MaukkaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enthu

MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

En mä nyt parempakaan nimeä keksinyt... Yhä kukun kun ei uni tule näin aikaisin.Huomenna vois uhrata päivän Englannin lukemiseen...
Ei muuta... Jatkakaa :!:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Maukka oli kissani.
Tuossa syksyllä oli tehtävä sosiaalinen sijoitus ja kaverini huostaanotti Maukan. Alkoi tuo gimma meinaan hyppimään liiaksi vanhuksen silmille (kirjaimellisesti). Viimeksi, kun kävin Maukkaa moikkaamassa, vein tuliaisiksi hänen lemppariherkkuaan: graavilohta. Maukka ei ollut tuntevinaan minua eikä nuuhkaissutkaan lohen perään. Joutui kaveri ite syömään kalan. Joo, kissat ei todellakaan tunnista minkäänmoista kiitollisuudentunnetta. Lihonut tuo kyllä kuitenkin oli ihan silmin nähtävästi sen muutaman kuukauen aikana, mitä on jo sijoituksessa ollut.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Helvetti sentään. On aika kurja olo. Vaikeeta keksiä mitään positiivista taas, eipä maanantai siihen varmaankaan jeesaa.

Täytyy kai käydä pyytämässä anteeksi hiukan useammaltakin henkilöltä, ennen sitä ei tule hyvää fiilistä. Anteeksi pyytäminenhän on niin saatanan helppoa.
1108

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voi hevonvittu, mukahdin sohvalle ja heräsin juurikin äsken. Vittuu... pitäs mennä 8 töihin ja ei väsytä nyt yhtään.
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti:Voi hevonvittu, mukahdin sohvalle ja heräsin juurikin äsken. Vittuu... pitäs mennä 8 töihin ja ei väsytä nyt yhtään.
Sit pari tuntia ennen alkuperäistä herätystä alkaa nukuttaa, niin vitutus on taattu :twisted:

Taas tuli koodia eräältä neidolta, kohta on niin monta tekstiviestiä kasassa, että joudun kohta pyytämään sen treffeille tai ne tekstarit ei lopu.
tonttu

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Känniääliö kotoutunut. Ja juon takuuvarmsti viinaa joskus uudelleenkin. Vittu että heittää päässä ja pitikin mennä kupautumaan töihin huomenna prkl. Hum.

Ja heti aamulla ammun sen joka keksi korkkarit. Vittu etttä koskee ajalkoihin saatana.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olipa taas. Tänään tutkin, onko autoni vika akussa vai laturissa. Kakka. Kiinnostaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No, toivon, että tämä päivä on kiva... Vapaapäivä sentään, siis vapaa niistä palkkatöistä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=316

Tuossa Beddikselle synttärilahjaa, jos jollain on pähkäiltävää lahjan suhteen :wink:
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nonii, kaverit sitten soitteli paarin jälkeen, viimeinen virhe kun en sulkenut puhelinta ajoissa. Tässä pätkä korkealentoisesta keskustelustamme ja minun epätoivoinen yritys saada selville kuinka gänässä kaverit ovat.

[Minä puhelimessa] "Monta sormea mulla on pystyssä?"
[kaveri] "Kolme?"

[Minä puhelimessa] "Ei mennyt oikein"
[kaveri] "Monta oli?"

[Minä puhelimessa] "Ei mulla ollut yhtään pystyssä"
[kaveri] "Huuuijjarii!"

Oli miten meni, nyt ne tulee kuitenkin tänne pelaamaan pokeria. Tämä ei pääty hyvin, tai ainakaan kaverit ei tule rikkaammiksi koska mulla on etumatkaa kolmen viinasaavillisen verran :D
tonttu

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Yök, en ota enää ikinä mitään!!!!
:laatta:

Päätäkin särkee...
RolloTomasi

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Nukahdin lämmitin täysillä. Voihan sen saunan niinkin luoda, vaikka kotoinen tunnelma puuttuukin. Nyt jos jostain saisi vielä avannon korvikkeen tai lumihangen... :dream:

Hyvää maanantaita.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eka TPK!

Ensimmäinen parisuhdekriisi koettu, kyllähän senkin tulo kesti. Taas on kaek hyvin :h:

Piru että satoi lunta Vuosaaressa klo 6 kun lähti töihin, ei meinannut nähdä tuleeko sieltä sakean vaipan seasta bussi vaiko eikö..

Palkkaan vielä pari päivää, miten mä jaksan?! Pitäis hankkia kaikenlaista, vaatteita (kolmet farkut rikottu alta kuukauden.. jee!) ja laskutkin odottais. Olin muuten koko viikonlopun kotona, mikä ihme mua vaivaa? Eipä se mitään, mies liikkuu kepeillä ja odottaa röntgenkuvien tulosta.. joku rustopiikki tmv. siinä jalassa on, kun ei pysty yhtään astumaan. Olin siis sisäkkö, asunkin äiti lupas väsätä ompelukoneella.. :wink:

Sekavaa tää mun jorina näin aamusta, mutta arvatkaa kaksi kertaa onko ihanaa tulla klo 7 töihin, kun tietää että pääsee jo 14.45?
The great club outshines the individual, always and forever.
Mulli75

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

TOKA TPK !

Outoa olla työpaikalla.

Olen kuin Ö Aapisen kannessa, enkä tiedä mitä täällä on tapahtunut lomani aikana.
millivanilli

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hywweee Huomenta!

Mukavasti vielä on muutama tunti ennen kuin pitää lähteä minnekään. Täytyy tehdä vaiheeseen jääneitä koulutehtäviä ennen koulun alkua.

Nyt on jo melkein liimat lähtenyt kädestä :) hieno juttu.
Pikku-Akka

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kolmas TPK.
Mitäs tähän nyt laittais... HMM. Ei mitään perusselitystä väsymyksestä..
No okei. Huomenta ja kaunista huomenta erityisesti kaikille kitylaisille. Oliko tarpeeksi positiivista?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun pitäis keksiä itselleni jotain hauskaa ja hyödyllistä tekemistä tämän viikon perjantaille. Miesten saunailta, enkä jaksa himassakaan toista viikonloppua putkeen kökkiä.
Viikonloppuna tuli kyllä selväksi kuka mun seuraa kaipaa lauantai-iltana klo 23: pojat. Olivat tulossa "pelastamaan" mua "hostage-tilanteesta". Hulluja.. viestejä tuli pitkin yötä; tais olla jätkillä vähän tylsä ilta keskenään :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

"Hyvää", sanoi mustapartainen mies, "huomenta".

Mustapartainen tietenkin valehteli, ei huomenessa ole tänään mitään erityisen hyvää. Ihan tavallinen maanantai :tiistai: ilman mitään lieventäviä asianhaaroja.
ninnithequeen

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii. Lunta tulla tupsuttaa juu. Mä palelin taas koko yön ihan kamalasti. Miten täällä voi aina olla niin kylmä??? Ja lämpimästä sängystä, kahden peiton ja yhden päiväpeiton alta sekä lämpimän miehen vierestä ei TODELLA huvittanut nousta :evil:

Nyt kahvia ja sit töihin.
slam

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

täytynee ruokailla, koskahan kisat taas jatkuu... vaikka enhän myö niitä jaksa edes kokoajan vahdata...

jotakin liikuntaa tarttis saaha...
1108

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kivasti ramasee, sain unenpäästä kiinni joskus 3-4 välillä. Saatanan saatana kun piti nukahtaa siihen sohvalle...
Enthu

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Huomenia...olipas kiva herätä kännykän soittoon,vilkasin että kuka näin aikaisin viitsi soittaa..isännöitsijä..en vastannut kun menen sinne takaisin
tänään,laitoin vempeleen suosiolla äänettömälle.Ärsyttää kun joku tohelo onnistuu herättämään unilta 9:40 aamupäivästä :!:
slam

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

tonttu kirjoitti:Yök, en ota enää ikinä mitään!!!!
:laatta:

Päätäkin särkee...
Miksi näin? ei parane päästää viinanjuontia käsistä
AarneAnkka

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Nyt on käyty uimassa ja kaikkee sitä... mutta sen verran tervaisesti ja Murphykkäästi on homma edennyt tähän asti että tänään ei taida olla ihan minun päiväni. Vitutus kuumottaa taustalla mutta ei ole sentään onneksi päällimmäisenä tunteena.

Ärh. No klää tää täst....
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

T-ällähän alkaa olla vanha meno päällä..

oisko TPK-5, vaikka olenhan töissä jo ollut pitkään..
(ainakin tunnin!)

Pitäs saada jotain hohtoa elämään, mutta kun ei..
Suurin saavutus on pesukoneen hinnan kysely edes 1 paikasta..
Eipä suostuta kuljetuksia muuten kuin erikseen laskuttamaan 40 eeroa..
Prkl ei voi ees tuttuuntua..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Myöhästyin tänään (taas) tunnin verran töistä. Mä olen loistava laiskimus. Vähän oikeastaan vituttaa tommonen, kun tein sen vielä tahallani. Toisaalta, täällä ei ketään kiinnosta, mihin aikaan mä tulen :evil:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin