Lauantaimakkaraa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Paskaa hävitetty nurkista. Sisäistä legoinsinööriäni mietityttää kovasti miten tuota pölyn kertymistä voisi ehkäistä huipputeknologisten innovaatioiden avulla. Mattopiiska on niin viime vuosituhannelta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

aasi kirjoitti:Paskaa hävitetty nurkista. Sisäistä legoinsinööriäni mietityttää kovasti miten tuota pölyn kertymistä voisi ehkäistä huipputeknologisten innovaatioiden avulla. Mattopiiska on niin viime vuosituhannelta.
Kertoisitko mullekin sitten kun keksit? Mä en kylläkään tollaisia vanhanaikaisia apuvälineitä tapaa käyttää, olen vielä luolamiehen tasolla ja toimin raakaa lihasvoimaa käyttäen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

numba ei sitten huomenna ilmeiseisti ole enään olemassa.

Syy: menen ratsastaan kusipäistä hevosta.
Kaikkeen minäkin suostun...
Elukka

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hetkinen, WTF? :shock: Mullahan on ihan kohtuullinen olo.
Ei edes vituta kauheesti.
Oonk mää sairas? :shock:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

1108 kirjoitti:numba ei sitten huomenna ilmeiseisti ole enään olemassa.

Syy: menen ratsastaan kusipäistä hevosta.
Kaikkeen minäkin suostun...
kerro miten meni! millä lailla kusipäistä?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja slam »

Elukka kirjoitti:Hetkinen, WTF? :shock: Mullahan on ihan kohtuullinen olo.
Ei edes vituta kauheesti.
Oonk mää sairas? :shock:
Olipas päiväunilta heräämisen jälkeen paska fiilis, sitä ennen oli ihan kohtuu hyvä kunto... Eiköhän täsä taas vähitellen virkisty... 8)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23486
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

aasi kirjoitti:Paskaa hävitetty nurkista. Sisäistä legoinsinööriäni mietityttää kovasti miten tuota pölyn kertymistä voisi ehkäistä huipputeknologisten innovaatioiden avulla. Mattopiiska on niin viime vuosituhannelta.
No aloita nyt vaikka robottipölynimurilla.

Toinen vaihtoehto on tietysti kotiorja joka myös vaimon nimellä tunnetaan. Ei kovin huipputeknologiaa kylläkään ja tuon ensimmäisen hankintakin taitaa olla helpompaa kuin jälkimmäisen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Exsat

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Lolita kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Hei!

Löytyisikö keneltäkään sääntöjä rahaa kuin roskaa-lautapeliin? Muistinvaraisetkin kelpaisivat.
Löytyy! Missä muodossa haluat?

Yv:nä lähetin.
Suurkiitos!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sannu kirjoitti:Voi vittusaatana, mä oon kohta syönyt puolet tosta suklaalevystä..et se aamuinen jumppa +toi suklaalevy = +-0 :doh:
Tunge vielä pari palaa suuhun, ja mee samantien suu vielä täynnä heittämään se vessanpyttyyn tai johonkin muuhun iljettävään paikkaan mistä et saa sitä enää pois! Toimii! :lol: Ravintolassakin, jos oon tositosi ähkymöhköyrjö ja herkkua vielä jäljellä, niin tumppaan sinne nopeesti jotain moskaa ja suolaa ja pippuria ja tabascoo hulluna perään, etten pysty syömään sitä enää. (keinot on monet sano..)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23486
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hassu fiilis. Vedin äsken kilon kanankoipia Ice agea katsellen, nyt lueskelen teidän pöpinöitänne ja kuuntelen keskiaikaisia Birgittalaislauluja, kohta alan kuuraamaan vessanpönttöä.

On mulla elämä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Runkkis

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Eilinen punaviini/juusto ilta sitten livahti hieman pitkäksi. Pullollisen punaviiniä ja muutaman kannabisvodkan jälkeen huomasin sanovani taksi kuskille: "Lostariin..." Ja muutaman tunnin jälkeen: "Kallioon". Aamulla huomasin keekoilevani jostain kumman syystä jossain lomaosakemessuilla. Laskin puolentunnin aikanan ainakin 40 Burberryn huivia/kassia ties mitä... Haisin pahalle ja halveksuin Burberry ihmisiä avoimesti... Kukakohan ei kuulunut joukkoon?!?
Edith

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hitto. Laiskoittelemalla ja kityilemällä nyt tänään olen varmistanut sen, etten taida ehtiäkään huomenna ulos asunnostani. Ehtisköhän ens viikonloppuna?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tässä kävi nyt niin, että seuraava dösä menee vasta 18.15, että mun oli sit ihan pakko avata tuo ½l Karjala, muuten täysin kuolisin tylsyyteen.. Onneksi Gina tuo mulle lisää :) Ei kertakaikkiaan vaan osaa pitää hauskaa selvinpäin! No ei vaaaan, mutta ainakaan ei osaa olla ottamatta, jos kerta m u u t k i n !!!
Elukka

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ööh. Öllöttäessä taitaa mennä tääkin päivä.
Ja mulla kun oli niin suuret suunnitelmat vielä neljän aikaan... :(
Tylsääkin on.
Yönmustaritari

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Oliskohan se tänään tumujen paikka sano.

minä ainakin tuossatulisesti maustettua sapuskaa aloin vielä jälkiviilentää annoksella keskiolutta ja nyt jos koskaan olisi vireessä ottaa muutama kupponen tulilientä. Maksa käynnistetty uutta vuotta varten viime viikolla, joten käsi on lipassa.
Yönmustaritari

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Äitienpäivä on just ja mun pitää päästä juhlistaa sitä kattomalla motocrossii hartwall areenalle. Pilluu saatana!!!
ElanorRaven

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Aamulla pelkäsin kuolevani, mutta nyt oon taas kiitettävästi elävien kirjoissa. Töissäkin käväisin pikaisesti. Nyt soi murinametalli ja hörpiskelen kuumaa kaakaota ja harkitsen iltapalan laittamista. Nyt ei tee edes mieli lähteä baariin, sen verran railakas reissu oli eilen! Aiheutti vuorottaisia naurunpyrskähdyksiä ja shokkireaktioita, kun purin eilisillan kuvat kameralta koneelle. Opetus - älä ota kameraa mukaan baariin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23486
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Heittäkääs vinkkiä mihinkä loppuillananniskeluravinteliin tämmöisen tupakansavua ja jumputusneekerihumppaa inhoavan punaniskan kannattaisi suunnata tiirailemaan typyjä kaukaa ja varovasti?

(Rocksiin päädyn kuitenkin)
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16680
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tämä nyt ehkä kuuluisi tuonne vitutusketjuun, mutta tulkoon tänne. Käytin sitten koko päivän lyhyehköä ulkoilua (ja satunnaista Kityilyä...) lukuunottamatta jälleen kerran uuden raha-anomuksen tekoon. Eläköön tämä kannustava kilpailuttaminen. Ei minulla parempaa tekemistä olisi viikonloppuna ollutkaan. No, nyt kone kiinni ja viinipullo auki.

Mutta lopetetaan iloisempaan asiaan: löysin tänään todella pitkästä aikaa vispipuuron ihanuuden. Sehän on kerrassaan loistava ruoka! Tästälähin syön sitä säännöllisesti. Oppisikohan sitä jopa tekemään itse? Lapsuudenkodissani vispipuuroa muuten kutsuttiin jostain syystä marjapuuroksi, mutta niin henkilökohtaisen termin käyttäminen Kityssä ei toki ole mielenterveydelle suotavaa. Olkoon siis vispipuuro.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elukka

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hmh :? Kysykääpäs nyt joku, että mitä mä olen tänään puuhannut?

V: Mitäs minä. Tervannut hevosen jalat ja retuuttanut jäätynyttä sianruhoa.

Näin meillä. :lol:
1108

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mitä saadaan kun lyädään 12 heveria yhteen?

V:Känni

He, otan kuvia ja jannut huutaa että ei seiskaan. :D
tonttu

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Töihin. Voi vittusaatana. Kiinnostaa kun kasa kiviä.


:9mm:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kävin saunassa. Täällä on hilloviikot. Ei mulla varsinaisesti kuitenkaan.
slam

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Kävin saunassa. Täällä on hilloviikot. Ei mulla varsinaisesti kuitenkaan.
Puolukoita myynnissä toreilla, vaI? XDP

...samperi onneksi pääsin yhdestä ihmisestä erilleen ja lepäilemään omaan rauhaan. Ei kait sitä kaikkien seurassa oikein jaksa olla. Hyvää, hyvyyttäni en "karjunut" suoria sanoja, että ei jaksa "vaikertaa" eli olla seurana, kun hän ryyppää... ihmisiä pitäisi jaksaa avustaa... , mutta joskus tulee rajakin vastaan, että ei vaan jaksa, kun huvittaa olla hiljaa itsekseen... :P

Hirveän työn sai tehdä, että pääsi kiemurteleen pakoon. :P En minä halua olla paha, mutta ei vaan jaksa! Haluan levätä ja sellaisen ihmisen kanssa oleminen vaatii "voimia" , kun ei natsaa tai pysty itse olemaan rauhassa...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Mä en saanu ketää frendeistä lähtee minnekää ulos ja nyt joudun ryytyyn tääl vaan himassa. Onks kelleen käyny samoin?!
Mun menojalka on ny ihan hedareissa. Suru valtaa mielen!
<3
Vastaa Viestiin