DM 6.3.

Info tulevista miiteistä
Pikku-Akka

DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Moniko sitä suuntaa tonne Depeche Moden keikalle 6.3.?
Pohjoisesta on tulossa ainakin tämä yksilö ja tämän avokki.

Tullaan jo sunnuntaina ja lähdetään takaisin tiistaina. Yöpaikkaa ei vielä ole, mihinhän sitä päänsä kallistais tuolloin pariksi yöksi?

Edit: Yleisön pyynnöstä:
Depeche Moden keikka Suomen Helsingissä Hartwall Areenalla 6.3.2006 klo 20 (muistaakseni). Liput loppuunmyyty.

Otsikon saa muuttaa joka osaa..
Viimeksi muokannut Pikku-Akka, 16.02.2006 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pikku-Akka

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Niin, olenko ainoa kityilijä joka tonne menee? En kai?
Starflare

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Luulen että auttaisi jos olisit hieman tarkempi tuossa ekassa postauksessa.
Pikku-Akka

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Niin, vielä tarkempi? Lähinnä kaipasin suositteluja joistakin hotelleista tai vastaavista. En aio kenenkään sohvalle majoittua. :roll:
Starflare

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Pikku-Akka kirjoitti:Niin, vielä tarkempi? Lähinnä kaipasin suositteluja joistakin hotelleista tai vastaavista. En aio kenenkään sohvalle majoittua. :roll:
Kyllä, vielä tarkempi. Tässä minun kaksi senttiäni: Topikin otsikko on aivan perseestä, DM kun voi Depeche Moden lisäksi tarkoittaa vaikka mitä muutakin, sillä päivämäärä ei sano paljon mitään jos ei ole mitään hajua mistä on kyse. Ja jos haluat nimenomaan suosituksia hotelleista tai vastaavista, niin sekin olisi hyvä sanoa selvästi, sillä minä tulkitsin tuon nimenomaan kyselyksi joskohan jonkun kämpässä voisi punkata pari yötä.
Pikku-Akka

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Älä viitsi puuttua pikku seikkoihin. Jos vastaava otsikko olisi tullut mua vastaan, olisin varmasti tunnistanut bändin ja päivämäärän. Oletko itse menossa keikalle? Et ole itsekään vastannut kysymykseen, vain valittanut ja mesonnut minun ketjussani. Oli se sitten kuinka perseestä tahansa! :twisted: Tai suositellut mitään yöpaikkaa.. Pidä tunkkis.
Dumari

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ilmeisesti Hartwall Arena:lla oleva Depeche Mode:n keikka oli kyseessä?
Itse en DM:ää kuuntele olleskaan, joten se lyhenne ei kertonut ensi näkemältä mulle mitään... pidän tunkkini :D

Itä-pasilassa sijaitseva Hotelli Holiday Inn on aeka lähellä, tosin ei mitenkään edullinen jos pitäis veikata. Länsi-pasilassa sijaittee sitten Hotelli Pasila (muistaakseni, nimestä en ole varma..), se voi olla saman matkan päässä.
Pikku-Akka

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Dumari kirjoitti:Ilmeisesti Hartwall Arena:lla oleva Depeche Mode:n keikka oli kyseessä? Itse en DM:ää kuuntele olleskaan, joten se lyhenne ei kertonut ensi näkemältä mulle mitään... pidän tunkkini :D
Itä-pasilassa sijaitseva Hotelli Holiday Inn on aeka lähellä, tosin ei mitenkään edullinen jos pitäis veikata. Länsi-pasilassa sijaittee sitten Hotelli Pasila (muistaakseni, nimestä en ole varma..), se voi olla saman matkan päässä.
Juuh, sama keikka kyseessä. (Tunkkijuttu ei koske sua... ) Meillä on auto käytössä, joten hotelli saa olla hieman kauempanakin Areenasta. Vaikka Vantaalla.. Viimeksi kun olin DM:n keikkaa katsomassa, liikuin kävellen, mutta nyt on oikein luksusta tuo autoilu :) Ihan kiva jos hotelli olisi aika edullinen, mutta ei kuitenkaan mikään läävä.
Starflare

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Pikku-Akka kirjoitti:Älä viitsi puuttua pikku seikkoihin. Jos vastaava otsikko olisi tullut mua vastaan, olisin varmasti tunnistanut bändin ja päivämäärän. Oletko itse menossa keikalle? Et ole itsekään vastannut kysymykseen, vain valittanut ja mesonnut minun ketjussani. Oli se sitten kuinka perseestä tahansa! :twisted: Tai suositellut mitään yöpaikkaa.. Pidä tunkkis.
Pikkuseikkoja tai ei, pointtina oli kuitenkin se, että jos olisit ollut tarkempi (vai olitko yksinkertaisesti laiska?) niin olisi niitä vastauksiakin saattanut tulla, tuollainen topikin otsikko kun tulee ohitettua helposti. Jos minä näkisin otsikon DsO 15.5 tai RC 12.6 tai SF 5.9 olisin kyllä ihan pihalla.

En ole kuitenkaan tulossa keikalle, liput olivat liian kalliita minun mielestäni. En myöskään tiedä hyviä yöpymispaikkoja, sillä en ole helsinkiläinen, lisäksi minä yrittäisin ronskisti ängätä jonkun kityläisen/muun tutun luokse punkkaamaan, kuin maksaisin karmeita hintoja hotellista.

Ketju itsessäänhän ei ole perseestä, aloitus vain on poikkeuksellisen avuton (mutta kuvitellaan etten sanonut tuota koska olet jo osoittanut ettet kestä edes asiallista kritiikkiä). Toivoisin että tämä olisi ollut Viihde/Kulttuuri osiossa että olisi syntynyt yleisempääkin keskustelua Depechestä, sillä minulle orkesteri on varsin uusi tuttavuus, ja It's no goodhan on aivan loistava kipale :).
Starflare

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Pikku-Akka kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Ilmeisesti Hartwall Arena:lla oleva Depeche Mode:n keikka oli kyseessä? Itse en DM:ää kuuntele olleskaan, joten se lyhenne ei kertonut ensi näkemältä mulle mitään... pidän tunkkini :D
Itä-pasilassa sijaitseva Hotelli Holiday Inn on aeka lähellä, tosin ei mitenkään edullinen jos pitäis veikata. Länsi-pasilassa sijaittee sitten Hotelli Pasila (muistaakseni, nimestä en ole varma..), se voi olla saman matkan päässä.
(Tunkkijuttu ei koske sua... )
*BÄNG* Ensimmäisenä asiat ääneen sanonut sai täten kuulan kalloonsa :D .
Pikku-Akka

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Starflare kirjoitti: Pikkuseikkoja tai ei, pointtina oli kuitenkin se, että jos olisit ollut tarkempi (vai olitko yksinkertaisesti laiska?) niin olisi niitä vastauksiakin saattanut tulla, tuollainen topikin otsikko kun tulee ohitettua helposti....

En ole kuitenkaan tulossa keikalle, liput olivat liian kalliita minun mielestäni.

Ketju itsessäänhän ei ole perseestä, aloitus vain on poikkeuksellisen avuton (mutta kuvitellaan etten sanonut tuota koska olet jo osoittanut ettet kestä edes asiallista kritiikkiä). Toivoisin että tämä olisi ollut Viihde/Kulttuuri osiossa että olisi syntynyt yleisempääkin keskustelua Depechestä, sillä minulle orkesteri on varsin uusi tuttavuus, ja It's no goodhan on aivan loistava kipale :).
Syynä kökköön otsikkoon on aivan selvästi laiskuus. En millään jaksanut kirjoittaa pidemmästi. Ja mitä osion valintaan tulee, niin bändistä on keskusteltu mainitsemassasi osastossa http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php ... peche+mode
jonne minäkin olen ääneni antanut...

Ihanaa että olet löytänyt DM:n musiikin. It´s no good on kyllä hyvä, ja Home sitäkin loistavampi! Vaikka bändi on vanha, monikaan ei tunne tuotantoa... Harmillista
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Starflare kirjoitti:Kyllä, vielä tarkempi. Tässä minun kaksi senttiäni: Topikin otsikko on aivan perseestä, DM kun voi Depeche Moden lisäksi tarkoittaa vaikka mitä muutakin, sillä päivämäärä ei sano paljon mitään jos ei ole mitään hajua mistä on kyse. Ja jos haluat nimenomaan suosituksia hotelleista tai vastaavista, niin sekin olisi hyvä sanoa selvästi, sillä minä tulkitsin tuon nimenomaan kyselyksi joskohan jonkun kämpässä voisi punkata pari yötä.
Starflare kirjoitti:Pikkuseikkoja tai ei, pointtina oli kuitenkin se, että jos olisit ollut tarkempi (vai olitko yksinkertaisesti laiska?) niin olisi niitä vastauksiakin saattanut tulla, tuollainen topikin otsikko kun tulee ohitettua helposti. Jos minä näkisin otsikon DsO 15.5 tai RC 12.6 tai SF 5.9 olisin kyllä ihan pihalla.

En ole kuitenkaan tulossa keikalle, liput olivat liian kalliita minun mielestäni. En myöskään tiedä hyviä yöpymispaikkoja, sillä en ole helsinkiläinen, lisäksi minä yrittäisin ronskisti ängätä jonkun kityläisen/muun tutun luokse punkkaamaan, kuin maksaisin karmeita hintoja hotellista.

Ketju itsessäänhän ei ole perseestä, aloitus vain on poikkeuksellisen avuton (mutta kuvitellaan etten sanonut tuota koska olet jo osoittanut ettet kestä edes asiallista kritiikkiä). Toivoisin että tämä olisi ollut Viihde/Kulttuuri osiossa että olisi syntynyt yleisempääkin keskustelua Depechestä, sillä minulle orkesteri on varsin uusi tuttavuus, ja It's no goodhan on aivan loistava kipale :).
Älkää yrittäkö ojentaa amatöörit kun ette kerran osaa. Huom, kritiikkiä voi antaa myös rakentavasti! Miksi noin suuresti hermostua jos et edes bändiä homona fanita saati ole menossa katsomaan?
Starflare

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Pikku-Akka kirjoitti:
Syynä kökköön otsikkoon on aivan selvästi laiskuus. En millään jaksanut kirjoittaa pidemmästi. Ja mitä osion valintaan tulee, niin bändistä on keskusteltu mainitsemassasi osastossa http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php ... peche+mode
jonne minäkin olen ääneni antanut...

Ihanaa että olet löytänyt DM:n musiikin. It´s no good on kyllä hyvä, ja Home sitäkin loistavampi! Vaikka bändi on vanha, monikaan ei tunne tuotantoa... Harmillista
Jawohl, I stand corrected! Osaisitkohan kokeneempana jermuna suositella muutamaa pitkäsoittoa joihin kannattaisi tutustua? Orkesterilta on käsittääkseni pukannut kaikenmaailman julkaisuja pihalle vuosien saatossa.
Starflare

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

irmelianneli kirjoitti: Älkää yrittäkö ojentaa amatöörit kun ette kerran osaa.
Joo en, suosittelen samaa sinullekin.
irmelianneli kirjoitti:Huom, kritiikkiä voi antaa myös rakentavasti!
Öhö, tässä on pilkku, ja näin me nussimme sitä. Minä kyllä miellän asiallisen kritiikin myöskin rakentavaksi.
irmelianneli kirjoitti:Miksi noin suuresti hermostua jos et edes bändiä homona fanita saati ole menossa katsomaan?
Taitaa nuo hermostumiset olla korviesi välissä, sillä minä en ole hermostunut. Kertoisitko miksi täytyisi "fanittaa homona" että saisi postata tähän topikkiin? Eikö riitä että olen kiinnostunut? Ja voin toki mennä katsomaan bändiä kunhan kustannat lipun.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Starflare kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Huom, kritiikkiä voi antaa myös rakentavasti!
Öhö, tässä on pilkku, ja näin me nussimme sitä. Minä kyllä miellän asiallisen kritiikin myöskin rakentavaksi
Noh, minun mielestäni kritiikkisi ei ollut asiallista eikä rakentavaa. Sävysi oli alentuva ja lähestymistapasi tarpeettoman agressiivinen. Huom. m i n u n mielipiteeni. Jatkakaa rauhassa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mulla on depechen mp3sia joku 5sataa megaa..
Ehkä keskityn kuuntelee niitä..
Pyyhin Netikettiin..
Starflare

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

irmelianneli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Huom, kritiikkiä voi antaa myös rakentavasti!
Öhö, tässä on pilkku, ja näin me nussimme sitä. Minä kyllä miellän asiallisen kritiikin myöskin rakentavaksi
Noh, minun mielestäni kritiikkisi ei ollut asiallista eikä rakentavaa. Sävysi oli alentuva ja lähestymistapasi tarpeettoman agressiivinen. Huom. m i n u n mielipiteeni. Jatkakaa rauhassa.
On ehkä halpamaista, mutta nyt veän huumorikortin esiin, ja sanon sulle että älä ole niin vakava, en minä hampaat irvessä & seiväs perseessä tänne kirjoittele 8) .
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Starflare kirjoitti:On ehkä halpamaista, mutta nyt veän huumorikortin esiin, ja sanon sulle että älä ole niin vakava, en minä hampaat irvessä & seiväs perseessä tänne kirjoittele
Pois se minusta, vakavaa ja minua on yleensä vaikea yhdistää keskenään. Mutta pittäähän sitä nyt 'oman kylän' tyttöjä välillä vähä puolustaa 8)
Pikku-Akka

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Starflare kirjoitti:Jawohl, I stand corrected! Osaisitkohan kokeneempana jermuna suositella muutamaa pitkäsoittoa joihin kannattaisi tutustua? Orkesterilta on käsittääkseni pukannut kaikenmaailman julkaisuja pihalle vuosien saatossa.
Bändillä on hyvä kotisivut http://www.depechemode.com ja levyjä olen selaillut sekä sieltä, että http://www.cdon.com:in sivuilta. Eivät ole edes pahanhintaisia nuo vanhemmat julkaisut. Ja kun on kyseessä DM, en todellakaan ala imuttaan mistään netistä sitä itelleni... Haluan ihan oikeaa tavaraa, niiden levyjen kannet ja lisämatskut on yleensä kivoja ja mielelläni maksan siitä että bändi on nähnyt vaivaa levyn julkaisun eteen...

Niin, ja ne levyt. Hmm. Tässä muutamia:
-Violator
-Ultra
-The singles 86-98 (saa laajan käsityksen tuotannosta)
-Exciter
Noista tykkään. Uusin on edelleen makustelun kohteena, mutta mulla meni kauan että aloin tykkään edes tosta Exciterista.

Omien levyjen lisäksi DM:n tuotantoa on julkaistu erilaisten tribuuttien muodossa ja esim Marilyn Manson (Personal Jesus)on tehnyt biiseistä omia versioitaan, samaten Rammstein (Stripped).

DM on parempaa livenä nähtynä kuin pelkästään kuunneltuna, ja huomattavasti parempi live-esiintyjä kuin monet muut syntikkapoppibändit. Daven energisyys keikoilla on tarttuvaa ja taattua laatua. Nyt kun huumeilukaan ei enää varjosta bändin keikkailua. Mulla on muutamia niiden live-dvd:ta, ja pois en antais edes niitä vhs-versioita...

IA: kiitti :)
Starflare

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Pikku-Akka kirjoitti:
Bändillä on hyvä kotisivut http://www.depechemode.com ja levyjä olen selaillut sekä sieltä, että http://www.cdon.com:in sivuilta.
Minusta nuo bändin sivut ovat sekavat.

Pikku-Akka kirjoitti:Eivät ole edes pahanhintaisia nuo vanhemmat julkaisut.
Pitänee kuulla enste :P.
Pikku-Akka kirjoitti:Ja kun on kyseessä DM, en todellakaan ala imuttaan mistään netistä sitä itelleni... Haluan ihan oikeaa tavaraa, niiden levyjen kannet ja lisämatskut on yleensä kivoja ja mielelläni maksan siitä että bändi on nähnyt vaivaa levyn julkaisun eteen...
Selvä juttu, mutta miksi kerrot tuon minulle :?:

Pikku-Akka kirjoitti:Niin, ja ne levyt. Hmm. Tässä muutamia:
-Violator
-Ultra
-The singles 86-98 (saa laajan käsityksen tuotannosta)
-Exciter
Noista tykkään. Uusin on edelleen makustelun kohteena, mutta mulla meni kauan että aloin tykkään edes tosta Exciterista.
Kiits! kokeilempa noita levyjä, mutta jätän tuon kokkelin väliin sillä kokoelmat eivät ole koskaan napanneet minua.
Pikku-Akka kirjoitti:Omien levyjen lisäksi DM:n tuotantoa on julkaistu erilaisten tribuuttien muodossa ja esim Marilyn Manson (Personal Jesus)on tehnyt biiseistä omia versioitaan, samaten Rammstein (Stripped).
Tuo Rammsteinin koverin olen kuullutkin, oli aika hirveää kuulla Tillin veivaavan englantia.
Pikku-Akka kirjoitti:DM on parempaa livenä nähtynä kuin pelkästään kuunneltuna, ja huomattavasti parempi live-esiintyjä kuin monet muut syntikkapoppibändit. Daven energisyys keikoilla on tarttuvaa ja taattua laatua. Nyt kun huumeilukaan ei enää varjosta bändin keikkailua. Mulla on muutamia niiden live-dvd:ta, ja pois en antais edes niitä vhs-versioita...
Joku ilmeisesti fanittaa homona :) . Minä olen liveistä kiinnostunut ainoastaan sellaisten bändien kohdalla joita fanitan homona, mutta muuten se mielenkiinto pitää saada ensin herätettyä ihan pitkäsoitolla.
Pikku-Akka

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Oon ihan huvikseni selaillu netistä eri majoitusvaihtoehtoja. Aika kallista. Kerrankin kun päästään kahdestaan miehen kanssa liikenteeseen hieman pidemmäksi aikaa, niin olisi ihan kiva majoittua sivistyneesti. On vain ihan kamalaa maksaa parista yöstä saman verran mitä menis asuntolainaan kuukaudessa 8).
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja brona »

Mites Hotelli Haaga? Onko sikakallis?
...
Pikku-Akka

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

brona kirjoitti:Mites Hotelli Haaga? Onko sikakallis?
Kahden hengen huone 150 € / 95 €.
Mutta en luovuta vielä. Kaikki Stockan ja muiden kauppojen jäsenalennukset testattu ja ihan sairaan kalliita kaikki tyynni.
Patz

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Pikku-Akka kirjoitti:Mutta en luovuta vielä.
Tässä hieman apuja...

AVA
Accome
Hotelli Finn

Nämä ainakin sieltä edullisimmasta päästä. Toki löytyy jotain hosteleita, mutta niitäen teille viitsinyt edes ehdottaa...
Pikku-Akka

Re: DM 6.3.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Tissinikki kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Mutta en luovuta vielä.
Tässä hieman apuja...

AVA
Accome
Hotelli Finn

Nämä ainakin sieltä edullisimmasta päästä. Toki löytyy jotain hosteleita, mutta niitäen teille viitsinyt edes ehdottaa...
Kaunis kiitos avustasi!
Vastaa Viestiin