Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Reippahasti pyöräilty salille, tehty puolentoista tunnin setti ja pyöräilty takas. Olen niin reipas että oikeen hirvittää. Taidanpa alkaa juomaan viinaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

par-sky kirjoitti:Reippahasti pyöräilty salille, tehty puolentoista tunnin setti ja pyöräilty takas. Olen niin reipas että oikeen hirvittää. Taidanpa alkaa juomaan viinaa.
Go for it! Ei ylikunto yllätä!
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Eilen: 30 min crossing-tunti + 1h venyttelytunti
Tänään 2500 uintia, puolet rintauintia ja puolet vapaauintia. Jos tänään vielä kävelis kotiiin, niin tälle päivälle on sitten liikuttu ihan tarpeeksi (ellei avokki sitten ylipuhu mua sen kanssa juoksemaan illalla)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hoomoilastelin raudanhajussa 110 minuuttia, aika matka, jäin heti neljän harjoituksen jälkeen tahdista, kun ei päässyt kolmipäistä(lihasta) rasittamaan.. ;(
Eniwei.. 28275 nöyrtyi..

Ihmettelen niitä tahvoja jotka lehtiö kädessä merkkaavat tekemisensä..
Minulla ei ainakaan tee tiukkaa muistaa mitä ja paljon olen veivannut viidenkin tunnin tauon kuluttua! Toistoja teen aina tietyn määrän ja jos tuntuu liian helpolta niin vapautan lisää reikiä rajoittimen yläpuolelle!
Viimeksi muokannut Niba, 18.04.2009 8:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niba kirjoitti:Ihmettelen niitä tahvoja jotka lehtiö kädessä merkkaavat tekemisensä..
Jos ei tiedä niin ei kannata paljastaa tyhmyyttään arvostelemalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:
Niba kirjoitti:Ihmettelen niitä tahvoja jotka lehtiö kädessä merkkaavat tekemisensä..
Jos ei tiedä niin ei kannata paljastaa tyhmyyttään arvostelemalla.
Niin minulle se vain on tarpeeton ajanviete sillä merkitsen kaiken sitten jälkeenpäin nettiin. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

6 tuntia pintalautojen sahausta klapin pituisiksi ja pinoihin laittoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Lauantaina: 10.5h töitä.. extrakulutusta yhden sisäpyöräilytunnin verran
Sunnuntai: 1h sisäpyöräilytunti + 1h streching
Tänään: aamu-uinti, 50 min, kävelytöistä kotiin 30 min ja illalla tunnin Pilates
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävin salilla jo ajoissa kahden jälkeen,,

olin 90 minuuttia tangoissa kiinni,,22395 kiloa siirtyi iäisyyteen..
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Minuuttia vajaa 50 minuuttia aamu-uintia, matkaa taittui 2 km. Pääasiallisesti rintauinnilla tuli edettyä, vapaauintia välttelin, jotta on voimia käsissä illan Pilates-tuntia varten.

Tulevaa liikuntaa tänään: kävely töistä kotiin, pyöräily salille, 35 min sisäpyöräilytunti + kevyt pilates.

Ihanaa kun vihdoinkin ehtii/pystyy harrastamaan kunnolla liikuntaa :h:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Eilen vajaan tunnin punttitreeni ja siihen päälle puoltoista tuntia pallopelejä. Hiki tuli ja nyt sattuu.
Me transmitte sursum, Caledoni!
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

En enää postaile tähän ketjuun, koska tiedän olevani suurin ja kaunein.

Koska nyt kuitenkin postasin, niin pakko mainita että tämänpäiväinen salitreeni oli vaihtelua normaaliin. Koska päätin eilen tuoda salikamppeeni pestäviksi ja koska pyöräkin on huollossa, painelin julkisilla puoli tuntia salille vain tajutakseni sen ulko-ovella ettei mulla ole urheiluhousuja mukanani. Koska salin löytötavaralaaristakaan ei löytynyt mitään lähellekään sopivaa eikä maastaveto farkut jalassa erityisesti napostellut, ei auttanut kuin viettää kotimatkan merkeissä toinen puolituntinen julkisissa. Kävellessäni kaupalta kotiin polvessa naksahti taas jokin ja se teki kipeää. Urheilua ei voi suositella kenellekään missään muodossa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sauvahikingia, prkl toinen kärkitappi katosi upposi tuntemattomaan paikkaan turpeeseen, nyt minulla on sitten yksi varaantura! Jee.. uus pari 6,30€
jotain 40 minsaa mukaan kuului hiihtomäen 200 porrasta, pulssi nousi melkeen yli 170..
Tänään vaikutti ranneGerpsi tolkulliselta näyttöinensä..
Askelmittari näytti 40 minuuttia tehokasta hikingia 4685 askelta..
Huippunopeus johtui että juoksin ylös ekat 50 rappusta..

Kuva

Mittään nopeusominaisuuksia autolla tänään 23.4..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Onko kukaan homo tai hetero menossa lauantaina saban työpaikkajoukkueiden sm-skaboihin?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Onko kukaan homo tai hetero menossa lauantaina saban työpaikkajoukkueiden sm-skaboihin?
Kun ei joukkoekaan oo toiminut pitkiin aikoihin, ja kaikesta maksetaan turhaan..

Kävin salilla riuhtomassa rautaa vaikkei rasvaprossa ollutkaan muuttunut, pitää varmaan mitatavaan joka toinen kuukausi..
Rautaa kaatui 60 minuuttia pikana.. 19500 tziloa, toivottavasti otin tarpeeksi rauhallisesti? ;)
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Tänään on urheiltu hieman, kävin crossing-tunnilla ja vanhusten tykönä käytiin äidin kanssa patikoimassa metsässä.

Huomenna on lepopäivä, ei kyllä malttais millään, mutta on kuulema hyvä levätä välillä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Wooh, vihdoinkin kunnolla terve vknloppuna. Aamusalit on parhautta. =)
Enää 4 päivää allergiapaskakoulussa, toiv. sit vois olla tasan niin sport ku haluaa. *haaveilee*

Apropoo, montakohan kisakaliaa voi juoda, ja silti jaksaa huomenna step+coren? =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Noin 7h puutarhan rassausta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Taas iski innostus ja kutsui minut salille karvaa vaille kahdeksi tunniksi (114min), rautaa siirtyi 29325, tavanomaisen -toisto-toisto-toiston- sijaan kuntopiirityyppisesti..

Ed: Taisi olla aika kova keikka, yöuned jäi väliin ja nousin viisi..
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Tänään on tullut taas hieman liikuttua. Tuli käytyä' ensimmäistä kertaa sisäpyöräilyn cardio- tunnilla.. ja olin varma, että kuolen sinne. Kahden päivä tissuttelun ja yhden päivän syömättömyyden jälkeen ei välttämättä kannattaisi urheilla noin. Pulssi oli vielä miljoona kun makasin kotona lattialla.

Illan pyöräilyt sujuivat jo paremmin, tuli tehtyä pieni retki, noin kuutisen kilometria.

Huomenna on uusi päivä ja uudet jumpat :D
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

No joopajoojoojoo. Viikko sitten piti hehkuttaa tänne (mut en ehtiny), kuin upeeta on ku voimat ja liikunnanilo on selkeesti palannu/palaamassa.
Nyt lävähti sit 4 vkon hikiliikuntakielto, joka lienee pakko ottaa vakavasti. Voi saatanan saatanan saatana.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

tahtoo urheilemaan!!!! jo pari päivää ilman liikuntaa.. snif
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Kroppa kyllä keksii keinot niihin lepopäiviin, jos ei itse niitä tajua pitää. Huomasin itse saman tossa joitain viikkoja sitten.

Oon olosuhteiden pakosta ollut spinnaamatta kohta 3 viikkoa, maanantaina taas lähtee :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

^tyhmä kroppa kyl mulla sitten..

Ootko muuten kokeillut ikinä crossing-tunteja? Mä oon ihan koukussa niihin, ne on niin parhaita, ja häntäluu kestää ne tunnit hienosti :) Mun salilla on kunnon magapimu vetämässä crossing-tunteja. Se tsemppaa niin hienosti ne tunnit, että sitä itse vetää tunnit välillä pienessä usvassa oman jaksamisen äärirajoilla, kun on kunnon teknojumputus kovimman sykkeennosto-osion aikana :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ En oo kokeillut, en usko että mun salilla on niitä. Mä oon jotenkin laiska edes tutustumaan uusiin tunteihin vaikka olis varmaan ihan fiksua. No, jos kesällä ottais spinningin ja runningin lisäks repertuaariin body combatin... :)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin