Torstaita!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja slam »

Halleluja, huomenna aukeaa superpipe uuteen paikkaan... En mene1! en...

:jee: :jee: :jee: :jee: :ohyeah: :jee: :ohyeah: :jee: :ohyeah: :jee:
:ohyeah: :jee: :ohyeah: :jee: :gee: :ohyeah: :jee: :gee: :ohyeah:
:hail: :ohyeah: :jee: :gee: :yo: :hail: :gee: :ohyeah: :jee: :gee:
Angita

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Angita »

Taidanpa mennä tekemään sata harjanvetoa...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kuvittelin eilen värjääväni hiukseni.
Sitä varten sen paketin kaupasta ostin.
Paketin sisältä kuitenkin löytyi valmiiksi hieman auennut kehite-emulsiovoide (tai sitten pullo ei alunperinkään ollut kunnolla suljettu), joten ei muuta kuin töitten jälkeen sitten tavara vaihtoon... Pahus.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Kuvittelin eilen värjääväni hiukseni.
Sitä varten sen paketin kaupasta ostin.
Paketin sisältä kuitenkin löytyi valmiiksi hieman auennut kehite-emulsiovoide (tai sitten pullo ei alunperinkään ollut kunnolla suljettu), joten ei muuta kuin töitten jälkeen sitten tavara vaihtoon... Pahus.
Mikä väri tulee?
aimohaiku

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Heipä hei!

Tajunnanvirtaiset torstaiterveiset konttorista!

Usko, toivo ja rakkaus. Jälkimmäinen puuttuu. Tyydyn osaani ja olen ystävä, tiedän hänen tarvitsevan minua. Liika kiltteys vaivaa. Toivon, että edes ystävyys olisi pysyvää, mutta eihän elämässä voi luottaa mihinkään muuhun kuin siihen, että asiat muuttuvat. Mikä oli eilen, ei välttämättä päde tänään. Mikä kestää vuoden, voi loppua hetkessä. Jos tänään ei rakasta, voi olla, että rakastaa huomenna. Hän on tämän arvoinen.

Huomenna on talvilomapäivä. Iltasella voisi piipahtaa vaikkapa Rocksissa Martti Servon keikalla, jos alkuillan hipoista ei löydy parempaa seuraa... :)
RolloTomasi

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Tänään näin tytön, joka oli minulle ilkeä hieman yli vuosi sitten. Hyppäsi kaulaani ja sanoi olevansa pahoillaan. Kysyi, onko minulla edelleen hänen meiliosoitteensa. Pitääkö mun nyt kirjottaa sille joskus vai ei? Ei mulla kyllä ole sille mitään asiaa.

Hyvää torstaita.
slam

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:HuomeNta =)

Hyppäsi kaulaani ja sanoi olevansa pahoillaan.
Suuteloittiko edes?
Dumari

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti: Hyvähyvä Dumis! Lainaus rules ok not! Onnea työelämään muuten vähän myöhässä.
Kiitos, kiitos :D Meinasi tämä lipsahtaa näkökentän ohi KUN JOUTUI SCROLLAAMAAN NIIN SIGANA!

Mites neidin omat työasiat, joko joku on napannut tuollaisen loistopaketin firmaansa töihin?
aimohaiku

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

RolloTomasi kirjoitti: Tänään näin tytön, joka oli minulle ilkeä hieman yli vuosi sitten. Hyppäsi kaulaani ja sanoi olevansa pahoillaan. Kysyi, onko minulla edelleen hänen meiliosoitteensa. Pitääkö mun nyt kirjottaa sille joskus vai ei? Ei mulla kyllä ole sille mitään asiaa.
Kyllä kai tuo voidaan tulkita toiveeksi lähettää sähköpostia, mutta tyhjä sähköpostiviesti on ehkä hieman hämmentävä lähestymistapa. Tapaukseen mitenkään kantaa ottamatta totean sen, ettei ilkeiden ihmisten kanssa kannata hukata elämäänsä. Mukaviakin on olemassa.
RolloTomasi

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti:
Suuteloittiko edes?
Ei. Sitä kavereiden kesken ei tehdä, paitsi joskus voi kaveri suudelman poskelle antaa. Ei tehnyt edes mieli ja jos hän olisi minua pussannut, olisin tuntenut lähinnä inhoa.
RolloTomasi

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

aimohaiku kirjoitti: Tapaukseen mitenkään kantaa ottamatta totean sen, ettei ilkeiden ihmisten kanssa kannata hukata elämäänsä. Mukaviakin on olemassa.
Mukavissa puolestaan on tuo ongelma, että he haluavat olla ystäviä. :paijaa:

Hyvällä onnella he voivat päivittyä kuuleman mukaan, mutta ilmeisesti se vie aikaa ja odottavan aika on pitkä. Huonolla onnella eivät, vaikka läheisiksi muuten saattavat jäädäkin. Sinulle jaksamista.

Itse puolestani yritän tavata yhden mukavan ihmisen ensi viikonloppuna. Halusin soittaa tänään, mutta ajattelin, että olisin vain rasittava (ja vasta toissapäivänä näimme), vaikka hän pyysikin viikonloppuna soittamaan. Pelkään aivan liikaa sitä, että ärsytän ja rasitan muita pelkällä olemassaolollani, vaikka he minua kohtaan ystävällisiä ja kivoja olisivatkin.
killkill

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja killkill »

RolloTomasi kirjoitti:Tänään näin tytön, joka oli minulle ilkeä hieman yli vuosi sitten. Hyppäsi kaulaani ja sanoi olevansa pahoillaan. Kysyi, onko minulla edelleen hänen meiliosoitteensa. Pitääkö mun nyt kirjottaa sille joskus vai ei?
Ei minun mielestäni. Tosin kuulunkin niihin, jotka eivät ikinä unohda kärsimiään loukkauksia :)
Elukka

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:Tosin kuulunkin niihin, jotka eivät ikinä unohda kärsimiään loukkauksia :)
:komp: Hei me ollaan samiXii!!!1!!!1! :h:
RolloTomasi

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti: Ei minun mielestäni. Tosin kuulunkin niihin, jotka eivät ikinä unohda kärsimiään loukkauksia :)
En muuten unohda minäkään. Mietin vain, mikä olisi paras ratkaisu kokonaisuuden kannalta.
aimohaiku

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

RolloTomasi kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Tapaukseen mitenkään kantaa ottamatta totean sen, ettei ilkeiden ihmisten kanssa kannata hukata elämäänsä. Mukaviakin on olemassa.
Mukavissa puolestaan on tuo ongelma, että he haluavat olla ystäviä. Hyvällä onnella he voivat päivittyä kuuleman mukaan, mutta ilmeisesti se vie aikaa ja odottavan aika on pitkä. Huonolla onnella eivät, vaikka läheisiksi muuten saattavat jäädäkin. Sinulle jaksamista.
Kiitos. Niin, jaksamista tässä tarvitaan. Tai jotain uutta jalat alta vievää, mutta en tiedä onko sellaista olemassakaan. Vahvat jalat, näet.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja cardic »

RolloTomasi kirjoitti:
En muuten unohda minäkään. Mietin vain, mikä olisi paras ratkaisu kokonaisuuden kannalta.
nussi ja unohda
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
RolloTomasi

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

cardic kirjoitti: nussi ja unohda
Kiitos vinkistä. Teenkin juuri päinvastoin: en nussi, mutta muistan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sit salille. Alkoi tuossa hiukan napsaamaan suu, mutta pitää jättää väliin taas kerran kun huomenissa pitääkin suunnata käräjille, tai no kaksille itseasiassa.

Huomenna voisi harkita olutta tai kahta. Elpan bilis on nyt sitten kai siirtynyt päivälle X, joten joutuu ihan itse kaatamaan ohrapirtelöpullon suuhunsa, ilman henkistä seuraa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Dumari kirjoitti:Mites neidin omat työasiat, joko joku on napannut tuollaisen loistopaketin firmaansa töihin?
Loistopaketin... :oops: Taitaa olla poistopaketti.. :) Ei ole vielä napannut, nyt just odottelen realistisen toiveikkaana yhdestä paikasta infoa. Töitten sijaan pätkäytin tuossa asuntolainaa iiiisoon köntin :D Että tällä lailla täällä toimitaan!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Enthu kirjoitti:PIM 04:30 herätty... samaa harjoittelua edessä seuraavat 4-5 vrk...
ihan siltä varalta että duuniin on pakko mennä jo 07.00 :!:
Kyl soot hölömö :D
Elä viiti, toinen on niin tohkeissaan töihin päästryään!
Sitten 5 vuoden jälkeen alkaa varmaan tasoittua?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Niba »

irmelianneli kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Mites neidin omat työasiat, joko joku on napannut tuollaisen loistopaketin firmaansa töihin?
Loistopaketin... :oops: Taitaa olla poistopaketti.. :) Ei ole vielä napannut, nyt just odottelen realistisen toiveikkaana yhdestä paikasta infoa. Töitten sijaan pätkäytin tuossa asuntolainaa iiiisoon köntin :D Että tällä lailla täällä toimitaan!
Lainaa se on lainakin vain, mutta tässä yhtälössä on joku virhe?

Asunto=asuntolaina=velka=lainanmaksu=tulot?
Sulla on kyllä ollu joskus diili vähintään sarasvuokkosen kanssa?
Täytä puuttuvat kentät.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Sit salille. Alkoi tuossa hiukan napsaamaan suu, mutta pitää jättää väliin taas kerran kun huomenissa pitääkin suunnata käräjille, tai no kaksille itseasiassa.

Huomenna voisi harkita olutta tai kahta. Elpan bilis on nyt sitten kai siirtynyt päivälle X, joten joutuu ihan itse kaatamaan ohrapirtelöpullon suuhunsa, ilman henkistä seuraa.
Älä nyt yksin juo! :shock:
Kaiken pahan alku on yksinjuominen, kun ei voi verrata humalansa tilaa muihin :miitti: :miitti: :miitti:

Kai me joku syy keksitään, vaikka päivän 16.2.2006 perusteella?
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Tuomarilla on pointtia. Tuollaisten megapitkien kuvaluomusten kiinnittäminen suoraan postaukseen osoittaa huonoa keskustelutapaa. Linkki olisi ajanut saman asian.
Pappa, pelkkä linkki olisi tappanut asian idean.
tonttu

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ei näköjään osaa nukkua yhteen putkeen sitten millään. Aamulla heräsin ja olin valveilla jonkun vajaat tuntia. Sitten kello soimaan, nukun vaan hetken... ja joo, meni yhteen asti. Mitenkähänä mä jaksan nousta lauantaina aamulla joskus seiskan aikaan. :roll:
Vois etsiä jostain kasista neljään työn. *huoh*
Vastaa Viestiin