Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Oon selkeesti löytäny reippauteni taas jostain. Tänään kaheksan kilsan lenkki ja eilen zumbaa :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ostin Traxmeet-härpäkkeen. Nyt saan lenkkini jälkikäteen videoklippinä pulsseineen, aikoineen, matkoineen, väliaikoineen jne. Jos noi paristot ehtii latautua kokeilen jo tänään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Nehemiah James

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ostin Traxmeet-härpäkkeen. Nyt saan lenkkini jälkikäteen videoklippinä pulsseineen, aikoineen, matkoineen, väliaikoineen jne. Jos noi paristot ehtii latautua kokeilen jo tänään.
Katos vaan, eikä mikään parveke!! Fillarois joku lenkki ja anna siitä palaute. Alkoi kiinnostamaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nehemiah James kirjoitti: Katos vaan, eikä mikään parveke!! Fillarois joku lenkki ja anna siitä palaute. Alkoi kiinnostamaan.
Pistän rapparia kunhan käytän. Tuli vastaan torilla ohjelmateltalla, siellä oli ständi. Masiinoita oli kolmea tasoa: halvin ilman sykemittaria tarjous 49, sit mun 99 ja kallein joku 200, siinä olis sit reaaliaikainen näyttö.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä vähän pelkään etten pääse aamulla sängystä ylös.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eilen lyhyt lenkki.
35min ja 389kcal.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pyäräälin aamulenkin 13km ja iltalenkin 7km kun kävin kattomasa kaverin bändiä Kalliossa. Join kaksi kaljaa *röyh*.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ähh vittu. Vedin eiliset setit aika maksimisykkeellä ja tänään aamulenkin ekan puolikkaan (17.5km) myös kun oli niin mukava myötätuulikin. Sitten aamiainen (protskujuoma) naamaan ja kevyttä steppailua Ikeassa. Paluumatkalle lähdettyäni jalat tuntuivat painavan erityisen paljon ja kun vastassa oli vielä se mukava menomatkan myötätuuli nurinniskoin käännettynä niin toinen 17.5km oli täyttä helvettiä. Jalat sippasivat puolimatkassa täysin ja tuntui että kroppa on aivan tyhjä energiasta (jota tankkasin matkalla lisää); tulinkin vikat 10km pienemmillä vaihteilla kuin millä meni menomatkalla ylämäet. 35 hikistä kilometriä kuitenkin plakkariin.
bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bliss »

25 kilsaa pyöräilyä (miten helvetissä voi joka suuntaan olla vastatuuli?) ja vittuperkelesaatanaa mutisten vedetty punttitreeni. Nyt sattuu, mutta silleen ihanasti :P
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ei erityisempää muutosta, normi viikko-ohjelma jatkuu:

ma: punttisali, illalla pitkä ja harras venyttely
ti: maga
ke: ei mitään, palautuspäivä kuten kuvasta näkyy
to: aamulla punttisali, illalla maga
pe: jutsu
la: 2km uinti, myöhemmin päivällä venyttelyä
su: jutsu

Ensi viikonloppuna saatan tosin olla työn touhuissa, voi jäädä ainakin uinti väliin. :(
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Iltapuhteeksi vielä tunnin sähly reilun seiskakilsan fillaritarpomisella.

Olenko mä taas väärässä ja onko aika kullannut muistot vai onko nykyisin tuulisempaa kuin männä vuosina? Mulla oli kesällä tarkoitus heittää sellainen omaan kuntooni nähden ultrapitkä fillarimaratooni mutta vetämättä jäi koska jokaisena vähänkin sopivana päivänä (ja niitä mahtui 9 viikon lomaan aika monta) oli niin vitun tuulista. Voisihan sen vielä syssylläkin heittää, mutta kelit ovat tuulen osalta vielä kesääkin mahdottomammat. <-Tossa olisi jollekin naisorkesterille hyvä nimi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Heräsin tuuleen.

Kohta liikkumaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

7.6km hyötypyöräilyä ja rintahauis-treeni.

Kisahallin vaaka näyttää vaatteet päällä 5kg vähemmän kuin kotivaaka munasillaan. Pelkään pahoin, että kotivaaka on lähempänä totuutta... :roll:
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

22.24km fillarihomostelua (hankin uuden ajo"tietokoneen" joka antaa tarkkoja arvoja) ja tunti sählyä tappituntumalla. Jalat on aivan ristuspaskana; menomatka meni 40 minuutissa, mikä on kymmenisen minuuttia enemmän kuin normaalisti, tulomatkaan meni tunti eli tuplaten normaali. Tuohon normaaliin sisältyy jo se, että saman viikon aikana saattaa kilsoja olla alla pitkälti toistasataa. Lepoa, sano.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

5km fillaroitsemista ja selkähartiatreeni. Tosin ilman maastavetoa, jalathan ovat liiketoimintakiellossa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Elppis »

2 x 1h vaunulenkki + 3h puistoilua (perässäjuoksua, nostelua, keinuttelua jne.). Puuh!
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En ole saanut Traxmeetistä dataa koneelle. En voi siis vielä kehua enkä moittia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

4.15km pyöräilyä ja ojentaja-olkapäätreeni.

Sfiddu. ei menny satanen rikki tälläkään viikolla, kilsat jäi 97:ään.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

13km aamupyörälenkki + 3.13km hyötyajoa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Viime viikon ti: puntilla jalkoja.
Tän viikon ma: puntilla jalkoja.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tän viikon ma: fillarointia 4.4km + puntilla jalkoja. Toka treeni sitten kesätauon, taisin laittaa vähän turhan innokkaasti lisää painoja. Eikaitsiinä, kävellään sitten muutama päivä kuin paskat housussa...
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Aamulenkki + lenkkilenkki 37.11km
bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onko tämmönen treeni teidän mielestä tappotahtia? Ammattiurheilijoille? :shock:

Vai onko vika minussa? Musta toi kuulostaa ihan normaalilta.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

150 minuuttia lätkää on vitusti. Sehän 2,5 matsia. Ja niiden tarkoitushan puristaa kaikki 100% kunnostaan siihen 60 minuuttiin. Muutenkaan ei tunnu olevan kovinkaa järkeä tuommoisessa putkeen treenaamisessa.
bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bliss »

No niin no... Yhden kontaktilajin leireillä aikoinaan oli jokseenkin normaalia, että intensiivitreeniä oli 6 tuntia päivässä plus sparritreenit 1-2 tuntia siihen päälle. Me ei tosin saatu siitä palkkaa :roll:

Niin ja ton lisäksi ne "normaalit" aamulenkit.


Ja penskana kun pelasin tyttölätkää, jäätreenit oli sen pari tuntia par kertaa viikossa ja tunnin-puoltoista muina kertoina plus pelit eikä se nyt kuolemaksi ollu. :P
Vastaa Viestiin