien muiden. :D Juu, enkä oikein viihdy sellaisten ihmisten seurassa, joiden kanssa ei samankaltaisuutta ole. Niiden kanssa tuntee olonsa vain oudoksi ja ulkopuoliseksi. :lol:
slam

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti: Juu, enkä oikein viihdy sellaisten ihmisten seurassa, joiden kanssa ei samankaltaisuutta ole. Niiden kanssa tuntee olonsa vain oudoksi ja ulkopuoliseksi. :lol:
Netissä olen törmännyt ihan mukaviin pölisijöihin, mutta eipä siitä luontopuolen onnistumisista tiedä sanoa ennen kuin koittaa XD.

Oletko päässyt lähelle ihastustasi? Ajattelin vain, että kurniiko vatsasi ja kalut korskeutuu... XD

Kerran olin toisilla treffeillä ja nainen leikkasi minulta varpaan kynnetkin. Ja peräkalusto oli niinko kireenä siinä käden ulottuvilla, pyllistettynä, mutta olin niin vitun tyhmä, että en käynyt "kiinni" ei vaan saamari tohtinut... :lol: ei tiennyt , mitä se olisi ajatellut asiasta, joten jätin tekemättä mieltymykset :XD
Viimeksi muokannut slam, 10.02.2006 11:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exsat

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ElanorRaven kirjoitti:Oraakkeli antoi mulle niin masentavia vastauksia, että haistakoon paska, se on VÄÄRÄSSÄ! :lol:
Joo. Samaan tulokseen tulin. Paska vehje.
ElanorRaven

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sinä kysyit:
Milloin valmistun maisteriksi?

Oraakkeli vastasi:
Ainakin sä olit ihan pikkunassikka silloin... 1991?

Justiinsa. Yritän muotoilla kysymyksen uudelleen.

Sinä kysyit:
Valmistunko joskus maisteriksi?

Oraakkeli vastasi:
Kysyin parilta kaverilta ja yleinen mielipide oli ei.
slam

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Oraakkeli antoi mulle niin masentavia vastauksia, että haistakoon paska, se on VÄÄRÄSSÄ! :lol:
Joo. Samaan tulokseen tulin. Paska vehje.
kannattaisi vain ottaa vastaan ja uskoa! 8)
eps

Re: Oraakkeli tietää kaiken!

Viesti Kirjoittaja eps »

Exsat kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Oraakkeli antoi mulle niin masentavia vastauksia, että haistakoon paska, se on VÄÄRÄSSÄ! :lol:
Joo. Samaan tulokseen tulin. Paska vehje.
Minä: Valehtelitko exsatille?
Oraakkeli: Juu

Minä: Huijasitko ElanorRavenia?
Oraakkeli: En

e.
Vastaa Viestiin