Hassuimmat treffit?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
(Oikeasti mulla ei ole ollut hassuja treffejä, jos ei sitä kertaa lasketa kun lokki kakkas mun päälle Kaivopuistossa.)
Nyt mä kuolen nauruun!

Ai niin, etkös sä kertonut sitä juttua, kun sä tukit jonkun treffikaverisi vessanpöntön? Nyt mua naurattaa vielä vähän enemmän. Sä oot niin hauska!
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti:.. jos mua uisi joku vastaan ruusu hampaissa, lähtisin vetään. Ällöttävää erikoisuuden tavoittelua ja ehkä vähän noloakin. No, onneksi kaverisi tykkäsi.
Samaa mietin. :muu: Se pelkkä ruusu riittäisi kyllä ihan mainiosti.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tissinikki kirjoitti:Tässä muutamia esimerkkejä:

- kundi oli joku perverssi stalkkeri, josta ei sitten treffien jälkeen tuntunut pääsevän mitenkään eroon. Jutteli treffeillä perverssejä ja hävyttömiä juttuja ja tuijotteli rintavarustustani.

-Exän kanssa ekoilla virallisilla treffeillä oltiin Kaivarissa piknikillä ja paistattelemassa päivää. Exä käväisi vessassa, jossa joku tuntematon tyyppi oksensi hänen päälleen. No ei sitten muuta kun taksi alle, exän luo vaihtamaan vaatteita ja sittenhän se lipesikin ihan hanskasta... Loppuyöstä minulle nousi liki 40 asteen kuume ja aamulla edellisen päivän rantakamoissa lääkäriin.

- Olen ollut ekoilla treffeillä myös uimassa, salettiin se halus vaan tsekata mun figuurin, jossa ei sillon kyllä olltukaan mitään moitittavaa. Kaveri harrasti sukellusta ja pieksin sen siinä ihan 6-0. HAH!

- Hieman ennen joulua joskus 90-luvulla, kotiin pelmahti eräs poika, josta en juurikaan välittänyt, joulutähden kanssa. Systeri meni tarjoamaan sille kahvia ja joulutorttuja, minä kyräilin vieressä. Ei nuoria naisia isketä millään joulutähdillä!

- Ylioppilasjuhliini ilmestyi yllättäen eräs poika, joka oli minuun kovin ihastunut. Yritti ilmeisesti tehdä äitiini vaikutuksen isolla kukkapuskalla. Auto, jolla kundi ilmestyi paikalle (joku iso jenkki avo) paloi seuraavana yönä. Minulla ei ollut palon kanssa mitään tekemistä!
Hehheh! Etenkin tuo 6-0 sukelluksessa piekseminen oli hauskaa. Kjeh kjeh.
Kikkelis kokkelis.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Keikaus kirjoitti:Ei saakeli, jos mua uisi joku vastaan ruusu hampaissa, lähtisin vetään. Ällöttävää erikoisuuden tavoittelua ja ehkä vähän noloakin. No, onneksi kaverisi tykkäsi.
Ehkä vähän noloa? :D Taas karahti hymiöiden käyttämättömyys omaan nilkkaan.

(Kyllä se tyttö aika notkeasti kuulemani mukaan oli lähtenytkin.)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

EveryWoman kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ei saakeli, jos mua uisi joku vastaan ruusu hampaissa, lähtisin vetään. Ällöttävää erikoisuuden tavoittelua ja ehkä vähän noloakin. No, onneksi kaverisi tykkäsi.
Ehkä vähän noloa? :D Taas karahti hymiöiden käyttämättömyys omaan nilkkaan.

(Kyllä se tyttö aika notkeasti kuulemani mukaan oli lähtenytkin.)
Jaa, että hänkin kauhistui ja muisti, että postimerkkikokoelma kaipasi järjestelyä. Usko pois, joku hullu varmaan arvostaisi tuollaistakin elettä.
Kikkelis kokkelis.
eps

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja eps »

Hassuin oli varmaan tämä yksi tyttö viitisen vuotta sitten.

Olin kaikessa rauhassa yksikseni eräässä cityn chattihuoneessa, kun paikalle tuli tuntematon tyttö. Jo muutaman sanan jälkeen hän ehdotti, että tavataan saman tien. En innostunut ajatuksesta, ja sanoinkin sen suoraan hänelle. Pian sen jälkeen hän ehdotti, että soittaisin hänelle. En innostunut siitäkään. Sitten hän sanoi, että hän haluaa soittaa minulle. Lopulta suostuin siihen: "Soita nyt sitten."

Pian chattikeskustelun jälkeen puhelin soi, ja toisessa päässä oli kaunisääninen nainen. Juttelimme puolisen tuntia, jonka jälkeen hän vaatimalla vaati saada tulla käymään. Koska tyttö vaikutti puhelimessa mielenkiintoisemmalta kuin chatissa, suostuin oitis. Hän sanoi tulevansa hetikohta taksilla.

Sitten alkoi odotus, joka jatkui ja jatkui. Aloin olla jo varma, että hän ei tulekaan, kun taksi kurvasi etuoven eteen. Sieltä nousi tosi nätti nuori nainen mustassa nahkatakissa ja farkuissa. Ovikello soi, avasin oven...

Valehtelematta tyttö viihtyi luonani vartin, josta suurin osa ajasta kului kahden kissan ulkoiluttamiseen. Sen jälkeen hän pyysi minua tilaamaan taksin, sanoi moi, ja poistui nätisti elämästäni. En tainnut ihan vastata hänen odotuksiaan.

Nyt tuo vain hymyilyttää, mutta eipä se silloinkaan itkettänyt. Pikatreffien jälkeen minulla oli lähinnä hölmistynyt olo.

Toinen hassu kokemus ei liity suoraan treffeihin, mutta liittyy deittailuun.

Edellisen tapauksen kanssa samoihin aikoihin olin aktiivinen deitti-ilmoituksiin vastaaja. Toisinaan päädyimme jopa tapaamaan, joskaan niistä ei juuri koskaan seurannut mitään.

Eräs mielenkiintoiselta vaikuttanut nuori nainen oli ajatuksiltaan kovin samanlainen kuin minä. Sovimme tapaamisen nopeasti, vietimme pari tuntia kahvilassa, mutta sen jälkeen hän ei halunnut tavata uudestaan. Ok, ymmärrettävää.

Sitten kului puolisen vuotta, ja taas löysin mielenkiintoisen deitti-ilmoituksen. Parin sähköpostin jälkeen kävi ilmi, että edellisten treffien tyttö se siellä kirjoitteli. Ymmärrettävästi jätimme yhteydenpidon siihen.

Taas kului puolisen vuotta, ja taas löysin mielenkiintoisen deitti-ilmoituksen. Ja hitto vieköön, taas sama nainen oli jättänyt ilmoituksen. Silloin en paljastanut omaa identiteettiäni, mutta päätin kyllä, että helvetti enää en vastaa yhteenkään deitti-ilmoitukseen, kun aina päädyn kuitenkin samaan naiseen.

e.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Treffit muutaman vuoden takaa: Taisi olla citystä..kun siis kävin Mikkelin suunnalla mökilläni, niin ajattelin että vois sitä sieltäkin jotakin kokeilla. Joten eiku vaan hakua Mikkelin nurkalta ja viestii rules.

Muutaman viikon päästä sovittiin reffit, tosin kuvastukset oli vähän heikossa kantimissa, joten menin vähän niinku sokkona teiteille.

No tyttö pyysikin heidän mökilleen saunomaan jossa oli äitinsä kanssa. Menin sinne ja yhdet ruusut kummallekin ja sitten juotiin kaffetta äitin valkoisilta pöytäliinoilta tai siis kauniilta arabian-kupposilta.

Juttelin, eiku puhuin äitinsä ekax pökerryksiin ja näin laulu oli valmis ja sitten vaan saunaan..tosin en siellä saunassa kyllä mitään viittinyt puuhastella mutta vähän myöhemmin nussittiin ja tyttö (noin 22v) imi mällit suuhunsa ja..sen jälkeen ei kuultu enää ikinä mitn..heh onpa tämä elämä mukavaa..
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:..heh onpa tämä elämä mukavaa..
Veit munat suustani. I love you, too!
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:..heh onpa tämä elämä mukavaa..
Veit munat suustani. I love you, too!

Keikaus pus hurjastelijamussu, luin tänäaamuna txt et olisi ihana rakastella kanssasi..heh sanoin et nyt oot ottanut varmaan taas vääränväriset pillerit aamulla.

Nautitaan, ainakin siitä voi vähän nauttia kun saa daamin pökerryksiin vai niiinkö sittenkään hah.
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:..heh onpa tämä elämä mukavaa..
Veit munat suustani. I love you, too!

Keikaus pus hurjastelijamussu, luin tänäaamuna txt et olisi ihana rakastella kanssasi..heh sanoin et nyt oot ottanut varmaan taas vääränväriset pillerit aamulla.

Nautitaan, ainakin siitä voi vähän nauttia kun saa daamin pökerryksiin vai niiinkö sittenkään hah.
En ole hurjastellut sitten marraskuun, mitäs siihen sanot, vanha pukki? Vai että naiset sinulle tekstaavat, no sehän on mukavaa vaan. Kyllä mullekin joku tumma nainen voisi tekstata, kai. Kun olen nyt vähän niin kuin pakkoselibaatissa tai ainakin penetraatioselibaatissa jonkun aikaa vielä, kun amalgaamisaneerauksessa mahdollisesti irronneet elohopeat poistuvat kehostani.
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Muutamilla treffeillä olen ollut, mutta en nyt mitään erityisen huvittavaa muista. Taitaa olla kaikki naisten ehdottamia tapaamisia. Suuri osa treffeistä syntyi ylläripylläri cityn kautta.

Yhdellä kertaa treffit muodostuivat aika äkkiä kellon tuijotteluksi ja ahdistukseksi. Nätti tyttö oli, mutta siinä vaiheessa kun hän kertoi toivovansa koiransa kuolemaa "kun se pitää niin ärsyttävää ääntä" tai jotain vastaavaa, tajusin että tää nyt ei ole mun juttu. Ei oikein muutenkaan ajatusmaailma natsannut.

Yksi tyttönen ilmestyi treffeille puolialastomana keskellä talvipakkasia, alkoi heti kohta hiplailemaan pöydän alta reittäini ja ehdotti käyntiä baarin vessassa. "Mun poikaystävä on viereisessä baarissa, että pitää olla nopee". Ei vessareissu oikein kiinnostanut.

Eräs tyttönen laittoi cityn kautta puhelinnumeronsa parin sähköpostin jälkeen, kun oli tarkoitus tavata. Soitin hälle ja keskustelu eteni suurinpiirtein näin:
"Moro. Lähetit puhelinnumerosi joten ajattelinpa soittaa"
"Joo"
-hiljaisuus-
"Mitäs puuhailet, mitä kuuluu?"
"Ei mitään"
-hiljaisuus-
"No sanos nyt jotain?"
"....."
"No tuota, ei tunnu tämä juttu nyt oikein luistavan, niin olisikohan parasta palata joskus toiste"
"MITEN MÄ VOIN SULLE MITÄÄN SANOA, ENHÄN MÄ EDES TUNNE SUA!! HALUUTSÄ NÄHDÄ?"
"...en minä nyt tiedä onko se järkevää"
"OLETPA TOSI OMITUINEN TYYPPI!"

Ei sitten nähty.
hebuli

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

EveryWoman kirjoitti:Poikaystäväni tuttavatyttö oli sopinut nettitreffinsä Kaivarin rantaan, ja treffikumppani oli ilmestynyt paikalle merestä uimalla, ruusu hampaissa. Mikä nero! Ihme, etteivät saman tien astelleet alttarille.
Saako tuolla tavalla oikeasti naisia, ystäviä ja vaikutusvaltaa? Ainakin ekoilla treffeillä tuollainen kuulostaa jotenkin... maaniselta. Tai sitten mä olen vain mä.

(EDIT: Aha piti arvata, se olikin sarkasmin kukkanen. Olen sittenkin melkein normaali.)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

hebuli kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Poikaystäväni tuttavatyttö oli sopinut nettitreffinsä Kaivarin rantaan, ja treffikumppani oli ilmestynyt paikalle merestä uimalla, ruusu hampaissa. Mikä nero! Ihme, etteivät saman tien astelleet alttarille.
Saako tuolla tavalla oikeasti naisia, ystäviä ja vaikutusvaltaa? Ainakin ekoilla treffeillä tuollainen kuulostaa jotenkin... maaniselta. Tai sitten mä olen vain mä.

(EDIT: Aha piti arvata, se olikin sarkasmin kukkanen. Olen sittenkin melkein normaali.)
Se oli vielä siinä kohdassa, missä ranta on tosi matalaa ja kivikkoista. Mietittiin rumemman puoliskoni kanssa, jotta mitenköhän kauan ennen treffiajankohtaa se raasu oli sinne ulapalle itsensä järjestänyt, ja miten kauaksi rannasta. Ja mistä se oli tunnistanut kun treffikumppani tulee paikalle. Vai oliko toistanut esitystä useammalle viattomalle sivullisellekin? Ja miten se oli päässyt rantaan asti sieltä kivimatalikosta uimalla. Käsipohjatekniikallako? Ja millaiset kuolavanat mahtoi valua sen ruusun varressa / kaverin naamalla toimituksen jälkeen. Ja miten mukavaa oli varmasti jatkaa treffejä siinä vaatteet likomärkinä. Ja ylipäätään miten tuollaisen jälkeen treffikumppaniin voisi suhtautua vapautuneesti ja luontevasti. :tiistai:

Oikeesti, olin satavarma että tähän ei hymiöitä tarvita. Eihän kukaan voi luulla minun tosissani kutsuvan tuollaista tyyppiä neroksi!? :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

bedlam kirjoitti:Muutamilla treffeillä olen ollut...
Kiva, että naisetkin ovat outoja.

En mä nyt tiedä, onko mun treffit olleet niin hassuja. Yleensä ihmiset ovat olleet mukavia, koska olen itsekin suhteellisen mukava siitä riippumatta, haluanko tavata uudelleen ja missä merkeissä. Mutta onhan sitä kaikenlaista outoa tullut vastaan: yksi tinttasi tokilla treffeillä, kun ilmoitin kauniisti, että ehkä tästä ei tule mitään, yksi pukeutui salaa naisten vaatteisiin (ihan pop), yksi valitti koko ajan kaikesta, yksi paljastui ennakkoluuloiseksi punertavaniskaksi ja kauniisti pyysi saada tunnustella rintojani Töölön rantatiellä (edellinen ei pop, jälkimmäinen pop, mutta koska edellinen oli paljastunut ennen jälkimmäistä, en voinut suostua)...
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
(Oikeasti mulla ei ole ollut hassuja treffejä, jos ei sitä kertaa lasketa kun lokki kakkas mun päälle Kaivopuistossa.)
Nyt mä kuolen nauruun!

Ai niin, etkös sä kertonut sitä juttua, kun sä tukit jonkun treffikaverisi vessanpöntön? Nyt mua naurattaa vielä vähän enemmän. Sä oot niin hauska!
Niin just! Naura vaan toisen mokille. Et muuten ikinä arvaa miten noloa on tunnustaa toiselle se pytyn tukkiminen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
(Oikeasti mulla ei ole ollut hassuja treffejä, jos ei sitä kertaa lasketa kun lokki kakkas mun päälle Kaivopuistossa.)
Nyt mä kuolen nauruun!

Ai niin, etkös sä kertonut sitä juttua, kun sä tukit jonkun treffikaverisi vessanpöntön? Nyt mua naurattaa vielä vähän enemmän. Sä oot niin hauska!
Niin just! Naura vaan toisen mokille. Et muuten ikinä arvaa miten noloa on tunnustaa toiselle se pytyn tukkiminen.
Anteeksi, mutta mua naurattaa silti. Kun vielä oikein kuvittelen tilannetta. Mitäköhän mä itse olisin tehnyt tuossa tilanteessa.. Toisaalta mua ei ehkä nuo ruumiintoiminnot ja muut kauhistuta niin paljoa enää, etten voisi tunnustaa tukkeumaa.

Mua nauratti myös jostain kumman syystä se, kun kaverini aikoinaan kertoi tuohtuneena olleensa myymäläautossa kesätöissä ja joku rullatuolissa istuva pervopapparainen oli yrittänyt vähän kähmiä sitä. Tosin siinä mua ehkä nauratti enemmän se, että kaverini oli jotenkin niin aidosti närkästynyt. Ymmärrän kyllä, että seksuaalinen ahdistelu ja häirintä on kamalaa, mutta kun ahdistelija on kuitenkin itse aika avuton..

No entäs tämä sitten. Mulla on yksi hyvännäköinen mallintöitäkin tehnyt tuttu tyttö, joka oli päätynyt jonkun mallipojun luo yöksi. Se heräsi yöllä siihen, että siltä oli tullut kakka sänkyyn! Mallipoju oli tosi mukava, heitti lakanat pyykkiin, antoi bokserinsa lainaksi ja sanoi, että nukutaan vielä. Halusi vielä nähdä tuota tytsyä tuonkin kakkaepisodin jälkeenkin.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

EveryWoman kirjoitti:Eihän kukaan voi luulla minun tosissani kutsuvan tuollaista tyyppiä neroksi!? :D
Ei susta koskaan tiedä. Joihinkin tuollaiset äärimmäisyydet saattavat vedota.
Kid

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti: kakkaepisodin
Minunkin kaverini päätyi baarista löytämänsä miehen luo yöksi ja aamulla sitten oli paha ja heikko olo, ei kerrennyt/jaksanut vessaan asti. Tuli sitten molemmista päistä tavaraa sänkyyn samaan aikaan.
Kaverin mies kantoi tyttösen kylpyyn, pesi puhtaaksi ja vaihtoi lakanat. Ovat olleet yhdessä 3 vuotta.
Tais olla rakkautta ensi silmäyksellä. Ihanaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kid kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: kakkaepisodin
Minunkin kaverini päätyi baarista löytämänsä miehen luo yöksi ja aamulla sitten oli paha ja heikko olo, ei kerrennyt/jaksanut vessaan asti. Tuli sitten molemmista päistä tavaraa sänkyyn samaan aikaan.
Kaverin mies kantoi tyttösen kylpyyn, pesi puhtaaksi ja vaihtoi lakanat. Ovat olleet yhdessä 3 vuotta.
Tais olla rakkautta ensi silmäyksellä. Ihanaa.
Ei saakeli. Toisin sanoen syy siihen, miksi olen vielä sinkku, on se, etten ole päässyt kakkimaan kenenkään sänkyyn. Kokeilen sitä seuraavilla treffeillä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Think »

bedlam kirjoitti: "Moro. Lähetit puhelinnumerosi joten ajattelinpa soittaa"
"Joo"
-hiljaisuus-
"Mitäs puuhailet, mitä kuuluu?"
"Ei mitään"
-hiljaisuus-
"No sanos nyt jotain?"
"....."
"No tuota, ei tunnu tämä juttu nyt oikein luistavan, niin olisikohan parasta palata joskus toiste"
"MITEN MÄ VOIN SULLE MITÄÄN SANOA, ENHÄN MÄ EDES TUNNE SUA!! HALUUTSÄ NÄHDÄ?"
"...en minä nyt tiedä onko se järkevää"
"OLETPA TOSI OMITUINEN TYYPPI!"
Kuulostaa kovasti samalta tyypiltä, jonka kanssa minäkin olen puhunut puhelimessa. Tosin sillä erotuksella, että me vielä tavattiin tuollaisen keskustelun jälkeen. Ehkä elämäni pahin virhearviointi ;) Tyttö oli ihan nätti, mutta aivan suoraan sanottuna tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
Ovela kuin orgasmi
Exsat

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Think kirjoitti: Kuulostaa kovasti samalta tyypiltä, jonka kanssa minäkin olen puhunut puhelimessa. Tosin sillä erotuksella, että me vielä tavattiin tuollaisen keskustelun jälkeen. Ehkä elämäni pahin virhearviointi ;) Tyttö oli ihan nätti, mutta aivan suoraan sanottuna tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
Mä olen ilmeisesti ainoa, jonka mielestä myös tuo Beddiksen puoli tuosta keskustelusta on vähän kummallinen. Jos kerran vaihdetaan puhelinnumerot ja sovitaan että soitellaan, niin kyllä sitä voi ehkä odottaa myös toiselta osapuolelta yli yhden sanan vastauksia. Kai?
Kid

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti: Ei saakeli. Toisin sanoen syy siihen, miksi olen vielä sinkku, on se, etten ole päässyt kakkimaan kenenkään sänkyyn. Kokeilen sitä seuraavilla treffeillä.
Joo kato, ei muuta ku baariin, liikaa viinaa ja miehen metsästykseen :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kid kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ei saakeli. Toisin sanoen syy siihen, miksi olen vielä sinkku, on se, etten ole päässyt kakkimaan kenenkään sänkyyn. Kokeilen sitä seuraavilla treffeillä.
Joo kato, ei muuta ku baariin, liikaa viinaa ja miehen metsästykseen :lol:
Ja jos kakka ei muuten lurahda, niin vähän ulostuslääkettä kyytipojaksi ja afrodisiakiksi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Think »

Exsat kirjoitti: Mä olen ilmeisesti ainoa, jonka mielestä myös tuo Beddiksen puoli tuosta keskustelusta on vähän kummallinen. Jos kerran vaihdetaan puhelinnumerot ja sovitaan että soitellaan, niin kyllä sitä voi ehkä odottaa myös toiselta osapuolelta yli yhden sanan vastauksia. Kai?
Mikä siinä oli kummallista? Minusta tuo meni ihan loogisesti... Tyttö oli hiljaa, kunnes alkoi huutamaan. Vai olenko minä nyt (taas) ihan pihalla?
Ovela kuin orgasmi
Exsat

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Think kirjoitti: Mikä siinä oli kummallista? Minusta tuo meni ihan loogisesti... Tyttö oli hiljaa, kunnes alkoi huutamaan. Vai olenko minä nyt (taas) ihan pihalla?
Tuota alkua tarkoitin:
Moro. Lähetit puhelinnumerosi joten ajattelinpa soittaa"
"Joo"
-hiljaisuus-
"Mitäs puuhailet, mitä kuuluu?"
"Ei mitään"
-hiljaisuus-
"No sanos nyt jotain?"
"....."
Kyllä mullekin tulisi hankala olo, jos joku ensin antaisi puhelinnumeronsa, ja sitten vastailisi tuolla tavoin kun soittaisin.