Naiset: miten pesette pillunne?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sinkkumatti kirjoitti:Käytetääs ketjua hyväksi ja kysytään ikuinen kysymys.

Miksi pimpsa tuoksahtaa toisilla naisilla pesunkin jälkeen ja toisilla naisilla taasen pimpsa on täysin hajuton?

Nyt ei ole kyse pesuaineeen laadusta tai pesun huolellisuudesta.
Ihmisten ominaistuoksut ovat erilaisia. Pimpankin tuoksuun vaikuttaa varmasti esim. ravinto samoin kuin miehen sperman makuun. Pimppa myos tuoksuu erilaiselta kierron eri vaiheissa. Valilla mun oma tuoksuu niin hyvalta, etten tieda, miten pain olisin.
Kikkelis kokkelis.
sinkkumatti

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Pehmovanukas kirjoitti:Bakteerit ne on jotka sitä hajua tuottaa. Pimppa joka haisee pesun jäljiltä on todennäköisesti hiivainen tai bakteerikannaltaan epätavallinen.
Tämä selvä. Oletukseni pitää siis paikkansa..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:Minua kiinnostaa (runkkarina) miten...

Miten arvasin tämän ketjun aloittajan? Miten? :D

Minua kiinnostaa (ex-punkkarina) Patti Smithin intiimit osat. Tai sitten ei.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
mustanikki

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Gattaca kirjoitti:Jos ei ole homomies, terskan limakalvot kestää kaikkia normaalisaippuoita.
Höpölöpö. Hae vaikka netistä (balaniitti ja sen syyt) jos et usko. Ihmisellä on normaalisti hiivasientä ja se voi levitä kyseiseen paikkaan, eikä siitä pääse ikinä eroon, jos jatkaa sitä saippualla lutraamista. Lisäksi syitä voi olla monia muitakin. Esim. tietyt reumasairaudet aiheuttavat kyseisenlaista ihottumaa. Olen varmaan ihan v*tun homo, jos minulla on reaktiivinen niveltulehdus.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mustanikki kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Jos ei ole homomies, terskan limakalvot kestää kaikkia normaalisaippuoita.
Höpölöpö. Hae vaikka netistä (balaniitti ja sen syyt) jos et usko. Ihmisellä on normaalisti hiivasientä ja se voi levitä kyseiseen paikkaan, eikä siitä pääse ikinä eroon, jos jatkaa sitä saippualla lutraamista. Lisäksi syitä voi olla monia muitakin. Esim. tietyt reumasairaudet aiheuttavat kyseisenlaista ihottumaa. Olen varmaan ihan v*tun homo, jos minulla on reaktiivinen niveltulehdus.
Just tuollaiset melkein muodin tavoin yleistyneet yliherkkyydet ja allergiat ym. ovat Homoutta. Kyllä MIEHEN kyrpä kestää tavallisella saippualla pesun, niinkuin esi-isilllämme jo vuosisatoja, Perkele!

Pillun limakarvojen väitetystä herkkyydestä olen kuullutkin, mutta uutta tuo että "miehet" hoitelevat terskaansakin erikoisaineilla. Onkohan niillä geelihipsitty, värjätty tinttitukkakin? :D
hebuli

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

mustanikki kirjoitti:...
Tuossa oli esimerkki oikeaoppisesta mustanikin käytöstä. :D

Yritin hakea netistä hakusanalla "balaniittii", mutta tuntui lähinnä johdattavan sivuille joissa puhuttiin naisten hiivatulehduksista, ja sivulauseessa mainittiin kuinka se voi joskus aiheuttaa yhdynnässä miehille balaniittia. Synonyymi näyttäisi olevan "terskatulehdus", seuraavaksi sillä...

Niin ja asiaa sivuten (vaikka Gattaca ei (toivottavasti) saakaan tästä vastauksesta mitään runkkumateriaalia), myönnän että minäkin pesen kulkuseni pesuaineilla, mutta käytän suihkussa yleensäkin varsin mietoja hajustamattomia pesuaineita (Lactoline ja mitä noita on). En edes muista milloin olisin viimeksi käyttänyt palasaippuaa suihkussa.

Munakarvoihini teen tinttimallisen hyppyrin tietenkin geelillä, milläs muullakaan.
mustanikki

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Gattaca kirjoitti:Just tuollaiset melkein muodin tavoin yleistyneet yliherkkyydet ja allergiat ym. ovat Homoutta. Kyllä MIEHEN kyrpä kestää tavallisella saippualla pesun, niinkuin esi-isilllämme jo vuosisatoja, Perkele!

Pillun limakarvojen väitetystä herkkyydestä olen kuullutkin, mutta uutta tuo että "miehet" hoitelevat terskaansakin erikoisaineilla.
Ei edes ole yliherkkyys tai allergia. Hiivasientä on varmasti ollut ennenkin ja se elää paremmin siinä saippualla pestyssä pinnassa. Se tärkein erikoisaine on pelkkä vesi.

Reaktiiviselle niveltulehdukselle puolestaan altistaa Suomessa yleinen HLA-B27 -kudostyyppi, jonka takia mm. salmonella ja klamydia aiheuttavat usein myös nivelsairauden. Eroottista :P
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Gattaca kirjoitti: Mutta POINTTI on se, että miten ne emättimen SISÄosat, joissa se kuukautisvuoto tai valkovuoto tai sperma pesii, muka puhdistuvat sillä että nainen pintapuolisesti pesee häpyhuulensa? Eikö todellakin tarvittaisi pulloharjaa?
Painepesuri on siihen tarkoitukseen erinomainen. Ei vain puhdasta, vaan syväpuhdasta!
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Saunassa vähän vihdalla huitasen siihen suuntaan. Tosin saunavuoroa en ole itselleni vielä varannut, joten on tuo saunominen jäänyt viime aikoina vähän vähemmälle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:
Miten voi itseään MIEHEKSI väitää vanhempiensa luona asuva runkkari, joka ei osaa kuin valittaa. Paitsi, todettakoon, että silloin kun älyään käyttää, sitä ilmeisesti on. Käyttäisit sitä myös.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti:Miten voi itseään MIEHEKSI väitää vanhempiensa luona asuva runkkari, joka ei osaa kuin valittaa. Paitsi, todettakoon, että silloin kun älyään käyttää, sitä ilmeisesti on. Käyttäisit sitä myös.
Kiitos, kai.
Toisaalta minä en pidä Kityläisten enemmistöä minkään arvoisena, ja tämä saitti sopii parhaiten vessanseinätason pelleilyyn. Tässäkään ketjussa en valittanut. Tai jos valittaa pitää, niin käyttäisin järkeäni ihmiskunnan hyväksi vasta jos olisin sen verran samaa lajia, että voisin käyttää kyrpäänikin näihin. Kohta en sitäkään halua, sen verran tympeän kuvan olen naisistakin Cityn/kityn kautta saanut. Ei mikään arvokas elämäntavoite siementää kortsuun lutkien kanssa.
Runkkis

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Lolita kirjoitti:Saunassa vähän vihdalla huitasen siihen suuntaan. Tosin saunavuoroa en ole itselleni vielä varannut, joten on tuo saunominen jäänyt viime aikoina vähän vähemmälle.
Ja kissan pesu myös? Likainen Miuku? Ai, niin eiväthän kissatkaan itseään vedellä pese. Kunhan nuolevat itsensä puhtaaksi ja oksentelevat tämän jälkeen pieniä karvapalloja... *kuvittelee*
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Runkkis kirjoitti: Ja kissan pesu myös? Likainen Miuku? Ai, niin eiväthän kissatkaan itseään vedellä pese. Kunhan nuolevat itsensä puhtaaksi ja oksentelevat tämän jälkeen pieniä karvapalloja... *kuvittelee*
Kuule, jos sitä Kiinan boxia ja sitä gimulia siellä sisässä ei ole viä tullu, ni sä kuulusit kyl aika automaattisesti mun Klubiin, tonne Shrinkkiin. Et ehkä heti tajunnu sitä, mut onneks mä heti hiffasin senkin, ni nyt sit tiiät.
Megeen sieltä, Jäbä.

On-topic. Postimerkkeilijä hoitaa. (pidän yhtä kaaapissa, kaiken pikkuduunin varalta)
<3
Niinamaria

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Niinamaria »

Gattaca kirjoitti:Just tuollaiset melkein muodin tavoin yleistyneet yliherkkyydet ja allergiat ym. ovat Homoutta. Kyllä MIEHEN kyrpä kestää tavallisella saippualla pesun, niinkuin esi-isilllämme jo vuosisatoja, Perkele!
Tuota, saippuahan on melko tuore keksintö. Tosi-esi-isät hoitivat vettä tarkemman peseytymisen hinkkaamalla itseään hiekalla. He eivät kuunaan olisi käyttäneet saippuaa, joka olisi varoittanut tuulen alla kulkevaa riistaa oudolla hajullaan. Kyllä se on miehekkäämpään tyytyä vesipesuun. Minulla tulee tuollaisesta saippuoinnista mieleen tarinat vankilassa saippuua pippeliin ja pyllyyn hierovista kumartelijoista. Ei naisenkaan pitäisi alapäätä saippualla pestä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Gattaca kirjoitti:
Toisaalta minä en pidä Kityläisten enemmistöä minkään arvoisena, ja tämä saitti sopii parhaiten vessanseinätason pelleilyyn. Tässäkään ketjussa en valittanut. Tai jos valittaa pitää, niin käyttäisin järkeäni ihmiskunnan hyväksi vasta jos olisin sen verran samaa lajia, että voisin käyttää kyrpäänikin näihin. Kohta en sitäkään halua, sen verran tympeän kuvan olen naisistakin Cityn/kityn kautta saanut. Ei mikään arvokas elämäntavoite siementää kortsuun lutkien kanssa.
Kiinnittäisin yleisön huomiota tämän(kin) kommentin ilmentämään defenssimekanismiin, joka on monelle tuttu ns. hiekkalaatikkotasolta; katkeruus, joka kumpuaa joukon ulkopuolelle jäämisestä ja ulkopuolisuuden tunteesta, puetaan näennäisen halveksunnan muotoon ("en kai mä nyt teidän kanssa haluaisikaan leikkiä"). Tätä keinoa käyttäen yritetään pelastaa minäkuva murenemiselta.

Jatka toki.
Don't Panic!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Niinamaria kirjoitti:Tuota, saippuahan on melko tuore keksintö.
Saippuan keksimistä pidetään sattuma. Eläimiä uhrattiin ja poltettiin nuotiolla. Eläinten rasvat sekoittuivat tuhkaan ja reagoivat tuhkan sisältämän kaliumkarbonaatin kanssa, ja kas, syntyi jonkinlaista saippuaa. Jo 4500 vuotta sitten Kaksoisvirtainmaassa käytettiin saippuaa villan pesuun. Myös Egyptissä tunnettiin saippuan valmistus 1200 vuotta eaa. Niilin jokilaaksossa oli luonnon soodaa, natriumkarbonaattia, jota voitiin käyttää rasvojen saippuoitumiseen. Saadut saippuat olivat pehmeämpiä ja vetisempiä kuin meille tutut saippuat. Egyptistä saippuan valmistus levisi Etelä-Eurooppaan.

Vuonna 200 saippua oli yleisesti tunnettu. Tällöin sitä luultavasti ensi kertaa käytettiin niin kehon kuin vaatteidenkin pesuun, siis nimenomaan pesuaineena. Aiemmin sitä pidettiin tuotteena, jolla uskottiin olevan parantavia vaikutuksia, tai hiusvärinä ja -rasvana. Roomalaiset olivat hoitaneet saippualla haavoja
.

Jeps. Melko tuore, kuten maanviljelykin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

nexie kirjoitti:Kiinnittäisin yleisön huomiota tämän(kin) kommentin ilmentämään defenssimekanismiin, joka on monelle tuttu ns. hiekkalaatikkotasolta; katkeruus, joka kumpuaa joukon ulkopuolelle jäämisestä ja ulkopuolisuuden tunteesta, puetaan näennäisen halveksunnan muotoon ("en kai mä nyt teidän kanssa haluaisikaan leikkiä"). Tätä keinoa käyttäen yritetään pelastaa minäkuva murenemiselta.

Jatka toki.
Höpöhöpö.
Päinvastoin minua on helpottanut kun olen tajunnut, etten tuossa nussiva maailma -kulttuurissa koskaan voisi pärjätäkään juuri siksi että se on minulle vastenmielinen ja vieras. Siellä pärjää ne, jotka aidosti tuossa pinnallisuudessa viihtyvät. Minä EN halua sille hiekkalaatikolle sen enempää kuin sinä haluaisit elää hunnutettuna musliminaisena. Ei vaikka sinulle silloin kuinka ilkuttaisiin että oikeasti haluat siihen kulttuuriin mukaan ja sinulla on vain "defenssimekanismi". Minä en osaa edes simuloida Kitylutka/pukki -maailmaa enkä haluakaan sitä simuloida jonkun visvasen revan takia jossa lilluu vielä edellisen miehen spermat tai pilluun unohtunut kortsu :D Ehkä maailmassa on vielä jotain muutakin? Oikeita naisiakin?

SINULLA taas on tässä se defenssimekanismi, että Kitylutkamaailma olisi se ainoa olemassaoleva, ja toisinajattelija on sitten tietysti yhtä sairas kuin Neuvostoliitossa ennen :D Lue joskus Orwellia, Huxleytä tai katso "yksi lensi yli käenpesän". Niissä valtakulttuurin "oikeassaolijoilla" sama kopea ylimielisyys kuin sinulla. Helppoahan se, jos on enemmistön puolella.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti: Lue joskus Orwellia, Huxleytä tai katso "yksi lensi yli käenpesän". Niissä valtakulttuurin "oikeassaolijoilla" sama kopea ylimielisyys kuin sinulla. Helppoahan se, jos on enemmistön puolella.
Neidistä, en tiedä mutta epäilemättä on lukenut mainitsemasia kirjailijaita, koska erittäin fiksulta ja hyvältä tyypiltä vaikuttaa kirjoitustensa perusteella. Minä olen lukenut ja leffa oli mainio, yksi kaikkien aikojen suosikeistani. Minun on kuitenkin vaikea ymmärtää katkeruuttasi ja vihaasi esim Kity-ihmisiä kohtaan muuta kuin kateutena.Olen tavannut vain yhden ja hän ainakin on mitä mukavin ja älykkäin lady, joka minulla on ollut kunnia tuntea ja juma kuinka kaunis ja mikä mikä HYMY.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Lilo

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti: ...sitä samaa vanhaa...
:think:
Jostain mystisestä syystä silti roikut tämän saman joukon keskellä johon et missään nimessä halua kuulua? Noin n kertaa vuodessa teet "dramaattisen" poistumisen, joka viime kerralla taisi kestää alle viikon...

Uskokoon ken tahtoo, mutta merkillisen innokkaasti tunnut hinkuvan juuri sille hiekkalaatikolle jossa ET missään nimessä halua muka leikkiä...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

mustaenkeli kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Eikö todellakin tarvittaisi pulloharjaa?
No todellakin!

Toisaalta se sperman valuminen voi olla jopa kiihottava kokemus

Tästä puppeliPoitsu varmasti saa kunnon gigsit: Nimittäin hyvän ystäväni nykyinen naisystävä kertoi ystävälleni näin suurinpiirtein. Nyt on jälleen kerran sitten korostettava sitä että tämä ko-nainen on "hyvästä" perheestä, selvästi hyvin kasvatettu, korkeasti koulutettu, hyvässä ja vastuullisessa työtehtävässä ja oli edellisessä parisuhteessa 10v yms, elikä hyvin vastuuntuntoinen nainen.

Ja miksikö tuon ylläolevan litanian kerron, no siksi koska täällä on niin paljon urpoja elämästä mitään ilm. tietämättömiä jotka heti kuvittelevat että sekin on varmaan joku "joudenin" huora, lumppu, saastainen yms yksilö..huh haistakaa vittu näin päivän kunniaksi kaikki te suvatsemattomuuden perikuvat!!.

Ja kun tämä nyt kerran tuli puheeksi, niin vaikka sillä mitään väliä olekaan mitä kuvittelette, mutta paljastanpa sen että mun intohimo ja "pakkomielle" on iskeä aina/usein ns. kilttejä tyttöjä, kuten yllämainittuja..ja ne jos jotka maistuvatkin niin hyvältä..noh menee siinä joskus joku pelimimmikin sivussa, tosin ei ne ole sen huonompia..tosin mitäs paskaa taas jauhan nimittäin kaikkihan ne on pelaajia!!

Ja siis siitä naisesta juuh: Elikä kertoi mun frendille näin: Oli menossa ex-miehensä kanssa naimisiin ja heillä oli hääharjoituksia yms semmosta ennen niitä häitä. Nooh daami oli kuulemma ollut sexi-suhteessa jonkun vanhemman miehen kanssa ja oli kuulemma juuri ennen HÄÄtanssiharjoituksia ollut imemässä tämän toisen miehen kyrpää ja tietysti siis nussimassa ja varmaan aika kunnolla. Ja olipa tietysti kuulemma antanut nussia niin että spermat sinne pilluun ja naisethan sen parhaiten tietää että jos sitä spermaa sinne menee oikein reiluhkosti, niin saattaapa sitä varmaan valua vielä pitkään ja aika paljonkin..ja näin tälle daamille oli kuulemma käynyt, että kun oli siellä tanssiharjoituksissa miehensä kanssa niin oli kuulemma vieraan miehen sperma valunut pitkin reisien sisäpintaa..kun siis oli joutunut kiirehtimään nussimiseltaan sinne rakkaansa luo treenaamaan sitä hääsettiä. Niin ja menivät siis naimisiin Raksunsa kanssa!!

Mietin vaan semmosta että saikohan se ja saakohan naiset ylipäätäänsäkin jotain erikoiskiksejä tommosista kuvioista..tulin siihen tulokseen että saavat, eivätkä pidä sitä varmaan kummasena vaan kelaavat vaan että näin nämä hommat etenee.

Mitäs Poitsuliini tykkäsit stoorista, saitko kiks-kilareita heh?
Ollaan vaan ja nautitaan
Sannu

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Joo, ehkä minäkin avaan nyt sanaisen arkkuni näin tärkeän asian suhteen:

Mä oon kuullut isoilta pojilta, että teinityttöjen pimpat haisee järjestäen aina pahalle. Ne väittää et pimut ei pese kunnolla itseään, mut voisko olla syynä, et teininä niinq hormoonit sillai jyllää ja tuoksutki on voimakkaampia.
mustanikki

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Sannu kirjoitti: pimpat haisee järjestäen aina pahalle.
Eikä vain teinitytöillä. Muutaman kerran sitä on joutunut lopettamaan alas menemisen navan kohdalla, kun tuoksu on ollut lähes tyrmäävän kuvottava. Siinä katoaa kummasti fiilis touhusta.
Punanikki

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Punanikki »

Pillun peseminen on porvarillista hapatusta. Aito kansannainen ei parturoi, puleeraa tai putsaa punalootaansa vaan antaa kansanvallan ratkaista senkin kohtalon!
Faghag

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Gattaca kirjoitti:Minua kiinnostaa (runkkarina) miten naiset pesevät pillunsa.

Eikö pillu pitäisi pestä PULLOharjalla?
Eikö äitisi kertonut sinulle samaan aikaan kuin kukkasista ja mehiläisistä, että naiset pesevät piNppinsä juuriharjalla ja mäntysuovalla.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ei nyt joka ketjua pidä muuttaa minun persoonani analysoinniksi, jos ei haluta että jatkan sitä "samaa vanhaa". Mitäs pyydätte jatkuvilla väärinymmärryksillänne.
BrianW kirjoitti: Minun on kuitenkin vaikea ymmärtää katkeruuttasi ja vihaasi esim Kity-ihmisiä kohtaan muuta kuin kateutena.Olen tavannut vain yhden ja hän ainakin on mitä mukavin ja älykkäin lady, joka minulla on ollut kunnia tuntea ja juma kuinka kaunis ja mikä mikä HYMY.
Katkeruutta se ei enää ole, eikä varsinkaan kateutta, enää ainakaan. Vihaa kyllä. Ennen kaikkea toivottomuutta, että jos Kityläisten (enemmistön) maailma on koko maailma, niin ei siellä ulkona ketään minulle ole.

Perustason juttuja kuten naista tai parempaa toimeentuloa toki kaipailen, mutta se ei ole sama että haluaisin elää Kityihmisten Kitykulttuuria. Siinä en näe itselleni mitään kadehdittavaa. Tai.. voisithan sinäkin haluta saman vallan ja mahdollisuudet kuin (kaukaa haettu vertaus Kityläisiin verraten) George W. Bush, mutta tuskin haluaisit OLLA hän, hänen keinoillaan tai siipeillä hänen jengiään.

Ja se ei ole minulle laadun tae, jos SINÄ pidät jotain älykkäänä. (Krrhhmm.. paitsi tietysti hivelee kun MINUSTA sellaista joskus vihjailet :D)
Lilo kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: ...sitä samaa vanhaa...
:think:
Jostain mystisestä syystä silti roikut tämän saman joukon keskellä johon et missään nimessä halua kuulua? Noin n kertaa vuodessa teet "dramaattisen" poistumisen, joka viime kerralla taisi kestää alle viikon...

Uskokoon ken tahtoo, mutta merkillisen innokkaasti tunnut hinkuvan juuri sille hiekkalaatikolle jossa ET missään nimessä halua muka leikkiä...
Nyt meillä on ihan eri persoonallisuustyypeistä johtuva väärinymmärrys. Olisko sinulle tämä Kitykirjoittelu IHMISTEN, ei ASIOIDEN kokonaisuus? Olet täällä luodaksesi ihQuja ihmissuhteita?

Minulle tämä on vain tekstejä mieluiten ihmisiä tapaamatta. Olenhan kirjoitellut jenkkien Swordforumillekin keskiaikaisista aseista TIETOA saadakseni, en sosialiseeratakseni niiden ihmisten kanssa (jos kohta kivempia ovat kuin Kityläiset). Ja viimeksi heitin juttuni "Miksi en ole fundamentalistikristitty" hihhulien NetMission sivulle, ja nimenomaan EN halua olla niiden ihmisten kanssa sosiaalisesti missään tekemisissä.

Viimeaikainen "yllättävä" pikapaluuni johtui tarpeestani ensin kommentoida nettisivukeskusteluja, ASIASTA, sitten suuttumus työvoimapolitiikasta, jonka kritiikin TIESIN ärsyttävän Kityn paskasakkia ja siksi se sopii laittaa heille eikä asian jo ymmärtäville. Sitten olen kritikoinut Homeboyn lälläröintiä muhammedjutussa ja PetriFB:tä. Ja olen heittänyt pari vessanseinätason kakkahuumoria, joiden pointti niinkuin vessanseinässä just on, että ei väliä kuka ne lukee. Mikään näistä ei ole ollut sitä että haluaisin johonkin hiekkalaatikolle kanssanne.

Uusi "poistumiseni" tulee taas ihan kohta.

Mitä PILLUNtarpeeseeni tulee, niin toki kaipailen.
Mutta tässä on sama juttu (ja nyt tulee vertaus joka ei kanna lauseitaan pitemmälle).. että entäs jos olisi sellainen maailma, että SINUN ainoa mahdollisuutesi saada kyrpää olisi mukautua johonkin sinulle ihan tympeään kulttuuriin vaikka se muslimiburkha päällä? Ehkä tekisitkin sen joskus, niinkuin minäkin olen turhaan tympeää baarielämää katsellut. Mutta ei se sinullakaan tarkoittaisi, että todella hyväksyt ja samaistut siihen kulttuuriin ja haluat yleisemmin olla heidän hiekkalaatikollaan.

..nyttemmin ajattelen, että jos siellä ulkona ei enää mitään tai ketään minulle ole, vaikka kuinka se ainoaksi oikeaksi maailmaksi käsitätte.. niin miksi turhaan alentaa itseään sopeutumalla siihen tympeyteen pelkän pillun takia?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin