Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Sannu

Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Nyt siis stereotypiat kunniaan. Asian voisi muotoilla myös näin, minkäurheilulajin edustajaa panisit mieluiten. Ja vähiten mieluitenkin..

Minä aloitan

Mieluiten: Tenniksen pelaaja ja uimari

Ei niin miellellään: Snookeristi, vapaapainija, painonnostaja
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Uimahyppääjät on aika håtteja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mielelläni: Telinevoimistelijat. Painijat. (Toi jälkimmäinen herättää jostain syystä aina huvitusta, mutta mun mielestä paini on hieno laji, kun se ei ole mikään välineurheilu, vaan siinä käytetään vai omaa vartaloa. Ja ne painijoiden lihakset on sellasia aika hyvämuotoisia ja selkeitä.)

En mielelläni: Kuulantyöntäjät. Mäkihyppääjät.
Filovirus

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Mieluiten: Vapaaottelijat, jääkiekkoilijat (eiku sittenkin vaan jääkiekkoilija Karalahti, namz!).
Ei niin mieluiten ollenkaan: golfaajat, tanssijat, bodarit, hiihtäjät, mäkihyppääjät... ja lista jatkuu.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Filovirus kirjoitti:Mieluiten: Vapaaottelijat, jääkiekkoilijat (eiku sittenkin vaan jääkiekkoilija Karalahti, namz!).
Ei niin mieluiten ollenkaan: golfaajat, tanssijat, bodarit, hiihtäjät, mäkihyppääjät... ja lista jatkuu.
Filoviruksen miesmakuun voi aina luottaa :P Kyllä nuo uimaritkin mun silmää hivelee. Tosin tanssijoita en pistä omalle listallle nounou. Mutta täytyy tunnustaa että ratsastajamiehet on monesti kropaltaan aika kuikeloita eivätkä sytytä. :?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jäkiksen tietysti.
Sit piiiitkä väli ja mäkihyppääjät seuraavana, niis on paljon hottiksii. Ja jalkapallistien pebat, lääh.
Mitään nöynöy-lajia ei ihan heti tuu mieleen, urheilu harvemmin tekee olemusta epäseksikkääks. No bodarit on tietty aika yök.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Exsat

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Uimahyppääjät. :h:

Jääkiekkoilijat, nyrkkeilijät ym. on ihan nou nou hammasvammavaaran vuoksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tennis oli siihen asti ykkönen kun Serena Williams lopetti. Onhan nykyisetkin pitkiä, mutta aikas ruipeloita.

Uusi suosikki taitaa olla seiväshyppääjät. Pikajuoksijoilla on hyvä kroppa ja muhkea takapuoli, mutta ovat yleensä aikas lyhyitä.

Keihäässä ja kuulassa on pari loistavaa yksilöä, mutta suurin osa hiukan liian hyllyviä.

Kori- ja lentopallon paristä löytyy herkkuja.

No hemmeti. Melkein joka lajissa on niitä, joista voi vain unelmoida.

Kestävyysurheilun puolelta löytyy sitten ne luuta ja nahkaa olevat hirvitykset.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Turbohaltija

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kuka tahansa urheilua harrastava nainen on keskimäärin seksikkäämpi kuin urheilematon. Pieni maha ja harjoitettu keho pukevat myös naista. Mitään erityistä lajia ei sinänsä tule mieleen, mutta yleisurheilussa näkee monesti kauniita naiskehoja.
Turbohaltija

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Sannu kirjoitti: näin, minkäurheilulajin edustajaa panisit mieluiten. Ja vähiten mieluitenkin..
Ai niin, tässä oli vielä tämäkin kysymys. No, mieluiten panisin ehkä kuitenkin shakinpelaajaa, koska äly on viehättävä ja seksikäs piirre. Vähiten mieluiten panisin kori-tai lentopalloilijaa (liian pitkiä).
Lilo

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tanssijat ja telinevoimistelijat on aika håt. Taitoluistelijat myös, vaikka olenkin varmaan tavallaan jäävi sanomaan...Toisaalta, tiedänpä ainakin valmiiksi ketkä niistä ovat homoja. :wink:

Lätkänpelaajat ovat yleisesti ottaen kammottavaa sakkia. Ei kiitos.
ElanorRaven

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lilo kirjoitti:Lätkänpelaajat ovat yleisesti ottaen kammottavaa sakkia. Ei kiitos.
:komp: Myöskään futarit ei iske.

Itse asiassa mulle kaikki urheilijapoitsut on vähän sellaista nou-nou-sakkia, enemmän iskee ne pitkätukkaiset "urheilijat" tuolla keikkapaikkojen lavoilla.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Turbohaltija kirjoitti:shakinpelaajaa, koska äly on viehättävä ja seksikäs piirre.
Olen ehdottomasti samaa mieltä älyn seksikkyydestä. Mutta koska tiedän oman älyni olevan täysin riittämätön shakin pelaamiseen, haluan tulla kyseenalaistamaan shakin ja seksikkään älyn välisen elimellisen yhteyden. Haluan kuitenkin myös vältellä suoraa konfrontaatiota ja uudelleenmuotoilenkin kyseenalaistavan vastaväitteeni ovelasti kysymykseksi: Nyt kun olette aloittelijoiden shakkikerhoanne hyvän aikaa pyörittäneet, minkälaisena koette shakin vaatiman älykkyyden? Eikö shakille ole tyypillistä, että keskinkertaisetkin pelaajat tyypillisesti kykenevät voittamaan hyviäkin tietokoneohjelmia shakissa? Laskentatehossa kone kuitenkin pesee pelaajat mennen tullen. Tämä ehdottaisi, että shakin vaatima älykkyys on paitsi opittujen strategioiden opettelemista, myös jonkinlaista hahmontunnistuskyvyn paranemista. Keskeistä on kai tunnistaa pelilaudan strategiset painosuhteet yhdellä vilkaisulla siten, että tilanne hahmottuu mielessä ilman siirtojen liikaa miettimistä (jossa siis kone olisi selvästi parempi). Jos näin, shakin vaatima älykkyys olisi siis toiston kautta opittua hahmon- tai kuviontunnistusta tavallisuudesta poikkeavalla tavalla. Kuulostaa aika autistiselta - eikä esimerkiksi Bobby Fischerin paranoidis-autistinen huikea älykkyys olekaan varmaan monen mielestä paradigmaattisen seksikästä.

Ai niin: hymiö.

Sitäpaitsi lento- ja koripalloilijat ne vasta seksikkäitä ovatkin. Isokokoisina luovat tyypillisesti itsestään itsenäisen ja riippumattoman kuvan. Sekin on seksikästä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Edith

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: Vähiten mieluiten panisin kori-tai lentopalloilijaa (liian pitkiä).
Kai tuo nyt on jokin vitsi? Vai voimmeko pian odottaa sinultakin ketjua aiheesta "Pitkät naiset ovat hevosmaisia"?

Ja urppikselle: Mä oon älyltäni ihan vankkaa keskitasoa. Mä en hahmota siitä laudalta juuri mitään paljoakaan ennakkoon, mutta pelaanpahan silti. Kyllä shakki on ihan jokamiehen ja -naisen oikeus, ei pelkkää älykkökärvistelyä. Tasa-arvon puolesta! :barrikadihymiö:
killkill

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja killkill »

Joskus altaan pohjalla kesken dekoputelitreenien sitä heittää selälleen ja katseleen hetken yläpuolella kiitäviä naispuolisia monoräpyläuimareita. Heissä yhdistyy kauniilla tavalla voima ja esteettisyys.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Turbohaltija kirjoitti:
Sannu kirjoitti: näin, minkäurheilulajin edustajaa panisit mieluiten. Ja vähiten mieluitenkin..
No, mieluiten panisin ehkä kuitenkin shakinpelaajaa, koska äly on viehättävä ja seksikäs piirre..
Joo olen total samaa mieltä sun kanssa, nimittäin käydessäni yliopistolla, niin aina näen niin uskomattoman sexikkäitä naisia ja niillä on mielettömän mageet jutut= puhuvat kaiken vapaa-aikansakin siellä tutkimustuloksista ja kaikkea siihen liittyvää oikein mielenkiintoista huttua. Ja ne jutut saavat mut niin hotiksi etten tiedä et miten päin olisin. Sitten kandee kans mennä pongaamaan sexikkäitä miehiäkin vaix tekusta..siellä on niitä ja paaaaaljon!!

Oletko muuten Turbo mies vai nainen ja oletko käyttänyt jotain muuta nikkiä jotta voisin sut ehkä tuntea?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Piti vielä lisäämäni, että toki urheilulajeja ei pidä ymmärtämän liian kapeasti. Moni ei aina muista, että esimerkiksi vuoden 1948 Lontoon kesäolympialaisissa Suomi voitti kultaa mm. lyriikassa ja asemakaava-arkkitehtuurissa. Esimerkiksi nämä lajit ovat minusta koko lailla seksikkäitä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Turbohaltija

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti: Vähiten mieluiten panisin kori-tai lentopalloilijaa (liian pitkiä).
Kai tuo nyt on jokin vitsi? Vai voimmeko pian odottaa sinultakin ketjua aiheesta "Pitkät naiset ovat hevosmaisia"?
Tämä koko ketju on yksi vitsi. Ja ei kai kukaan tuollaista ketjua kuin mainitset ole avannut? Pitkät naiset voivat olla yhtä upeita kuin lyhyetkin. Preferoin itseäni lyhempiä naisia, mutta voi pitkäkin nainen olla upea, esimerkkinä vaikka meidän kaikkien Lolita. :)
Turbohaltija

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

jouden-za kirjoitti:


Oletko muuten Turbo mies vai nainen ja oletko käyttänyt jotain muuta nikkiä jotta voisin sut ehkä tuntea?
Olen käyttänyt aikaisemmin mm. nickejä Kiimatar69, MärkänäOoh ja StringiPupu23: päättele siitä... :P
Edith

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: Tämä koko ketju on yksi vitsi. Ja ei kai kukaan tuollaista ketjua kuin mainitset ole avannut? Pitkät naiset voivat olla yhtä upeita kuin lyhyetkin. Preferoin itseäni lyhempiä naisia, mutta voi pitkäkin nainen olla upea, esimerkkinä vaikka meidän kaikkien Lolita. :)
No, mä tod. vähän ihmettelinkin. Tuota mainitsemaani toisteltiin joskus kauan sitten ekana City-kesänäni siellä taantumuksellisissa Cityn keskusteluissa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Turbohaltija kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:


Oletko muuten Turbo mies vai nainen ja oletko käyttänyt jotain muuta nikkiä jotta voisin sut ehkä tuntea?
Olen käyttänyt aikaisemmin mm. nickejä Kiimatar69, MärkänäOoh ja StringiPupu23: päättele siitä... :P

Just, no hyvää jatkoa sullekin...................paskanpuhujalle!!!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Turbohaltija

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

jouden-za kirjoitti:

Just, no hyvää jatkoa sullekin...................paskanpuhujalle!!!!
Hui!!!11!! Pois moinen minusta... Minkä mä sille voin, jos sinä olet totaalinen häröaivo, etkä muista mitään? :twisted:

Niin joo, oikeastaan kuviokellunta on mun mielestä aika hottis laji. Ja kaikki pilkkijät on kanssa tosi paNtavia!!!111!!
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Turbohaltija kirjoitti: Ai niin, tässä oli vielä tämäkin kysymys. No, mieluiten panisin ehkä kuitenkin shakinpelaajaa, koska äly on viehättävä ja seksikäs piirre. Vähiten mieluiten panisin kori-tai lentopalloilijaa (liian pitkiä).
Ihan vain pilkkua rakastellakseni huomautan, että shakki ei ole urheilulaji vaan lautapeli.
"I want you to get excited about your life."
hebuli

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Lilo kirjoitti:Taitoluistelijat myös, vaikka olenkin varmaan tavallaan jäävi sanomaan...Toisaalta, tiedänpä ainakin valmiiksi ketkä niistä ovat homoja. :wink:
Sen näkee silmistä.

Itse pidän sylitanssijoita ja muita ns. eroottisia tanssijoita noin keskimääräisesti aika håttiksina. Sellaista katsellessa saattaa yllättäen pulpahtaa mieleen että millaistakohan tuotakin olisi panna.

Thainyrkkeilijänaiset ovat puolestaan aika pelottavia. Naiselta turpiin saamisessa ei ole yhtään mitään seksikästä, uskokaa pois.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Minkä urheilulajin edustaja on seksikkäin

Viesti Kirjoittaja Meik »

Venäläiset hiihtäjät ja itäblokin kuulantyöntäjät on kätsyjä, kun niiltä voi lainata partakonetta tai kaivella yhdessä (kumpikin omiaan) palleja.

No pituushyppääjien hotsius lopahti kun se Heli KoivulaGryyger lopetti.

Kaisa Varis...lääh... :laatta:
Vastaa Viestiin