MaukkaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tarjouduin tulkkaamaan Matti Nykasta tanaan. Saas nahda, tarvitaanko palveluksiani.
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Väskyttää! Ja menin muka ajoissa nukkumaankin. Pah.

Näin unta siitä, että olin menossa kaverini kanssa halpahalliin, jonne oli euron sisäänpääsymaksu. Jäin portille protestoimaan maksusta, koska en nähnyt mitään järkeä veloittaa siitä, että ihmiset tulevat heille tuhlaamaan rahojaan. Kaverini ei jaksanut kuunnella kitinää, joten maksoi minut sisälle puolestani. Kaupassa tapahtui kuitenkin kaikkea ikävää ja kummallista, ja koko juttu päättyi siihen, että juoksentelin alusvaatteisillani kaupan parkkipaikalla erään miehen perässä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Exsat kirjoitti:------.
Hih :D

Mies raportoi äsken uniaan: voitti olympiakultaa footbagin heittokilpailussa ( ? ), luuli minun pettäneen häntä, ja lopuksi oltiin menossa naimisiin... :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Perjantai 13. päivät tuntuvat olevan ihan tavallisia päiviä. Mutta nyt on maanantai 13. päivä, ja kaikki tuntuu koko ajan menevän pahemmalla tavalla käteen. Juuri äskenkin käyttämäni äänitiedostoeditori hukkasi hiiren kursorin jonnekin. Jouduin tallettamaan tiedostot sokkona ja aloittamaan alusta. Puhumattakaan muista käsittämättömistä bugeista joihin olen milloin missäkin ohjelmassa törmännyt. Toivottavasti tämä Kityn tekstikenttäeditori edes toimii että saan tämän viestin perille...
RolloTomasi

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

AarneAnkka kirjoitti:Perjantai 13. päivät tuntuvat olevan ihan tavallisia päiviä. Mutta nyt on maanantai 13. päivä, ja kaikki tuntuu koko ajan menevän pahemmalla tavalla käteen.
Aika hassua, minusta elämä on tuntunut tuolta viimeiset 13 vuotta.
ninnithequeen

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miljuunas TPK. Ruokatunnilla, ja samalla vilastaan tuota curlingia. Ei oikein hyvin taida mennä ny :think:
RolloTomasi

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

loistava! slamiin voi aina luottaa :D
Turbohaltija

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mä sain ystävänpäiväkortin :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Turbohaltija kirjoitti:Mä sain ystävänpäiväkortin :h:
Mä sain tekstiviestipusuja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Runkkis

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Töissä. Eilen piti mennä aikasin nukkumaan, jotta pääsisi uimaan ja hieman aikaisemmin työmaalle. Studio Julmahuvi ja reilu puoli pullollista punaviinia venyttivät kuitenkin iltaa kolmeen saakka.

Uinti jäi väliin ja töihinkin pääsin pari tuntia suunnitelua myöhemmin. No, vietetään sitten täällä vähän myöhempään tänään. Olen kuitenkin virkeämpi iltaisin...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ostettiin muuten Buzz- musatietopeli pleikkarille viime viikolla. Hullun hauska, ja kädet kramppaa jälkeenpäin. Huomaamatta volume nousee korkealle :D Suosittelen. Pääsiäisenä samaa sarjaa tulee ûber-quiz, myöhemmin kuulemma Sports-quiz ja Movie-quiz.
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:
loistava! slamiin voi aina luottaa :D
Olivat ihan hauskojakin osa peleistä...
hebuli

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ihme urheiluhullua väkeä nuo työkaverit. Seuraavat olympialaisia 3G-kännyköidensä kautta palaverissa... Minä se vaan kityilen.
ElanorRaven

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

En jaksanut tänään lähteä kouluun ollenkaan... Ja teki kyllä hurjan hyvää saada nukkua ihan rauhassa. Oon vaan lojunut koko aamupäivän ja lueskellut kirjaa. Pian pitäisi lähteä ruuanmetsästykseen.
tonttu

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Jokohan sitä uskaltaisi jotain juoda? Ei pysynyt aamulla vesikään sisällä... hieman vielä horjuttaa.
Mutta kyllä sitä työkunnossa ollaan muutaman tunnin päästä.
Olipahan kinkerit.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Turbohaltija kirjoitti:Mä sain ystävänpäiväkortin :h:
Minä sain sähkölaskun. Ja yhtiökokouskutsun. Kumpi lieneekään pahempi.

Shakerikin räjähti käteen, keittiön katossa kauhea maltoklimppi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RolloTomasi

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Perustele perse.
1108

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

RolloTomasi kirjoitti:Perustele perse.
Veikeä lihaskeskittymä ihmisen takaosassa suuriapiirtein puolivälissä pituussuunnassa. Keikauksella se pukkaa karvaa, Elviksellä horsmaa.
Aika-ajoin sieltä kuuluu omituista ruplatusta ja tulee pahakatku. Jotkut sanovat että:"faxia pukkaa", ilmiötä tutkitaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:Aika-ajoin sieltä kuuluu omituista ruplatusta ja tulee pahakatku. Jotkut sanovat että:"faxia pukkaa", ilmiötä tutkitaan.
Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
hebuli

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Bluntly kirjoitti:Shakerikin räjähti käteen, keittiön katossa kauhea maltoklimppi.
Jäi salilta puristus päälle?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joo, kylla edessa tosiaan on Matti Nykasen tulkkaamista. Mielenkiintoista.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Jos tässä rauhoittelis elämäänsä. Kuluttavia nuo naisreissut. Ei riitä, että pitäis omasta itsestään huolta, mutta kun pitää tuntea pahaa mieltä toisen pettymyksen kyynelistä.

No, tänään katsellaan kisoja töllöstä ja rauhoitetaan tilanne.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

mustaenkeli kirjoitti:Maukka ei ollut tuntevinaan minua eikä nuuhkaissutkaan lohen perään. Joutui kaveri ite syömään kalan. Joo, kissat ei todellakaan tunnista minkäänmoista kiitollisuudentunnetta.
Ei ku SÄ ET NYT YMMÄRRÄ, ei se sitä ole ettei se olisi sulle kiitollinen aiemmasta vaan se on sulle LOUKKAANTUNUT kun olet siitä luopunut ja se MÖKÖTTÄÄ sulle! Sun ois nyt vaan pitäny jaksaa sitä kahta kauhiammin lepytellä ja muistuttaa sille , että se on edelleen sulle rakas ja tärkeä ja kertoa, että juuri siksi sen koti on muutettu, että sen on parempi olla uudessa kodissa jossa ei kiusita. :)
Hah hah! Piristävää! :D
Turbohaltija kirjoitti:Mä sain ystävänpäiväkortin :h:
Mä oon saanu jo 4! Mutta en ole lähettänyt yhtään :oops:

Ja mun pitäis tosiaankin tehdä nyt jotain aivan muuta kun roikkua täällä!! Sanokaa mun sanoneen ja kieltäkää mua kitisemästä sitten kun olen ti-ke välisenä yönä ihan pissassa kun en ehdi saada erästä tärkeää juttua kasaan ennen ke aamua!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kosteusmittauksia todistettu, kaikki hyvin sillä rintamalla. Laajakaistayhteyden rassaamisia myös, ei aivan niin hyvin pyyhi sillä saralla. Toimii kuitenkin jotenkuten, se on pääasia. Puolitoistavuotias kummityttö sanoo toistaiseksi; 'kakka' ja 'kalijaa'. Sillähän pärjää jo pitkälle.
Vastaa Viestiin