Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

pikkuprinssi kirjoitti:Helsingissä oli tänään tosi kiva ilma juosta. Vettä satoi ja tuulikin ihan sopivasti. Mutta kesken ei jätetä.
...And now, for a time, you are mine. Joo, oli ilkeä ilma polkaista koululta salille ja sieltä himaan. Onnekseni olin casual friday -tyyliin pukeutunut jo valmiiksi ~vedenpitäviin vermeisiin.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olka-ojentajatreeni.

Nythän siellä on taas hieno ilma. Jos huomenna pukkaa samanlaista, en pystyne estämään itseäni lähtemästä fillarimarssille.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänään oli paras treeni kesän "uudelleenaloituksen" jälkeen. Tekniikat alkaa sujumaan isoimmillakin painoilla ja muutenkin hommassa tekemisen meininkiä eikä ole aina ihan kuollut kun on tehnyt sarjat.

Tunnin verran siis punttien nostelua.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

kasipuolonen
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

16,9km rauhanomainen polkupyörämarssi.

Kävin salillakin. Tosin vain palauttamassa eilen taskuuni jääneen kaappini avaimen, mutta kaikki lasketaan.
pikkuprinssi

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

15,8 kilsan rauhallinen juoksumarssi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Säbäpeli, 6-4. Tuohon alkulämmöt, niin voihan jopa laskea urheilusuoritukseksi, vaikka kolmella ketjulla pelattiin. Johdetaan muuten sarjaa, yks tappio ja loput joku seitsemän voittoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Firman säbähöntyilyt. Voitettiin...tietenkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jalkatreeni.

Reiden lähentäjä antoi luvan tehdä kyykyt normaalisti, mutta mihinkään takareisiin käyviin liikkeisiin ei ollut asiaa. Onneksi saanen hieronnan torstaina, ja taas pääsee treenaamaan.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lauantaisen unelmatreenin vastapainoksi tänään sitten meni kaikki vihkoon paitsi mave. Huono tankkaus edesautti paskassa suorituksessa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumis kirjoitti:Huono tankkaus edesautti paskassa suorituksessa.
Pakko suositella tähänkin väliin lataamaan palautusjuomaan muutamakymmentä prosenttia extraa ja kiskaisemaan siitä se ylijäämä juuri ennen treeniä. Voi treenailla kovaa, vaikkei treeniaika sopisikaan optimaalisesti yhteen ruokailujen kanssa. Ja vaikka sopisikin, saa lisää puhtia ja treenin aiheuttamat lihasvauriotkin lähtee kuosiintumaan nopeammin. Mulla auttanut loppuun asti jaksamiseen huomattavasti.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rinta-hauistreeni.

Penkkaaminen on taas yhtä vaikeata kuin aina ennenkin. Hieman alkaa löytymään voimaa, mutta verrattuna muiden pääliikkeiden kehitykseen homma on vähintäänkin työlästä. Ei kai tässä auta kuin jatkaa harjoituksia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti:...mutta verrattuna muiden pääliikkeiden kehitykseen homma on vähintäänkin työlästä.
Noin se taitaa muillakin mennä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toissapäivänä salilla rinnalleveto, leukoja, vatsoja. Äsken painia, pistareita ja pieni kannuvatsareeni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lauantaina kasipuolonen lönköttely, toissa päivänä tunti hiihtoo Lempäälän baanalla (Treella ei ole vieläkään), eilen 8-9km lönköttely.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Äsken tunnin setti pajalla painojen kanssa. Loppuverryttelyksi ilta ahtaillessa.
Manaaja

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pitäis kai jaksaa puuhia vähän useammin taas. Parin viikon (kuukauden) viikon (kuukauden) löysäilyn jälkeen 60 kilon aloituspainojen pudottaminen riisiranteen kaulalle ilman varmistuksia tuntui silkalta itsemurhalta jo ennen ensimmäistäkään toistoa.

Selvisin kuitenkin valitettavasti hengissä. Ihan käsittämätöntä kuitenkin miten suuri osa voimista katoaa niin järjettömän nopeasti kun ei tee muuta kuin syö ylikalorikebabia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen säbähömpänkeikat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sain viimein viikon salihommat aloitettua jalkatreenillä.

Hieronta auttoin reiden lähentäjiin, ne toimivat taas kuin uudet. Siirsin lisäksi jalkatreenit takaisin Kisahallille, koska sieltä löytyy noi piNpinaukomis- ja sulkemislaitteet. eli reidenlähentäjät ja -ojentajat, koululta puolestaan ei. On taas eri fiilis lähteä uuteen viikkoon kuin hyvin ryypätyn viikonlopun jälkeen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tässä on nyt ollu sitten: pe 13km patikointia, la sali, su 1h 15km hiihtoa, ma tunnin futsalreenit ja tänään tunti eli noin 15km hiihtoa. Roppa näyttää jo aikas atleettiselta, joten ostin illaksi parisataa geetä irtomässyä ja fazerin sinistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viikko sitten futsalkausi alkoi 0-5 ja 3-5 tappioilla. Tänään tuli 3-2 voitto ja 4-4 tasuri. Pääsin tuikkaamaan ekan pyyrini ja antamaan muutaman maukkaan maalisyötön. Mukavata oli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Rakas päiväkirja,

Vihdoinkin pääsin salille tällä viikolla.
Torstaina ja Lauantaina veivailin tunnin perussetin "kevyillä painoilla".
Olivat saanee kuntopyöränkin fixattua \o/
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Skorasin eilen. Muistin pitää stagan jäykkänä ja keskittyä vetovaiheeseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tunnin verran punttia ja säkin hakkaamista. Muutenkin vähän kevyempää settiä ettei paikat mee jumiin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ajattelin myydä mun Elixian jäsenyyden, tai antaa sen jonkun muun käyttöön toistaiseksi. Hinta ois 63€ kk, ehkä 61€ ilman suoravelotusmaksua. Uudelle jäsenelle keskukselta ostettaessa hinta ois 75€/kk. Olen ollut tosi tyytyväinen, mutta yo-liikunta hakkaa hinnassa 6 - 0, enkä tarvi enää puljun tarjoamaa lapsiparkkia. Vapaa liikkuvuus, eli kaikki Suomen Elixiat käytössä tolla kortilla. Käsitän, että keskus hoitaa vaihdon/siirron eikä meidän tarvi henkilötietojamme vaihdella, joten suositelkaatte tätä hyvää diiliä jos joku ystävistänne semmoista etsii. Kiitos.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin