Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mittasin ilmaisella Omron BF500 mittarilla seuraavaa..

Paino 97,2
BMI 30,7
Rasvaprosentti 28,3
Sisäelinrasvaa 13/30
Luustolihasprosentti 33,7
Lepokulutus 1967 kcal/d

Huikeita lukuja?
Pitää lisätä taas aerobista kun painoa alkaa kertyä voimaharjoituksen takia..
Pitää tietysti ensin olla massaa, koska ei sitä lihaksia saa syömällä vaan muutoksen pitää! tapahtua sitten kun energia saatu kehoon sisälle.
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Aamu-uinti, 45 minuuttia.

Kokeilen uteliaisuudesta, että joko pystyisi uimaan normaalisti vapaauintia, mutta puolen altaanvälin jälkeen vihlova kipu lopetti kokeilut. Rintauintin on vielä aivan ehdottomasti mahdotonta. Täytyy vaan jatkaa sitten yläkropan treenaamista.

Tänään aion uhmata jumalia, ja kävelen kotiin töistä, vaikka sattuisi kuinka.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Vajaa tunti aamusählyilyä. Tuli sähläiltyä taas aika lailla, mut ainahan sähly on kivaa, meni hyvin tai ei.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jalat oli aika väsyt, joten annoin niille oikein kunnolla rantua, hahahahaa!! Selkätreeni uusilla korotetuilla sarjapainoilla + 13km fillarointia 10h työpäivän päätteeksi. Nyt lepoa maanantaihin saakka.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Iltapäiväreeniperjantai salilla kesto 105 minsaa, jalkoja vähemmän, ei jalkaprässiäkään..
Vartalolihaksia enemmän.. rautaa liikkuu vaatimaton 19048 ziloa+ruumminmassa..
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Sauvoilla huitelin ja telinepelleilin. *katsoo kelloa* Ohhoh, meni jopa 2 tuntia tähän touhuun. Menin rantaraittia pitkin, siirryin jään päälle ja huiskin kohti Kirsti Paakkasen ihmetaloa ja siitä ohi vähän matkaa, sit takas.

Laitoin nilkkoihin painot, 1.2 kg per nilkka. Ens aattelin että höh, ei tämmöset lelut tunnu missään, mutta loppua kohti kyllä tiesi olleensa lenkillä. Puuh. Kauhee hiki tuli. Se tosin johtui vaan siitä että mulla oli liikaa vaatetta päällä. Ulkona olikin lämpimämpää kuin luulinkaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ehkäpä talven vimonen hiihtolenkki lähtis kohta. Yöt ovat kyllä kylmiä, mutta aurinkoperkele sulattaa päivisin pälviä ladulle. En tiedä viitsinkö normilenkkiä eli 17 kilsaa, mut katotaan...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SikaMika kirjoitti:Nyt lepoa maanantaihin saakka.
Yeah right. Eilen oli niin hieno ilma, etten malttanut olla lähtemättä 14km pyörälenkille.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

1700 metrin aamu-uinti. Lomalla kun olen, olis ollut aikaa enemmänkin, mut tuli karsee nälkäväsy. Olinhan eilenkin sauvonut aika lailla. Pare vetää safkaa nassuun ettei tuu ylikunto. Tai jotain.
Vesper kirjoitti:Kokeilkaa pojat ens kerralla siellä salilla näitä liikkeitä. Salee irtoo pipariakin.
Tipahtaisiko pipari telineeltä näillä liikkeillä?
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

1500 m aamu-uintia, edelleen pitää pitää kelluketta jalkojen välissä, kun häntä ei salli jalkojen käyttämistä uimisessa.
Aikaa tuohon meni 39 minuuttia, mitäköhän se on sitten, kun saan jalat megeen. Maltan tuskin odotaa :D
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

reippahasti raahauduin salille ja tein perustreenin, mutta vaihoin hauiskäännöt ojentajiin. Yhtään ei huvittanu mennä sinne, ei ruvennu huvittamaan missään vaihessa treeniä eikä ole edes erityisen hyvä mieli omasta kunnollisuudesta. Lähinnä vituttaa. Tänkin ajan oisin voinu käyttää sohvalla makaamiseen ja jäätelön syömiseen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Ajattele asiaa ihastuksesi kannalta. Haluaisiko hän sinun olevan mieluummin timmissä kunnossa vai sohvalla makaava fläsä?

Treeni-inspiraatiota voi löytää helpostikin jos vain haluaa. ;)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Minä edelleen aprikoin milloin alkaisin käydä taas punttisalilla. Tuntuisi oudolta antaa koko kevään valua ilman "rantakuntoon pyrkimistä" kun kerran kaikki muutkin tekevät niin, mutta demotivaattorina toimii se ettei ihastukseni tunnu niin välittävän käynkö salilla vai ei. Itseasiassa viimeksi kun hän näki minut timmissä kunnossa, hän päinvastoin kauhisteli että näen nälkää enkä syö tarpeeksi. Vittu kun ei osata arvostaa vaivaa ja itsensä eteen tehtyä työtä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Frederik Krueger kirjoitti:Vittu kun ei osata arvostaa vaivaa ja itsensä eteen tehtyä työtä.
Kasvata kunnon kessi, siitä se vaivannäkö vasta näkyykin selkeästi kun aikaa ja rahaa on laitettu kroppaan tuhottomasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bhven

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Bluntly kirjoitti:Kasvata kunnon kessi, siitä se vaivannäkö vasta näkyykin selkeästi kun aikaa ja rahaa on laitettu kroppaan tuhottomasti.
Kompit tälle. Kessin hankkiminen on helvetin mukavaa puuhaa. terv. nimim. +35 kiloa puolessa vuodessa vuonna 2003.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kokeilin penkkiä eilisen Starbucksin ohjelman opeilla, hyvä kokeilu. Ei ottanut olkapäihin yhtään mikä oli riesana vanhalla tekniikalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

75min painonnostoa + 16km pyöräilyä. Vasen olkapää vihoittelee vieläkin, täytynee pitää vielä toinen penkitön viikko putkeen, höh. Ranteet myöskin edelleen kipeät.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:demotivaattorina toimii se ettei ihastukseni tunnu niin välittävän käynkö salilla vai ei.
Tee se sitten vaikka itsesi vuoksi, jotta voit ihailla itseäsi peilistä.

Treeni-inspiraatiota voi löytää helpostikin jos vain haluaa. ;)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pidin lepopäivän. Olen kuullut ja opiskellut tätä paljon, lihas kasvaa levossa. Nyt vattu vaan ei kyrpärahkan pariin, jopa kolmanteen. Voi lolleroinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minä en pitänyt lepopäivää vaan uurastin salilla 110 minsaa..
Rautaa siirtyi 23285 ziloa.. jalkaprässissä 135 siitä tulee paljon kynpin sarjalla.. Ja kantapäät repsiissä kiinni käyden..
Tavoite voisi olla vaikka 30k-35k per kerta? Jos paikat antaa myöten, sen verta paskana toi toinen kreisi..

Tän pitäisi olla terveysliikuntaa? Ortopedisesti ja fysiologisesti oikeen..
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Taidanpa viettää tän huvittelun lomassa kiertokalvosinpäivän. Piti säätää käsipainoja kevyemmiksi tätä varten, jotta liike kohdistuu oikein (ja jotta sen jaksaa ylipäätään tehdä). Vaati kuusiokoloavainta, mokoma. Taidanpa piipahtaa urheiluvälineliikkeessä josko sieltä löytyisi 25mm tankoon sopivat pikalukot.

Hupaisaa, kun osan liikkeistä voi tehdä soffalla lököillen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Frederik Krueger kirjoitti:ihastukseni tunnu niin välittävän käynkö salilla vai ei. Itseasiassa viimeksi kun hän näki minut timmissä kunnossa, hän päinvastoin kauhisteli että näen nälkää enkä syö tarpeeksi.
Omaan äitiinsä ihastuminen on toki tiettyyn pisteeseen asti söpöä - mutta yleensä neljännen ikävuoden jälkeen se on aika epänormaalia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

huima kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:ihastukseni tunnu niin välittävän käynkö salilla vai ei. Itseasiassa viimeksi kun hän näki minut timmissä kunnossa, hän päinvastoin kauhisteli että näen nälkää enkä syö tarpeeksi.
Omaan äitiinsä ihastuminen on toki tiettyyn pisteeseen asti söpöä - mutta yleensä neljännen ikävuoden jälkeen se on aika epänormaalia.
Kerro lisää omasta Oidipaalisesta suhteestasi? :P
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Duck kirjoitti:kiertokalvosinpäivän
Nykyisin lämmittelen nuo perusteellisesti penkkipäivänä ja 0,5kg painot on ihan riittävät.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

huima kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:ihastukseni tunnu niin välittävän käynkö salilla vai ei. Itseasiassa viimeksi kun hän näki minut timmissä kunnossa, hän päinvastoin kauhisteli että näen nälkää enkä syö tarpeeksi.
Omaan äitiinsä ihastuminen on toki tiettyyn pisteeseen asti söpöä - mutta yleensä neljännen ikävuoden jälkeen se on aika epänormaalia.
mutku sen kaa on niin helppoa, se tykkää aina :gee:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin