Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Aihe on arka.

Kuten tiiätte, coolit nettikamut ja jotkut nysvätkin, huomenna 14.2:ta on taas Ystävänpäivä elikäs se kyyhkyläisten päivä vaikka sitä ei tosta nimestä huomaiskaa, mutta jonka jokainen kuitenkin tajuaa syvällä sisimmässään.

Avaudun siis. Skriivatkaa tekin sitten ajatuksianne ja jutskianne tän asian tiimoilta. Join me in my Cool Lonely Hearts Club! :h:

Minä EN pidä siitä päivästä. Saan siitä jotai inhoja näppyjä ja kurkkua kuristaa eikä shoppailu auta niinku normihätätilanteissa. Oon siis stresseissä siitä. Ja lisäks.. mulle tulee yllättäen Ystävänpäivästä depis, koska nään kaikki pusupusu ihquset parit kaikkialla ostelemassa suklaisia sydämiä toisilleen ja ne on niin happyn olosia vaikka ei sillai näyttäiskään cooleilta. Mut kun niillä on Valentinen päivä ja se on niille suosiollinen. Rakastavaisille. Kaikki tietää.

Damn with that day!! En kestä!1 Arrrgh. Nyyh. Joo. Kokoan itteni. Okei.


Edit: multi(!)sydänvaurioita
Viimeksi muokannut HotPants, 13.02.2006 22:23. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
<3
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mikä päivä?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja HotPants »

No se Ystävänpäivä, kyl sä tiiät! Nyt jo viikon verran on ollu kaupoissa kaikkee sälää myytävänä sen tiimoilta.
Pieniä sydänsuklaapurkkeja, nallekarhuja joissa lukee "I Love You" (ei siis oikeita karhuja vaan leluja, you know!) ja pinkkejä juttuja ja rakkautta siellä ja täällä.
<3
sinkkumatti

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

aasi kirjoitti:Mikä päivä?
Se on kuulemma joku höpötyspäivä sellaisille noobeille, joilla on ystäviä. Siis niiq ihan oikeesti frendejä. Ne kai tapaa jopa toisiaan ihan irl?

Onneks ei mun tartte. Oisko vähä kammottavaa.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja HotPants »

sinkkumatti kirjoitti: Se on kuulemma joku höpötyspäivä sellaisille noobeille, joilla on ystäviä. Siis niiq ihan oikeesti frendejä
Eihän, sä oot nyt ihan pudonnut geimeistä! Kun se on oikeesti kyyhykyläisten eli sydänkäpysten päivä! Sydämien päivä.
Siitä on vaan gägätty toi "Frendien päivä ja blaa blaa"-juttu. Mut se on vaan hämäystä, kun kaikki tietää että se on sydänkäpysten päivä ja sillon kaikki ne, joilla ei oo sydänkäpyä nuolee näppejään sulkaahyllyjen ja niistä tilaavien pusuparien vieressä. Äkkääks asian laidat?! I hope so!
<3
sinkkumatti

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

HotPants kirjoitti:se on sydänkäpysten päivä ja sillon kaikki ne, joilla ei oo sydänkäpyä nuolee näppejään sulkaahyllyjen ja niistä tilaavien pusuparien vieressä. Äkkääks asian laidat?! I hope so!
Ai niiq sinkut ei saa syödä huomenna suklaatia ollenskaa? Mä ainakin ostan taloussuklaata levyn ja teen pipariraudalla siitä sydämiä ja soitan samalla Ressun Hei älä meetä koko illan. Niinqu sillai kato virtuaalisesti mukamas kaipaan jotakuta.
Saatan mä kyllä kosketella itsenikin myöhemmin, mutta vain siinä tapauksessa, ettei mulle tule kovin paha sokerihumala niinq.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja nexie »

sinkkumatti kirjoitti: ...pipariraudalla...
:shock:

Sattuuuuuuuuuuuh. Ei yhtään cool.
Don't Panic!
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja HotPants »

sinkkumatti kirjoitti: Ai niiq sinkut ei saa syödä huomenna suklaatia ollenskaa? Mä ainakin ostan taloussuklaata levyn ja teen pipariraudalla siitä sydämiä ja soitan samalla Ressun Hei älä meetä koko illan. Niinqu sillai kato virtuaalisesti mukamas kaipaan jotakuta.
Saatan mä kyllä kosketella itsenikin myöhemmin, mutta vain siinä tapauksessa, ettei mulle tule kovin paha sokerihumala niinq.
Saa ne syödä ja kyl ne syökin, kun on ihan suruissaan kaikistt pusupusu ihqu puppelispareista! Hyvä biisi sillai, mut se voi kato tehä enemmän vaan depistä, että en tiä onks toi hyvä idis kuitenkaa! Aattelen sun parasta, tiiän nää jutut nääs %

Sit tosta Valentinen Päivästä vielä. Hain tuolta jostain nettihärdellistä (Booglesta tais olla) tämmösen textipätkän, jossa kerrotaan siitä päivästä.
Mä luulen että jos teil oikein on draivi päällä, pystytte hakeen sieltä Booglesta lisääki infoa aiheesta. En oo varma, mut näin voi tosi hyvin olla!

Täs se pätkä: St. Valentine's Day

(tos on alus joku alkuspiikki, en tiä miks)

" From Wikipedia, the free encyclopedia
(Redirected from Valentine's Day)

The Christian Saint Valentine
Official Name {{{official_name}}}
Also Called Singles Awareness Day
Observed By Western/Western-Influenced Cultures
Type Cultural, Multi-National
Significance Lovers express their love to each other
Begins {{{begins}}}
Ends {{{ends}}}
Date February 14
Gregorian Date (2006) {{{date2006}}}
Celebrations {{{celebrations}}}
Observances Sending greeting cards and gifts to those you love, Dating.
Related To The Night of Sevens, a Chinese holiday that also relates to love.
St. Valentine's Day falls on February 14, and is the traditional day on which lovers in certain cultures let each other know about their love, commonly by sending Valentine's cards, which are often anonymous. The history of Valentine's day can be traced back to a Catholic Church feast day, in honor of Saint Valentine. The day's associations with romantic love arrived after the High Middle Ages, during which the concept of romantic love was formulated.

The day is now most closely associated with the mutual exchange of love notes in the form of "valentines." Modern Valentine symbols include the heart-shaped outline and the figure of the winged Cupid. Since the 19th century, the practice of hand writing notes has largely given way to the exchange of mass-produced greeting cards. The Greeting Card Association estimates that, world-wide, approximately one billion valentine cards are sent each year, making the day the second largest card-sending holiday of the year behind Christmas. The association also estimates that women purchase approximately 85 percent of all valentines."
<3
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja HotPants »

nexie kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti: ...pipariraudalla...
:shock:
Sattuuuuuuuuuuuh. Ei yhtään cool.
Tota mäkin funasin, että satavarmasti sattuu! Mutkun ystävänpäivänä pitäs vaan olla happy eikä yhtää sattunu. Meil on täs dilemma.
<3
Nighthawk

Re: Cool Lonely Hearts's Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

HotPants kirjoitti: Minä EN pidä siitä päivästä.
Damn with that day!! En kestä!1 Arrrgh. Nyyh. Joo. Kokoan itteni. Okei.
Mulla on aika pitkälti samankaltaisia tuntemuksia. Henk. koht ajattelin olla täysin huomioimatta tuon päivän itselle negatiivisia puolia, ja siksi lähdenkin käymään hyvän pitkäaikaisen kaverini kanssa etelänaapurissa vierailulla. Hyvät ruuat ja muutama lasi viiniä varmaan auttavat. Jos ei muuten niin täytyy pistää laput silmille.

Tullessani äsken kotiin huomasin, että postiluukusta oli tipahtanut ystävänpäiväkortti, oikein todellinen sellainen; sydämet ja kaikki. Lähettäjä oli pahalla päähänpinttymällä varustettu henkilö, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Tuo loikin varsinaisen kruunun huomispäivälle.

Mutta hei, kevättä kohti tässä mennään. Uudet jutut ja silleen. Koeta kestää!
sinkkumatti

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

nexie kirjoitti:Sattuuuuuuuuuuuh. Ei yhtään cool.
Ei saa haukata liian suurta palaa kerralla. :P
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Cool Lonely Hearts's Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Nighthawk kirjoitti: Mulla on aika pitkälti samankaltaisia tuntemuksia. Henk. koht ajattelin olla täysin huomioimatta tuon päivän itselle negatiivisia puolia, ja siksi lähdenkin käymään hyvän pitkäaikaisen kaverini kanssa etelänaapurissa vierailulla. Hyvät ruuat ja muutama lasi viiniä varmaan auttavat. Jos ei muuten niin täytyy pistää laput silmille.
Sul on aika pitkälti jees meininki tossa. :)
Tullessani äsken kotiin huomasin, että postiluukusta oli tipahtanut ystävänpäiväkortti, oikein todellinen sellainen; sydämet ja kaikki. Lähettäjä oli pahalla päähänpinttymällä varustettu henkilö, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Tuo loikin varsinaisen kruunun huomispäivälle.
No mut, jos et vaan näytä kenellekää keltä se on tullu vaan laitat sen vaan johonki jääkaappiin kii kun kamuja tulee käymään, niin voit aina sanoo että se on joltai iha muulta. Ei ne sitä saa selville! Niin mä tekisin.
Mutta hei, kevättä kohti tässä mennään. Uudet jutut ja silleen. Koeta kestää!
Ja onneksi sit sen jälkeen kohti kesää, siitä mä tykkään. On kuuma ja kuumasta mä tykkään. Kiitti hei ja samiksia kans!!
<3
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Juu, en pidä tuosta päivästä. Typerää. Parisuhteessa ehkä voisin hieman tinkiä mielipiteestäni. Yhtään v***n korttia tai tekstaria en lähetä ja jos sellaisia tulee, niin.... niin.... öh.... hymähdän ylenkatseellisesti. Voisin silti ostaa itselleni huomenna punaisia marmeladisydänkarkkeja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja aasi »

HotPants kirjoitti:No se Ystävänpäivä, kyl sä tiiät! Nyt jo viikon verran on ollu kaupoissa kaikkee sälää myytävänä sen tiimoilta.
Ei ole näkynyt mun tynnyrissä. Täällä on vain pimeää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Lolita kirjoitti:Juu, en pidä tuosta päivästä. Typerää. Parisuhteessa ehkä voisin hieman tinkiä mielipiteestäni. Yhtään v***n korttia tai tekstaria en lähetä ja jos sellaisia tulee, niin.... niin.... öh.... hymähdän ylenkatseellisesti. Voisin silti ostaa itselleni huomenna punaisia marmeladisydänkarkkeja.
Sehän se just onkin, että kun on funtsinu ton alkuun tolleen hyvin "En lähetä mitään minnekäää ja hell with it" ni sitte joku vatipääx lähettää jonkun viestin kuiteskii ja sit sitä lähettää takasin viestin ja härdelli on päällä. Ja frendit ei oo sama asia kuin sydänkävyt, mut aina paremmat kuin kävyt kuitenkii. Frendit voi olla parempia kuin sydänkävyt joinakin muina päivinä, mutta Valentinen päivinä ... ei!1
aasi kirjoitti:
HotPants kirjoitti:No se Ystävänpäivä, kyl sä tiiät! Nyt jo viikon verran on ollu kaupoissa kaikkee sälää myytävänä sen tiimoilta.
Ei ole näkynyt mun tynnyrissä. Täällä on vain pimeää.
Mua pelottais asuu tynnyris, siel voi olla hämppyjä ja kaikkee.
<3
Nighthawk

Re: Cool Lonely Hearts's Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

HotPants kirjoitti: No mut, jos et vaan näytä kenellekää keltä se on tullu vaan laitat sen vaan johonki jääkaappiin kii kun kamuja tulee käymään, niin voit aina sanoo että se on joltai iha muulta. Ei ne sitä saa selville! Niin mä tekisin.
Jääkaappi.. ei, tuo on aivan liian kylmää toimintaa. Ajattelin tipauttaa sen paperisilppuriin, kunhan kohta pyörähdän tuolla jossain.
HotPants kirjoitti: Ja onneksi sit sen jälkeen kohti kesää, siitä mä tykkään. On kuuma ja kuumasta mä tykkään. Kiitti hei ja samiksia kans!!
It's amazing, with the blink of an eye you finally see the light.. – kesää, lämpöä (positiivisin aatoksin!) 8)
Runkkis

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Olenko sitten kylmä vai en, mutta minua ei paljoa huominen hetkauta. Muutamalle ystävälle saatan lähettää tekstiviestin ja ehkä, vittuilakseni voisin tuoda huomiseen palaveriin suklaasydämiä kahvin kera, kun pullaakaan ei ole. Ennemmän minua ahistaa joulu, kun tämä teleoperaattoreiden ja postin Suomeen tuoma jenkkipäivä...
Lilo

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja Lilo »

No siis niinQ onnex ollaan ees Suomes, koska jossakin Ranskas olis siis NIIN noloo jos ei olis ketään adonista joka kiikuttas korui ja alusvaatteit ovelle ja veis ulos syömään!1!!

Tääl kuitenki voi sillee viel sanoo kuulisti et mua ei tollanen jenkkihapatus kiinnosta, kattokaa nyt niiden pressaakin, eihän ne vaan voi tietää mikä on kuumint hottii!1!1 (Ja sit voi ostaa niil rahoil jotka ois menny kaikkeen valentine-roskaan jotain kivaa itelleen.)
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja HotPants »

En viälä mennykää, tein comebackit!! Mut kohta meen suihkuun ja silleen. Ei ne oo kuitenkaa hyvästit, että ei saa mennä siitä depikseen.
Runkkis kirjoitti:Olenko sitten kylmä vai en, mutta minua ei paljoa huominen hetkauta. Muutamalle ystävälle saatan lähettää tekstiviestin ja ehkä, vittuilakseni voisin tuoda huomiseen palaveriin suklaasydämiä kahvin kera, kun pullaakaan ei ole. ...
Ei noin saa olla! Supercoolius on kielletty klubin säännöis. Kaikki tietää hei.
Lilo kirjoitti:No siis niinQ onnex ollaan ees Suomes, koska jossakin Ranskas olis siis NIIN noloo jos ei olis ketään adonista joka kiikuttas korui ja alusvaatteit ovelle ja veis ulos syömään!1!!.
Tekeeks ne Ranskassa niin?! Viude. Ollaan taas jääty niistä geimeistä ihan pihalle. Ranskis on kuitenki coolimpi ku suomalainen, koska niillä on kihara tukka.
Tääl kuitenki voi sillee viel sanoo kuulisti et mua ei tollanen jenkkihapatus kiinnosta, kattokaa nyt niiden pressaakin, eihän ne vaan voi tietää mikä on kuumint hottii!1!1 (Ja sit voi ostaa niil rahoil jotka ois menny kaikkeen valentine-roskaan jotain kivaa itelleen.)
En nyt tiä sitä pressaa, uutiset ei sillai nappaa mua, mut uskon kun sanot noin, Lilox!
<3
Faghag

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Eiköhän kaikkien ahdistusta Ystävänpäivää kohtaan vähennä sen tosiasian toteaminen, että Suomen Posti Oyj on ollut aktiivisesti tuomassa katolisen pyhimyksen ja marttyyrin kunniaksi vietettyä muistopäivää evankelisluterilaiseen Suomeen siksi, että ihmiset tuhlaisivat rahaa mauttomiin kortteihin ja käyttäisivät näin enemmän postin palveluita.

Olen pahoillani siitä, että olen kyyninen markkinointipelle, joka tuntee alan temput. Mielestäni ystävänpäivä on joka päivä ja koska vain voi ketä tahansa kanssaihmistä ilahduttaa vaikka vain sanomalla kiitos ja ole hyvä ja hymyilemällä ystävällisesti. Toisen ihmisen huomioiminen EI SAISI olla sidottu vain yhteen helmikuun viikonpäivään tai mauttoman punaisen sydänrihkaman ostamiseen.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Salaliittoteoriat rulez! Ei Valentinen päiväs varmaan muuta jänskää olekaan.
Mitään ruususta ei oo tähän mennessä viälä tapahtunu - yritin kyl lennosta napata yhelle toiselle tytskälle ostetun ruusun, mut se ehti ensiks ja oli sit vielä tietty nyree mulle.( Se oli joku refleksimäinen liike multa, tiiän kyllä ettei niin sais tehä!!)

Kertokaa sitte jos ootte saanut niitä ruusuja ja kortteja ja suklaita ja sydämiä... Haluun tietää vaikka se koskeekin.
<3
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

sinkkumatti kirjoitti:
HotPants kirjoitti:se on sydänkäpysten päivä ja sillon kaikki ne, joilla ei oo sydänkäpyä nuolee näppejään sulkaahyllyjen ja niistä tilaavien pusuparien vieressä. Äkkääks asian laidat?! I hope so!
Mä ainakin ostan taloussuklaata levyn ja teen pipariraudalla siitä sydämiä ja soitan samalla Ressun Hei älä meetä koko illan. Niinqu sillai kato virtuaalisesti mukamas kaipaan jotakuta.
Saatan mä kyllä kosketella itsenikin myöhemmin, mutta vain siinä tapauksessa, ettei mulle tule kovin paha sokerihumala niinq.

Tukehtuu ja oikein vielä pipariraudalla..aika hyvä aika hyvä!!

Joo joo ja muista zit väbä niinku kosketella ittees tai jotain.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HotPants kirjoitti:Salaliittoteoriat rulez! Ei Valentinen päiväs varmaan muuta jänskää olekaan.
Mitään ruususta ei oo tähän mennessä viälä tapahtunu - yritin kyl lennosta napata yhelle toiselle tytskälle ostetun ruusun, mut se ehti ensiks ja oli sit vielä tietty nyree mulle.( Se oli joku refleksimäinen liike multa, tiiän kyllä ettei niin sais tehä!!)

Kertokaa sitte jos ootte saanut niitä ruusuja ja kortteja ja suklaita ja sydämiä... Haluun tietää vaikka se koskeekin.

Tiiäkkö mä laitoin tänään yhen ruusun yhelle tytsille jonka olen tavannut noin 3 vko sitten. Ja huomautan tässä välissä että ei ole kukkien hinta hirveeti päässyt pilviin mun ostojen takia viime vuosina, no laitoin kyl viime vuoden toukokuun 10:s pv yhelle mun ex raksulle yhen ruusun..tais muuten miehensä sitä Taas ihmetellä mutta hei jatkakoon vaan sitä ihmettelyä!!

Ja siis NYT hälletälle pruusu keltainen ja viestiin vain..

Kivalle, "frendille":)

-Jouden-


Ja siinä oli kaikki, ei muuta.
Ollaan vaan ja nautitaan
Hotboy

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja Hotboy »

Syksyinen hallan kirpeys hiplasi vielä osittain kasvavaa ruohoa. Juna saapui asemalle, hidastui ja lopulta päästi viimeiset paineet jarruistaan. Eräs mies näytti odottelevan junasta mahdollista tuttua ihmistä. Hän vilkuili saapuvia asiakkaita aivan kuin tarkastellen kuka on hänen tuttunsa. Vaunujen ovet sulkeutuivat jo lähdön merkiksi. Perjantaipäivän saapujat häipyvät koteihinsa asemalaiturilta. Juna rytkähtää liikkeelle. Ketään ei tullut miehen luokse ja hän jää istumaan odottelupenkille. Asemakatos rytisee jälleen kovien äänten voimasta ja kiihtyvät rautaiset pyörät täristävät maata. Mies ei näytä perinteiseltä pulsulta, vaan ihan asialliselta kaverilta. Sliipattu puku koristaa hänen vartaloaan. Asemavalvomossa ihmetellään kaverin toimintaa. Videokamerojen takaa lähtee yksi mieshenkilö tarkistamaan lähemmin, mitä kaveri yrittää tehdä asemalla junan saavuttua. Odotteleva ihminen kieppaisee ketterästi viinapullon huulilleen. Juotuaan kiihkeästi ja mahdollisemman nopeasti, hän tarkistaa pikaisesti näkikö kukaan toimenpidettä. Asemavalvoja ei puutu asiaan, koska radan vierellä sohlaava mies ei ole täysin humalainen ainakaan vielä.

Seuraava juna saapuu asemalle. Se on valvomon laskujen mukaan jo neljäs juna, jota mies on ollut vastaanottamassa. Siviiliasuinen valvoja asettuu miehen vierelle. He katsahtavat toisiaan silmiin. Valvoja poistuu hieman taaemmaksi ja kuittaa radiopuhelimella valvomoon. ”Kaveri on ihan kunnossa.” Jarrut vapautuvat ja ovet aukeavat. Mies nousee ylös tuolilta ja lähestyy ensimmäistä naismatkustajaa. ”Radiomoreenista hyvää päivää, kertoisitteko hieman junamatkastanne?” hän kysyy kuuluvalla äänellä. Muutaman kysymyksen jälkeen, hän yrittää saada matkustajan lähtemään semaforiin ottamaan yhdet kaljat. Kaikki ihmiset vastaavat kielteisesti. Haastattelija yrittää kaikin keinon saada matkustajaa kaljalle kanssaan. ”Minä tarjoon” on se kaikkein kuumin valtti, mutta sekään ei vaikuta auttavan asiaa. ”Kalja on nykyään, niin halpaa, että en jaksa ilmaista tulla hakemaan, kun on kiire kotiin” oli yleisin vastaus.

Vihdoin kello viiden junasta eräs nuori pimpo suostuu siirtymään asemabaariin lämpöön kylmästä syyssäästä. ”Haastatteletko minua lissää” hän lässyttää huuliensa katveesta. Pimpo istuu tuolille aivan baaritiskin läheisyyteen. ”Mulle siideri” hän sanoo ja pupentaa purkkaansa. Baaritiskillä ei ole ruuhkaa, mutta ainolla baaritiskin takana huseeraavalla ihmisellä on kohtuullinen kiire. Mies ehtii odotellessa käymään saniteettitiloissa ja palaa takaisin tekemään ostostaan. ”Siideri ja kalja” Viinalasit käsissään hän kompuroi hieman jo humaltuneena kohden haastateltavaa. Nainen oli vaihtanut paikkaansa hieman etäämmäksi. ”Voi, saamari” pääsee miehen huulilta ilmoille. Naisen lähettyvillä häärää ilmeisesti hänen poikaystävänsä. Mies kiikuttaa siiderin ja kaljan pöytään. Pikaisesti hän mutisee seurustelevalle pariskunnalle, että nyt tuli kiire toisaalle. ”Juokaa nämä kaikessa rauhassa ja keksin omasta päästäni sinulle lisää repliikkejä sinun haastatteluun” mies kuittaa hymyillen ja ottaa naisen puhelinnumeron + nimen ylös muistikirjaansa.

Mies palaa takaisin asemalaiturille. Valvomosta tarkkaillaan jälleen hänen toimituksiaan laiturilla. Punainen kynä ja ruutupaperi ovat hänen käsissään. Kello 19.00 juna saapuu. Kaveri ryhdistäytyy ja vetää mahan sisään ja rintakehän ulos. Hän harjoittelee itsetuntoa. ”Minä olen kova jätkä, ugh1!” Ihmiset raahaavat laukkujaan ulos junasta. Kivet pomppivat pienien laukkupyörien alta ja vaikeuttavat niitä pyörimästä. Mies auttaa yhdet lastenvaunut ulos junasta. ”Kiitoksia” kuuluu jo etäältä ja hänelle hymyillään. Juna on täynnä matkalaisia. Haastattelumicrofooni on jäänyt semaforin tuolille, mutta edellään hän kyselee ihmisiltä heidän kuulumisiaan. Valvomossa ollaan pantu merkille jo aikaa sitten, että vain pelkät naiset kiinnosta miestä. Viimeinen epätoivoinen yritys kaatuu syksyn kylmentämälle asfaltille. Jalat eivät pysyneet pystyssä, kun hän väisti nyrkin iskua. ”Painu helvettiin” olivat viimeiset sanat kuuluneet. Mies oli erehtynyt nyrkkeilijänaiselle tarjomaan ystävänpäiväkorttia, jossa sydämen sisään oli kirjoitettu vaivalloisella käsialalla; ”rupeeks mun frendiks”
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Cool Lonely Hearts Club on Valentine's Day

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

HotPants kirjoitti:
Mut kun niillä on Valentinen päivä ja se on niille suosiollinen. Rakastavaisille. Kaikki tietää.
Mut mä kelailen, et ei tää ystävänpäivä paha oo, vaikkei siirappia valuttelisikaan ympäriinsä, päinvastoin. Tosin tulipa tummaa suklaata mutusteltua viime yönä tsigun kanssa, joten kai sen voi ystävänpäiväksi laskea. Mut eihän se ollu kun frendi vaan, eli onko se sit eri asia? Kaupallistettuhan ystävänpäivä on, kuten monet muutkin systeemit. Mulla on joka päivä ystävienpäivä, donc pas de problem. Sitäpaitsi iloisia ihmisiä on paljon kivempi tsiigaa, kun naama näkkärillä kulkevia, joita Suomessa ja maailmalla riittää ihan liikaa; elämä kai on sit niin vakavaa. Taidan piirtää pienen lampaan ja sille laatikon asuinpaikaksi..
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
Vastaa Viestiin