Hassuimmat treffit?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
sinkkumatti

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Filovirus kirjoitti:paNtavista uroksista, .
:oops: Uh. Tässähän joutuu tarkastamaan kantaansa itse kukin.
safi

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja safi »

sinkkumatti kirjoitti: :oops: Uh.
Mitäs mä sanoin..
Patz

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Filovirus kirjoitti: Ykkös paNtavaa ulkonäöllisesti ei olekaan vähän aikaan näkynyt (Tissinikki kyllä tietää, kun sama maku ;) ).
Mä olen kahlinnut sen mun vaatehuoneeseen, päästän sen sieltä iltaisin irti muutaman metrin liekaan viihdyttämään mua ;)

Mutta matti hoi, kieltämättä sä kyllä annat itsestäsi aikas sikamaisen kuvan täällä palstalla, vaikka ihan nallekarhu livenä oletkin. Kyllä ne ensivaikutelmat kuitenkin vaikuttaa siellä taustalla. Itse en ainakaan uskaltaisi pyytää sinua treffeille ihan vaan sen takia etten haluaisi saattaa itseäni naurunalaiseksi myöhemmin...
hebuli

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Dumari kirjoitti:No kyllä täytyy hiukan komppailla sinkkumattia, en minäkään mitenkään valtavasti ole niitä treffikutsuja saanut, pitää miettiä pää puhki että löytää sellaisen.
Samikset, yhden käden sormilla laskettavissa eli ihan liian vähän. :P Viimeisestäkin on iiihan liian kauan aikaa.

Hassuimmat treffit? En varmaan ole sitten treffannut kovinkaan hassuja naisia, ehkä oudoimpana jäi mieleen yksi jota tuli tapailtua vähän pidempäänkin. Jos hänelle heitti jotain pientä hyväntahtoista dzoukkia ollessamme kahvilassa, hän uhkasi heittää kahvikupin päähäni. Leikisti varmaan joo, mutta jotenkin tuntui että saattaisi joku päivä toteuttaakin uhkauksensa. Niin täähän oli se tapaus jonka kanssa meinasi tulla riitaa jo tokilla treffeillä, eli aika huono prognoosi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minun mielikuvani on, että treffeistä kieltäytyvä mies ei tee sitä kovin kauniisti tai hienotunteisesti. Ei niille tee mieli ehdotella mitään. No, nykyisin en tunnu tutustuvan edes miehiin sen vertaa, että uskaltaisin taas kokeilla pyytämistä.

Mä olen muutenkin niin perässä vedettävää mallia, että miehen pitää viedä ja minä vikisen. Tai ainakin miehen pitää vihjailla ja flirttailla aika näkyvästi ennenkuin uskallan pyytää ulos.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Patz

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Patz »

hebuli kirjoitti:uhkasi heittää kahvikupin päähäni
Oot deittaillu Fawkesia?
Patz

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lolita kirjoitti:Mä olen muutenkin niin perässä vedettävää mallia, että miehen pitää viedä ja minä vikisen. Tai ainakin miehen pitää vihjailla ja flirttailla aika näkyvästi ennenkuin uskallan pyytää ulos.
Tulin tähän soittelemaan komppikitaraa...
sinkkumatti

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Tissinikki kirjoitti:Mutta matti hoi, kieltämättä sä kyllä annat itsestäsi aikas sikamaisen kuvan täällä palstalla
Niin, sehän on ihan tarkoituksen mukaistakin 8) Mutta joo, ehkä mun täytyy opetella tuntemaan nettipersoonani paremmin ja löytää sisäinen kiltti mies itsestäni.. Paitsi että.... mistäs lähtien naiset on kilteistä miehistä kiinnostuneet?
vaan sen takia etten haluaisi saattaa itseäni naurunalaiseksi myöhemmin...
Tuota tuota.. Uskotkos todella, että sellaisen tempun tekisin jollekulle?
hebuli

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tissinikki kirjoitti:
hebuli kirjoitti:uhkasi heittää kahvikupin päähäni
Oot deittaillu Fawkesia?
No e. Ajoittuu kauteen ennen Cityilyä. Heitteleekö F kahvikupeilla?
Filovirus

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

sinkkumatti kirjoitti:
Tuota tuota.. Uskotkos todella, että sellaisen tempun tekisin jollekulle?
Et varmaan tekisi, mutta idea taitaa olla siinä, että sellaisen kuvan voi saada.
sinkkumatti

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:Minun mielikuvani on, että treffeistä kieltäytyvä mies ei tee sitä kovin kauniisti tai hienotunteisesti.
Mahtaisiko johtua siitä, että moisen tapahduttua, mies ei ole uskoa korviaan, koska vastaavaa ei mitä luultavimmin ole koskaan aiemmin tapahtunut?
Viimeksi muokannut sinkkumatti, 22.02.2006 12:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
safi

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja safi »

sinkkumatti kirjoitti: Mutta joo, ehkä mun täytyy opetella tuntemaan nettipersoonani paremmin ja löytää sisäinen kiltti mies itsestäni..
Juu muutu ihmeessä virkistävästä poikkeuksesta joojoo ja pussNuZZ mieheksi. Eiköhän niitä tylsimyksiä ole jo täällä ihan tarpeeksi muutenkin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

sinkkumatti kirjoitti:
Niimpä. Se asia vaan ei ole suomalaisten tapaa.
Tätä mä komppaan. Ei Suomessa vaan pyydellä ihmisiä tosta noin vaan treffeille. Tai ylipäätään edes käydä treffeillä, ainakaan sellaseen ihquun jenkkityyliin. Äh, mitäköhän mä selitän taas..? En tiiä sit, oonko mä kotosin jostain ihme sulkeutuneista ympyröistä, mut en mä kyllä oikeastaan edes tiedä mitä joku treffeilläkäyminen tarkottaa. :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Pehmovanukas

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Think kirjoitti:HepHep. Kuulostaa tutulta. Enkä muista kaveripiirissänikään sellaista tapahtuneen että nainen olisi treffeille pyytänyt. Ikävää, mutta niiiiiiiin totta.
Kyllä minun kanttani on useampi neito availlut maiskuttelumielessä! Netissä kahden käden sormin laskettava määrä, oikeassa elämässä riittää yhden käden sormet. Mutta onpa kuitenkin, vanukkaat on haluttua herkkua.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja cardic »

meite oli kerran reffeilla, mut eihan siel ketaan ollu
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Nimitz

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

sinkkumatti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Minun mielikuvani on, että treffeistä kieltäytyvä mies ei tee sitä kovin kauniisti tai hienotunteisesti.
Mahtaisiko johtua siitä, että moisen tapahduttua, mies ei ole uskoa korviaan, koska vastaavaa ei mitä luultavimmin ole koskaan aiemmin tapahtunut?
:komp:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ehkä huvittavimmat treffini olivat ensimmäiset nettitreffit (aikana, jolloin en vielä osannut lukea ilmoitusten rivienvälejä ja päädyin siksi valitsemaan urpon). Mies oli ensinnäkin valehdellut ikäänsä reippaasti alaspäin. Jo tämä valehdeltu ikä oli minun skaalani yläpäässä, joten ylläri ei ollut kovin mieluinen. Tosin hän paljasti salaisuutensa jo ennen treffejä (jotain suoraselkäisyyttä sentään), enkä viitsinyt niitä sen vuoksi peruakaan. Sähköpostinvaihdossamme hän antoi ymmärtää olevansa harvinaisen avoin, rajoittumaton, rehellinen ja myönteinen. Kuitenkin sain treffeillä kuulla lähes jatkuvalla syötöllä, että ajattelen joko liian naiivisti tai liian utopistisesti tai liian hyväuskoisesti tai kyllä se siitä muuttuu kun vähän kasvat jne. Oikeasti avoin ihminen olisi edes malttanut kysyä ja kuunnella ajattelutapojeni taustat ennen tuomitsemista. Lisäksi tunnen myös fiksuja hänen ikäisiään ihmisiä, joista ei kuitenkaan ole tullut yhtä kyynisiä, joten vaikutti siltä ettei hän oikeastaan edes tiennyt mistä puhui.

Hän väitti ettei välitä mitä muut hänestä ajattelevat, ja kuitenkin pudotteli tietoisia muka omaa houkuttelevuuttaan lisääviä koukkuja koko ajan. Olen joskus ollut surullinen ulkonäöstäni (hänellä oli aika silmiinpistävän kokoinen nenä), mutta nyt aikuisena olen tajunnut että eihän sillä ole mitään väliä! (vaikutti enemmän oman huolestuneisuuden peittelyltä ja yritykseltä manipuloida minua kuin valaistumista seuraavalta innostukselta). Ja: Minua on kaunis nainen kosinut polvillaan hiekkarannalla - vastasin ei! Miksi naisen kauneus nyt yhtäkkiä onkin mainittava asia, vaikka sillä ei pitänyt olla mitään väliä? Ja miksi hän yhtäkkiä päätti kertoa minulle tällaisesta tapauksesta? Aivan kuin minunkin nyt kannattaisi kosia häntä tai vähintään aloittaa seurustelu - hänen markkina-arvonsahan täytyy olla korkea jos kerran on kauniin naisen kosinta plakkarissa. :roll:

Hän vei minut lumisateiseen Porvooseen, joka on kieltämättä kaunis, kahville. Maksoin omani vaikka olin köyhä opiskelija ja hänellä näytti rahaa piisaavan (jos tilanne olisi ollut päin vastoin, olisin itse ilman muuta tarjonnut hänelle hänen kahvinsa). Tästä hän oli silminnähden otettu, ja julisti: Treffit, joilla nainen ei tarjoudu maksamaan omaa osuuttaan, loppuvat minun osaltani periaatteesta siihen paikkaan! Naiset aina vaativat tasa-arvoa - maksakoot sitten myös ravintolassa itse! Eipä tullut kaverille mieleen kysyä, vaadinko ehkä juuri minä tasa-arvoa siihen tyyliin. Ihan kuin "naiset" olisi jokin kollektiivitajunta: kun tunnet yhden, tunnet ne kaikki. Kävi mielessä kysyä, toivoisiko hän minun maksavan myös puolet Porvoon-matkan bensakuluista..

Onneksi kävimme myös Helsingin keskustassa eräässä baarissa. Siellä nimittäin sattui olemaan joitakin hänen tuttujaan. Näin silmieni edessä, miten joutuisin tutustumaan hänen varhaiskeski-ikäisiin, juntihtaviin naispuolisiin ystäviinsä :laatta: , joiden kanssa minulla ei ollut mitään muuta yhteistä kuin - no, te tiedätte. Pettymykseni alkoi olla sikäli kristallisoitunut, että siinä vaiheessa mietin lähinnä miten antaa pakit mahdollisimman ystävällisesti. Hän halusi kuitenkin vielä "näyttää" minulle asuinaluettaan, keskiluokkaista kahdeksankymmentäluvulla rakennettua lähiötä ( :nuts: ). Minua yritettiin myös houkutella tutustumaan hänen asuntoonsa sisältä päin (tätä hän oli pohjustanut jo ensimmäisissä viesteissä vihjailemalla elimensä koosta hienovaraisesti mutta ymmärrettävästi), mutta siinä vaiheessa totesin treffien olevan ohi. Kotiovellani hän esitteli jälleen yhden "periaatteistaan": Yhden ihmisen kanssa pitää käydä treffeillä vähintään kaksi kertaa - muuten ei voi kerta kaikkiaan tietää mitä siitä voisi tulla. Sanoin: Jos se on sinulle todela tärkeää, voimme tietysti käydä kahvilla uudelleenkin, mutta minä tiedän jo nyt että olemme liian erilaisia voidaksemme tulla onnellisiksi yhdessä. Hänestä ei sen koommin kuulunut mitään.

Kaikki muut kokemani treffit ovatkin sitten olleet ihan mukavia.

*

Offtopikkiin sen verran, että itse olen useammin kuin kerran pyytänyt miehiä treffeille. Toki jos minä pyydän, myös valitsen ketä pyydän. Uskon jopa tutuissani olevan paljonkin miehiä, joita ei pahemmin ole pyydelty, mikä ei kuitenkaan merkitse sitä että naiset eivät tätä harrastaisi. Ekaa poikaystävääni yläasteella en kyllä uskaltanut pyytää mihinkään - kunhan todistustenjaon jälkeen kerroin hänelle olevani häneen aivan rakastunut. :h: Pyytämisen hän hoiti sitten itse myöhemmin.
Sannu

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

sipsi kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:
Niimpä. Se asia vaan ei ole suomalaisten tapaa.
Tätä mä komppaan. Ei Suomessa vaan pyydellä ihmisiä tosta noin vaan treffeille. Tai ylipäätään edes käydä treffeillä, ainakaan sellaseen ihquun jenkkityyliin. :)
Vähänkö olis mageeta jos mua ens kuussa siel NY:ssa joku pyytäis kadulla treffeille...*uneksii*
Exsat

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Sannu kirjoitti: Vähänkö olis mageeta jos mua ens kuussa siel NY:ssa joku pyytäis kadulla treffeille...*uneksii*
Hei mä oon pyytänyt miestä kadulta kahville Tampereella. Lähti. Tosin siellä kahvilla selvisi että sillä on tyttöystävä, ja samalla myös, että mun yläaste-englanti ei oikeen riitä äidinkielenään englantia puhuvan kanssa kommunikoimiseen. :wink:
Dumari

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sannu kirjoitti:Vähänkö olis mageeta jos mua ens kuussa siel NY:ssa joku pyytäis kadulla treffeille...*uneksii*
Siis haluaisit että joku pyytäisi sua kadulla NY:ssä treffeille, mutta niillä treffeillä ei niin väliä olisi?
AarneAnkka

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tissinikki kirjoitti:Itse en ainakaan uskaltaisi pyytää [sinkkumattia] treffeille ihan vaan sen takia etten haluaisi saattaa itseäni naurunalaiseksi myöhemmin...
Ja mikäs muu tuosta tuli mieleeni kun ne meidän treffit. Olin naurunalaisena koko sen ajan kun en saanut sitä pöytääsi sinua vastapäätä istahtanutta ventovierasta häädettyä mitenkään. Ja varmaan myös koko lopputreffien ajan. Ja sitten kinusin kauppareissun päätteeksi vielä kyytiä. :tiistai:
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 22.02.2006 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

sipsi kirjoitti:Ei Suomessa vaan pyydellä ihmisiä tosta noin vaan treffeille. Tai ylipäätään edes käydä treffeillä, ainakaan sellaseen ihquun jenkkityyliin. :)
Kyllä Suomessakin saattaa nettideittailemalla saada elämäänsä sulostutettua annoksella jenkkiromantiikkaa! Poikaystäväni tuttavatyttö oli sopinut nettitreffinsä Kaivarin rantaan, ja treffikumppani oli ilmestynyt paikalle merestä uimalla, ruusu hampaissa. Mikä nero! Ihme, etteivät saman tien astelleet alttarille.
sinkkumatti

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

EveryWoman kirjoitti:paikalle merestä uimalla, ruusu hampaissa. Mikä nero! Ihme, etteivät saman tien astelleet alttarille.
Pöh. Oli kuitenkin joku laivasta hypännyt pakolainen. Niin ja mites sitä muutes onnistuisi käsipohjauimataidolla moinen? En ala.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

EveryWoman kirjoitti:Kyllä Suomessakin saattaa nettideittailemalla saada elämäänsä sulostutettua annoksella jenkkiromantiikkaa! Poikaystäväni tuttavatyttö oli sopinut nettitreffinsä Kaivarin rantaan, ja treffikumppani oli ilmestynyt paikalle merestä uimalla, ruusu hampaissa. Mikä nero! Ihme, etteivät saman tien astelleet alttarille.
Ei saakeli, jos mua uisi joku vastaan ruusu hampaissa, lähtisin vetään. Ällöttävää erikoisuuden tavoittelua ja ehkä vähän noloakin. No, onneksi kaverisi tykkäsi.
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Patz »

AarneAnkka kirjoitti:Ja mikäs muu tuosta tuli mieleeni kun ne meidän treffit. Olin naurunalaisena koko sen ajan kun en saanut sitä pöytääsi sinua vastapäätä istahtanutta ventovierasta häädettyä mitenkään. Ja varmaan myös koko lopputreffien ajan. Ja sitten kinusin kauppareissun päätteeksi vielä kyytiä. :tiistai:
Muahaaa, en muistanutkaan sitä idioottia! :mrgreen:

Ja eihän se sua mitenkään naurettavaksi tee, mä olen kyllä sen verran iso tyttö (henkisesti että fyysisesti) että olisin sen kuukunan saanut lennätettyä siitä pöydästä jos se olisi mua ihan todenteolla alkanut ärsyttämään. Ja hei, jos ei muuten niin tasa-arvon nimissä nainenkin voi tarjota kyydin ;)
Vastaa Viestiin