Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Dumari

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumari »

KGrilli kirjoitti:nyt oli kyse ruokailuista. siihen täytyy suhtautua aivan eri tavalla riippuen siitä mikä on urheilun/kuntoilun tavoite. siitähän tässä oli kysymys.

eli rasvanpolttoon eri ruokailumenetelmä kuin esim. lihaskasvuun.
Niinpä, itse vain pyrin pitämään/muokkaamaan ruokavaliotani sellaiseksi että voin käyttää sitä(pienin muutoksein) seuraavat 30v, joten dieettailu ei nyt kovinkaan paljoa kiinnosta.

Muutenkin olen nyt tässä hurjassa painonvaihtelussani tullut siihen tulokseen että ei se mitä syöt (olettaen että ei syö ainoastaan mäkkisafkaa), vaan kuinka paljon treenaa ja miten! Mitä enemmän vaihtelee ruokavaliota, sitä varmemmin se menee minulla vituiks. Missään kohtaa tässä ruokailu&liikunta-yhtälössä en mene äärimmäisyyksiin, niin pystyn pitämään ohessa kohtuulliset elämäntavat ja ropan kuosissa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

KGrilli kirjoitti:
laitatko nastarenkaat vai millä ratkaisulla jatkat seasonia?
Laitan, jahka tulee tarvis moiselle. Eli sitten kun on pysyvä lumi/jää maassa, ei paljon ennen.
Edith

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Edith »

*Hssst* sitten tästä asiasta, mutta kävinpä kuin kävinkin koskettelemassa kuntosalilaitteita pienillä basillisilla kätösilläni. Ja nyt olo on terveempikin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1h hyvätahtista töpöttelyä pitkin katuja kotikulmilla. Tulipas hyvä olo. Huomenna uudestaan!
The great club outshines the individual, always and forever.
Angita

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Angita »

5,8 km hölkkälenkki tuli tehtyä.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Melkein puolitoista tuntia jalka- ja selkätreeniä lämmittelyineen. Hiukan liian pitkäksi venähti, mutta tulipa ainakin tehtyä huolella. Kolmen jälkeen vielä pilatekseen.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Puolitoista tuntia olkapäitä ja ojentajia salilla. Vatsoista en ole koskaan tainnut mainita sanallakaan, enkä mainitse jatkossakaan. Ne tulee tehtyä kolmesti viikossa, enkä jaksa erikseen lässyttää niistä joka kerta. Miksi jaksan mistään muustakaan treenistä, en tiedä...!
Fillarin polkaisin huoltoon, viitisen kilometriä kertyi matkaa. Uusi polven tuki/lämmitin tuntuisi toimivan hyvin, polvi ei tuntunut polkiessa lainkaan niin kipeältä kuin ennen. Täytyy jatkaa testaamista jahka saan pyöräni takaisin.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tänäänkin body pump, ei kyllä pitäisi käydä peräkkäisinä päivinä mutta menköön. Lisäksi paljon kävelyä, kouluun ja takaisin jne.
Aito_Johanna

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Pyöräily 14 km. Oli jo vähän huurretta ja jäätä maassa, kohta pitänee vaihtaa (ts. vaihdattaa isukilla) fillariin talvirengas.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kolottaa vähän joka puolelta, joten tänään taitaa olla sitten bailatino-päivä. Pääsee hetkuttamaan tunniksi epätahtiin ja törmäilemään muihin. Jee!
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

juoksupäivä oli hänellä tänään, niih...

30 min 5 min intervalleja + 10 min HIIT + 10 min erittäin reipas kävely päälle....

sitten kylkeen vielä vartalon ohjennus selkäpenkissä. takareidet ja perse on edelleen aivan paskassa kunnossa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Räntää tuli vaakasuorassa ja piti ratsastaa 3 hevosta, voi sitä liikkumisen riemua :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Camilla kirjoitti:Räntää tuli vaakasuorassa ja piti ratsastaa 3 hevosta, voi sitä liikkumisen riemua :roll:
Mä änkeen sun seuraks joku päivä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elppis kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Räntää tuli vaakasuorassa ja piti ratsastaa 3 hevosta, voi sitä liikkumisen riemua :roll:
Mä änkeen sun seuraks joku päivä.
Änkee ihmeessä, miksköhän en tajunnut soittaa sua tänään avuksi? Me mennään muuten viikonloppuna kattoon yhtä piensuokkitammaa :D
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

1 h 20 min sauvakävelylenkki tehty... oli kylymä!
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kylki-vatsa-rinta-olkapäätreeni tehty. Uusi ohjelma tekeillään, jei! :P
Angita

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Angita »

Tänään 7 kilsan hölkkälenkki Gunnareiden säestyksellä.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Jalkapäivä. Selät jäi tekemättä kun pimeni silmissä kahdesti, enkä jäänyt odottelemaan kolmatta.
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

eilisen mässypäivän jälkeen nousin ylös paskaimaisin fiiliksin. vein auton renkaiden vaihtoon ja sillä aikaa kävin tekemässä 1 h 10 min sauvakävelylenkin minulle entuudestaan tuntemattomassa maastossa.

iltapäivällä käyn joko juoksemassa tai salilla tekemässä jotain kivaa, fiiliksen mukaan.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

KGrilli kirjoitti:eilisen mässypäivän jälkeen nousin ylös paskaimaisin fiiliksin. vein auton renkaiden vaihtoon ja sillä aikaa kävin tekemässä 1 h 10 min sauvakävelylenkin minulle entuudestaan tuntemattomassa maastossa.

iltapäivällä käyn joko juoksemassa tai salilla tekemässä jotain kivaa, fiiliksen mukaan.
Renkaiden vaihto on myös urheilusuoritus. Kevyttä äheltämistä ja pyllistelyä... :roll:
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

slam kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:eilisen mässypäivän jälkeen nousin ylös paskaimaisin fiiliksin. vein auton renkaiden vaihtoon ja sillä aikaa kävin tekemässä 1 h 10 min sauvakävelylenkin minulle entuudestaan tuntemattomassa maastossa.

iltapäivällä käyn joko juoksemassa tai salilla tekemässä jotain kivaa, fiiliksen mukaan.
Renkaiden vaihto on myös urheilusuoritus. Kevyttä äheltämistä ja pyllistelyä... :roll:

luuletsä että mä tein se ite? buahahha! se on lähes ainoa syy miksi mä tarvitsen miehen. renkaiden vaihto. ja kun sellaista kotiorjaa ei nyt ole käsillä, niin maksoin siitä 80 e stockkan auton äijille.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

KGrilli kirjoitti: luuletsä että mä tein se ite? buahahha! se on lähes ainoa syy miksi mä tarvitsen miehen. renkaiden vaihto. ja kun sellaista kotiorjaa ei nyt ole käsillä, niin maksoin siitä 80 e stockkan auton äijille.
Helppo homma kieppasta ne alle... Laiskuuttani jättäisin sen homman naiselle... :lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eilen tanssittu kolme tuntia lähes putkeen. Eiköhän siinä ollut ihan tarpeeksi ass shakingiä tälle viikolle :P
The great club outshines the individual, always and forever.
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

no niin, siis piti sen aamuisen sauvakävelylenkin päälle mennä iltapäivällä salille tai juoksemaan. päätin mennä salille tavoitteena lähinnä lämmitellä ja venytellä, sekä käydä saunassa.

päästyäni seisomaan juoksumatolle tuli pakottava tarve juosta ja aloitin täysin suunnittelemattoman juoksutreenin. hokasin tänään, että se viidennen minuutin kuolema tulee vaikka kunto olisi kuinka hyvä. kun nimittäin puristin sen yli silmät kiinni ja hammasta purren, niin jaksoin paremmin kuin tiesinkään. tein siis taas sellaisen yllätyssuorituksen, johon olin oikein tyytyväinen.

20 min juoksua + 20 min kävelyä hitaalla tempolla, mutta 10% nousukulmalla. päälle vatsat kaarilaudalla.

ja se sauna.
Edith

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Edith »

Auh. Aavistan vuosisadan hartiakipua huomiseksi. Yritin nostaa ja osaksi nostinkin kuntosalilla painoja penkkipunnerrukseen, mutta ilmeisesti sitten miehekäs ähinäni ja puhinani lisättyjen painojen kanssa ei ollut ihan hyvästä. Siis kun ei kai penkkipunnerruksella edes olisi tarkoitus treenata sinänsä hartioita? Särkyi tekniikka tai jotain ja hartioihin sattuu.

Kuntopyörää en ehtinyt polkea tänään kuin kaikkein välttämättömimmät, koska kirjastossa aika hurahteli kuin siivillä Svenska Akademiens moniosaisen Grammatikin äärellä niin, etten sitten ehtinytkään huviajella.
Vastaa Viestiin