Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Se näissä sunnuntaissa on nykyisin hienoa, ettei ole krapulaa. Menen jonkin ajan päästä yhden dogin kanssa juoksulenkille, sekin on mukavaa.
Yönmustaritari

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Moon hapoil. Ei tämmöistä krapulaa ole ollut miesmuistiin. Naama turvoksissa, melkein ripulit housuissa päätä juilii ja nestettä kiertää vatsasta poispäin.

Sitä se tipattomuus taisi teettää. ei se elimistö ihan kertalaakista ehdi mukaan.
Turbohaltija

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Yönmustaritari kirjoitti: Sitä se tipattomuus taisi teettää. ei se elimistö ihan kertalaakista ehdi mukaan.
Jatka tipatonta? Juominen ei ole kiinnostavaa eikä paranna elämänlaatua. Ja se paha olo ei yksinkertaisesti ole sen arvoista.
Runkkis

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Ah, ystävä luvannut laittaa minulle aamiaista, joten päivä tulee lähtemään käyntiin hyvin. Joudun tosin matkustamaan Kallioon tuota aamiaista varten. Varmistaakseni että reissu ei olisi turha, olen esittänyt toiveita aamiaisesta: Pekonia, munia ja köyhiä ritareita. Ikävä kylä en saanut tahtoani lävitse tuorepuristetusta appelsiinimehusta ja siitä, että köyhät ritarit tehtäisiin pannukakkutaikinaan.

Ja mikä parasta.. Ilmainen aamiainen... (kai)
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja cardic »

kankkunen!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ninnithequeen

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

cardic kirjoitti:kankkunen!
Kalsarikännit?

:rofl:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Turbohaltija kirjoitti:Juominen ei ole kiinnostavaa eikä paranna elämänlaatua. Ja se paha olo ei yksinkertaisesti ole sen arvoista.
Pakko dis-kompata; juominen ON mukavaa. Ja kiinnostavaa. Ja kännissä olen AINA kauniimpi ja monin verroin hauskempi. Siitä ei ikinä pääse mihinkään. Mutta ei se paha olo kyllä ihan aina sittenkään sen arvoista ole, se on totta.

Eilen ei tarvinnut känniä hauskanpitoon, aikakin meni viuhahtaen. Pakko uusia, tämä oli tervehenkistä, mutta mukavaa. Kiva olla sunnuntaina terve ja elinvoimainen. Ainakin suunnilleen.. talossani oli taas älämölöidioottijatkot karaokeölinöineen.. :twisted: Piti taas käydä vähän pätkimässä käsipainolla patteriin.

Tänään sitten kämppäjuttuja suunnittelemaan ja hössöttämään siskolle illaksi. Kerkeisköhän tässä välissä käydä salilla.. Ja hittovie, tottakai just kun mulla oli yön puhelin päällä mutta äänettömällä, siihen oli tullut se odotettu puhelu.. :(
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja cardic »

ninnithequeen kirjoitti: Kalsarikännit?

:rofl:
ei.
olin eka juupperissa parin frendin synttaribileissa ja sit menin tapiola gardeniin tsiigaan verenpisaraa ku ilmaseks paas. loppuillasta kavin onionissa pitkasta aikaa, olen kasvanut siita paikasta ulos.

edelleen kankkunen!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
1108

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta. juotiin viinaa puoli kuuteen asti. Moneltakohan sitä uskaltaa ajaa takas keskustaan täältä laitakaupingilta....

Nukuin muuten yöni Miss Tampereen kanssa.
tonttu

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vielä 2 tuntia ja sitten alkaa viinan tinaaminen.
Raskas työ vaatii raskaat huvit ja sitä rataa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

irmelianneli kirjoitti: Ja hittovie, tottakai just kun mulla oli yön puhelin päällä mutta äänettömällä, siihen oli tullut se odotettu puhelu.. :(

En tiedä taas miten päin täällä olisin en..jos jätkä soittaa yöllä daamille niin se jos mikä on epäkohteliasta ja SÄÄLITTÄVÄÄ, siis selvästi runkkariainesta. Jos nyt olet itsellesi rehellinen, näet asian niin että kaverilla jos olisi sitä kiinnostusta TARPEEKSI niin olisi sopinut jos tulonsa, mutta ku ei ni ei.
Ja tilannehan on mennyt juuri niin että kun ei ole muuta pillua kaupungilta löytänyt, niin siksi on sulle soittanut sen toivossa, on muuten hyvä elää, ainakin aamuyön tunteina jolloin hormoonit ovat Joillakin huipussaan..

olenko muuten kertonut että kun mä otan drinksuu ja oikein kunnolla niin juuri silloin olen kaikkein kiimaisimmillaan ja sitä sexiä voi pystyä harrastamaan useita tunteja putkeen..pitäisköhän ruveta AA-liiton mieheksi..
..heteroliiton paneskelijahan jo olen mutta jos vaix rupeis nyt SEUKKAAMAAN!!

Vähän huolestuttavalta näyttää huih. Mitä teen..runkkaanko vaix kaadunko vai sanonko ett "bai bai beibi" ja "et musta tuntuu että mä meen."
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja nexie »

Nukuksittu hyvin ja hartaasti. Koira tosin herätti allekirjoittaneen kuudelta ulkoistumaan hetkeksi, mutta onnistuimme pääsemään takaisin asian hytimeen.

Olen myös tehnyt eilen valmiiksi koulutyön, jonka palautuspäivä on vasta ensi keskiviikkona. Hämmentävää. Onkohan ilmassa kipakoita muutoksen tuulia :shock:
Don't Panic!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja cardic »

2x driveer's special tilattu

kankkunen jatkuu!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Turbohaltija

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

irmelianneli kirjoitti:
Pakko dis-kompata; juominen ON mukavaa. Ja kiinnostavaa. Ja kännissä olen AINA kauniimpi ja monin verroin hauskempi. Siitä ei ikinä pääse mihinkään. Mutta ei se paha olo kyllä ihan aina sittenkään sen arvoista ole, se on totta.
Mikäs siinä jos tuntuu hyvältä ja kokee, ettei siitä ole mitään haittaa. Mulla on tosi pitkä aika siitä, kun juominen on tuntunut millään lailla hyvältä. En ole absolutisti vieläkään, eilenkin join kaksi ykkösolutta. :) Mutta tuon enempi juominen alkaa tökkiä. Torstaina tapasin ystäväni ja join kolme olutta illan aikana. Seurauksena oli stressikohtaus, menetetyt yöunet ja päänsärky, joka kesti pitkälle seuraavan päivän iltaan. Mun elimistö on alkanut ymmärtää taas sen, minkä se oli unohtanut 18 ikävuoden jälkeen: Alkoholi on myrkkyä ja humala on hermoston lamaantumistila. Alkoholi turruttaa ja kaikki parhaat jutut menevät humalassa ohi. Juominen ei tuo mun elämään lisäarvoa. Juomisen vähentämisellä on ollut seuraavia positiivisia vaikutuksia:

- mahani on pieni ja kiinteä
- olen keskimäärin optimistisempi tulevaisuuden suhteen
- masennuskohtaukset ovat hallittavassa mittakaavassa, lähinnä ohimenevää alakuloa
- vähät rahat säästyvät johonkin järkevämpään
- ei tarvitse tukehtua baarien savussa

Tietysti välillä on tylsää kun ei "juhli", mutta nuo muut jutut painavat vaakakupissa enemmän.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

jouden-za kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Ja hittovie, tottakai just kun mulla oli yön puhelin päällä mutta äänettömällä, siihen oli tullut se odotettu puhelu.. :(

En tiedä taas miten päin täällä olisin en..jos jätkä soittaa yöllä daamille niin se jos mikä on epäkohteliasta ja SÄÄLITTÄVÄÄ, siis selvästi runkkariainesta. Jos nyt olet itsellesi rehellinen, näet asian niin että kaverilla jos olisi sitä kiinnostusta TARPEEKSI niin olisi sopinut jos tulonsa, mutta ku ei ni ei.
Ja tilannehan on mennyt juuri niin että kun ei ole muuta pillua kaupungilta löytänyt, niin siksi on sulle soittanut sen toivossa, on muuten hyvä elää, ainakin aamuyön tunteina jolloin hormoonit ovat Joillakin huipussaan..
Anteeks?! Sä siis tiedät mikä tilanne täällä on? Soittaja siis oli varmasti JÄTKÄ? Ja asuu samassa kaupungissa, ja kaikkee?! Juuuuh. Jatkakaa.
slam

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja slam »

tv kakkoselta 14.55 urheilullinen pipefinaali! toivoen en nuku silloin... hieman kyl peti maittaisi yllättäen jälleen -> Krooh... pyyh
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

irmelianneli kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Ja hittovie, tottakai just kun mulla oli yön puhelin päällä mutta äänettömällä, siihen oli tullut se odotettu puhelu.. :(

En tiedä taas miten päin täällä olisin en..jos jätkä soittaa yöllä daamille niin se jos mikä on epäkohteliasta ja SÄÄLITTÄVÄÄ, siis selvästi runkkariainesta. Jos nyt olet itsellesi rehellinen, näet asian niin että kaverilla jos olisi sitä kiinnostusta TARPEEKSI niin olisi sopinut jos tulonsa, mutta ku ei ni ei.
Ja tilannehan on mennyt juuri niin että kun ei ole muuta pillua kaupungilta löytänyt, niin siksi on sulle soittanut sen toivossa, on muuten hyvä elää, ainakin aamuyön tunteina jolloin hormoonit ovat Joillakin huipussaan..
Anteeks?!
No ei se mitään, saat!

irmelianneli kirjoitti: Sä siis tiedät mikä tilanne täällä on? Soittaja siis oli varmasti JÄTKÄ? Ja asuu samassa kaupungissa, ja kaikkee?! Juuuuh. Jatkakaa.

No toki tiedän mikä tilanne on: Olet pyörryksissä johonkin ja tämä tietää sen ja tästä syystä voi vaix tehä tolleen et soittaa yöllä ja toivoo että sä olet siellä heti valmiin aj märkänä sille. Ja kun ei ole siis muuta pillua löytänyt.

No aivan toinen juttu ja toisaalta merkityksetöntäkin on ko-soittajan sukupuoli, mutta aikalailla merkityksellistä on ainakin jonkun pillun kannalta se että se puhelin oli äänettömällä kuten sen pitää ollakin, jotta Kunnon ihmiset saa nukuttua.

Saitko kunnolla unen päästä kiinni kuitenkin? Olisitko ollut valmis ottamaan hänet vastaanKin ja vaix sit maistamaan esm pipariakin nams?
Viimeksi muokannut jouden-za, 12.02.2006 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ollaan vaan ja nautitaan
Exsat

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Exsat »

KisSandra kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Vitsi että oli hauskaa! Kiitos kaikille peli-iltaan osallistuneille, ehdottomasti pitää ottaa uusinta jossain vaiheessa.
Orff! Tv. Luppa-Korva.
Ahhahaa :D :D *repeämys*
No okei, kai se sitten on. *jupinaa*
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja cardic »

PIZZAT TULI!

kankkunen ei oo poistunu
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

jouden-za kirjoitti:Saitko kunnolla unen päästä kiinni kuitenkin? Olisitko ollut valmis ottamaan hänet vastaanKin ja vaix sit maistamaan esm pipariakin nams?
Niin pilluhan se tähän just liittyykin oleellisesti hä :lol: Ymmärrän toki että sulla ei voi mihinkään muuhun mikään koskaan liittyä ku pillu. Mutta ei se kaikilla kato. Uskon hyvin että sinä lennähtäisit siltä seisomalta Washingtoniin pillua saamaan, jos puhelin pirisisi siihen malliin.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

irmelianneli kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Saitko kunnolla unen päästä kiinni kuitenkin? Olisitko ollut valmis ottamaan hänet vastaanKin ja vaix sit maistamaan esm pipariakin nams?
Niin pilluhan se tähän just liittyykin oleellisesti hä :lol:
Muuten miksi olet sitten niin harmistunut siitä että et ollut vastaamassa yöllä siihen puheluun? vähän kummastelen koska se numero siellä varmaan näkyy ja tänään on taas uusi päivä. Mikä olisi ollut niin kiireellistä toimittaa keskellä yötä ettei se voisi odottaa uuden päivän kirkkautta?

irmelianneli kirjoitti: Ymmärrän toki että sulla ei voi mihinkään muuhun mikään koskaan liittyä ku pillu.
Etkö säkään tiedä sitä että kaikkeen kaikessa liittyy tavalla tai toisella pillu. Jos et sitä ole vielä hiffannut niin mietipä hetki ja jos tulee herätys (ei mitään Petrin semmoista), niin valaise armeliaasti sitten sillä meitä!

irmelianneli kirjoitti: Mutta ei se kaikilla kato.
Juuh näin olen huomannut, ja sekin on luonnonlaki se!! jopa Poitsukin sen tietää, tosin Poitsu on kyllä hiukan tämän teorian ulkopuolella heh he ja sekös sitä miestä syö ja sen vielä tietää varsin hyvin.

irmelianneli kirjoitti: Uskon hyvin että sinä lennähtäisit siltä seisomalta Washingtoniin pillua saamaan, jos puhelin pirisisi siihen malliin.
Toistan jälleen kerran itseäni, elikä jos sitä kiinnostusta on tarpeeksi kuten sulla nyt, niin toki matka jonnekin Vasghitoniin on pieni askel rakkaudessa mutta suuri vaix siinä orgasMiitissä Junous baby?
Ollaan vaan ja nautitaan
ElanorRaven

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Nyt on työt tehty. Kohta sisar hento mustainen lähtee siskon luo viemään krapularuokaa.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

cardic kirjoitti: tapiola gardeniin tsiigaan verenpisaraa ku ilmaseks paas.
Miun entinen pomo muuten omistaa sen paikan.

Alkais nyt jo se mäkihyppely :evil:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

jouden-za kirjoitti:Toistan jälleen kerran itseäni, elikä jos sitä kiinnostusta on tarpeeksi kuten sulla nyt, niin toki matka jonnekin Vasghitoniin on pieni askel rakkaudessa mutta suuri vaix siinä orgasMiitissä Junous baby?
Sinä se vaan olet niin varma, että kyseessä oli joku ihastus, eikä esim äitini tai ex-anoppini. Ei sillä ettäkö epäilisin ettei sinua äitisikin pillu kiinnostaisi.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

irmelianneli kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Toistan jälleen kerran itseäni, elikä jos sitä kiinnostusta on tarpeeksi kuten sulla nyt, niin toki matka jonnekin Vasghitoniin on pieni askel rakkaudessa mutta suuri vaix siinä orgasMiitissä Junous baby?
Sinä se vaan olet niin varma, että kyseessä oli joku ihastus, eikä esim äitini tai ex-anoppini.
Itsevarmuutta löytyy Sopivasti, mites sulla, sen verran että kerrot että kuka se yöllä sitten soitteli? Siis kuka se oli?

Haetaan jälleen sitä maailman kuulua rehellisyyttä..hmm.

irmelianneli kirjoitti: Ei sillä ettäkö epäilisin ettei sinua äitisikin pillu kiinnostaisi.
Niin_bä..jo joitain vuosi Redi Merkuuri lauloi että mamaa uuuu iuuuu..let mii bäk insaid..joo whai sou not jos zikseen.
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin