Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sannu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Runkkis kirjoitti:No, nyt Hesari luettu ja Nyt-liite jälkiruokana. Ainoa positiivinen asia tässä saikussa on se, että olen ehtinyt lukemaan Hesarin päivittäin rauhassa.

Mitenköhän sitä itseään tänään huvittaisi? Kaupassa pitäisi käydä vai lähettäisikö sitä jonkun toisen ruokakauppaan, sillä nyt jääkaappi on aika tyhjä. Toisaalta voisi tehdä yhteen koulutukseen liittyviä tehtäviä ja polttaa hieman levyjä koneelle. Ja vielä joutuu hieman selvittelemään niitä duunareiden riitoja. Mietin hetken antaisinko olla, mutta kai minä haluan, että kaikilla on hyvä olla siellä työmaalla... Kakarat perkele!
Mä vähän lupailin että voisin sulle kaupassa kipasta, mutta nyt ei kyllä ehdi valitettavasti, pakko väsätä yks homma ennen duuniin menoa :(
Turbohaltija

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mihin aikaan Suomi pelaa tänään lätkää? Onko ketään menossa baariin seuraamaan peliä?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Päivä alkaa ihqusti Nylonilla. "Viime kesä sateinen, lähti kundifrendikin.."
Hih, sopii jotenkin sulle tuo, mistähän johtuu? :D
Näinpä. Vaik ei viime kesä ollukaan sateinen, eikä mulla oikeastaan ees ollut ketään kundikaveria. (Toissakesä oli kyllä, ja sillon deittasin viiksimiestä. :wink: ) Anyway, siideri mua liikuttaa.

Tälläkin ois asiaa tänään itäiseen keskukseen. Mut joudun ehkä hoitaa asiat baarin puolelle, joten ei varmaankaan pysty treffata.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti:Mihin aikaan Suomi pelaa tänään lätkää? Onko ketään menossa baariin seuraamaan peliä?
Hesarissa luki, että klo 22. Ei helkkari sitä mihinkään ravintolaan voi mennä katsomaan. Sitä on pakko katsoa omasta pikkutelkkarista omalta pikkusohvalta.
Kikkelis kokkelis.
Runkkis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Sannu kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:No, nyt Hesari luettu ja Nyt-liite jälkiruokana. Ainoa positiivinen asia tässä saikussa on se, että olen ehtinyt lukemaan Hesarin päivittäin rauhassa.

Mitenköhän sitä itseään tänään huvittaisi? Kaupassa pitäisi käydä vai lähettäisikö sitä jonkun toisen ruokakauppaan, sillä nyt jääkaappi on aika tyhjä. Toisaalta voisi tehdä yhteen koulutukseen liittyviä tehtäviä ja polttaa hieman levyjä koneelle. Ja vielä joutuu hieman selvittelemään niitä duunareiden riitoja. Mietin hetken antaisinko olla, mutta kai minä haluan, että kaikilla on hyvä olla siellä työmaalla... Kakarat perkele!
Mä vähän lupailin että voisin sulle kaupassa kipasta, mutta nyt ei kyllä ehdi valitettavasti, pakko väsätä yks homma ennen duuniin menoa :(
no, tuo huomiseksi aamiaistarpeet:

Pekonia
munia
Maitoa
tuorepuristettua appelsiinimehua
jugurttia
vanhaa leipää (köyhiä ritareita varten)
kermaa
mansikkahilloa
taloussanomat
Kid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti: Hesarissa luki, että klo 22. Ei helkkari sitä mihinkään ravintolaan voi mennä katsomaan. Sitä on pakko katsoa omasta pikkutelkkarista omalta pikkusohvalta.
Samaa mieltä. Sitä ennen kuitenkin käytävä sänkykaupassa ja vihdoinkin pääsen sinne kampaajallekkin.
Tekis mieli vähän pitsaakin mässyttää illalla...
Turbohaltija

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Mihin aikaan Suomi pelaa tänään lätkää? Onko ketään menossa baariin seuraamaan peliä?
Hesarissa luki, että klo 22. Ei helkkari sitä mihinkään ravintolaan voi mennä katsomaan. Sitä on pakko katsoa omasta pikkutelkkarista omalta pikkusohvalta.
Onpa aika myöhään. Hei, tule meille katsomaan! Mulla on iso telkkari! :) Voin keittää teetä ja tarjota keksiä!
hebuli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Jaaha, klo 22 peli. Kyllähän nämä loppupelit pitää katsoa kun Suomi on mitaleissa kiinni, vaikka en muuten lätkää juuri seuraakaan. Josko tänään muistaisin avata pitkästä aikaa yhden tai kaksi Sandelsia? Ovatkohan ne jo hapanneet vanhoiksi jääkaapissani?

Toivottavasti Suomi pääsee kisailemaan kullasta sunnuntaina, koska lauantaina mulla on sopivasti juuri menoa pronssiottelun aikoihin, tajusin vasta just äsken. :shock: Luulisi kaduilla olevan silloinkin aika tyhjää...
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Turbohaltija kirjoitti: Onpa aika myöhään. Hei, tule meille katsomaan! Mulla on iso telkkari! :) Voin keittää teetä ja tarjota keksiä!
Onko tuossa viimeisessä sanassa kirjoitusvirhe? :wink:
hebuli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Turbohaltija kirjoitti:Onpa aika myöhään. Hei, tule meille katsomaan! Mulla on iso telkkari! :) Voin keittää teetä ja tarjota keksiä!
:shock:
Viimeksi muokannut hebuli, 24.02.2006 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lupaan avata televisiovastaanottimeni kaikille halukkaille, joita peli kiinnostaa. Lämmitän myös saunan ja tarjoan olutta. Tarvittaessa teen myös aamupalaa lauantaina.

Helvetti että tää on turvallista kun kukaan ei kuitenkaan koskaan vaivaudu pöndelle asti :mrgreen:

EDIT: Hebulille bannia, se muokkailee lainauksia vahingoittamistarkoituksessa !!
Starflare

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Tissinikki kirjoitti:Lupaan avata televisiovastaanottimeni kaikille halukkaille, joita peli kiinnostaa. Lämmitän myös saunan ja tarjoan olutta. Tarvittaessa teen myös aamupalaa lauantaina.

Helvetti että tää on turvallista kun kukaan ei kuitenkaan koskaan vaivaudu pöndelle asti :mrgreen:

EDIT: Hebulille bannia, se muokkailee lainauksia vahingoittamistarkoituksessa !!
Hömmhömm, eihän se bönde nyt NIIN kaukana ole, harmi vain ettei lätkä kiinnosta :P .
Kittys

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Ihan pehmee perjantai. Suihkuun ja sit läks läks.

Huomiselle mä voisin varata vapaaillan leffan kera. Jättiskin lupautui pokeksi, joten tulee olemaan rauhaisaa tääl. Suraa prkl!
Turbohaltija

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

hebuli kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Onpa aika myöhään. Hei, tule meille katsomaan! Mulla on iso telkkari! :) Voin keittää teetä ja tarjota seksiä!
:shock:
No hyi teitä... En mä ole Keikauksen tyyppiä. Mutta siis kiva olis saada seuraa ja muutkin voi tulla jos haluaa, voidaan jännittää yhdessä! Mä tykkään keittää teetä vieraille. :)
Nimitz

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Tissinikki kirjoitti:Lupaan avata televisiovastaanottimeni kaikille halukkaille, joita peli kiinnostaa. Lämmitän myös saunan ja tarjoan olutta. Tarvittaessa teen myös aamupalaa lauantaina.

Helvetti että tää on turvallista kun kukaan ei kuitenkaan koskaan vaivaudu pöndelle asti :mrgreen:
Ootko ihan varma? :wink:
Sannu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

OFFTOPIC: Ootteko jo bonganneet Iltalehden lööpit: "Jarin jätti Mies" - "Sillanpää kertoo avoimesti kiinnostuksestaan omaan sukupuoleen".

Ja tästä sitten puhutaan kokoviikko....
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sannu kirjoitti:OFFTOPIC: Ootteko jo bonganneet Iltalehden lööpit: "Jarin jätti Mies" - "Sillanpää kertoo avoimesti kiinnostuksestaan omaan sukupuoleen".

Ja tästä sitten puhutaan kokoviikko....
Joo. Ihan kun sitä ei muka olisi jo tiedetty.
Paitsi jotkut mummot jotka kuolee nyt sydänsuruun. Saas nähä miten levymyynnin käy...
Sannu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

ninnithequeen kirjoitti:
Sannu kirjoitti:OFFTOPIC: Ootteko jo bonganneet Iltalehden lööpit: "Jarin jätti Mies" - "Sillanpää kertoo avoimesti kiinnostuksestaan omaan sukupuoleen".

Ja tästä sitten puhutaan kokoviikko....
Joo. Ihan kun sitä ei muka olisi jo tiedetty.
Paitsi jotkut mummot jotka kuolee nyt sydänsuruun. Saas nähä miten levymyynnin käy...
Veikkaus seuraavasta lööpistä : Jarille satelee kannustusviestejä julkkiksilta!
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sannu kirjoitti: Veikkaus seuraavasta lööpistä : Jarille satelee kannustusviestejä julkkiksilta!
Haha, no ihan varmasti. Ja se Mikko Silvennoinen on varmaan Seiskan kannessa ens viikolla: "Hienoa Jari, että sinäkin tulit kaapista!"
Dumari

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nyt on taas sellainen turhautumisen määrä että olis pakko päästä purkamaan paineita. En taidakaan mennä kaapungille, saas nähä jäänkö kotia kattelemaan matsinkin, baariin ei oikeen kiinnostaisi mennä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Aikaisemmin viikolla lupasin tietämättömänä viedä daamin tänä iltana keilaamaan. :? Ketuttaa, kun tuo lätkämatsi kiinnostaisi ihan tosissaan.
AarneAnkka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hih, sain ilmaisen lounaksen. :D Chico'sissa oli tarjolla Bratwurstia ja perunamuhennosta, mutta annos oli pettymys: Siinä oli vain yksi nakki (kahtia leikattuna) ja sinappi puuttui vaikka listalla sanottiin senkin kuuluvan annokseen. Valitin, ja annos hyvitettiin. Hilipatihippan.

Tämä päivä on muutenkin ollut täynnä vinkeää vipinää. Nyt vois mennä tyyppaamaan Blackia Xboxille.
Runkkis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kaipa sitä pitää klenkata sinne Cuplaan kahville ja lukee jutut Jarin yllättävästä kaapista tulemisesta... Muuten tässä hajoaa pää..
hebuli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tissinikki kirjoitti:EDIT: Hebulille bannia, se muokkailee lainauksia vahingoittamistarkoituksessa !!
Mitä sä oikein sekoilet? :mrgreen: TH se vaan muokkailee omiansa...

No niin, jatketaan.

(oikeastaan tän viikonlopun voisin ottaa bannia, ainakaan lauantaina en pahemmin ehtine nettiin...)
Viimeksi muokannut hebuli, 24.02.2006 13:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hmm.. ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Hommia ei ole ja tylsistyttää. Täälläkin on vähän hiljasta. Tekeekö kaikki muka töitä?
Vastaa Viestiin