Maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Täällähän on immeiset aurinkoisella tuulella.

Haukottelen koneen ääressä, selkä hieman vihoittelee, venytellä pitäis. Töihin koko illaksi, puolilta öin vasta "kotiin". Onneksi on olemassa supersuloinen apumies, joka pelastaa neidon elukat pulasta ja heittää ne illalla pihalle. Ja kaiken lisäksi tähän ei liity minkäänlaista velvollisuutta vastapalvelukseen..Harmi. :shock:

Mielellänihän minä... :mrgreen:
Runkkis

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

ninnithequeen kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:....tiskata..
Semmonen hieno juttu kuin astianpesukone on keksitty. Vai meinaatko että talkoissa tiskataan sitten kaikki kerralla? :lol:
Tiskikone on, mutta se on rikki...

Talkoita on ehditty järjestämään niin yksin kuin kavereidenkin avustuksella, mutta aina on talkoille tarvetta. Tapanani on pitää jatkot, siilä ehdolla, että joku tiskaa tai imuroi. Muutaman kerran on jopa onnistunut.

Kerran tosin lähdin jatkoille työntekijäni tyttöystävän ja sen kaverin kanssa. Kaveri oli hieman katkera. Häntä saa kuulemma nakittaa töissä, mutta hänen tyttöystäväänsä ei saa pistää tiskaamaan... Ja se oli muka mun syy...
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kaakki kirjoitti:Onneksi on olemassa supersuloinen apumies, joka pelastaa neidon elukat pulasta ja heittää ne illalla pihalle. Ja kaiken lisäksi tähän ei liity minkäänlaista velvollisuutta vastapalvelukseen..Harmi. :shock:

Mielellänihän minä... :mrgreen:
Kerro kultsi ihmeessä lisää :jouden:
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja kaakki »

ninnithequeen kirjoitti:[
Kerro kultsi ihmeessä lisää :jouden:
Kyseessä kun on sellainen otus, joka tuskin ottaisi vastapalveluksiani vastaan, ainakaan siinä mielessä vastaan.. :jouden: Ja se on harmi.. Grr... Mutta onhan se toisaalta hienoa tuntea miehiä, jotka eivät kuuntele alapäätään näissä asioissa vaan moraaliaan. Onhan... :roll:
RolloTomasi

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

kaakki kirjoitti:Täällähän on immeiset aurinkoisella tuulella.
On, ei tässä muu auta. Tai lainataan CMXää:

Kuka ihmisten kuningas
on tunteidensa valtias?
Kuka viisauden rakastaja
rakkautensa ruhtinas?
Ei yksikään.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Oh, nyt alkaa olla aika lähteä hakemaan eläintarhaan lisää täytettä, ulos lenkille ja hakemaan narttu ja apumies saman katon alle. Maski naamaan ja menoksi! :p:

Rollolle hieman piristystä, tämä elämä kestää vain hetken.. 8)
Filovirus

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

On kyllä taas semmonen "vitutus" päällä, että oksat pois.

Harmittaa niin pirusti kun taas joutusin käymään samalla sairaanhoitajalla kuin reilu pari viikkoa sitten. Sama litania uudelleen alusta asti, et näytä sairaalta, tuollaiset oireet eivät mahdollisia noin pitkään kestäneenä, tänne on turha tulla hakemaan sairaslomaa, oletko nyt ihan varma että haluat mitata lämpöä, sitä ei kuitenkaan ole, plää plää. Ihanaa kuunneltavaa kun olo on ollut pari kuukautta sellainen, että jos ei nyt kuukahda niin viiden minuutin päästä.

No sitten mitataan lämmöt, katsotaan kurkut ja arvot ja ups, et sä taida ollenkaan olla kunnossa ja katsos täällä onkin lääkäriltä lausontoa sun tilanteesta, voi kauhia nyt heti makaamaan ja liikut mahdollisimman vähän, vittu. On se kumma, kun valehtelijaksi jatkuvasti syytetään ennen kuin edes potilastietoja luetaan.

Grr.
Patz

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Filovirus kirjoitti:Grr.
Tee valitus siitä akasta. Tuskin olet ainoa jota hän kohtelee samalla tavalla ja veikkaampa, että aika moni ihan oikeasti sairas potilas jää hoitamatta, kun eivät uskalla pistää kampoihin ja vaatia hoitoa/tutkimuksia...
RolloTomasi

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Joskus se, että ihmiset ovat kivoja, tuottaa enemmän huonoa oloa kuin vittumaisuus.
kaakki kirjoitti: Rollolle hieman piristystä, tämä elämä kestää vain hetken.. 8)
Kiitos. Yritän muistaa ja aloittaa jälleen päiväkirjan pitämisen.
Filovirus kirjoitti:
Voimia sinulle. :h:

Filoooooooooo :h:
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 20.02.2006 11:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Filovirus

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Tissinikki kirjoitti:
Filovirus kirjoitti:Grr.
Tee valitus siitä akasta. Tuskin olet ainoa jota hän kohtelee samalla tavalla ja veikkaampa, että aika moni ihan oikeasti sairas potilas jää hoitamatta, kun eivät uskalla pistää kampoihin ja vaatia hoitoa/tutkimuksia...
Joo, näin olenkin tekemässä. Varsinkin kun täällä oma sairaanhoitaja/lääkäri systeemi, niin joudun aina tuolla samalla käymään. Itsekin mietin todellakin sitä, että kuinka paljon tuolta jää vakavasti sairaita hoitamatta. Itsellä se hyvä puoli, että on lääkäri kirjoittanut, että tilanne nyt tälläinen, ja nykyisellä hoidolla parannusta, jos hyvin käy odotettavissa 3kk sisällä. Áikuisten oikeasti meinasi itku päästä, normaalisti olisin varmastikin huutanut naama punaisena, että vittu katsoo vaan mun labroja, että terve ihminenkö tässä edessä perkele istuu. Olen nyt vaan sen verran herkällä päällä kun alkaa voimat olemaan totaalisen loppu, nyt onneksi saa levätä taas pari päivää, että jaksaa työskennellä kunnes energiat taas nolla pisteessä.
Filovirus

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

RolloTomasi kirjoitti:
Filoooooooooo :h:

Rolloooooooooo :h:
Runkkis

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Olin puhelimessa lopettanut Amexini, joskus viime vuoden lokakuussa. Luulin, että asia on sillä selvä, mutta he vaativatkin kirjallisen irtisanomisen... Eivät sitten silloin viitsineet sanoa. Nyt tuli sitten lasku.. Lasku on peruutettu, mutta joudun silti raahautumaan johonkin faksin ääreen lähettämään irtisanomisen allekirjoituksen kera... Vittu, kun on vaikeaa... En ota enään ikinä Amexia...
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti:No ja pah, Lilokin lähti täältä sitten.Saatanan jätkät kun ette osaa käyttäytyä :evil:
Olikos se tämä Slämärin tapaus, vaan oliko viikonloppuna jotain muutakin verbaalista otsaanlyöntiä?
Ovela kuin orgasmi
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Think kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No ja pah, Lilokin lähti täältä sitten.Saatanan jätkät kun ette osaa käyttäytyä :evil:
Olikos se tämä Slämärin tapaus, vaan oliko viikonloppuna jotain muutakin verbaalista otsaanlyöntiä?
No veikkaan että Slam ja Gattaca moisen aiheuttivat...Ja nyt on molemmilla banni :lol:
hebuli

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Sen näppärän pikkuasunnon (josta olin eilen eniten kiinnostunut) välittäjä soitti tänään perään olinko edelleen kiinnostunut ja haluanko jättää tarjouksen. Kyselin vähän sen kilpailevan asiakkaan perään varmistaakseni oliko hän vetäytynyt (vai yrittikö välittäjä vaan hilata hintaa ylemmäs). Oli hänkin kuulemma edelleen tosi kiinnostunut, joten kilpailuttamisesta oli kyse. Melkein teki mieli jättää tarjous, mutta päätin malttaa mieleni toistaiseksi. Sanoin että jos ei mene nyt kaupaksi, palataan asiaan.

Ja jos vaikka varmistaisi sen asuntolainankin sille puuttuvalle osalle ennenkuin alkaa jättää ostotarjouksia... Kai sitä pitää tällä viikolla vääntäytyä pankkiin asian tiimoilta.
ninnithequeen kirjoitti:No veikkaan että Slam ja Gattaca moisen aiheuttivat...Ja nyt on molemmilla banni :lol:
Eikös Lilo lähtenyt kun joku urpo mustanikki-pelkuri panetteli häntä Suhteilut-puolella siinä "kuinka monta parisuhdetta takana?"-keskustelussa? Lilon vastineesta tuli sellainen kuva...
Runkkis

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Nyt piristäkää mua!

*vaatii*

*kiukkuaa*
Dumari

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Runkkis kirjoitti:Nyt piristäkää mua!

*vaatii*

*kiukkuaa*
Joo kyllä mullakin olisi silloin saikulla seinät kaatuneet päälle, jossen olisi ehtinyt "varustautumaan" hyvin. Ajantappovarusteina järjestyksessään toimi; World of Warcraft, Lost season 1, noin tusina eri elokuvaa (kiitos veljelle uudelle kovalevylleni suoritetusta "varmuuskopionnista"), Julmahuvi DVD sekä kity/netti.

Huomasit varmaan että kity tuli vikana listalla :mrgreen:
Nyt tilaat käbin ja käyt ryöstämässä makuunista xata leffaa!
Runkkis

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Dumari kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Nyt piristäkää mua!

*vaatii*

*kiukkuaa*
Joo kyllä mullakin olisi silloin saikulla seinät kaatuneet päälle, jossen olisi ehtinyt "varustautumaan" hyvin. Ajantappovarusteina järjestyksessään toimi; World of Warcraft, Lost season 1, noin tusina eri elokuvaa (kiitos veljelle uudelle kovalevylleni suoritetusta "varmuuskopionnista"), Julmahuvi DVD sekä kity/netti.

Huomasit varmaan että kity tuli vikana listalla :mrgreen:
Nyt tilaat käbin ja käyt ryöstämässä makuunista xata leffaa!
Itse en oikein väliltä peleistä eikä päivisin hirveästi kiinnosta katsoa leffoja.. illalla vasta.. mutta jos sitä lenkkaisi johonkin kahville...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Monday blues. Normipäivä. Viikonlopun vaikeilut ja setvimiset mielessä. Eikä mitään yllättäen edes selvinnyt. Tuskin koskaan selviääkään saatana sentään. Nousin ylös puoli kahdeltatoista, hyi vätystä! Tälle päivälle ei mitään ohjelmaa. En ala ottaan ressiä mistään kyllä. Maanantai kuuluu levätä.
hebuli kirjoitti: Jos laittaisi pyyntöhintaan 5000 eukkaa lisää jos vaikka sillä saisi napattua itselleen... :wink:

Oli siellä toinenkin välttävä vaihtoehto, vajaa 50 m2 kaksio. Keittiö oli sen verran vanhanaikainen että pitäisi rempata, ja kaikilla seinillä kauheat kasariboordit joten maalaus-/tapetointihommiksi menisi. Lattia sentään oli ok.
Jos todella haluat asunnon itsellesi, niin varmaan lähtee jos tuon verran lätkäiset pyyntihintaan vielä päälle :) Kannattaa miettiä kuitenkin.. Melkeinpä tuon verran tuppaa olemaan pelkästään ihan ilmaa noissa hinnoissa, ellei enemmänkin. Siihen vielä jos rempata täytyy, ni hupsis siinä on saattanut mennä kymppitonni poikineen 'hukkaan'. Remonttilisiä asuntokaupassa on IMO aika turhaa alkaa maksella, kun ite fiksusti tekemällä säästäis todella pitkän pennin. Tai siis ihan vaikka palkkais firman tekemään. Mukavahan se olis valmiiseen muuttaa, mutta.. Kannattaa katella rauhassa!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:Nyt piristäkää mua!

*vaatii*

*kiukkuaa*

Itse en oikein väliltä peleistä eikä päivisin hirveästi kiinnosta katsoa leffoja.. illalla vasta.. mutta jos sitä lenkkaisi johonkin kahville...
Limingantullin Essolle? :)

Pitkäänkö joudut olemaan saikulla?
Kid

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jaahans..lintuinfluenssaa on jo Epyktissäkin...*huoh*
AarneAnkka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tänään ei ole näköjään töissä mitään tärkeitä tehtäviä. Tai tehtäviä ylipäätään. Ei se mitään, en minä saisi mitään aikaankaan näillä puolentoista tunnin yöunilla kun ei annettu eikä sallittu nukkua, ei.

Anna mun olla. Antakaa kaikki mun vaan olla. En tiedä, en osaa, en jaksa. Menkää pois.
Runkkis

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

irmelianneli kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Nyt piristäkää mua!

*vaatii*

*kiukkuaa*

Itse en oikein väliltä peleistä eikä päivisin hirveästi kiinnosta katsoa leffoja.. illalla vasta.. mutta jos sitä lenkkaisi johonkin kahville...
Limingantullin Essolle? :)

Pitkäänkö joudut olemaan saikulla?
Neljä viikkoa näin alkuun... sitten saa nähdä...

Eikun Mechelinkadun Essolle.. Seuraa? Tarjoan Drivers Dogin...
RolloTomasi

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

http://www2.hs.fi/uutiset/juttu.asp?id= ... m=20000821

Täytyy tunnustaa sivistymättömyyteni eli se, etten ole kirjaa lukenut vieläkään, mutta jos lukeneita löytyy, niin onko lukemisen arvoinen ja jos on, mitä piditte?
Kid

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

AarneAnkka kirjoitti: Anna mun olla. Antakaa kaikki mun vaan olla. En tiedä, en osaa, en jaksa. Menkää pois.
Voi parkaa. :paijaa: Se on vaan maanantai, ei sen vakavampaa. Eihän?