Harrastatko irtosuhteita?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Onneksi näin vanhempana ei stressaa tuota asiaa niin kauheasti, mikä tarkoittaa yleensä sitä, että jos joku mies kiinnostuu minusta, voin harrastaa seksiä vaikka heti, jos siltä tuntuu, enkä rupea käyttäytymään sen jälkeen epätoivoisesti ja peläten, että tämä juttu kaatuu nyt tähän.
Gimme 5!
I'll give you 10!!!!!

Muutenkin vanhempana on yleensä relampi asioiden suhteen, myös niiden, joiden suhteen oikeasti ei ole rela. Osaan myös arvostaa omaa elämääni, harrastuksiani kuten naistenlehden lukua ja hiihtoa, ystäviäni ja niin poispäin niin paljon, että en etsi miehestä elämäni sisältöä. Näin onkin sitten varaa nirsoilla ja viettää lokoisia vanhanpiian päiviä unelmien miestä ajatellen.
Kikkelis kokkelis.
Filovirus

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Yksi irtosuhde tullut miehen kanssa koettua, ei mun juttu, tuli vain syränsuruja siitä loppupeleissä.

Naiset on aina olleet yhden illan juttuja, paitsi yhtä poikkeusta lukuunottamatta oli hieman pidempi seksipohjainen "suhde", joka päättyi kun tapasin mieheni kun kuitenkin olen yksiavioinen.
Runkkis

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

En "harrasta"... Sitä vaan tapahtuu... joskus...
Elukka

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Georgina kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Oman kokemuksen perusteella: Ajatus menee jotakuinkin sitä rataa että "Niin mutta kun mä olenkin ruma ja toi on noin nätti."
Jotain hyvää se toinenkin osapuoli on sinussa nähnyt jos on mukaan lähtenyt ;) Ei mun kokemuksen mukaan ne miehetkään kenen tahansa mukaan lähde ja ne ketkä lähtee niin ne voikin sitten jättää ihan omaan arvoonsa. (eikä siis ottaa mukaan)
Olishan sitä joku saattanut lähteäkin, jos olisi uskaltautunut juttusille... Jotenkin vaan mietteet siinä vaiheessa, kun olis pitänyt uskaltaa, kulki rataa:
"Mutku mä kumminkin sanon jotain tyhmää ja sit se pitää mua jonain ihme friikkinä ja nauraa/suuttuu/käskee häipymään/_______(kirjoita pahin mahdollinen seuraus tähän)."

No, mitäpä noita muistelemaan. Nykyään kumminkin onnellisesti avoliitossa.
AarneAnkka

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jos olisin vapaana, minun kaiketi tekisi mieli kokeilla irtosuhteita. Tai ainakin kerran. Tähän asti olen ollut vain parisuhteissa (paria epämääräistä säätöä lukuunottamatta). Kertaakaan en ole pokannut ketään baarista. Voisihan sekin olla ihan hauska kokemus jos se menee mukavasti.

Kyseessä on siis enemmänkin uteliaisuus kuin mikään sitoutumiskammo tai sellainen.
ninnithequeen

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulla ei ole muuten koskaan ollut yhden illan suhdetta. Ne on aina ollu vähintään kahden illan suhteita :lol:
hermine

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Öh, minähän en harrasta seksiä edes poikaystäväni kanssa..
Elukka

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hermine kirjoitti:Öh, minähän en harrasta seksiä edes poikaystäväni kanssa..
:shock:
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Harrastan sen minkä kerkiän, en pystyis mitenkää parempaan.
<3
nypari

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Eix Jessekin sanonut, notta kaiken minkä haluatte tehtävän teille tehkää se heille tjsp. Eli nussinu oon kuhan töiltäni kerenny.
ElanorRaven

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

En harrasta. Piste.
ninnithequeen

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
hermine kirjoitti:Öh, minähän en harrasta seksiä edes poikaystäväni kanssa..
:shock:
Joo kato, siitä voi tulla raskaaksi ;)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joskus tullu harrastettua, viime aikoina hiljasempaa (lue: kuollutta).. Ei vaan oikein nappaa, aika paskaahan se on loppupeleissä. Kivat pojatkin tuntuu olevan niin harvassa. Ja tyhmien poikien kaa en harrasta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Turbohaltija

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Bluntly kirjoitti:Ei.
:komp:
hebuli

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

sipsi kirjoitti:Onko miesten mielestä sillä jotain merkitystä, "antaako" nainen ekana iltana? Siis niinku jatkon kannalta? Äh, en osaa taas selittää. Mut siis menettääkö sinä jotain helkutin arvotuspisteitä jos "antaa heti", ja sit haluiski nähä myöhemmin, ni vaikuttaako silloin ihan hutsulta?
Joillekin miehille tällä on merkitystä. Heille on opetettu kotona että pimppa löystyy, kuivuu ja tippuu pois tuhannennen käyttökerran jälkeen (tämä ei oikeasti pidä paikkaansa, kyllä se siellä pysyy). Tämän takia he eivät kestä ajatusta että pimppaa olisi käyttänyt kovin moni muukin mies ennen heitä, koska he pelkäävät naisen helppouden korreloivan suoraan naisen ex-kumppaneiden määrän kanssa, mitä se varmasti monesti korreloikin. Lisäpelkona joillakin heikon itsetunnon omaavilla miehillä saattaa lisäksi olla että höllämielinen nainen saattaisi myös herkemmin pettää heitä parisuhteessa. He haluavat siweän naisen joka istuu hiljaa nurkassa näyttäen kauniilta.

No joka tapauksessa, empiiriset havaintoni tukevat ajatusta että suhteen alussa pihtailevat naiset ovat useammin pihtareita myöhemminkin parisuhteessa, ja monesti omaavat muutenkin enemmän estoja seksin suhteen. "Helpot" naiset yleensä tykkäävät seksistä enemmän, mikä ainakin minun silmissäni on vain plussaa jatkonkin kannalta. Eipä silti, jotenkin kuitenkin ymmärrän etteivät seksinnälkäisetkään naiset välttämättä halua ihan heti ekoilla treffeillä antaa, jos plakkariin on tullut muutama negatiivinen kokemus melkein tuntemattoman kanssa sänkyyn hyppäämisestä.

Ps. Huh huh mikä lätkämatsi. Hyvä Suomi!
Viimeksi muokannut hebuli, 24.02.2006 23:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nypari

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja nypari »

hebuli kirjoitti: No joka tapauksessa, empiiriset havaintoni tukevat ajatusta että suhteen alussa pihtailevat naiset ovat useammin pihtareita myöhemminkin parisuhteessa, ja monesti omaavat muutenkin enemmän estoja seksin suhteen. "Helpot" naiset tykkäävät seksistä enemmän, mikä ainakin minun silmissäni on vain plussaa jatkonkin kannalta. Eipä silti, jotenkin kuitenkin ymmärrän etteivät seksinnälkäisetkään naiset välttämättä halua ihan heti ekoilla treffeillä antaa, jos plakkariin on tullut muutama negatiivinen kokemus melkein tuntemattoman kanssa sänkyyn hyppäämisestä.
Kovastikin saat tukea, itse asiassa näinhän asia juuri on. Ja pihtaajilla on usein kompleksinen suhde itseensä, vartaloonsa ja seksiin.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

nypari kirjoitti:
hebuli kirjoitti: No joka tapauksessa, empiiriset havaintoni tukevat ajatusta että suhteen alussa pihtailevat naiset ovat useammin pihtareita myöhemminkin parisuhteessa, ja monesti omaavat muutenkin enemmän estoja seksin suhteen. "Helpot" naiset tykkäävät seksistä enemmän, mikä ainakin minun silmissäni on vain plussaa jatkonkin kannalta.
Kovastikin saat tukea, itse asiassa näinhän asia juuri on. Ja pihtaajilla on usein kompleksinen suhde itseensä, vartaloonsa ja seksiin.
Komppaan niin täysillä teitä, guys!!

En kässää ollenkaa pihtaajia. Ne jotka ei duunaa seksiä, on pihtaajia ja ne on siks jo aika dorkia. Seksi on kuitenkin se elämänmenon sexy juttu - seksi on sexyä. "Jos sul ei oo semmosta tyyppiä..." sitähän se frendi sanoo, kun oon ristikuulustellu sitä tosta ongelma-alueesta ja sanonu sille, että hoitas nyt jo hippulat vinkuen ne asiansa kuntoon ja mennä kiksauttas nyt ylipäätään jotakuta pantavaa yökerhosta tai baarista, where ever, whatever! Se vaan sit kattoo muhun niiku sillä olis jotain sanottavaa mut ei sit kuitenkaa sano. Se on nii estoinen tuppisuu. Mut on sevhyvä että sillä on tämmönen frendi kuten esmerks mä!
Viimeksi muokannut HotPants, 24.02.2006 23:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
<3
Filovirus

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Njaa, mie viettelin tuon mieheni, hiukan yli tunnin jälkeen ensi tapaamisesta, ja vihille siltin vei. Ja ei muuten korrelloi kumppanien määrää (mies), mie lutkailin vaan naisten kanssa, sitä ei lasketa. 8)
Turbohaltija

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

sipsi kirjoitti:
Ainiin, oli mulla yks jatkokysymyskin. Onko miesten mielestä sillä jotain merkitystä, "antaako" nainen ekana iltana? Siis niinku jatkon kannalta? Äh, en osaa taas selittää. Mut siis menettääkö sinä jotain helkutin arvotuspisteitä jos "antaa heti", ja sit haluiski nähä myöhemmin, ni vaikuttaako silloin ihan hutsulta?
En vain osaa. Kysyä selkeesti. No, ehkä joku tajus.
Vaikka se olisi mun elämäni nainen ja kaikki tuntuisi heti täydelliseltä, en silti haluaisi että heti ekana iltana hypätään intiimitasolle. Miksi? Haluan tietää kenen kanssa olen tekemisissä, onko toinen ihminen jota oikeasti voin arvostaa, johon voin luottaa, jota kohtaan pystyn tuntemaan oikeaa kiintymystä. Miksi pitäisi heti hypätä ´loppuhuipennukseen` kun mitään kiirettä ei ole, silloin kun kyseessä on oikea, todellinen ja arvokas asia? Jos nainen, tai - tasa-arvon nimissä - mies, on valmis antamaan heti ekana iltana, miten sellaista voi arvostaa? Yhtä hyvin kyseinen tapaus on taipuvainen antamaan kenelle tahansa muulle, jos se vain tuntuu hyvältä idealta tapahtumahetkellä.

Näin periaatteessa. Tiedän suhteita, joissa on hypätty sänkyyn heti ekana iltana ja hommasta on silti tullut toimiva. Ilmeisesti kyse on kuitenkin ollut kahden osapuolen tietoisesta halusta toimia juuri näin ja jatkaa siitä.
nokkaelain

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

En, siinä mielessä, etteipä ole tullut oikeasti tarkkaan ottaean "harrastettua" yhden illan suhteita tähän mennessä.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 25.02.2006 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nokkaelain

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Turbohaltija kirjoitti:Miksi pitäisi heti hypätä ´loppuhuipennukseen` kun mitään kiirettä ei ole, silloin kun kyseessä on oikea, todellinen ja arvokas asia? Jos nainen, tai - tasa-arvon nimissä - mies, on valmis antamaan heti ekana iltana, miten sellaista voi arvostaa? Yhtä hyvin kyseinen tapaus on taipuvainen antamaan kenelle tahansa muulle, jos se vain tuntuu hyvältä idealta tapahtumahetkellä.
Tarvitseeko tuotakaan välttämättä ottaa noin vakavasti? Myöhemminhän suhteen todellinen luonne kuitenkin vasta paljastuu. Ei se toinen kuitenkaan välttämättä kaikkien kanssa olisi valmis oikeaan suhteeseen, ja se on enemmän merkityksellistä.
Turbohaltija

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

nokkaelain kirjoitti:

Tarvitseeko tuotakaan välttämättä ottaa noin vakavasti? Myöhemminhän suhteen todellinen luonne kuitenkin vasta paljastuu. Ei se toinen kuitenkaan välttämättä kaikkien kanssa olisi valmis oikeaan suhteeseen, ja se on enemmän merkityksellistä.
Minusta on hyvä, että tiettyjä asioita otetaan vakavasti ja olen myös sitä mieltä, että aikuisuuteen kuuluu ottaa ne vakavasti. Saat toki olla eri mieltä. Tiedän ihmisiä, jotka hyppääväät sänkyyn lähes kenen tahansa tarjokkaan kanssa. Seksi on heille aina yhtä iso juttu tapahtuessaan. Ja kaikki partnerit ovat omalla tavallaan ihmeellisiä, niistä voi oppia jotain ja ne voi lisätä pano/kokemuslistaan. Nämä ihmiset eivät suhtaudu seksiin vakavasti ja mitä enemmän he seksiä harrastavat, sitä vähemmän se heille loppujen lopuksi merkitsee. En usko, että suhteen alku voi olla kovin vakavalla pohjalla tällaisen ihmisen kanssa. Sitä lähdetään vähän niin kuin katsomaan, että mitä tästä jutusta tulee. Mitäs jos ensin tutustuttaisiin ja miettäisiin suhteen mahdollisuutta sen sijaan, että syöksytään suoraan asioiden ytimeen? Jos joku saa hyvän suhteen aikaiseksi toisella metodilla, niin siitä vaan. Mutta jos sinusta tuntuu, että pikainen seksi ei ole välttämättä hyvä idea, älä ryhdy siihen.

Eli vastatakseni vielä sipsin kysymykseen: Kyllä, jos nainen on valmis antamaan minulle heti, hän menettää ´arvostuspisteitä` silmissäni. Helpot asiat eivät yleensä ole arvokkaita asioita.
hermine

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja hermine »

ninnithequeen kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
hermine kirjoitti:Öh, minähän en harrasta seksiä edes poikaystäväni kanssa..
:shock:
Joo kato, siitä voi tulla raskaaksi ;)
Oikeestaan mulla on tälläkin hetkellä aika vauvakuume, mutta en missään tapauksessa tahdo tehdä kenestäkään isää puolivastentahtoisesti varsinkaan kun en edes erityisemmin pidä panemisesta eli oikeastaan kyse on vain miehen parhaan ajattelemisesta. Tuo miesosapuoli tässä on enemmän "pihtaillut" tajuttuaan että oon tosissani aborttiasian kanssa. Kumma, miten suurelle osalle miehistä voi tulla silleen tunnetasolla yllätyksenä että nussimisesta ihan aikuisten oikeesti saattaa olla seurauksena oma sinappikone tai ainakin seuraavat 18 vuotta elareita. Tai siis kyllähän kaikki sen tietää, mutta harva oikeasti tiedostaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Harrastatko irtosuhteita?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elukka kirjoitti: Olishan sitä joku saattanut lähteäkin, jos olisi uskaltautunut juttusille... Jotenkin vaan mietteet siinä vaiheessa, kun olis pitänyt uskaltaa, kulki rataa:
"Mutku mä kumminkin sanon jotain tyhmää ja sit se pitää mua jonain ihme friikkinä ja nauraa/suuttuu/käskee häipymään/_______(kirjoita pahin mahdollinen seuraus tähän)."

No, mitäpä noita muistelemaan. Nykyään kumminkin onnellisesti avoliitossa.
Niin... Mä en vaan osaa kuvitella mitään kamalan pahaa seurausta. Jos ihminen on ennestään tuntematon niin mitä sillä on väliä mitä se minusta ajattelee? Ja jos käskee häipymään niin sitten häipyy.

Joutessani tässä väännän, onnittelut onnellisen oloisesta parisuhteesta :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin