Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jep, se oli sit se sauvahuitelu pitkin rantaraittia taas. Ja telinepelleilyt päälle. Puolentoista tunnin keikka.
Duck

1500 metriä uiskeleskeleskelentelua Espoonlahden hallissa. Olis ollu aikaa enempäänkin mutta jätin tonniviiteensataan. Pääsin aiemmin töihinkin sit, jee.
McJanne
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Pari tuntia säbää. Meni kätevästi palauttavasta harjoitteesta viikonlopun oikeiden treenien™ jälkeen.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Viime aikoina magaa ja pienen tauon jälkeen jutsuiluakin. Punttausta on tullut tehtyä viimeksi kai tammikuun alussa, ja uinnistakin lienee yhtä kauan.

Pitää katsoa milloin jaksaisi ottaa nuo taas ohjelmaan, töissä vaan on ollut alkuvuodesta niin hektistä että ei ole halunnut liikaa stressata jokapäiväisellä urheilulla. Tosin oikeastihan se tuntuu vähentävän yleistä stressitasoa jos saa itsensä vääntäytymään edes silloin tällöin treeneihin, saa ajatukset muualle.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eilen joutui puutumaan 500m jälkeen uimahallissa..
Korvakipujen aatelia!
Pelottelin pari karvakämmentä pois saunasta, olin sit minuutin päästä suihkussa itekin, voi kun oli pojilla hauskaa! Karvakämmen olis voinu jättää tönäsemättä, mutku oli saippuaa silmässä prkl..
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Pommisuojassa æhisin. Otin neuvosta vaarin ja tein liikkeet samalla painomäärällä kuin ennenkin, mutta ilman tukivyötä. Ja se oli itse asiassa helpompaa. :shock: Olin ilmeisesti sitten jo ohittanut sen vaiheen jossa vyöstä on hyötyä, ja siitä olikin alkanut olla vain haittaa.

Pitkästä aikaa nyt on semmoinen hyvällä tavalla väsytetty olo.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eilen kävin tekemässä jonkin jalkatreeninnäköisen jutun.
Niba
Kitisijä

Eilen salilla täydet 75 minuuttia + venyttelyt+vanuttelut+lämmittelyt, olin laiska ja taljaan pistin monta kertaa vain 60 ziloa.. mm.
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

15km pyöräilyä ja 75min painonnostoharjoittelua.
Duck

Sählyilyä kolleegain kaa. En tehnyt yhtään maalia (ja vain kerran yritin), mutta puolustin kotikenttää alkuihmisen raivolla. Uggabugga!
McJanne
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Tänään ei ole harjoituksia.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Frederik Krueger
Kitisijä

Onneksi en käynyt punttisalilla aiemmin päivällä, koska illan maga-treenit olivat huomattavasti normaalia kovemmat. Koko 1h15min hikistä kuntopiirimäistä menoa jonne väliin ripoteltu vähän tekniikkaa jotta näkee pysyykö tyypeillä pakka kasassa ja tekniikka hallussa väsyneenäkin. Rystysistä kuoriutuivat vaihteeksi nahkat irti, nyt punoittaa. Olin tietysti vahingoniloinen huomatessani että useimmilla paljon nuoremmillakin loppui kunto kauan ennen minua.

Päätin järkevänä skipata suihkujonon treenipaikalla ja kipaista kotiin pesulle, mutta kas, ei tullut lämmintä vettä. Ajatus jääkylmästä kylvystä ei juuri siinä vaiheessa hotsittanut varsinkin kun asunnon lämmityspatteritkin olivat kylminä, joten paskaisena nukkumaan. Aamulla lämmintä vettä tuli joten ei tarvinnut tulla haisevana töihin. Hätätapauksessa olisin kai käynyt työpäivän aluksi punttisalin suihkussa.
Duck

Frederik Krueger kirjoitti:Ajatus jääkylmästä kylvystä ei juuri siinä vaiheessa hotsittanut
No mutta sehän karaisee sisäistä alkuihmistäsi. :)
Frederik Krueger
Kitisijä

Duck kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Ajatus jääkylmästä kylvystä ei juuri siinä vaiheessa hotsittanut
No mutta sehän karaisee sisäistä alkuihmistäsi. :)
No mutta se on vähän sama kuin lumenluonnin kanssa: jos se on oma valinta, viitsii sitä ehkä tehdäkin.
Niba
Kitisijä

Illan aluksi ensin tunti sulkista ja päälle 75 minsaa "punttien" nostelua, parin tunnin kuluttua jalkoja kummasti poltteli, hassu tunne sinänsä! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Perjantaina ja lauantaina monta tuntia metsätöitä.
Toivottavasti vaikuttaa lihaksiin muutenkin kuin kipuna.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Duck

Tuttu sunnuntainen sauvahuitelulenkki telineliikkeineen. Meni 1h 40min aikaa.

Alaselkä ja takareidet kaipaisivat vähän kohennusta. Tuttu opetti mulle uuden (siis minulle uuden) liikkeen joka tuntuu tekevän kutaa, niin painojen kanssa kuin ilmankin. Englanniksi se tunnetaan nimellä lunge, mutta en tiedä mitä se on suomeksi. Hyvin tuntuu kuitenkin purevan persauksiin tuo.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Duck kirjoitti:Englanniksi se tunnetaan nimellä lunge, mutta en tiedä mitä se on suomeksi.
Artikkelissa oli linkki suomenkieliseen Wikipediaan..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Duck

No niinpäs onkin. Askelkyykky sitten. :D
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

reippaasti käpsytelty järveä ympäri. en sit tiiä et liikuinko kovin reippaasti vai oliko täydellä terällä mollottava aurinko syynä, mutta valtavan kuuma oli palatessa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Duck

Pär-Skyttelin altaassa 1500 metriä. Tuntuu menevän vähän nopeammin kuin ennen. Ennen keski 45 minsaa vetää krooli-rinuli-vuorotahtiin toi matka, myt meni jotain 36 minsaa. Ehti käymään saunassakin, hip!
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Jeah, keksin vihdoinkin kaivaa crosstrainerin autotallin perältä hyötykäyttöön kun en tonne lumiin enää uskalla juoksemaan. Parin testipäivän jälkeen hehkun taas hyvää fiilistä, vehkeellä ei kipeydy niin mikään kohta kropassa! Ei sillä et oisin hirmu klesana mut joskus polvet ja hartiat oireilee (kai mä sitten olen huono juoksija). Hiihto vois sopia siis kropalle mut eihän suksilla pysy pystyssä ku kuukausien treenien jälkeen.

Tää aamu starttas pienellä jumpalla ja 10 kilsan (30 min) crossilla.

Huomenna etin sen sohvaperunaketjun täältä.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

intopiukassa polskuttelin tunnin edestakasin allasta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lumitöitä noin 1 tunti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

16km lumitöitä polkupyörällä ja tunti painonnostoa + 10h kevyttä palkallista kuntoilua.
Vastaa Viestiin