Kyrpäkeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kuva
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
1108

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

Öitä.
Elukka

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

/,,/
Kirkkohan se siinä.
Joo. Olis vissiin nuQ-aika. kauniitauniaomankullankuvia. :krooh:
tonttu

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vois mennä nukkumaan. Töissä oli ihan paska meininki ja aivottomia äyriäisiä oli taas liikenteessä. Missä niitä oikein sikiää? *huokaus*

Hyvää yötä.
Faghag

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Mitä kettua!!!!

Vähän aikaa on pois Kitystä ja suurinpiirtein KAIKILLA on pingviini avattarena. Mit vit????? Oon taas niin out :-D

Mä elän kuin nunna: klo 21 nukkumaan ja herään klo 5 aamulla :shock: Oikeestaan, tää on ihan kivaa.

Sitä paitsi, mulla on ehana duuni :cheer:
Dumari

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Eka TPK.
aimohaiku

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kaksi päivää Mokoman Tavastian keikkaan. Hyvä syy olla onnellinen.
RolloTomasi

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Ei muuta.

Hyvää keskiviikkoa.

Miten se jo keskiiviikkoon ehti taas?
aimohaiku

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Faghag kirjoitti: Sitä paitsi, mulla on ehana duuni :cheer:
Onnea! :)
1108

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta, nukuin pommiin. Mutta ilman aamukaffetta en lähde sutiin minnekään.
Nowaysis

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Päivän parhaat naurut:

"You cannot have one foot in the camp of terror and another foot in the camp of politics,"

Gondoleezza Rice Hamasista. Heh. Ehhehehe.
ninnithequeen

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huoment. Kahvii ja töihin. Palelin taas koko saakelin yön. Ärh. Tulis jo kevät. Tää asunto vaan on niin kylmä. Patterit ilmattu ja täysillä mut eih :?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tosi super! Oonks mä eka TPK??
Huomenta vaan kaikille. Kuolema kuittaa univelat.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:Tosi super! Oonks mä eka TPK??
Huomenta vaan kaikille. Kuolema kuittaa univelat.
Mitä sä luulet? :wink:
Mullakin on älyttömät univelat, väskää simona. Että pitikin alkaa pelaa wowia..
Pikku-Akka

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenta. Toka TPK. Tunnelmoin heti aamusta Depeche Moden tahdissa, jospa se aamukin alkais paremmin. Enää 12 yötä (laskinkohan oikein) ja keikkapäivä!!!
AarneAnkka

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Guten morgen. Nenä vuoti aamulla siihen malliin kuin kroppani olisi yöllä taistellut orastavaa flunssaa vastaan ja saavuttanut ainakin erävoiton. Tai selätyksen. Tai ainakin tehnyt yhden tasoittavan maalin.

Että ei kun uimaan. Oletan ja toivon että kroppani ei ole niin flunssainen että liikunnasta olisi haittaa.

*aivastaa*
Starflare

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Höymentä kityn kansa! Olo on melkoisen hyvä, ja kaverille ajattelin mennä ettei ihan yksin tarvitse tylsistyä. Postin pitäisi kiikuttaa tänään eräs ennakkotilaamani levy, mutten jaksa kuitenkaan henkeäni pidätellen odottaa kun toimittajana on kuitenkin posti.
ElanorRaven

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hyvää huomenta! Mulla on pirun hyvä fiilis! Ajattelin, että tuo olisi raportoimisen arvoista :)

Ensin pari luentoa ja illalla pitäisi töihin mennä muutamaksi tunniksi.
Starflare

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Hyvää huomenta! Mulla on pirun hyvä fiilis! Ajattelin, että tuo olisi raportoimisen arvoista :)
Kyy se vaan on, varsinkin jos se on sellaista oudohkoa pitkäkestoista laatua niinkuin minulla :) .
ElanorRaven

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:Kyy se vaan on, varsinkin jos se on sellaista oudohkoa pitkäkestoista laatua niinkuin minulla :) .
Tosin vuoristoratateorian mukaan se ei kuitenkaan kauhean kauaa voi kestää, joten mitä sitä turhia iloitsemaan... :lol:
Starflare

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Kyy se vaan on, varsinkin jos se on sellaista oudohkoa pitkäkestoista laatua niinkuin minulla :) .
Tosin vuoristoratateorian mukaan se ei kuitenkaan kauhean kauaa voi kestää, joten mitä sitä turhia iloitsemaan... :lol:
Olen kuullut että mitä kauemmin se kestää niin sen kovempi pudotus tiedossa. :shock: Ei muuten taida jäädä paljoa pelastettavaa, mikä neuvoksi? :shock:
Elukka

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

H-menta. :)
Alkuviikosta poiketen keskiviikon kyrpä ei ainakaan kasva keskellä otsaa.
Nowaysis kirjoitti:Päivän parhaat naurut:

"You cannot have one foot in the camp of terror and another foot in the camp of politics,"

Gondoleezza Rice Hamasista. Heh. Ehhehehe.
Joopas. Ei ollenkaan tekopyhää ja sillee. :paavi:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elanorin avatar on ehdottomasti Kityn söpöin :h:

Huomenta vaan kaikille. Tänään tiedossa jalkojen levittelyä labratädille ruokatunnilla. Vanhuus ei tule yksin, se tulee syöpäseulontojen muodossa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta.
Jännä juttu.. Tässä nyt tällä toimistolla lähes pari kuukautta istuneena, tuudittauduin ajatukseen että tänne jään. Eilen tuli shokki kun soitin pomolle. "Meet sitten ens viikolla sinne toiseen paikkaan kun neiti x:kin lopettaa" Mit vit.
En mä rupee x:n hommia tekee, sehän on ihan eri toimisto ja eri duunit ja tyystin eri pomo. Tästä mulle on palkka maksettu mitä mä täällä teen?!?!11
Ja mä luulin, että meen tekee tätä samaa hommaa mut ehkä toiseen toimistoon. Ja yhtäkkiä pitäis tehä sit niinku toisenki ihmisen hommat, mitkä ei tosiaan kuulu mulle!

Epäselvää tilitystä, mutta helvetti, niin on tää tilannekkin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vetämätön olo jatkuu, onkohan anemia iskenyt? Ei kai auta kuin pureskella pari 8" naulaa pahimpaan raudanpuutteeseen.

Kahvit naamariin ja hakemaan autoa huollosta. Paluumatkalla taidan käydä kuuntelemassa vittuilua katsastusasemalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin