Urheiluosasto
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Viime aikoina magaa ja pienen tauon jälkeen jutsuiluakin. Punttausta on tullut tehtyä viimeksi kai tammikuun alussa, ja uinnistakin lienee yhtä kauan.
Pitää katsoa milloin jaksaisi ottaa nuo taas ohjelmaan, töissä vaan on ollut alkuvuodesta niin hektistä että ei ole halunnut liikaa stressata jokapäiväisellä urheilulla. Tosin oikeastihan se tuntuu vähentävän yleistä stressitasoa jos saa itsensä vääntäytymään edes silloin tällöin treeneihin, saa ajatukset muualle.
Pitää katsoa milloin jaksaisi ottaa nuo taas ohjelmaan, töissä vaan on ollut alkuvuodesta niin hektistä että ei ole halunnut liikaa stressata jokapäiväisellä urheilulla. Tosin oikeastihan se tuntuu vähentävän yleistä stressitasoa jos saa itsensä vääntäytymään edes silloin tällöin treeneihin, saa ajatukset muualle.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Pommisuojassa æhisin. Otin neuvosta vaarin ja tein liikkeet samalla painomäärällä kuin ennenkin, mutta ilman tukivyötä. Ja se oli itse asiassa helpompaa.
Olin ilmeisesti sitten jo ohittanut sen vaiheen jossa vyöstä on hyötyä, ja siitä olikin alkanut olla vain haittaa.
Pitkästä aikaa nyt on semmoinen hyvällä tavalla väsytetty olo.

Pitkästä aikaa nyt on semmoinen hyvällä tavalla väsytetty olo.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Onneksi en käynyt punttisalilla aiemmin päivällä, koska illan maga-treenit olivat huomattavasti normaalia kovemmat. Koko 1h15min hikistä kuntopiirimäistä menoa jonne väliin ripoteltu vähän tekniikkaa jotta näkee pysyykö tyypeillä pakka kasassa ja tekniikka hallussa väsyneenäkin. Rystysistä kuoriutuivat vaihteeksi nahkat irti, nyt punoittaa. Olin tietysti vahingoniloinen huomatessani että useimmilla paljon nuoremmillakin loppui kunto kauan ennen minua.
Päätin järkevänä skipata suihkujonon treenipaikalla ja kipaista kotiin pesulle, mutta kas, ei tullut lämmintä vettä. Ajatus jääkylmästä kylvystä ei juuri siinä vaiheessa hotsittanut varsinkin kun asunnon lämmityspatteritkin olivat kylminä, joten paskaisena nukkumaan. Aamulla lämmintä vettä tuli joten ei tarvinnut tulla haisevana töihin. Hätätapauksessa olisin kai käynyt työpäivän aluksi punttisalin suihkussa.
Päätin järkevänä skipata suihkujonon treenipaikalla ja kipaista kotiin pesulle, mutta kas, ei tullut lämmintä vettä. Ajatus jääkylmästä kylvystä ei juuri siinä vaiheessa hotsittanut varsinkin kun asunnon lämmityspatteritkin olivat kylminä, joten paskaisena nukkumaan. Aamulla lämmintä vettä tuli joten ei tarvinnut tulla haisevana töihin. Hätätapauksessa olisin kai käynyt työpäivän aluksi punttisalin suihkussa.
No mutta sehän karaisee sisäistä alkuihmistäsi.Frederik Krueger kirjoitti:Ajatus jääkylmästä kylvystä ei juuri siinä vaiheessa hotsittanut

- Frederik Krueger
- Kitisijä
No mutta se on vähän sama kuin lumenluonnin kanssa: jos se on oma valinta, viitsii sitä ehkä tehdäkin.Duck kirjoitti:No mutta sehän karaisee sisäistä alkuihmistäsi.Frederik Krueger kirjoitti:Ajatus jääkylmästä kylvystä ei juuri siinä vaiheessa hotsittanut
- Pulkannaru
- Kitisijä
Perjantaina ja lauantaina monta tuntia metsätöitä.
Toivottavasti vaikuttaa lihaksiin muutenkin kuin kipuna.
Toivottavasti vaikuttaa lihaksiin muutenkin kuin kipuna.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tuttu sunnuntainen sauvahuitelulenkki telineliikkeineen. Meni 1h 40min aikaa.
Alaselkä ja takareidet kaipaisivat vähän kohennusta. Tuttu opetti mulle uuden (siis minulle uuden) liikkeen joka tuntuu tekevän kutaa, niin painojen kanssa kuin ilmankin. Englanniksi se tunnetaan nimellä lunge, mutta en tiedä mitä se on suomeksi. Hyvin tuntuu kuitenkin purevan persauksiin tuo.
Alaselkä ja takareidet kaipaisivat vähän kohennusta. Tuttu opetti mulle uuden (siis minulle uuden) liikkeen joka tuntuu tekevän kutaa, niin painojen kanssa kuin ilmankin. Englanniksi se tunnetaan nimellä lunge, mutta en tiedä mitä se on suomeksi. Hyvin tuntuu kuitenkin purevan persauksiin tuo.
Jeah, keksin vihdoinkin kaivaa crosstrainerin autotallin perältä hyötykäyttöön kun en tonne lumiin enää uskalla juoksemaan. Parin testipäivän jälkeen hehkun taas hyvää fiilistä, vehkeellä ei kipeydy niin mikään kohta kropassa! Ei sillä et oisin hirmu klesana mut joskus polvet ja hartiat oireilee (kai mä sitten olen huono juoksija). Hiihto vois sopia siis kropalle mut eihän suksilla pysy pystyssä ku kuukausien treenien jälkeen.
Tää aamu starttas pienellä jumpalla ja 10 kilsan (30 min) crossilla.
Huomenna etin sen sohvaperunaketjun täältä.
Tää aamu starttas pienellä jumpalla ja 10 kilsan (30 min) crossilla.
Huomenna etin sen sohvaperunaketjun täältä.
- Pulkannaru
- Kitisijä