Naiset: miten pesette pillunne?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Gattaca kirjoitti:
nexie kirjoitti:Kiinnittäisin yleisön huomiota tämän(kin) kommentin ilmentämään defenssimekanismiin, joka on monelle tuttu ns. hiekkalaatikkotasolta; katkeruus, joka kumpuaa joukon ulkopuolelle jäämisestä ja ulkopuolisuuden tunteesta, puetaan näennäisen halveksunnan muotoon ("en kai mä nyt teidän kanssa haluaisikaan leikkiä"). Tätä keinoa käyttäen yritetään pelastaa minäkuva murenemiselta.

Jatka toki.
Höpöhöpö.
Päinvastoin minua on helpottanut kun olen tajunnut, etten tuossa nussiva maailma -kulttuurissa koskaan voisi pärjätäkään juuri siksi että se on minulle vastenmielinen ja vieras. Siellä pärjää ne, jotka aidosti tuossa pinnallisuudessa viihtyvät. Minä EN halua sille hiekkalaatikolle sen enempää kuin sinä haluaisit elää hunnutettuna musliminaisena. Ei vaikka sinulle silloin kuinka ilkuttaisiin että oikeasti haluat siihen kulttuuriin mukaan ja sinulla on vain "defenssimekanismi". Minä en osaa edes simuloida Kitylutka/pukki -maailmaa enkä haluakaan sitä simuloida jonkun visvasen revan takia jossa lilluu vielä edellisen miehen spermat tai pilluun unohtunut kortsu :D Ehkä maailmassa on vielä jotain muutakin? Oikeita naisiakin?

SINULLA taas on tässä se defenssimekanismi, että Kitylutkamaailma olisi se ainoa olemassaoleva, ja toisinajattelija on sitten tietysti yhtä sairas kuin Neuvostoliitossa ennen :D Lue joskus Orwellia, Huxleytä tai katso "yksi lensi yli käenpesän". Niissä valtakulttuurin "oikeassaolijoilla" sama kopea ylimielisyys kuin sinulla. Helppoahan se, jos on enemmistön puolella.
Kuten arvelin, jatkoit valitsemallasi tiellä ja kirjoitukseni pointti viuhui sinulta ohi nopeammin kuin miehet syöksylaskumäessä. Ja kyllä, olen lukenut ja katsonut mainittuja teoksia, myös pitänyt niistä. Oletko sinä puolestasi tutustunut Camus'n Sivulliseen?

Vastineesi ei millään tapaa kumoa arveluitani psyykkisestä bunkkeripuolustuksestasi, vaan tuot siinä esille lähinnä lisäperusteita teoriani tueksi. Ensinnäkin, olet luonut omassa mielessäsi maailmankuvan, jossa on kaksi napaa: sinä ja "nussiva maailma". Jälkimmäiseen kohdistat automatisoitua halveksuntaa, ensimmäiseen ei ilmeisesti kuulu muita ihmisiä kuin sinä itse. Toiseksi, luokittelet minut tämän "pinnallisen Kitylutkamaailman" kansalaiseksi tuntematta minua tai taustojani lainkaan. Ohitan tässä kommenttisi kopeasta ylimielisyydestä, koska hyökkäyshän on paras puolustus ja sinulla on aseet aina laukaisuvalmiudessa, ilman mitään omaan pesään kohdistuvaa kritiikkiä. Kuitenkin, jotta voisin millään tapaa hahmottaa asemaani tässä "valtakulttuurissa", pyytäisin sinua kertomaan, mikä erottaa nämä kaksi maailmaa toisistaan (=mikä tekee sinun puoliskostasi vähemmän pinnallisen) ja miten ylipäänsä olet tämän bipolaarisen maailmankuvasi luonut?

Olettaisin (aiempaan viestiini viitaten), että muihiin ihmisiin kohdistamasi vihamielisyys ja halveksunta ovat oireita siitä, että psyykkesi käy minäkuvan puolustustaistoa. Todennäköisesti se joutuu paikkailemaan ristiriitaa, joka syntyy siitä, että oma käsityksesi kyvyistäsi ja ominaisuuksistasi on ristiriidassa ympäristön antaman palautteen kanssa. Kun mieli puolustautuu, se käyttää seuraavanlaisia taktiikoita: vikojen etsiminen ulkopuolelta ("ympäristön palaute on virheellistä/minä olen vain liian hyvä tähän maailmaan, siksi minua ei ymmärretä jne"), tosiasioiden kieltäminen yms. Jollain tapaa mainittu ristiriita on selitettävä, jotta minäkuva säilyisi eheänä. Pitkälle jatkuessaan tilanne voi päätyä käyttäytymisesi ilmentämiin vihan tunteisiin, jopa väkivaltaan muita kohtaan.

Eli summa summarum. Vihasi ja halveksuntasi ei ole tervettä ja maailmankuvasi vaikuttaa kovin kieroutuneelta. Suosittelen sitä ammattiapua, tämä keittiötason kehityspsykologia menee taatusti jälleen kerran kuuroille korville.
Don't Panic!
Lilo

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:
Nyt meillä on ihan eri persoonallisuustyypeistä johtuva väärinymmärrys. Olisko sinulle tämä Kitykirjoittelu IHMISTEN, ei ASIOIDEN kokonaisuus? Olet täällä luodaksesi ihQuja ihmissuhteita?
Ei, en ole täällä luomassa ihQja ihmissuhteita, koska minun elämääni mahtuu muutakin kuin neljä seinää, kaljapullo ja kasa videoita.

Mutta en tajua mitä voitat ns.keskustelemalla jatkuvasti sellaisten ihmisten kanssa jotka ovat mielestäsi täysin arvottomia otuksia? Eikö turhauta kun et saa jankutettua meille pointtiasi läpi vaikka kuinka toistat? Jos ainoa motiiivi on katkeruutesi purkaminen ja vihan näyttäminen niin homma on tullut jo selväksi. Voisit käyttää energiasi johonkin rakentavampaan.

Uskonko että tästäkään oli mitään hyötyä? En todellakaan. Petri Gerdt oli varmaan ihan mukava poika sinuun verrattuna.
Avatar
Avaruuskatti
Kitinäaddikti
Viestit: 63
Liittynyt: 03.02.2006 11:48
Paikkakunta: Kissamuorin suuri pyökki

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Avaruuskatti »

Hyi hemmetti nämä Gattacan ketjut ovat vain uskomattoman oksettavia. Koko ukko on uskomattoman sairas ja oksettava. On varmaan piirtänyt taulukon asentojen läpileikkauskuvineen, miten faijansa kyrpä uppoaa mutsiinsa eri asennoista.
Avaruuskatti näkee tulevaisuuteen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Nexie ja Lilo:
Lukiossa luetettiin Camus´n "Sivullinen" ja eikös hymytyttöpatsaita koonnut luokan sosiaalinen mielipidejohtaja, yltiösosiaalinen blondi sanonutkin: "Ihan oikein TUOLLAISELLE". Jaa että kukas siinä onkaan paskasakkia? :D

Syyt viimeaikaisiin kirjoituksiini jo luettelin yllä.
Pieni toive "maailmanparantamiseen" noissa asia- ja nörttiketjuissa minulla on, mutta Kity on totta kai liian pieni foorumi sellaiseen.

Vie liikaa aikaa ja vaivaa kommentoida kaikkea. Ja kohta alkaa 24:kin :D

Mutta käsitätkö (jompikumpi teistä) miten HELPPOA sinun on olla niin varma että sinä olet se terve ja minä sairas? Niin se aina on kun kuuluu enemmistöön. Muistanpa kun sosiologi Antti Eskola teki muinaisessa realityteeveessä kokeen, mitä tapahtuu jos lakkaa tottelemasta sosiaalisia sääntöjä, siinä jotain määrättyä psykologista ryhmäterapiaa. No muuthan muuttui ihan susiksi, Pirkko Liinamaata myöten ja järjestivät "oikeudenkäynnin". :D

Mutta MILLÄ LAILLA minun sitten pitäisi suhtautumistani maailmaan muuttaa?

Ruveta arvostamaan trendipelleilyä, käsittää että minunkin pitäisi geelihipsiä ja ajella munakarvat? Ymmärtää miten juntti olen kun tulen kengät jalassa sisään ja haluan ulkoiluttaa koiraa ilman hihnaa? Kannattaa turkistarhausta? Omaksua uusliberalistinen talousteoria, hylätä hyvinvointiyhteiskunta ja palvoa huippuosaajia, ihastella viidakon lakeja, syyllistää heikkoja? Ymmärtää ymmärtää ja ymmärtää tunteetonta ristiinnussintaa ja julkipanojakin, unohtaa kaikki vanha tolkku niissä tavoissa?

Miksen samantien itseni hukattuani kääntyisi Petri FB:n lahkoon tai muslimiksi?

Luultavasti mitään yhteistä "Kitylinjaa" ei ole.. mutta jotenkin ihan kummasti täällä ei paheksuta, jos pilkataan asioita joita konsensuksen mukaan SAA pilkata.. viherpiipertäjiä, kettutyttöjä, vasemmistolaisia, uskiksia, työttömiä eli "sosiaalipummeja", maalaisia, George Bushia .. mitä törkeimmin ivasanoin.. Samoja minäkin osin, mutta joku selviöpilkattavien lista taitaa olla kirjoittamattomana sääntönä?

Mutta lähes aina kun MINÄ jostain sanon, niin minä olen se paheksuttava ja naurettava ja väärässä ja sairaskin.

Joku psykologi tai sosiologi ehkä osaisi määritellä Kityläisten "yhteisen nimittäjän". Minä en jaksa.

Mutta joku henki täällä on josta en pidä sitten niin yhtään, ja toivon ettei se ole koko maailma.

Siteeraanpa minäkin Jesse-vainaata, mutta Tuomaan Evankeliumista:
"Joka on löytänt maailman, on löytänyt ruumiin.
Ja hänen arvoisensa maailma ei ole." :D

Kyllä niin voi käydäkin, sellaiselle joka seisoo yksin ihan luonnostaan, koska hän purkaa ja kokoaa maailman toisin kuin ajattelematta sopeutuvat.
---

Avaruuskatti:
Kiitos!
Mitä kummaa siinä on että vuosikymmenien aikana saa kuulla jotain vanhempiensa panoista? :D Sairasta sellaisen ujostelu, ja yksi piste lisää vieraantumisfiiliksiini täysin outoon ajatusmaailmaanne.

24 alkaa, sori typoista.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Niinamaria

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Niinamaria »

Clay kirjoitti:Jeps. Melko tuore, kuten maanviljelykin.
Jos puhutaan esi-isistä, niin hyvin hyvin tuore.
Lilo

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti: Mutta MILLÄ LAILLA minun sitten pitäisi suhtautumistani maailmaan muuttaa?

Ruveta arvostamaan trendipelleilyä, käsittää että minunkin pitäisi geelihipsiä ja ajella munakarvat? Ymmärtää miten juntti olen kun tulen kengät jalassa sisään ja haluan ulkoiluttaa koiraa ilman hihnaa? Kannattaa turkistarhausta? Omaksua uusliberalistinen talousteoria, hylätä hyvinvointiyhteiskunta ja palvoa huippuosaajia, ihastella viidakon lakeja, syyllistää heikkoja? Ymmärtää ymmärtää ja ymmärtää tunteetonta ristiinnussintaa ja julkipanojakin, unohtaa kaikki vanha tolkku niissä tavoissa?
Ei. Jos oikeasti hyväksyisit itsesi ja sen mitä olet, et enää ruikuttaisi täällä. Luultavasti myös alkaisit tehdä jotakin niille asioille jotka elämässäsi ovat pielessä. Jos arvostaa itse itseään, todennäköisesti ajan mittaan joku muukin (kuin äitisi) kykenee arvostamaan.

Samalla saattaisit hyväksyä muut ihmiset sellaisina kuin he ovat, ilman että kuvittelet koko maailman olevan sinua vastaan tähdätty salaliitto. Niin kauan kun etsit omiin ongelmiisi syitä kaikista muista, ei mikään tule muuttumaan.

Montakohan kertaa tämäkin on jo sanottu... :roll:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Gattaca kirjoitti:
Mutta käsitätkö (jompikumpi teistä) miten HELPPOA sinun on olla niin varma että sinä olet se terve ja minä sairas? Niin se aina on kun kuuluu enemmistöön.
Katsos kun minä perustan kommenttini yksinomaan siihen, että sinun käyttäytymisesi täällä on harvinaisen aggressiivista ja ennakkoluuloista, mikä luo epäilyksen siitä, että kaikki ei ole kunnossa.

Kyse ei siis ole siitä, että minä olisin "enemmistön" puolella edustamassa kitylutkien kollektiivista sortopolitiikkaa ulkopaikkakuntalaisia aikamiespoikia vastaan. Kuvitelma siitä, että tekisin sinusta arvioita joidenkin muiden taustatekijöiden kuin edellä mainitun perusteettomalta tuntuvan ihmisvihan perusteella, on edelleen ihan omassa päässäsi.

Gattaca kirjoitti: Mutta MILLÄ LAILLA minun sitten pitäisi suhtautumistani maailmaan muuttaa?
Vähemmän ihmisvihaa, sen taustatekijöiden neutraalia analysointia ja ehdottomasti vähemmän ennakkoluuloja muita ihmisiä kohtaan.
Gattaca kirjoitti: Ruveta arvostamaan trendipelleilyä, käsittää että minunkin pitäisi geelihipsiä ja ajella munakarvat? Ymmärtää miten juntti olen kun tulen kengät jalassa sisään ja haluan ulkoiluttaa koiraa ilman hihnaa? Kannattaa turkistarhausta? Omaksua uusliberalistinen talousteoria, hylätä hyvinvointiyhteiskunta ja palvoa huippuosaajia, ihastella viidakon lakeja, syyllistää heikkoja? Ymmärtää ymmärtää ja ymmärtää tunteetonta ristiinnussintaa ja julkipanojakin, unohtaa kaikki vanha tolkku niissä tavoissa?
Jos nyt luet ennakkoluulottomasti sen, mitä olen edellä ja aikaisemmin kirjoittanut, ymmärtänet, että mitään tällaista ei vaadita. Ole oma itsesi, mutta hyväksy myös muita maailmankatsomuksia. Ja pisteenä i:n päälle, luovu siitä kuvitelmasta, että "muu maailma" ja sen ihanteet olisivat sellaisia kuin tuossa yllä kuvaat.
Don't Panic!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

nexie kirjoitti:luovu siitä kuvitelmasta, että "muu maailma" ja sen ihanteet olisivat sellaisia kuin tuossa yllä kuvaat.
Kyllä se Kityssä tuota paljon on.
Ja toistan, että täällähän on vaikka kuinka paljon MUIDENKIN rääväsuista pilkkaavaa poskensoittoa monista aiheista, mutta niitäpäs ei pidetäkään vihamielisinä, kun yleisö on valtaosin samanmielistä.

Ja LILOLLE että enhän minä viime kuukausina niin omaa kohtaloani ole ruikuttanutkaan, mutta joka helvetin kerran kun arvostelen jotain näille ah niin itsestäänselvää nykyasiaa, juttu aina KÄÄNNETÄÄN minun persoonaani ja yleisasiaani sanotaan ruikutukseksi omasta tilanteestani.. ja sitten minä puolustaudun joka jo sitten ON ruikutusta :D

Vainoharhaisuudesta en muuta tiedä, mutta kun liikaa Cityä/Kityä luettuani alkaa tuntumaan, että sitä maailmaa jossa haluaisin olla tai jonka hyväksi jotain tehdä ei enää olekaan.

Ja voi olla luonnehäiriö, mutta voi olla myös teoriassa mahdollista, että joku katselee tätä touhua ulkoapäin eikä näekään sitä värien kirjona vaan masentavana harmautena johon tukehtuu. Eikä näe niin värisokeuttaan vaan päinvastoin koska hänellä on laajempi spektrinäkö.

(Kity)kalat ne viimeisenä huomaavat vedessä elävänsä :D

Minulle annetut neuvotkin "muuttumisesta" on useimmiten juuri vaatimuksia sopeutua nykytapoihin, eikä kannustusta olla oma itseni.

Ja tässä ketjussa piti puhua PILLUN PESUSTA!!! Jatkakaa!

Edit: miten helvetissä pillunpesuketjuni käännettiin minun persoonani analysoinniksi? Minä en sitä halunnut enkä aloittanut. Ihan tulee mieleen piilojäytääkö joku muu asenteeni sittenkin joidenkin sielua, ja syystä? :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 14.02.2006 23:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Yönmustaritari

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

MarthaFocker kirjoitti: Oho! Tietosihan on melkein Petrin ja Letkun tasolla!

Oman käsitykseni mukaan taas pissa tulee kokonaan eri reiästä eikä näin ollen koske sitä toista reikää lainkaan. No, ehkä olen vain friikki.
No joo mutta kyllä se kusireikä sen verta lähellä itse objektia on, että lasketaan kuuluvaksi mukaan.


:on:
Eikös se oraaliseksi ei-itseään kunnioittavien kanssa ollut naisten tapa pestä pillunsa. Sitä kirveellä tapettua vesirottaa ei kyllä läheltä pystyisi katsomaan saati sitten koskemaan. Eihän sitä tiedä mitä siellä on käynyt. Tai no. Villejä arvauksia löytyy.
MarthaFocker

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:

Sitä kirveellä tapettua vesirottaa ei kyllä läheltä pystyisi katsomaan saati sitten koskemaan. Eihän sitä tiedä mitä siellä on käynyt. Tai no. Villejä arvauksia löytyy.
Niin juuri letkuseni. Sen takia kannattaakin pitäytyä visusti erossa naisista tai kaikesta niihin liittyvästä.

Voitte sitten parin kymmenen vuoden päästä Gattacan kanssa heilua täällä ja kirota mitä kumpikin vuorollaan ja ihmetellä maailman menoa, kun muu kitykansa on jo siirtynyt irl:n pariin.
Yönmustaritari

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

MarthaFocker kirjoitti:Voitte sitten parin kymmenen vuoden päästä Gattacan kanssa heilua täällä ja kirota mitä kumpikin vuorollaan ja ihmetellä maailman menoa, kun muu kitykansa on jo siirtynyt irl:n pariin.
Niin paitsi, että minut on jo passivoitu. Ei kiinnosta. Luovuttanut sano. Ihan sama.
Avatar
Avaruuskatti
Kitinäaddikti
Viestit: 63
Liittynyt: 03.02.2006 11:48
Paikkakunta: Kissamuorin suuri pyökki

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Avaruuskatti »

Gattaca kirjoitti:Joku psykologi tai sosiologi ehkä osaisi määritellä Kityläisten "yhteisen nimittäjän". Minä en jaksa.
Luulen kyllä, että se joku psykologi pitäisi ennemminkin 1000 kertaa tärkeämpänä sitä, että saisit nuo hullut, "yhteiset nimittäjät" pois päästäsi. Sinulla on tuo omituinen kuvitelma, että tämä "kollektiivinen nimitetty" on päästään vialla, ja te sitten psykologin kanssa arvioisitte yhdessä yhteisen nimitetyn henkisiä ongelmia.

Suosittelen kuitenkin, että menisit sille psykologille puhumaan näistä nimitysongelmistasi. Ehkä hän tosiaan osaa tehdä sen paremmin.
Avaruuskatti näkee tulevaisuuteen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Avaruuskatti kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Joku psykologi tai sosiologi ehkä osaisi määritellä Kityläisten "yhteisen nimittäjän". Minä en jaksa.
Luulen kyllä, että se joku psykologi pitäisi ennemminkin 1000 kertaa tärkeämpänä sitä, että saisit nuo hullut, "yhteiset nimittäjät" pois päästäsi. Sinulla on tuo omituinen kuvitelma, että tämä "kollektiivinen nimitetty" on päästään vialla, ja te sitten psykologin kanssa arvioisitte yhdessä yhteisen nimitetyn henkisiä ongelmia..
Sä olet sisäpuolella tätä ja öh.. tyhmä. Etkö vosi hyväksyä mahdolliseksi, että joku on oikeasti ulkopuolella eikä voi mitään sille että kokee katsovansa ylhäältäpäin?

Jos eläisit sanotaan Turkissa, niin totta kai sen maan väki näkisi valtavan rikkauden ja kirjon, sinusta se enimmäkseen näyttäisi.. turkkilaiselta. Etkä olisi väärässäkään.

Tai pingviinilaumassa on valtavia yksilöeroja tietty.. mutta kookaburran silmin ne näyttää melko samanlaiselta. :D

Kummatkaan ei ole väärässä, mutta eikös se kookaburran näkökulma ole laajempi koska pingviinit + kookaburra on isompi ja monipuolisempi joukko kuin pelkät pingviinit?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Ännu en gång: Turha piiloutua vähemmistöviitan alle. Tekisin samat tulkinnat kenestä tahansa muustakin, joka kommenteissaan jatkuvasti ja johdonmukaisesti ilmoittaa vihaavansa muita ihmisiä. Ja lähtökohtaisesti kaikkia muita ihmisiä, myös itselleen tuntemattomia yksilöitä. Todistustaakka kun on aina käännetty muulle (kity)kansalle, ja sinun ennakkoluulojesi hälventäminen näyttää olevan yhtä epätodennäköistä kuin Saddamin oikeudenkäynnin eteneminen säällisessä järjestyksessä. Just prove me wrong.

Gattaca kirjoitti:
Kyllä se Kityssä tuota paljon on.
Ja toistan, että täällähän on vaikka kuinka paljon MUIDENKIN rääväsuista pilkkaavaa poskensoittoa monista aiheista, mutta niitäpäs ei pidetäkään vihamielisinä, kun yleisö on valtaosin samanmielistä.
Don't Panic!
Elukka

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Gattaca kirjoitti: eikös se kookaburran näkökulma ole laajempi koska pingviinit + kookaburra on isompi ja monipuolisempi joukko kuin pelkät pingviinit?
Ei.
Se on käytännössä samaa sarjaa kuin toteamus "kaikkihan noi neekerit näyttää samalta".
Kookaburra sinun esimerkissäsi näkee "jotain geneerisiä mustia otuksia" ja kookaburran, kun taas pingviinit näkevät erilaisia pingviinejä ja sen saman kookaburran.
Jotta vertauksen saisi pätemään sinuun, sitä täytyy tosin muuttaa siten, että kookaburra on todellisuudessa pingviini, joka kuvittelee olevansa kookaburra ja kieltäytyy näkemästä pingviinien yksilöllisiä eroja ylläpitääkseen kuvitelmaansa. Muiden pingviinien silmiin se näyttää todellisuudesta vieraantuneelta pingviiniyksilöltä.
(No nyt mä sitten menin mukaan tähän äärimmäisen järkevään keskusteluun... :roll: )
Avatar
Avaruuskatti
Kitinäaddikti
Viestit: 63
Liittynyt: 03.02.2006 11:48
Paikkakunta: Kissamuorin suuri pyökki

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Avaruuskatti »

Gattaca kirjoitti:Sä olet sisäpuolella tätä ja öh.. tyhmä. Etkö vosi hyväksyä mahdolliseksi, että joku on oikeasti ulkopuolella eikä voi mitään sille että kokee katsovansa ylhäältäpäin?
Tyhmä en takuulla ole, tuolle linjalle lähtiessäsi saat ainoastaan omaan kuonoosi lajissasi. Ja siis, MINKÄ sisällä minä olen? Jos en vaikka tunne täältä ketään, niin olen silti sisäpuolella jotain piiriä? Eli toisin sanoen sisäpiiri on kaikki se mitä ristiriitaisen pääkoppasi ULKOPUOLELLA tapahtuu, eikä se sinun pääkoppasi. Loogista? Vai olisitkohan sittenkin väärässä, ja se omituinen sisäpiiri olisikin syntynyt ainoastaan sinun omaan harhaiseen pääkoppaasi, siinä missä muut ihmiset elävät yksilöinä yksilöllistä elämää, eivätkä lyö mitään "yhteinen nimittäjä" -leimoja "paskasakin" päälle?

No ethän sinä tätä tajua, koska olet kitisevä 43-vuotias pelokas pikkupoika, joka haukkuu internetissä muita tyhmiksi.
Jos eläisit sanotaan Turkissa, niin totta kai sen maan väki näkisi valtavan rikkauden ja kirjon, sinusta se enimmäkseen näyttäisi.. turkkilaiselta. Etkä olisi väärässäkään.
Eh? Kyllä minä näkisin Turkissa varmasti paljon etenkin kulttuurierojen tuomaa kirjoa, joille sinä tunnut olevan täysin immuuni. Ja sinä nyt kuitenkin olet turkinmatkaajaan verrattuna katsellut tätä maailmaa 43-vuotta, etkä astunut juuri ulos lentokoneesta. Sitäpaitsi kyllä se menee ennemminkin niinpäin, että siinä missä suomalainen näkee Suomen harmaana ja tylsänä haistakaa-paska-koko-valtiovalta -tyyppisenä maana, seisovat turistit aivan haltioissaan tuijottamassa suomalaisia "nähtävyyksiä". Aivan uskomattoman huono ja väärä analogia siis.
Tai pingviinilaumassa on valtavia yksilöeroja tietty.. mutta kookaburran silmin ne näyttää melko samanlaiselta. :D
Voi olla, mutta sinä olet vain pieni, pelokas, itsetunnoton ressukkapingviini, joka fantasioissaan kuvittelee olevansa kookaburra, joka vielä jonain päivänä näyttää niille kaikille isommille, pöyhkeileville pingviineille, joita niin sydämestään vihaa.
Kummatkaan ei ole väärässä, mutta eikös se kookaburran näkökulma ole laajempi koska pingviinit + kookaburra on isompi ja monipuolisempi joukko kuin pelkät pingviinit?
Eikös krokotiilin näkökulma ole laajempi kuin ihmisen, koska näkee sinut leuoillatapettavana ravintona siinä missä typerät ihmiset yrittävät vain auttaa sinua ymmärtämään ongelmasi?

Luulen kyllä, että krokotiilin ratkaisu olisi tehokkaampi ja menisi paremmin jakeluun.
Avaruuskatti näkee tulevaisuuteen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tämä menee sika-naurettavaksi.
Pillunpesustahan tämä ketju oli.
Muusta en suostu enää tässä puhumaan. Seuraavan jälkeen:

Voisin testata laittaa minkä vaan topicin ja koettaa kauanko kestää ennen kuin se käännetään minun persoonaani. Ihme noitavaino. Todistaa jo sekin erilajisesta laumahenkisyydestänne. Ja joku asia arvoissani EHKÄ kolkuttaa omaatuntoanne, kähkäh..

Mitä tulee siihen, että minun pitäisi elää omaa elämääni omana itsenäni..
Sitähän just teen tässä!
Mutta te ette tykkääkään, koska ei sovi teidän normeihinne.
Ja hyvä niin.

Suurin virheeni elämässä on ollut yrittää roikkua perässä ja sopeutua, ja se on melkein tappanut minut. Muutosvaihe näkyy sitten ilmiönä kuin leffasta "Me kaksi ja Irene", jos satutte tietämään :D
nexie kirjoitti:Ännu en gång: Turha piiloutua vähemmistöviitan alle. Tekisin samat tulkinnat kenestä tahansa muustakin, joka kommenteissaan jatkuvasti ja johdonmukaisesti ilmoittaa vihaavansa muita ihmisiä. Ja lähtökohtaisesti kaikkia muita ihmisiä, myös itselleen tuntemattomia yksilöitä.
Mitäsvidduu?
En ole ilmoittanut vihaavani KAIKKIA ihmisiä!!
Minä jopa pidän joistakin ihmisistä.
Valitettavasti heitä en tosimaailmassa juuri kohtaa.
Enimmäkseen.. "I see dead people" :D
Elukka kirjoitti:Jotta vertauksen saisi pätemään sinuun, sitä täytyy tosin muuttaa siten, että kookaburra on todellisuudessa pingviini, joka kuvittelee olevansa kookaburra ja kieltäytyy näkemästä pingviinien yksilöllisiä eroja ylläpitääkseen kuvitelmaansa. Muiden pingviinien silmiin se näyttää todellisuudesta vieraantuneelta pingviiniyksilöltä.
(No nyt mä sitten menin mukaan tähän äärimmäisen järkevään keskusteluun... :roll: )
Niinhän sinä pingviini toivoisit :D
Mutta pingviininä näet vain pingviinimäisiä asioita ja kookaburramaisuus on täysin käsityskykysi ulkopuolella. Ja tässä en meinaa että kookaburra olisi evoluutiossa "korkeammalla tasolla", päinvastoin luultavasti. Mutta eri lajia.

Ja jos turkkivertaus ei mene jakeluun niin sanotaan sitten että suomalais-ugrilaisia kieliä on suuri variaatio, mutta germaanisiä kieliä puhuville ne ovat kaikki suomalais-ugrilaisia kieliä ja vieraita.

Voisin ihan hyvin laittaa (en jaksa) vaikka Paskanjauhantaan KitypingviiniTestin, jossa kysyisin asenteita minulle arvokkaisiin ja vastenmielisiin asioihin. 100% -pingviinivierausmätsiä en varmaan saisi kenestäkään, mutta veikkaan että enemmistön Kityläisistä mielestä suurin osa pitäisi suurinta osaa arvoistani omilleen melko vastakkaisina tai ainakin yhdentekevinä. Vieläpä pääosin yhtenevissä kohdissa.

Eri kulttuuri, eri lajikin.

Ja hah.. mites Cityn treffimätseissä useimmat repi MONESTI jotain yli 90% mätsiä, minä hikisesti 70 ja vain pari kertaa nekin. :D Ja ne kysymykset oli todella pintapuolisia.

Kyllä luulen, että tämä paikka jossain määrin on samanhenkisten alakulttuuri tai lahko, niin moni kehuu tykkäävänsä juuri näistä ihmisistä ja kehuu miten hyvä "yhteisö" tämä on. Mutta toivon ettei ole koko maailma.

Laumaeläimen vaisto hypnotisoi nyt minakin taipumaan käsityksiinne minusta .. valitettavasti en voi teidän päällänne ajatella, vain omallani.

Minua ja kääntäen teitä lohduttakoon Dennis Learyn laulun sanat:

"Maybe I shouldn't be singin' this song
Ranting and raving and carrying on
Maybe they're right when they tell me I'm wrong...

NAAAHHHHH!

I'm an asshole
(he's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole
(he's the world's biggest asshole)

I'm an asshole and proud of it!"
Elukka

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Gattaca kirjoitti: pingviininä näet vain pingviinimäisiä asioita ja kookaburramaisuus on täysin käsityskykysi ulkopuolella.
Niinhän sinä kuvittelet.
Perusteluja sinulla ei tietenkään tällekään ole.
hermine

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mua kiinnostaisi tietää, että eikö seksinuket ala haista kamalan pahalle kun ne mällit jää sinne sisälle muhimaan kun niillä ei ole samanlaista itseään puhdistavaa mekanismia kuin oikeissa pilluissa ja ne vaan makaa aina? Ei kai miehet sentään kondomia käytä barbaraa pannessaan? Vai kylvettääkö ne niitä säännöllisesti?
Elukka

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hermine kirjoitti:Mua kiinnostaisi tietää, että eikö seksinuket ala haista kamalan pahalle kun ne mällit jää sinne sisälle muhimaan kun niillä ei ole samanlaista itseään puhdistavaa mekanismia kuin oikeissa pilluissa ja ne vaan makaa aina? Ei kai miehet sentään kondomia käytä barbaraa pannessaan? Vai kylvettääkö ne niitä säännöllisesti?
Tämä minuakin on joskus mietityttänyt. :think:
Ehkä barbaran pillunkorvike pestään pulloharjalla?
[edit]
Tää on muuten pakko kysyä kevyissä kyssäreissä! :twisted:
[/edit]
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja Think »

hermine kirjoitti:Mua kiinnostaisi tietää, että eikö seksinuket ala haista kamalan pahalle kun ne mällit jää sinne sisälle muhimaan kun niillä ei ole samanlaista itseään puhdistavaa mekanismia kuin oikeissa pilluissa ja ne vaan makaa aina? Ei kai miehet sentään kondomia käytä barbaraa pannessaan? Vai kylvettääkö ne niitä säännöllisesti?
Minulta ei tähän löydy vastausta, mutta vaikka löytyisikin, niin haluaisitko todella tietää... :roll:
Ovela kuin orgasmi
sinkkumatti

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

hermine kirjoitti:? Vai kylvettääkö ne niitä säännöllisesti?
Tiskiharjalla tietenni.
hermine

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja hermine »

No mut onks se nyt kovin miehekästä? :P
sinkkumatti

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

hermine kirjoitti:No mut onks se nyt kovin miehekästä? :P
No kieltämättä ei ole kovin miehekästä. Tiskiharja sopii paljon paremmin naisen käteen.
hermine

Re: Naiset: miten pesette pillunne?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Hm, oikeastaan toi miehekäs oli ehkä vähän väärä sanavalinta, miehethän ovat niitä jotka rakastavat naisia ja tiskaavat. Äijät sensijaan nussivat seksinukkeja äijämäisesti örähdellen ja syövät ainoastaan grilliruokaa kertakäyttöastioilta kun ei ole ämmää tiskaamassa (tai pantavana).
Vastaa Viestiin