Harrastatko irtosuhteita?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Elukka

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Georgina kirjoitti: Niin... Mä en vaan osaa kuvitella mitään kamalan pahaa seurausta. Jos ihminen on ennestään tuntematon niin mitä sillä on väliä mitä se minusta ajattelee? Ja jos käskee häipymään niin sitten häipyy.
Kaits sitä pelotti sen vähäisenkin itseluottamuksen menetys, kun ei ole riittävän "hyvä" kyseiselle ihmiselle. :think:
Georgina kirjoitti: Joutessani tässä väännän, onnittelut onnellisen oloisesta parisuhteesta :)
kiits :)
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Brocker »

En harrasta enää.. kiintiö tuli pitkälti täyteen jo opiskeluaikoina. Parisuhde on ihan ok ja seksikin on parempaa.

Kyllä se pidemmän parisuhteen kannalta voi olla pikku miinus jos heti ekoilla treffeillä jakaa tavaraansa, mutta tokilla treffeillä onkin sitten jo ihan eri tilanne.. :lol:
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
slam

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei kait elämääni harrastukseksi voisi sanoa, mutta kait minä vappaa immeinen vastaan ottaisin, jos tarjottaisiin...

Vastaus: en harrasta
RolloTomasi

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

90-luvun lopussa kyllä pääsi näin käymään.
ei monesti, sen voin puolustuksekseni sanoa.
nuoruusvuosien kännisiä hairahteluita.
tonttu

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kyllähän sitä tuli huideltua ja harrastettua yhden illan suhteita, kun erosin vajaa vuosi sitten pitkästä suhteesta. Puoli vuotta meni aika lujaa tahtia. Tilanne alkoi olla se, ettei pääkoppa kestä moista. Onneksi aurinko alkoi taas paistamaan risukasaan.
Kaipa näille lyhyille suhteillekin on oma aikansa.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Ei ole kiinnostanut edes kokeilla moista harrastusta.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Leilah kirjoitti:...kaljaillan puheenaiheeksi tyyliin "Olipa se lehmä saattanan huono pano ja pillukin oli väljä".
Onko se pillu väljä?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Hallusinaatio kirjoitti:Ei ole kiinnostanut edes kokeilla moista harrastusta.
Oot hei gamalan ennakkoluulonen! Voisit olla tosi hyvä tos lajissa, mut kun et oo yhtää sillai avoin sille ajatukselle, niin kaikki menee ihan mettään. Funaas viä!
<3
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

HotPants kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti:Ei ole kiinnostanut edes kokeilla moista harrastusta.
Oot hei gamalan ennakkoluulonen! Voisit olla tosi hyvä tos lajissa, mut kun et oo yhtää sillai avoin sille ajatukselle, niin kaikki menee ihan mettään. Funaas viä!
Voisin olla hyvä myös baletissa, venäläisessä ruletissa tai postimerkkien keräilyssä, mutten ole noistakaan kiinnostunut. Eihän se ennakkoluuloa ole, jos ei tunne jotain harrastusta omakseen.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Hallusinaatio kirjoitti: Voisin olla hyvä .... tai postimerkkien keräilyssä, mutten ole noistakaan kiinnostunut. .
Toi on hyvä, pidä toi. Asialinja.
Hallusinaatio kirjoitti: Eihän se ennakkoluuloa ole, jos ei tunne jotain harrastusta omakseen.
En oo noin sitä funtsinukkaan mut voi se noin ollakin, nyt kun mietin. En mäkää perusta millekkää postimerkkicollectionien haalinalle enkä missään nimes oo ennakkoluulonen, joten... voi tos olla järkee.

Mut kun monet sanoo että esimerks seksiä jos ei harrasta vaiks sul ei oo tytskäystävää tai kundikaveria, niin sit oot iha säpissä ittes kaa ja pitäs olla vaa tosi avoin keissi. Nii mäkin oon funannu, mut yks frendi sano just mulle että "oot kässäny ihan väärin asioita". Ja nyt meil meni bänks sen frendin kaa.
<3
MarthaFocker

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Olin pitkästä aikaa baarissa. Teinipaikassa oikeen. Ja vielä seuranani miehiä, tai no... ei niistä mitään seuraa ole kun pilden perässä juoksevat, anyway, ihmettelin siinä, että jopas ovat miehet helppoja antamaan, kun kävin yksinään jorailemassa niin jo oli sata puolikovaa peipposta lantiossa kiinni. No ei siinä, jorasin tieni aina lattian toiselle puolelle ja peipposet etsivät uuden lantion. Mutta sitä vaan, että Jos olisin lämmennyt, niin ei tuo toosan hankkiminen olisi kovin vaikeaa ollut, jos kuka tahansa kelpaisi (niinkuin miehille kelpaa, ellei sitten ole ihan norsu). Minun suosioni johtui tietysti siitä, että mulla on niin hyvä perse ja oon niin hyvä joraa, mutta että sitä ihmettelin, että kundeille noissa teinimestoissa on ihan sama mikä se on, kuhan liikkuu, niin sitä voi panna. Minne on hävinnyt seksin arvostus, läheisyyden arvostus ja ennen kaikkea -ihmisen arvostus. Jos kaikki ovat vain reikiä taikka muita toosia, niin minä muutun gattacaksi ja sanon, että en kuulu tähän maailmaan (en ole karhupäissäni -olen leijonapäissäni). No mitä piti sanoa, en tiedä.

eli vastaukseni kysymykseen. En harrasta, koska en voisi koskaan pitää täysin tuntemattomasta henkilöstä niin paljon. Tai siis, en voisi luottaa kehenkään heti niin paljon.

No, sanomani tässä kuitenkin oli se, ett nainen, älä lähde sinkkumiesten kanssa baariin. Se on sama kuin menisit yksin - ja yksin dokaajat ovat tunnetusti luusereita.

nyt en osaa päättää menisinkä oksulle vain paskalle.
Ainiin, eivät hienot naiset käy paskalla, joten ratkaisu on helppo.
Samaa kamaa eri muodossa.
Huomenna vois hakea jotain uutta oksennettavaa.
slam

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja slam »

MarthaFocker kirjoitti:
Oi, baari tuo paskannuksen mätäpesäke. Nuo miesyksilöt suorastaan häpäisevät koko mieslajin maapallolla. :lol:

Olen samaa mieltä siitä, että läheisyys on varmasti parhaimmillaan rakkaudellisessa suhteessa. Humala ja naisen läheisyys johdattavat tiettyyn sokeuden tilaan, joka on rumuudessaan ja parhaimmillaan näkyvissä juuri teinimestojen tanssilavoilla.

Vittanin typerä käytäntö tuollainen ympärillä tanssiminen, josta nainen valitsee oman uhrinsa, jos jaksaa... Kaikki coolit ja viisaat kaverit jäävät epähuomioon. Miekin vetelen viinaksia kaukana tanssilattiasta. I am just a man with secret cowboyboots, vrt. niihin nylkyttäjiin. :lol:
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

En harrasta. Tavoitteena on aina ollut pidempi suhde. Joskus se vaan on jäänyt siihen kertaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Faghag

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

BrianW kirjoitti:En harrasta. Tavoitteena on aina ollut pidempi suhde. Joskus se vaan on jäänyt siihen kertaan.
KOMPS! Eihän sille voi mitään, että "kemiat" eivät riitä pidemmälle... yritetty ainakin on ja parhaansa annettu ;)

Mutta vakavasti puhuen: nuorempana irtosuhteet olivat ihan jees tapa tutkia omaa seksuaalisuuttaan ja kerätä kokemuksia erilaisista tavoista harrastaa seksiä sekä erikokoisista ja -muotoisista kikkeleistä. Ainakin näin vanhempana on osannut erottaa, kuka OIKEASTI on hyvä sängyssä ja kuka vain puhuu olevansa :-D

Mutta kun eukko vanhenee, perseen ja tissien roikkumisen lisäksi tulee vastaan itsesuojeluvaisto, joka kehoittaa suhtautumaan vakavasti pöpöihin näin tautien aikakaudella. Juuri testattuna voin sanoa olevani puhdas kuin pulmunen paitsi mielikuvitukseltani... :oops:

Eli irtosuhteissa kannattaa pitää järki eli kondoomit mukana ja pysytellä selvinpäin. Silloin kummallakin on kivaa, eikä jää pahoja muistoja tai tule kiusallista kutinaa pöksyyn jälkeenpäin.

Mutta vastaus kysymykseen: En harrasta irtosuhteita. En enää, enkä nytkään.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Faghag kirjoitti:
Eli irtosuhteissa kannattaa pitää järki eli kondoomit mukana ja pysytellä selvinpäin. Silloin kummallakin on kivaa, eikä jää pahoja muistoja tai tule kiusallista kutinaa pöksyyn jälkeenpäin.
Pitää jatkaa. Oli niin hyviä pointteja. Yksi, ei suinkaan merkittävin, syy on pyrkiä vakiosuhteeseen, ettei välttämättä tarvitse kortsuja käyttää. En minä hirveästi niistä ainakaan tykkää.

Toinen erinomainen pointti on tuo selvinpäin olo. Minua kovasti ihmetyttää kun täällä eräskin sankari jatkuvasti kertoo menevänsä baariin ja vetävänsä viinaa ja ihmettelee kun ei seuraa löydy. Selvä voittaa kilvoittelussa kännisen 10/0. Nimimerkillä kokemusta on.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
HellBell

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

MarthaFocker kirjoitti:..
eli vastaukseni kysymykseen. En harrasta, koska en voisi koskaan pitää täysin tuntemattomasta henkilöstä niin paljon. Tai siis, en voisi luottaa kehenkään heti niin paljon.
..
Samoin.


Yksin olen kyllä käynyt paikoissa ja näin tein juuri viimeksikin. Siinä on irtolaisuuden tunne viehkeänä ja se, että kaikenlaista voi aina nähdä ja kaikenlaisiin tapauksiin törmätä kun on yksin liikkeellä - mikään ei tunnu ennalta-arvattavalta. Yön levoton kutsu ja sitä rataa.
Sen kyllä olen tehnyt itseni kanssa selväksi että irtoseksiin en taivu/halaja mukaan. Ei luultavasti ole mun juttu, romantikolle liian raaka juttu.
Tosin.. en pidä mistään liiallisista itsensä rajoittamisista, täytyy olla vapaus tehdä siten kuin tekee, joten en sano tätä millään Aamenta pöytään-veisuhengellä. Jätän varauksen asiaan. Vapaudelle on jätettävä sijansa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:
hebuli kirjoitti: No joka tapauksessa, empiiriset havaintoni tukevat ajatusta että suhteen alussa pihtailevat naiset ovat useammin pihtareita myöhemminkin parisuhteessa, ja monesti omaavat muutenkin enemmän estoja seksin suhteen. "Helpot" naiset tykkäävät seksistä enemmän, mikä ainakin minun silmissäni on vain plussaa jatkonkin kannalta. Eipä silti, jotenkin kuitenkin ymmärrän etteivät seksinnälkäisetkään naiset välttämättä halua ihan heti ekoilla treffeillä antaa, jos plakkariin on tullut muutama negatiivinen kokemus melkein tuntemattoman kanssa sänkyyn hyppäämisestä.
Kovastikin saat tukea, itse asiassa näinhän asia juuri on. Ja pihtaajilla on usein kompleksinen suhde itseensä, vartaloonsa ja seksiin.
Näin on pojat! Eiköhän harrasteta ryhmäseksiä sille! Voileipäleikkiä! Haluan olla kinkku!

Pihtaamisessa on myös sellainen huono puoli, että mitä kauemmaksi seksiä lykkää, sen jäykempää se useimmiten on. Kun tutustuminen menee liian asialliseksi ja sivistyneeksi, mun on vaikea heittäytyä estottomaksi jälleen. Siihen liittyy tietynlaisten "sivistyneiden" ihmisten taipumus esittää sukupuolisista himoista vapaata ihmistä. Kyllä ne parhaat suhteet, heh siis melkein kaikki suhteet, ovat alkaneet seksistä, jota ei ole estetty tapahtumasta. Kondomit ja muut varotoimenpiteet tietenkin muistaen.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Nypari ja Hebuli! Mä tulin niin hyvälle tuulelle teidän postauksistanne!
Siis oikeasti, miehiltä ei saa usein tukea tässä asiassa. Tai saa, mutta tuki on aika hiljaista. Tietenkin sitä tähän ikään tullessa osaa jo ajatella itsekin, mutta on silti mukavaa tietää, että teidän kaltaisia miehiä on. On jollain tavalla aika surullista, että seksin harrastamisesta pitäisi tuntea häpeää ja noloutta ja että pihtaaminen tekisi naisesta jotenkin haluttavamman. Te olette ihania!
Kikkelis kokkelis.
sinkkumatti

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti: Näin on pojat! Eiköhän harrasteta ryhmäseksiä sille! Voileipäleikkiä! Haluan olla kinkku!
Hitto sä oot nainen sekaisin :mrgreen:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Näin on pojat! Eiköhän harrasteta ryhmäseksiä sille! Voileipäleikkiä! Haluan olla kinkku!
Hitto sä oot nainen sekaisin :mrgreen:
Haluatko säkin tulla mukaan? :wink:

No oikeasti teistä ei kyllä kukaan taida tuoksua oikealle seksiä ajatellen, joten ollaan vaan kavereita. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Keikaus kirjoitti:No oikeasti teistä ei kyllä kukaan taida tuoksua oikealle seksiä ajatellen, joten ollaan vaan kavereita. :wink:
Ooks sää nuuhkinu noita kaikkia! :shock:

Irtopainos silloin tällöin pitää mielen virkeänä, mutta kyllähän se totuus on että tällä iällä ajattelee jo muutakin kun hetken hekumaa. Kuten sanottu, jokainen hoito saattaa olla jonkun suuremman alku (ja en tarkoita nyt lapsia, tollot), ja hyvähän se on pissavehkeiden yhteensopivuus testata jo heti kättelyssä ettei tule sitten yllätyksenä myöhemmin. Vähemmän niiden yhteensopimattomuus satuttaa kun sydänten...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tissinikki kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:No oikeasti teistä ei kyllä kukaan taida tuoksua oikealle seksiä ajatellen, joten ollaan vaan kavereita. :wink:
Ooks sää nuuhkinu noita kaikkia! :shock:
No Hebulia ja Sinkkumattia lähellä olen ollut, enkä kokenut ylitsepääsemätöntä tarvetta yhtyä heihin, joten he eivät varmaankaan tuoksu oikealta. Tosin tunsin kyllä tarvetta puristella Hebulin lihaksia ja taputella Sinkkumatin ihanaa pikkumassua, joten jotain fyysistä vetoa tunsin heihin. Silti, taitavat olla kaikki miehet liian vaaleita tai iholtaan rasvaisia minun makuuni. Minä kyllä näen jo miehestä kilometrien päähän, onko se oikean tuoksuinen. Jonkun ukon kun vaan näkee, voi kuvitella, että tuon iho tuoksuu hyvälle. Mitä tummempi ja samettisempi, sen paremmalta tuoksuu mun nenään.
Kikkelis kokkelis.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Keikaus kirjoitti:On jollain tavalla aika surullista, että seksin harrastamisesta pitäisi tuntea häpeää ja noloutta ja että pihtaaminen tekisi naisesta jotenkin haluttavamman.
Tjaah. Onpa sekin jollain tavalla aika surullista, jos yhdenillansuhteita harrastamattomana pitäisi ajatella olevansa seksuaalisesti rajoittunut pihtariraasu, jolla on kompleksinen suhde itseensä, vartaloonsa ja seksiin.

Olisikohan sitä aivan mahdotonta ajatella, että halukkuus sarjanussintaan ei korreloisi seksuaalisen itsetuntemuksen kanssa erityisen hyvin? Voin kuvitella naisia, jotka hankkivat runsaasti seksikokemuksia vain tunteakseen itsensä jollakin tavalla hyväksytyiksi, eli alistuvat panopuiksi sen sijaan että oikeasti nauttisivat tekemisistään - ja voin kuvitella "pihtareita", joille seksi merkitsee niin kokonaisvaltaista ja monitasoista antautumista toiselle, että on itsestään selvää ettei sillä tavalla ole edes mahdollista antautua ennen kuin toisesta on tullut läheinen ja monella eri tasolla tuttu. Ja sitten tosiaan niitä jo mainittuja kompleksipihtareita ja rentoja auervaaranaisia.
hebuli

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Näin on pojat! Eiköhän harrasteta ryhmäseksiä sille! Voileipäleikkiä! Haluan olla kinkku!
Minä olen sitten (vaatteet) päällä. Painan kai hintsusti alle 80 kg, siitä voi jokainen nopeasti ynnätä millainen kuormitus alimmaiseen kohdistuu.
Kondomit ja muut varotoimenpiteet tietenkin muistaen.
Kylläkin muistelen kirjoituksistasi että sinä olisit kovin kondomivastainen persoona?
hebuli

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Siis oikeasti, miehiltä ei saa usein tukea tässä asiassa.
Pari asiaa pulpahtaa mieleen:

1. Olet tapaillut liikaa latinomiehiä, joilla on kulttuurinsa puolesta kovasti tarvetta neitsytvaimolle ja riettaalle rakastajattarelle, kahdessa eri henkilössä. (stereotypia)

2. Nypari ja minä tässä vaan vedellään oikeista naruista saadaksemme kitynaisilta hyväksyntää ja huomiota. :mrgreen: "Kyllä kyllä, arvostan sinua vielä aamullakin...".
Keikaus kirjoitti:Te olette ihania!
Mission accomplished.

No ei vaiskaan. Muistelen itsekin nuorempana olleeni kallistuneempi ehkä sille siweämmälle puolelle, mutta minkä sille voi jos (ex-)Lutkat tuppaavat pääsääntöisesti olemaan mielenkiintoisempia makuukammarin puolella? Harva on mestari syntyessään, harjoitus sellaisia tekee tässäkin lajissa. Tämä ei tarkoita että seksi olisi ainoa syy parisuhteelle, mutta kyllä se aika tärkeä on.

Vielä on todettava se ettei lutkuutta näe läheskään aina päälle. Naapurintytön oloinen nainen saattaakin olla tosi peto, ja posket punaisina kuuntelet hänen villejä vuosiaan briteissä tms. Vastaavasti todella mukavasti keimaileva ilmestys saattaakin olla yllättävän estoinen, passiivinen ja varovainen tositoimissa (muillakin kuin sillä ekalla kerralla; toki ainahan ei voi olla varma kuinka paljon tästä flegmaattisuudesta johtuu toisesta osapuolesta elikkä minusta...). Molemmista kokemusta.
Viimeksi muokannut hebuli, 27.02.2006 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin