Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Selkä oli eilisen punttisalin jälkeen vähän jumissa joten mietin jo tämän päivän treenien perumista, mutta onneksi en tehnyt niin. Uimakoulu tuntui rauhoittavan selän hyvin, enää ei pakota.

Uimakoulussa harjoiteltiin etukäteen kovasti pelkäämääni selkäuinnin käännöstä, mutta sehän olikin ihan easy peasy. Ensi kerralla on vuorossa rintauinti, jei! Johan sitä onkin odotettu. Enkä varmaan enää koskaan ui selkääkään! :cheer: :cheer: :cheer:

Maga-treeneissä sain parin muun kanssa lähtöpassit meitä ylempien tasojen treenivuoroihin, koska tarvittiin tilaa meitä alemmilta tasoilta tuleville uusille harjoittelijoille. Kuvittelevatko ne voivansa pakkosiirrellä minua mielinmäärin paikasta toiseen kuin somalilasta?!? :x

No oikeastaan ihan hyvä, sopii aikatauluihini paljon paremmin eli pääsen tiistaina suoraan uimakoulusta magatreeneihin. En joudu odottelemaan kahvilassa kahta tuntia ennen treenejä, kuten tänään (vaikka tietenkin käytin odotusajan järkevästi tekemällä töitä läppärillä ja DNA-mokkulan avulla). Jälleen jei! :cheer: :cheer: :cheer:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ryhdistin ja otin sauvat käteen jälkeä syntyi vähän, kaveri soitti kesken mutta jatkoin yhdellä sauvallla tasatyöntöjä..
Kuva
ja tulokset..
Kuva


Kivoja kuvia..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ai niin sitähän minun pitikin mainostaa että työpartyissa löysimme sellaisen Linnanmäki-voimanmittauslaitteen, ja pakkohan meidän oli laittaa töpseli seinään jotta pystyisimme mittaamaan voimiamme, ettei sentään tarvinnut alkaa heti painia. Mukava ilta olisi voinut saada ikävän käänteen jos joku olisi kuollut tai ruvennut itkemään.

Laitteen asteikko oli nollasta kymppiin (tarkkuus 0.5 välein). Kun kukaan meistä ei saanut sitä yli yhdeksikön, edes yli 190senttinen väkivahvan oloinen karpaasi jonka silmämääräisesti arvioin paikan vahvimmaksi, epäilimme josko laite edes menee sen yli. Naiset saivat laitteen yleensä jonnekin nelosen paikkeille, niille miehille naurettiin avoimesti joilla se jäi jonnekin 7 tienoille.

No minäpä päätin sitten koittaa aikuisten oikeasti, ja minulla pamahti porukan ekana mittari kymppiin, ihhihii! Pääsin kymppikerhoon, ekana! Aatella! Saivat taustalla ähinäämme naureskelleet sikaniska-partajeesusovimikotkin ajattelemisen aihetta, perkele!

Illan mittaan muutama muukin sisuuntunut sai puristettua laitteen kymppiin, en siis valitettavasti jäänyt illan ainoaksi kymppikerholaiseksi. Toki on myönnettävä että ilmeisesti puristustekniikallakin oli väliä. Mutta joka tapauksessa, olen nyt todistetusti mestaristasoa ja voittaisin taatusti minkä tahansa Linnanmäen voimamieskisan!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Stinky

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

On taas päivittelyt unohtunut.. Viikolla kävin kerran lenkillä, en muista päivää. Meni huonosti.
Perjantain lenkki meni huonosti. En ees mitannut matkaa. Eilen 4.5km ja ylämäet kävelin ku ei vaan irronnut. Tänään lenkki sujui ja fiilis on nyt mitä loistavin.
Stinky

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Muistan taas mainita että kävelen töihin ja takas joka päivä eli yhteensä n. 6 kilsaa. No okei, ehkä max 3 kertaa kuussa joku työkamu nappaa autoonsa matkan varrelta..
Tänään taas hölkkälenkki tuolla sateessa. Miks mä en jaksa ton mun maagisen 4 kilsan yli hölkätä. Mitä? Häh?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jee, tiistain uusi päivärytmi eli uimakoulusta suoraan saunanraikkaana magaan sopii just hyvin, ei jää yhtään odotteluaikaa mutta ei joudu kovasti kiirehtimäänkään.

Rintauinnin potku oli yllätys, ai noinko se menee? Miksi Jani Sievinen opetti sen (kuten myös käsivedon) eri tavalla Elixirissä? No ei ihmekään ettei Jani pärjännyt rintauinnissa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Viikonlopun hyötyliikunnat: metsätöitä yht 2230kcal. Lisäksi remppajuttuja, joissa en viittänyt pitää sykevyötä päällä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kävin hölkällä. Ja tulin siihen tulokseen että mä tarviin siihen vierelle jonkun joka potkis vähän perseelle kun meinaa meno hyytyä. No, tulipahan taas tehtyä ja kuitenkin ihan hyvä fiilis vaikka jalat oli vähän raskaat.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

crossing pro -tunti.. ihan tappoa. kaloreita paloi kyl oikein kiitettävästi, vaikka tuntui, etten pystynyt pistämään parastani.

puolitoista viikkoa taukoa urheilusta, flunssasta, silmäleikkauksesta ja muista menoista johtuen.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tänään EN mene iltatreeneihin, annan jalan parantua rauhassa. Epäilen jalkaan kohdistuneesta kovasta potkusta tulleen lihasrevähtymän tms., mitään mustelmaa tms. ei lihaisessa kipukohdassa tosin näy.

Huominen punttisalikäyntikin lienee vaakalaudalla, just kun ajattelin testata työpaikan uudemman ja siistimmän punttisalin. Ehkä hyvä näin, huominen lienee muutenkin niin kiireinen työpäivä että olisi joka tapauksessa paineita jättää väliin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hyötyliikuntaa 720kcal.
Ehtisköhän huomenna lenkille? Eikä vaan aina vaan prkleen hyötyliikuntaa ja Bodya, Sporttia Ja Tsemppistä
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Eilen 5km kävelylenkki. Krapulassa ei uskaltanut hölkätä ettei ois sydän pysähtynyt..
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nonniin. Edelliset urheilut urheiltu 14.10, joten vajaat kolme viikkoa meni sairastellessa. Jos olisin viitsinyt päivittää tuolta ajalta mitä vittua syöt tänään -ketjua, olisitte purskahtaneet itkuun. Painoa tuli tuossa ajassa heittämällä muutama kilo lisää. :?

Tänään kuitenkin taas jalkeilla. Tuli pyöräiltyä 41.14km ja pelattua ekaa kertaa moneen vuoteen sulkapalloa (1h).
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Reilu tunti punttia joka sisälsi n. 12 minsaa fillaria melkein täysillä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kiva, mulla taitaa nyt olla kolme ja puoli viikkoa viime kerrasta..Vai kaksi ja puoli? Tosin oon sen painon suhteen heikommilla, antibiootit vei aika tehokkaasti ruokahalut. Kompensoin nyt pizzalla, dallaspullilla ja dumleilla. Vähän halloumia kans.
Prepare for the worstest.
Stinky

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hyvä lenkki. Tajusin vaan että mulla ei ole kunnon lenkkivermeitä näitä kylmiä kelejä varten.

Edit:Kaivelin kaappeja ja löysinkin just sopivan puvun näille keleille. Jei!
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eilen reilut kymmenen kilsaa pyärällä ja tunti sählyä.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Reilu tunti punttia lämmittelyineen&venyttelyineen. Nyt tehnyt joka kerta jonkun verran jalkalihaksia (kun niitä tartten eniten), mutta polvi ei taho kestää pari kertaa viikossakaan, saati sitten kolmatta reeniä. Joten täytyy alkaa sijoittaa kolmen kerran viikko-ohjelmani jalkapäivät sillein ettei tule peräkkäin paria tai että leediä on välissä jokunen päivä, mieluiten vähintään kolme.

Uiminenkin on ollut mielessä, jos sitä alkais tää vammaisurheilija harrastamaan. Kolme punttia ja yks simmaus olis kyllä aika kova tahti mulle, mutta kahtellaan nyt mitenkäs tää 3krt/vko salia sujuu alkuunsa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Viikon kolmas ja kevein setti; mave, penkki, ojentajia, vatsat ja kyljet. Ei fillaria, pitää lepuuttaa polvea välillä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kylläpä teki hyvää pitkästä aikaa päästä kunnolla liikkumaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Stinky

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Lämmittelyks normi 3km reippaasti askeltaen töistä himaan ja sit n. 4km hölkkä/juoksu. Aah, teki nannaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tsiksiraportti! Tsiksejä oli taas runsainmitoin liikkeellä!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Maanantai-iltapäivänä harjoittelin tunnin voimaharjoittelun harjoittamista. Aloitin painottomilla tangoilla, ainoastaan keskiläskikerrosta piiskasin vatsa-, kylki- ja selkälihaspenkeillä säälittä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Perhosuinti olikin hassu uintityyli, ekaa kertaa elämässä tullut kokeiltua. Ei muodostune lempparityylikseni, mutta ehkä sitä voisi huvikseen joskus koittaa tyhjällä radalla. Kuka hei oikeasti muka uisi noin, hä?

Magassa harjoiteltiin jotain G1/G2-tasotekniikoita: kurottavia potkuja, headbutteja ja pari erilaista kaatoa (kk-kaato ja jalkoihin tarttumista). Tuttua kauraa, ilmeisesti magassa tekniikat eivät ainakaan monimutkaistu pidemmälle mentäessä, pikemminkin päinvastoin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Unohdin mainita eilisen reenin; 12 min fillaria ja tunti punttia. Ihan jees, polvissa kyllä tuntuu aina edellispäivän reenit, mutta Arthrylia napaan ja toivotaan että tää kipu lakkaa joskus. Reenaamista jatkan kuitenkin ellei kipu nouse karmeaksi.
Vastaa Viestiin