Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

safi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Joutuu tuossa kunnolla keskittymään kyllä, minä ainakin. Suunnilleen 1/3 näyttäis tekevän päin persettä (voi olla että itsekin kuulun niihin) niin eihän ne liikkeet sitten tunnu tietenkään, ainakaan siellä missä pitäisi. Mulla kyllä tulee aina kunnon hiki päälle. Liikkuvuudelle hyvä laji myös.
Sorry, ei ollut tarkoitus arvostella liikunta valintojasi, sen kuvan taisit ilmeisesti saada.
Oho? No en hoksannut kyllä noin ajatella. En, ennen kuin nyt asiaa oikein korostit. Mitä liikuntaan tulee, mulla ei mitään erityisiä liikuntavalintoja ole, kokeilen ennakkoluulottomasti kaikkia lajeja, hitaita ja nopeita. Ja kyllä, olenhan mä toki jo niin vanhakin sentään, että kaipaan venyttelyä pystyäkseni liikkumaan ja toimimaan, se on tosiasia.. ;)
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

50 minuuttia uintia. En saanut tuntia täyteen kun piti ehtiä kokoukseen, ja totta kai mun sitten täytyi palloilla ne ylimääräiset 10 minuuttia netissä aamulla.

Olen myös ollut käyttämättä hissiä pari viikkoa. Kiipeän aina portaat ylös (7. kerros), myös raskaampien ostosten kanssa. Hattula, Nastola, minä peräti huomaan eron. Eikä enää vituta yhtään odottaa hissiä.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

19.00 jälkeen alkoi luistamaan rinne, kun satoi hieman kuivempaa lunta. Sai vauhtia jopa liikaakin. Sitä ennen oli kohtuu nihkeä laskea. Käytin myös sappeen voitelupalvelua luiston edistämiseksi. jeah. Rok. Oli ihan jees venakko eli venäläinen naisihminen rinteellä aluksi, mutta hävisi jonnekin. Osas suomee.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

oLi paljon parempi päivä kuin eilen.

Heitin muutaman ihmeellisen tempun, että kelasin pitkän aikaa jälkeenpäin, että miten sen oikein loppujen lopuksi tein...

Lähdin ainakin tekemään "killiä vitosta". Etukantti oli lujasti kiinni kaaressa ja käänsin mahapuolta eteenpäin ja koukkasin samalla vasemman olkapään maata kohden eli takaperin voltin suuntaan ja kohta katselin tovin kaaren yläreunaa kummasti pää alimpana ruumiin osana. Samalla kierre jatkui akselinsa ympäri??? Sitten ainakin ekalla yrittämällä kosketti todella nopeasti ja sievästi leuka kaarta, kun olin jo jaloillani takaisin kaaressa...

Juu, kait se oli sitten uusi parempi versio aiemmista häkkyröistä fs spinessä...
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

Ylikunnon oireita :lol:

Ei malttaisi pitää taukoa, mutta aivan selkeet yli kunnon oireet menossa. Oksettaa ja saattaa kuumekkin nousta. Ei voi, ku nauraa, vaikka on ny huono olo xD.

6-7 tuntia raivokasta pipeliikuntaa lähes putkeen muutamana päivänä peräkkäin teki tehtävänsä. Yhtä raivolla sitä ajaa pyörääkin kesällä, mutta maksimi on se 4h ja yleensä vähemmän.

Ei ole näin pahaa ylikuntoa ollut silloinkaan, vaikka reidet on huutaneet aivan eri tavalla leipää, kun laudalla laskiessa. Jaloissa ei edelleenkään tunnu mitään liiallista rasitusta.

Yksinkertaisesti kevyt ponnistelu on aiheuttanut jatkuvilla USeilla toistuvilla liikkeillään ylikunnon. haha. Selviäisköhän sitä tänään tunniksi pariksi rinteelle? ehkäpä...

:lol:
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jälleen uitu tunti, periaate pitää edelleen. Kävin taas vaa'alla. Tällä kertaa olin 10..15 grammaa kevyempi uinnin jälkeen (vaaka ei ollut ihan varma). Kai se sitten on jotain aineenvaihduntaa jatai hikoilua.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lämmittelyä, venyttelyä tekniikoita, 4 erää sparrausta loppuun n. 400 vatsalihasliikettä. Lopussa hyvä fiilis, märät kämppeet muttei väsyttänyt.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

Samperi, miten tällaisella sohvaperunalla voi olla reisilihakset? :?
bedlam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Käsitreenit. Ensimmäinen punttauskerta varmaankin....10 kuukauteen. Toivottavasti nyt ei taas muutamaan kuukauteen lipsuta.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

Hauiksen alareunaan on tullut mustelma viime tiistaisesta kaareen könyämisestä. Tiistaina treenasin ja tänään sain onnistumaan, jonkun ihme underflipin :)

Kiepautin paipin kaaresta niskat alaspäin selän puolelta ja käänsin samalla ilmassa 180 astetta. Ja palautin laudan takaisin maahan, jotenkin samaa kautta, kun olin kääntynyt niskat alaspäin? Eli joku ihan pro-temppu tuli vedettyä vahingossa :) :lol: joku mahd.? underflippi tai mctwist...


en mene takuuseen mitä tein... ja kaverilta kyselin, niin äijä selosti sitä jonain underflippinä... joku ihan seko... Mutta hyvä fiilis siitä jäi!!!

Muutenkin oli taas niiiiin nautintoa laskea!!!!!!!!!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Selkä-, ojentajatreeni. Pakko se on uskoa ettei vasemman käden sormet kestä maastavetoa johtuen menneiden aikojen töppäyksistä, no tehdään sitten vetoremmeillä. Ojentajatreenit tuli aloitettua hiukan liian tiukoilla sarjoilla kapeaa penkkiä, oli ihan tukossa ranskiksessa ja taljassa. Kivat poltot tuli kuitenkin. Hemmetin hyvin toimi etukäteisväsytys pulloverilla ylätaljaa ajatellen.

Harmittaa vieläkin toissapäivän jalkatreeni kun ei vain opi tekemään SJMVtä oikein.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pace aamulla. Ja toissapäivänä rinta-olkapää-ojentaja-reeni salilla. Ja maanantaina spinning.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:spinning.
Ei lähdetä "spin to win linjalle" vaan vedetään tyylillä trikkiä! :lol:
JakeBlues

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

No juu. Tuli urheilusta mieleen. On tullut liikuttua ja vähemmän loikoiltua. On ollut tuota vapaa-aikaa jota täytellä ja noi kaljakuppiloiden seireenit eivät kuulosta tämän karpaasin korviin kovin houkuttelevilta. Siis ruhoa liikkeelle. Ja nimenomaan liikkeelle. No tästä seuraa lieveilmiö. Olen tainnut tästä joskus ennenkin mainita, en muista. No mutta. Kroppa kuihtuu. Massa katoaa. Ja se massa mitä on, keskittyy alaraajoihin. Ja hei, böönat hei! Persettä löytyy!! No mutta joo. Paino on pudonnut aika alas. Olo on hyvä, sen suhteen ei ole ongelmaa. Mutta kun luut paistaa niin kuin sillä Ahvenanmaalaisella juoksijalla jolla on se marokkolainen vaimo. Massaa kiitos. Tänne ja heti! Yläkroppa timmiin kuntoon. PT hakusessa! Tämä on sellainen wanted ad. Palkkaa en maksa. Tai no. Riippuu tapauksesta. Joku joka opastaisi koiraa, eikä aina niin että koira opastaa. Ne pumppulaitteet on nimittäin pelkkään tankoon tottuneen silmissä silkkaa rakettitiedettä. Syksyllä olis tarkoitus alkaa pelaamaan vielä jägistäkin. No nehän nojaa mut pois kiekosta alta aikayksikön (jos saavat kiinni!). No ei ne saa kiinni. Ei voi saada. Mulla on ne reidet. Ja ne luistimet. Moon Reksa!! Unohtakaa koko juttu!
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Eilen n. tunti 15 minuuttia tekniikoita, sparrausta yms. kuntonyrkkeilyyn liittyvää. Vatsalihasliikkeitä n. 300 kpl.

Tänään sparrausta 2 minuutin pituisia eriä 11 kpl sisältäen n. minuutin tauot erien välissä.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

good day.
Onneksi lähdin ajoissa rinteelle. Hetken aikaa pipestä pystyi jopa laskemaan suoria ilmoja. Noin kaksi kertaa lähti paremmin. Fronttiin en oikein enää uskalla ajaa vauhdilla. Heittelee ylitse tai en vain oikein osaa sitä.

Pipen pehmennyttyä tyydyin reenaamaan Fs seiska kakkoa. Se oli tulossa killistä pystyyn, niin teili löi lujaa seinään. Tyttö sano, että se ei jää paljooo vajaaksi, kun ihmettelin asiaa ääneen lähtötelineellä... xD Samaten neuvoi myös vetämään tiukemman paketin temppusesta. Olihan se pA harakka tietysti. mut anteeksi, että oli hauskaa, vaikka en osaakkaan mitään. nih! xD

Hauskahan sitä oli reenata tänään. Huomenna voisi mennä mahd. aikaisin aamusta mäjelle...
killkill

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kaks vetoa Kaatialassa. Eka 37.3 m 56 min, toka 36.7 m, 59 min. Huomenna Ojamolle tekeen yksi.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

Pitäisi alkaa tuota ravintopuolta seurailemaan, jalassa ei ole kuin pelkät lihakset enää..
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

PA. Olisi pitänyt jäädä kotia... turhaa mäjessä
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Pyörälenkki n. 9 km raskaimmalla vaihteella koko ajan polkien.
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Uintia, 50 minuuttia. Eli samaa kuin ennenkin.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

pitäisköhän sitä mennä laskemaan... alkanoo sappeen poppoo ihmetellä, kun olen aina siellä.. lipitän kavin ja sitten vettä lopun aikaa hikisenä...

hmm. tekemistä niin vähä, että tierä vaikka sinne menisi...

tukirangan lihat aika kohtuu jäntevässä kuosissa
safi

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja safi »

Huh huh mikä rääkki käyty läpi. Minä luulin olevani varsin kohtuullisessa kunnossa, mutta voin todeta että paskan marjat. Totuus paljastui sillä, että vuoden jenkkilässä viettänyt ohjaajamme on palannut kuvioihin. Ajattelin tunnin aluksi, että hiukan on päässyt lösähtämään tuokin pimatsu, mutta se kaikki oli pelkkää silmän lumetta. Tunnin verran väännettiin yhdistelmänä spinni-core. Olen yleensä viettänyt tämän jälkeen hetken punttiksen puolella, mutta nyt ei enää kyennyt edes harkitsemaan.
Sääliksi kävi muutamaa ryhmän uutta keski-ikäistä tulokasta. Mahtavatko uskaltaa ikinä enää mukaan... liian kova rääkki keskiverto kuntoilijalle, jos minullakin alkoi jo tuottaa todellista tuskaa loppumetreillä.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

kevyitä helppoja 540;sia mukavan tuntuisesti paipissa. Nautinnollisia nakkasuja...ilman ihmeempiä vaivoja. toiselta seinältä pitäisi löytää samanlainen tatsi
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ja taas se perinteinen tunnin uinti. Ja taas kevenin 10 grammaa. Mistähän se johtuu? Hikeä? Läskiä? En tunnusta mitään.

Muuten meni ihan jees, mutta loppupuolella yksi uimari ärsytti, ui aivan perässä kiinni eikä pitänyt turvaväliä, eikä ohittanutkaan. Täräytti minua kädellään akillesjänteeseen / pohkeeseen tämän tästä vihaisista mulkaisuistani huolimatta. Päh.
Vastaa Viestiin