Kun puoliso lihoo

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Feiz kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Jeah ja rillit vaikuttaa terveyteen millä tavalla?
Rillit ovat myös seksikkäät ja jos ei jonkun mielestä ole niin ne saa pois. Millä tavalla rillit ovat missään tekemisissä tämän topikin kanssa?
Rillit vaikuttaa sillä tavalla terveyteen, että EI NÄÄ!!! Tottakai ne saa pois, mutta jos ottaa ne pois, niin voi ajaa vahingossa rekan alle ja kuolla, tai kävellä päin lyhtypylvästä ja saada aivotärähdyksen! Mun mielestä huono näkö ja läskisyys ovat melkein toisiinsa verrattavia vastenmielisiä asioita. Toki ajattelen tässä nyt ennen muuta itseäni, mutta olishan se kiva että kumppanikin olisi terve = hyvä näkö, hoikka vartalo, ei läskejä, ei rillejä. Itse vihaan näköäni, ja menisin heti laser-leikkaukseen jos joku antais 2000€ käteen. (Ps. Tottakaii voi käyttää piilolinssejä, mutta eihän se prkl sitä itse vaivaa muuta miksikään. Ja tuhoavat silmää vaan lisää. Ja maksavat lisää. Ja sattuvat lisää. Mikään ei hyvä.. :evil:)
Tarkoitin rillejä ja niiden poisottoa lähinnä makuuhuoneen puolella jos joku ei niistä enempäänsä välitä. Eihän sitä ny sokkona tarvi kulkea päivät pitkät.

OT: TUli mieleen taas se hykerryttävän hauska silmälasimainos missä naenen ja miäs on autossa ja nainen taipuu alas ottaakseen mieheltä suihin, kuva siirtyy alas missä nainen imuttaa onnekkaana vaihdekeppiä.
Aijaa. Ok :) No se lienee helppo nakki, ehkä sitä sekstata osaa sokkonakin. Ja harvempi ehkä rillit päässä nussii/nukkuu muutenkaan :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

irmelianneli kirjoitti: Rillit vaikuttaa sillä tavalla terveyteen, että EI NÄÄ!!!
Siis täh? Ihan hyvin sitä näkee jos pitää ne rillit päässä eikä piilota niitä turhamaisuuttaan laatikonpohjalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Bluntly kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Rillit vaikuttaa sillä tavalla terveyteen, että EI NÄÄ!!!
Siis täh? Ihan hyvin sitä näkee jos pitää ne rillit päässä eikä piilota niitä turhamaisuuttaan laatikonpohjalle.
Niin, aivan, juuri näin! Eli rillit ON pidettävä päässä jotta näkee, kyllä :D

Itselläni on sellainen ongelma, että jos pitää muutaman tunnin yhtäsoittoa rillejä, niin päätä alkaa särkeä jumalattomasti, ihan sama piilareitten kanssa. Jos on kokonaan ilman, niin silloin on hyvä. Mutta sitten taas ei näe. Ainakaan niin hyvin kun turhamaisuuttaan ja mukavuudenhaluisuuttaan haluaisi.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Think »

irmelianneli kirjoitti: Itselläni on sellainen ongelma, että jos pitää muutaman tunnin yhtäsoittoa rillejä, niin päätä alkaa särkeä jumalattomasti, ihan sama piilareitten kanssa.
Uusi tapa kieltäytyä seksistä. "Sori, mulla on tänään ollut rillit päässä" --> Päätä särkee --> Ei tipu.
Ovela kuin orgasmi
Nimitz

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

sinkkumatti kirjoitti: Minä omistan juuri tuollaisen vihaamasi vatsamakkaran ja ymmärrän hyvin inhosi sitä kohtaan. Jopa minua oksettaa oma kuvani peilistä :wink:

Siitä eroon hankkiutuminen on kyllä työn alla.
:komp:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Think kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Itselläni on sellainen ongelma, että jos pitää muutaman tunnin yhtäsoittoa rillejä, niin päätä alkaa särkeä jumalattomasti, ihan sama piilareitten kanssa.
Uusi tapa kieltäytyä seksistä. "Sori, mulla on tänään ollut rillit päässä" --> Päätä särkee --> Ei tipu.
Toihan on hyvä!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Think »

irmelianneli kirjoitti:
Toihan on hyvä!
Mahdollisesti. Riippuu tietysti kenen näkökulmasta asiaa tarkastelee. Älä ainakaan ihmettele jos miehesi on "pyyteettömästi" yhtäkkiä tarjoamassa sitä 2000 euroa silmäleikkaukseen... :wink:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

irmelianneli kirjoitti:Itselläni on sellainen ongelma, että jos pitää muutaman tunnin yhtäsoittoa rillejä, niin päätä alkaa särkeä jumalattomasti, ihan sama piilareitten kanssa. Jos on kokonaan ilman, niin silloin on hyvä. Mutta sitten taas ei näe. .
Tapahtui eräillä kakkuloilla tuo. Menin kitisemään ja optikko tiiraili aikansa ja totesi taiton olevan 180 astetta väärään suuntaan. Nykyisin olen niin tottunut näihin laseihin, jotta muutama tunti ilman ja päänsärky ilmaantuu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Think kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Toihan on hyvä!
Mahdollisesti. Riippuu tietysti kenen näkökulmasta asiaa tarkastelee. Älä ainakaan ihmettele jos miehesi on "pyyteettömästi" yhtäkkiä tarjoamassa sitä 2000 euroa silmäleikkaukseen... :wink:
Joo, no toivo elää että tätä hienoa veruketta edes 'pääsisi' joskus käytännössä testaamaan jollakulla.. :roll: luultavasti ei kyllä olisi muutamaan kymmeneen vuoteen tarpeenkaan tuo sitten enää..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Bluntly kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Itselläni on sellainen ongelma, että jos pitää muutaman tunnin yhtäsoittoa rillejä, niin päätä alkaa särkeä jumalattomasti, ihan sama piilareitten kanssa. Jos on kokonaan ilman, niin silloin on hyvä. Mutta sitten taas ei näe. .
..Nykyisin olen niin tottunut näihin laseihin, jotta muutama tunti ilman ja päänsärky ilmaantuu.
Ahaa, vois tietysti käydä inisemässä joo. Toisaalta kyllä en edes haluaisi joutua tuohon tilanteeseen, että rilleillä olisi h y v ä olla. En halua i k i n ä tulla 'sinuiksi' rillien ja huonon näön kanssa! :evil: Haluan uudet silmät!
Aito_Johanna

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kumppanin (siis oletetun kumppanin) lihominen tuntuu minusta äärimmäisen vastenmieliseltä ajatukselta. En oikein edes osaa kuvitella sellaista tilannetta: jotenkin kaikessa nuoruuden kokemattomuudessa ja terveyttä ja elinvoimaa uhkuvassa optimismissani pidän selvänä, että tietenkin etsin itselleni sellaisen miehen, joka haluaa noudattaa terveitä elämäntapoja ja viettää kanssani urheilullista elämää täältä ikuisuuteen, mikä tässä muka on epäselvää.

MUTTA silti: Oma isäni lihoi joskus viisikymppisenä melkoiseksi norsuksi. Muistan, että se mahan kasvattaminen oli minusta, silloisesta teinitytöstä, ällöttävää, ja äitini nalkutti siitä yhtenään ja oli huolissaan. Kuitenkin tuntuisi täysin absurdilta, että äitini olisi jättänyt isäni, luotettavan, rehellisen, huolehtivaisen kunnon miehen moisen takia. Sittemmin tarina saikin onnellisen käänteen, kun faija heräsi taas huolehtimaan itsestään ja on nykyään normaalipainoinen ja urheilullinen ja ikäisekseen erittäin hyvässä kunnossa. - Kotoa saamani mallin mukaan haluan siis uskoa, että vaikka lihominen (sekä oma että puolison) tuntuu tässä elämänvaiheessa minusta suoraan sanottuna maailmanlopulta, laajemmassa perspektiivissä katsottuna se on kuitenkin vain yksi harmillinen takaisku, jolla ei ole painoarvoa oikeasti tärkeiden asioiden rinnalla. Puolisoahan tahdotaan rakastaa niin myötä- kuin vastoinkäymisissä, ja näkisin, että epäterve lihominen on yksi sellainen vastoinkäyminen.
hermine

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja hermine »

Suvinen kirjoitti: Ette uskoisi, miten kipeitä riitoja tästä saa aikaan! Kun yrittää vakuutella toiselle, ettei se ole lihava, eikä se toinen usko koska "tottakai sanot noin" ..
Sitten kun lopulta kyllästyt ja tokaiset jotain tyyliin "no painu takas sinne salille niin johan saa läskit kyytiä" tai "jos joisit vähemmän kaljaa niin ehkä se pömppä katois"
niin siitähän se riemu alkaa: "NO NIIN!! Mä arvasin että oon sun mielestä lihava!!!!" Mahdotonta. Mahdotonta.
Been there, seen it...

Se että joku kasvattaa pienen vatsakummun keski-ikäistyessään on vaan normaalia vanhenemista. Luulen että mun olisi helpompi kestää se, kuin jotain ikuisessa nuoruudessa joka päivä tunteja jumppaamalla roikkujaa.

Mun on tosi vaikea kuvitella että pelkästään vanhenemalla kukaan lihoisi niin muodottomaksi että se mun silmääni sattuisi (varsinkin kun treffailen yleensä ihmisiä jotka ovat jo valmiiksi sohvaperunoita), vaan luulen että se vaatisi jo jotain muuta ongelmaa, kuten masennuksen. Oikeastaan muutaman läheisen elämäntarinoiden kautta liitän nykyään ylettömän läskinkertymisen väistämättä jonkinlaiseen henkiseen pahaan oloon (voi tietysti olla ihan väärä assosiaatiokin). Siinä tilanteessa, kun toinen on siinä kunnossa ettei temppuilevan psyyken takia tahdonvoima riitä aina edes sängystä ylös nousemiseen lenkkeilystä puhumattakaan, ne läskit eivät ehkä enää ole se pääsyy mahdolliseen eroon vaan luulisi että mättää jo aika monella muullakin suhteen alueella.

Omaa mahdollista lihoamista odotan oikeastaan innolla (joten enköhän pysy tällaisena rimpulana hamaan hautaan asti). Olis jännä nähdä miltä näyttäisin läskinä. Oikeastaan monesti mulla on henkisesti sellainen olo, että mun kuuluisikin olla vähintään 2 kertaa näin iso.
hebuli

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Turbohaltija kirjoitti:
Think kirjoitti:Jos aktiivisesta liikkujavaimosta tulee yhtäkkiä sohvaperuna
Harvemmin kai näin käy? Että ihminen, jonka elämäntapoihin liikunta on aina enemmän tai vähemmän kuulunut, antaa yhtäkkiä kokonaan periksi ja alkaa paisua hallitsemattomasti?
Kyllä sellaista on nähty että kilpaurheilija lopettaa urheilun ja jopa kuntoilun aktiiviuran jälkeen. Mieleen tulee eräs entinen SM-tason karateka joka aktiiviuransa jälkeen lässähti täysin. Riippunee osittain syystä miksi on urheillut, jos vaikka kyseisellä häiskällä urheiluharrastus oli lähinnä kilpailuvietin tyydyttämistä.
hebuli

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja hebuli »

irmelianneli kirjoitti:Mun mielestä huono näkö ja läskisyys ovat melkein toisiinsa verrattavia vastenmielisiä asioita. Toki ajattelen tässä nyt ennen muuta itseäni, mutta olishan se kiva että kumppanikin olisi terve = hyvä näkö, hoikka vartalo, ei läskejä, ei rillejä. Itse vihaan näköäni, ja menisin heti laser-leikkaukseen jos joku antais 2000€ käteen.
En ole ihan varma oletko sarkastinen... useimmat varmaan valitsisivat paljon mieluummin rillit kuin taipumuksen selvään lihavuuteen. Nykyprillit ovat niin huomaamattomia ja ihmisille sopivia ettei meinaa edes tajuta että toisella on sellaiset.

Ja sehän on vaan ihan hyvä jos kumppani näkee kaiken vähän sumussa otettuaan prillit pois, ei erotu kaikki epäkohdat toisen ulkonäössä.

Tähän väliin vähän itsetehostusta: jos ei musta muuta hyvää löydy, näkökykyni on säilynyt yllättävän hyvänä kun ottaa huomioon että olen varsin suuren osan iästäni tuijotellut huonojakin tietokoneiden monitoreita jne. Joskus kävin optikolla sen varalta että saisin lasit, en kuulemma tarvinnut. Tosin, en olisi kuitenkaan varmaankaan päässyt sotilaslentäjäksi näkökykyni puolesta, pientä piilokarsastusta kuulemma on. :cry:

Niin siis jos haluaa tutustua mahdollisimman hyvän näkökyvyn omistaviin henkilöihin, kannattaa deittailla siviili- ja sotilaslentäjiä. :sir:
Viimeksi muokannut hebuli, 16.02.2006 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hebuli

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja hebuli »

hermine kirjoitti:Omaa mahdollista lihoamista odotan oikeastaan innolla (joten enköhän pysy tällaisena rimpulana hamaan hautaan asti). Olis jännä nähdä miltä näyttäisin läskinä. Oikeastaan monesti mulla on henkisesti sellainen olo, että mun kuuluisikin olla vähintään 2 kertaa näin iso.
Miltä vanhempasi tai isovanhempasi näyttävät? Eivät kaikki lihoa vanhuuttaan, jotkut pikemminkin laihtuvat ja "riutuvat" ajan kuluessa kuten isäni, joka oli vanhana varsin laiha. Söi normaalisti (mutta suht terveellisesti).

Saas nähdä miten itseni käy, koska yhdellä isoveljelläni on puolestaan ilmennyt melko selvää, mutta ei ylenpalttista, lihoamista, vaikka onkin kasvissyöjä. Äitini on puolestaan varsin lihava, ollut aina. Kummankohan vanhemman geenit sain? Selviää seuraavassa jaksossa.
safi

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja safi »

Ninni! Minä jäin odottamaan, että tekisit oman keskustelun rillipäille. Käytä nyt ihmeessä tilaisuus hyväksesi, kun kerrankin keksit jonkun järkevän aiheen....onnistuuko?
ninnithequeen

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:Ninni! Minä jäin odottamaan, että tekisit oman keskustelun rillipäille. Käytä nyt ihmeessä tilaisuus hyväksesi, kun kerrankin keksit jonkun järkevän aiheen....onnistuuko?
Hölömö!
Eikö kellään ole täällä huumorin häivääkään?

Mutta hyvä että osu ja uppos ;)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Keikaus kirjoitti:
Mulla oli kerran yksi poikaystava, joka tykkasi laihoista naisista ja katseli syomistani kauhistuneena. Onneksi on entinen.
:komp: Tää mun eksä oli vielä itse sohvalla makaava luuseri, joka ei harrastanut mitään liikuntaa. Mulla alkaa kyllä aina keittää yli, jos kuulen miesten suusta jotain "voisit käydä enemmän jumpassa"-löpinää. Ja kyllä, pidän enemmän siitä pienestä kaljamahasta kuin kontrollifriikeistä äijistä, jotka suorastaan asuu salilla.
ninnithequeen

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Mulla oli kerran yksi poikaystava, joka tykkasi laihoista naisista ja katseli syomistani kauhistuneena. Onneksi on entinen.
:komp: Tää mun eksä oli vielä itse sohvalla makaava luuseri, joka ei harrastanut mitään liikuntaa. Mulla alkaa kyllä aina keittää yli, jos kuulen miesten suusta jotain "voisit käydä enemmän jumpassa"-löpinää. Ja kyllä, pidän enemmän siitä pienestä kaljamahasta kuin kontrollifriikeistä äijistä, jotka suorastaan asuu salilla.
Mä tunnen paljon näitä yököttäviä kaljamahoja, jotka suureen ääneen arvostelevat naisia, siis ihan normaalipainoisia kamaliksi leveeperseiksi ja muiksi. Voe jessus...Ja sitten nauraa röhötetään ja keksitään toinen toistaan mairittelevampia lempinimiä. Mitähän ne on munkin selän takana sanonu...:roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

hebuli kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mun mielestä huono näkö ja läskisyys ovat melkein toisiinsa verrattavia vastenmielisiä asioita. Toki ajattelen tässä nyt ennen muuta itseäni, mutta olishan se kiva että kumppanikin olisi terve = hyvä näkö, hoikka vartalo, ei läskejä, ei rillejä. Itse vihaan näköäni, ja menisin heti laser-leikkaukseen jos joku antais 2000€ käteen.
En ole ihan varma oletko sarkastinen... useimmat varmaan valitsisivat paljon mieluummin rillit kuin taipumuksen selvään lihavuuteen. Nykyprillit ovat niin huomaamattomia ja ihmisille sopivia ettei meinaa edes tajuta että toisella on sellaiset. Ja sehän on vaan ihan hyvä jos kumppani näkee kaiken vähän sumussa otettuaan prillit pois, ei erotu kaikki epäkohdat toisen ulkonäössä.
Eihän sillä ole väliä mitä toiset ajattelee niistä rilleistä! Vähänkö itsekästä! Siis, eikö sillä ole merkitystä jos toinen EI NÄÄ ilman niitä?! Sehän on ihan kauheeta. Mieluummin mä ottaisin läskiä (jonka voi laihduttaa pois) kuin huonon näön, jota on kuule melko hankala itse elämäntavoilla ja ruokavaliolla lähteä korjaamaan.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Itse olen ollut aina (tai no joo, jostain murrosiästä lähtien) enemmän tai vähemmän ylipainoinen. Koen itselleni tärkeäksi, että minut hyväksytään sellaisena kuin olen, pätee niin ulkoiseen kuin sisäiseen minääni. Toisinaan olen ollut itse tyytymätön itseeni ja silloin on ollut tapanani tehdä asialle jotain. Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että mitään missimittaista minusta ei tule eikä tosiaan tarvitsekaan tulla. Sellaista olisi hankala (ja on ollut hankalaa) sulattaa, että toinen vaatii muuttumaan, tavalla tai toisella. Liekö kukaan meistä niin täydellinen , että siihen on varaa (?)

Itselläni on kokemusta sitä, että toinen vaati muuttumaan ja kuitenkin lopulta se mihin muutosta kaivattiin olikin vaatija itse. Mainittakoon nyt vielä se, että vaikka olen siis ollut suhteissani jo alkutilanteessa ylipainoinen niin en minä missään suhteessa ole sietämättömästi lihonut vaan omalla kohdallani viimeksi mainittua huomauttelua alkoi tulla ihan ilman lihomista, alun perin kelpasin siis yhdenlaisena ja sitten kohta enää en. Ei ollut mun juttu ja sai mies jatkaa matkaansa.

Toki ymmärtäisin kriisitilanteen syntymisen itsekin, jos tosiaan lyhyen ajan sisällä jotain ihan kohtuutonta lihomista tapahtuisi ja toinen osoittaisi välinpitämättömyyttä itseään ja näin myös suhteen hyvinvointia kohtaan. Sehän olisi viesti siitä, että suhteessa ei siellä syvemmälläkään tasolla nyt mene kaikki ihan hyvin tai edes ole ihan ok. Pitkässä suhteessa ihmiset kuitenkin kasvavat ja muuttuvat monella tapaa ja sitä pidän luonnollisena osana elämää. Äitini on joskus sanonut, että sitä rakastuu yhteen ja ajan myötä oppii rakastamaan myös sitä uutta muuttunutta kumppaniaan, kaikkine hyvine ja huonoine puolineen. Niinhän sen kai kuuluukin olla, oppia koko elämä ja yhdessä kasvamista.
nojoojust kirjoitti:Lähinnä minua tässä keskustelussa vaivaa se, että jotkut ovat valmiita katkaisemaan muuten toimivan suhteen ylipainon takia. Ei sen pitäisi olla noin merkityksellistä.

Ylipainon aiheuttamat terveysriskit ovat vielä asia erikseen, nykyisellä painollani ja lääketarpeellani elinikää lyhennetään paljon. Masennuslääkettä en kuitenkaan voi jättää pois lähiaikoina, mutta ylipaino ja sen mukanaan tuoma vaihteleva verensokeritasapaino on taas vaaraksi silmille, munuaisille ja jaloille. Elämä tämän paskan kanssa on sen verran vaikeaa, että voi vain kuvitella mitä läskin aiheuttama parisuhteen päättyminen aiheuttaisi. Onneksi en osaa loukkaantua tähän aiheeseen liittyen, sillä se tekisi elämästäni sietämätöntä.
Ihan samaan seikkaan, minkä jätin lainaukseeni ylimmäksi, olen minäkin silmäni kiinnittänyt.

No, vakka kantensa valitsee ja hyvä niin. Jokaisella säilyköön oikeus vaatia itseltään ihan mitä ikinä haluaa ja sitä mukaa puolisoltaan.. Onneksi on ottajansa toisenkinlaisille. Onneksi on sellaisia joille näillä asioilla ei pitkässä juoksussa ole merkitys se suurin. Esimerkkinä omat vanhempani, heistä toinen on 30-vuotisen avioliiton aikana lihonut huomattavasti ja silti ovat edelleen silmin nähden onnellisia ja rakastuneita toisiinsa, ilmeisesti sitten ovat alunperinkin oikeasti rakastuneet siihen mitä toinen on siellä sisällä eivätkä pelkkään ulkokuoreen.

Ja sinulle nojoojust ihan mielettömästi voimaa.. :h: Ottaa se aikansa mutta eiköhän se siitä, asioilla on ollut tapana järjestyä.

Ja sitten meneekin osittain OT:ksi eli ajatuksia mitä muiden sanomiset herättivät..
ninnithequeen kirjoitti:Aineenvaihduntaa syyttäisin ainakin osittain. Se vaihtelee ihmisillä paljonkin. Itselläni ilmeisesti sitten hidas aineenvaihdunta, ja ukolla nopea, kun tosiaan voi syödä mitä vaan...Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Juh, totta ainakin se toinen puoli. Jännä ilmiö kuitenkin myös se, että toiset meistä ovat ns. läpipaskoja siihen katsoen, että kuinka nopeasti ja usein täystyhjennys tapahtuu mutta kuitenkin paino joko pysyy vakiona tai nousee. Tähän kun löytäis vielä pätevän teorian, että mikäs luonnonoikku se tällainen sitten on!? Oma tahallisen kiero teoriani väittää, että kun normaali ihmisellä elimistö ottaa ruoasta irti kaiken hyödyllisen ja työntää kuona-aineet ulos niin itsellä elimistö toimii nurinkurisesti työntäen välittömästi kaiken oikeasti hyödyllisen ulos ja "säilöön" jää vain ne kuona-aineet. Voihan sitä olla läpipaskA näinkin :lol:
hebuli kirjoitti:Kyllä sellaista on nähty että kilpaurheilija lopettaa urheilun ja jopa kuntoilun aktiiviuran jälkeen.
Joo, Arskastakin on tullut papparainen :)

Soturi on tainnut itse..

..menettää vallan taistelunsa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tämän vajaan vuoden aikana jonka nykyinen suhde on kestänyt, olen lihonnut tasaisesti 3-4 kiloa. Parin viimeisen kuukauden aikana on paino pysynyt samana. Onko siinä mitään perää, että suhteessa lihoo?

Mies on myös laatua "syön neljä litraa kermaa, saan 10g painoa". Kotona kasvatettu kermaruualla ja kaikella hyvällä, silti kolesterolitaso on normaali.. Näin ollen, kun minä meillä sen kokkauksen hoidan, niin tulee sitä itsekin aika ajoin syötyä naminami-kermaherkkukastikkeita ym. Miehen pyydän syömään ne kurkut ja tomaatit lähes joka ruuan kanssa, koska herra ei itse syö vihanneksia eikä hedelmiä oma-aloitteisesti ollenkaan :o Tossa ennen joulua intohimoni oli juustonaksut, syytän niitä uudesta makkaratulokkaasta.

Onneksi nyt on alkanut kunnolla liikkumaankin; uiminen, kävely ja kahdesti viikossa sulkapalloilu lyö mun silmissä salilla käymisen.

ps. Mun mielestä jotkut (nimiä ei mainita), jotka käyvät salilla suunnilleen joka päivä, tekevät ison haloon siitä, että "minä liikun näin paljon, mikset sinä? TEE JOTAIN", ja silti omaavat ISON pömppömahan, eivät ole oikeutettuja sanomaan minulle yhtään mitään. Se, että käy salilla ja urheilee, mutta syö yhä edelleen epäterveellisesti, ei tee siitä yhtään parempaa! (siis siitä, että on iso maha: yrittää oikeuttaa sen suuruutta sillä, että käy salilla).

Äh... nyt meni ajatukset sekaisin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Exsat

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Elppis kirjoitti: Onneksi nyt on alkanut kunnolla liikkumaankin; uiminen, kävely ja kahdesti viikossa sulkapalloilu lyö mun silmissä salilla käymisen.
Onks tää joku kilpailu vai? :kele:
killkill

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:Onko siinä mitään perää, että suhteessa lihoo?
Helposti.
- enemmän yhteisiä koti-iltoja
- kokataan yhdessä yms
- ei "tarvitse välittää enää ulkonäöstään"
hebuli

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja hebuli »

KisSandra kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Kyllä sellaista on nähty että kilpaurheilija lopettaa urheilun ja jopa kuntoilun aktiiviuran jälkeen.
Joo, Arskastakin on tullut papparainen :)
Ei taida Arska enää napsia pilsuja samaan tahtiin kuin kilpailu-urallaan... Mutta ajattele miten paljon pahempikin hän voisi olla tuon ikäisenä (58?). :) Juice Leskiset, Irwin Goodmanit(rip) ja Andy McCoyt antavat esimerkkiä millaiseen malliin saattaa päätyä jo suht nuorella keski-iällä jos ei paljoa välitä hyvinvoinnistaan. Toisaalta, lähtihän Spedekin ajasta ikuisuuteen golf-kengät jalassa, joten ei sitä koskaan tiedä. Tosin oli Spede jo sentään 71, ja veikkaan että tykkäsi kovasti tönkkösuolatusta mjuikusta. :D

Arskaa vieläkin parempana esimerkkinä tuli oikeastaan mieleeni Nykänen. Onkohan äijää pahemmin näkynyt lenkkipolulla aktiivisen kilpailu-uransa jälkeen?
Vastaa Viestiin