Missä on MAANANTAI!?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nuo Erotiikka-puolen seksitaito- ja irtosuhdeketjut aiheuttavat kuumotusta. Pitäisikö sitten kuitenkin harrastaa seksiä tänäkin vuonna? Ihan vaan ettei pääsisi unohtuman millaista se on ja ettei taas ala kertyä pölyä ja hämähäkinseittejä alakertaan käytön puutteessa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RolloTomasi

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti:Pitäisikö sitten kuitenkin harrastaa seksiä tänäkin vuonna?
Njääh. Ei sitä niin usein tarvitse.
Patz

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lolita kirjoitti:Pitäisikö sitten kuitenkin harrastaa seksiä tänäkin vuonna?
Ihan samaa ajattelin!

Päivän käytännönpila tehty. Liimasin assarin työpisteeseen Uusiksen fanijulisteen, se kun niin tykkää Uusisksesta.
Entisenä ringettenaisena se ei voi sietää kurlausta, niillä tais olla jotain kinaa hallivuoroista... ;)

Ja seksiä tänne, kiitos. Mulla olis nyt draivi päällä...
Viimeksi muokannut Patz, 27.02.2006 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Vaola kirjoitti:Mutta sitten pakko hehkuttaa iloisempia juttuja. Eilen oli tytsien synttärijuhlat ja koskaan, siis KOSKAAN ei ole noin hyvää käytöstä jänskänä päivänä ollut. Eivät riehuneet ollenkaan. Muutenkin ovat taas olleet helpompia ja rauhallisempia... Siistiä. :h:
Ihanaa lukea ihmisten pirteitä postauksia arjen pienistä iloista, tulee itsekin hyvälle fiilikselle :) Täällä(kin) on aika paljon liikkeellä sitä, että negatiivisista asioista ne pienimmätkin kerrotaan, mutta pienet ilot unohdetaan, ikään kuin niillä ei olisi niin merkitystä suurempien rinnalla.

Koita Vaola parantua pian, kevät on ihan kohta jo täällä :)

EDIT: Pakko oli perustaa oma ketju kaiken maailman ilonaiheille, sanokaa nyt että olen typerä romanttinen hömppä :D
Viimeksi muokannut ElanorRaven, 27.02.2006 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

RolloTomasi kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Pitäisikö sitten kuitenkin harrastaa seksiä tänäkin vuonna?
Njääh. Ei sitä niin usein tarvitse.
Mä luulen, että uskallan harrastaa seksiä ehkä joskus toukokuussa seuraavan kerran siis siitä amalgaamisaneerauksesta johtuen.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Panettaa niin että pallit kalkattaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Meik kirjoitti:Panettaa niin että pallit kalkattaa.
Kilisee kilisee kulkuset, helkkyen välkkyen.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, näin toissayönä unta Hebulista. Istuimme vierekkäin penkillä pianon ääressä ja yritimme muistella, kuinka Tsaikovskin Kukkaisvalssi soitetaan. Johtui varmaan siitä, että olin aamuyöllä kuvaillut HellBellille Hebulin tiukkaa ja lihaksikasta vartaloa sekä hänen kaunista nenäänsä ja suutaan.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Toivokee ettei lakko ala ensi sunnuntaina.

http://www.akt.fi/easydata/customers/ak ... et2006.pdf
Elukka

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Dumari kirjoitti:Toivokee ettei lakko ala ensi sunnuntaina.

http://www.akt.fi/easydata/customers/ak ... et2006.pdf
*toivoo* Phuck, työmatkat hankaloituu huomattavasti jos ei loppumatkaa pääse dösällä. :shock:
nojoojust

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

RolloTomasi kirjoitti:Mikseivät pingviinit jäädy uintireissun jälkeen?
:cheer: Kerrankin pääsen pätemään, jippiiiiii! Ne eivät jäädy, koska ne eivät varsinaisesti kastu uidessaan. Myös sanonta "valuu kuin vesi hanhen selästä" on siinä mielessä virheellinen, että vesi ei valu hanhen selässä käytännössä ollenkaan, vaan vierii pieninä vesipalloina.

Esim. newfoundlandinkoirilla esiintyy samankaltainen ilmiö, niillä kastuvat pelkät pintakarvat, jolloin puistelu kuivaa ne lähes kokonaan eikä vesi missään vaiheessa pääse iholle asti.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nojoojust kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Mikseivät pingviinit jäädy uintireissun jälkeen?
:cheer: Kerrankin pääsen pätemään, jippiiiiii! Ne eivät jäädy, koska ne eivät varsinaisesti kastu uidessaan. Myös sanonta "valuu kuin vesi hanhen selästä" on siinä mielessä virheellinen, että vesi ei valu hanhen selässä käytännössä ollenkaan, vaan vierii pieninä vesipalloina.

Esim. newfoundlandinkoirilla esiintyy samankaltainen ilmiö, niillä kastuvat pelkät pintakarvat, jolloin puistelu kuivaa ne lähes kokonaan eikä vesi missään vaiheessa pääse iholle asti.
Ja syy siihen, mikseivät varsinaisesti kastu, lienee turkin/höyhenpeitteen rasvassa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jee, mun brassikaveri tulee kylään vissiin viikonlopulla. Olen niin innoissani, että piti oikein juoda kaksi mukia maitoa.
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Palasin takaisin pingviiniliigaan.
nypari

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja nypari »

McJanne kirjoitti: Soittelin löytötavaratoimistoihin ja Tampestereen pantavan kuuloinen asiakaspalvelun täti lupasi ystävällisesti ilmoitella jos Jeep-merkkisiä näkimiä ilmaantuu sinne.
Tsih! Siellä lost and found byroossa on töissä kaksi tytyä, öh rouvaskaista. Semmonen 60+-ikäinen hiirulainen ja sit semmonen 50+-ikäinen... arvokkaasti vanhentunut emäntä. Ihmisen ääni nyt on petollinen, ei voi tietää :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:
McJanne kirjoitti: Soittelin löytötavaratoimistoihin ja Tampestereen pantavan kuuloinen asiakaspalvelun täti lupasi ystävällisesti ilmoitella jos Jeep-merkkisiä näkimiä ilmaantuu sinne.
Tsih! Siellä lost and found byroossa on töissä kaksi tytyä, öh rouvaskaista. Semmonen 60+-ikäinen hiirulainen ja sit semmonen 50+-ikäinen... arvokkaasti vanhentunut emäntä. Ihmisen ääni nyt on petollinen, ei voi tietää :D
Ai saakeli, nyt naurattaa!
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Juu-u, mulla toimii kuin toimiikin netti nyt sitten täällä uudessa kämpässä ihan totta tosiaan. En olisi itse osannut, mutta kyllä vaan isäni oli kätevä. Ja ne jotkut Elisan puhelinneuvonnan ihmiset. Hip hei ja hurraa ja iso käsi kaikille mainituille.

Muutenkin täällä alkaa näyttää ihan kelvolliselta kodilta. Mä olen nyt ajatellut silleen, etten tässä kumminkaan heti rupea teille mussukoille mitään tupareita järkkäileen, kun meillä on tässä kissanristiäiset ja Corner-miitti ja kaikkea lähiaikoina. Sen sijaan ilmoittaudun jo nyt tässä ja näin järjestämään perinteisen Vaisun vapun. Shakkia ja sen semmoista menoa voisin kuitenkin ajatella täällä järjestettävän jo lähempinäkin aikoina.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Edith kirjoitti:Juu-u, mulla toimii kuin toimiikin netti nyt sitten täällä uudessa kämpässä ihan totta tosiaan. En olisi itse osannut, mutta kyllä vaan isäni oli kätevä. Ja ne jotkut Elisan puhelinneuvonnan ihmiset. Hip hei ja hurraa ja iso käsi kaikille mainituille.
Onnea! Mulla ei toimi... Syynä lienee ikivanhan läppärini muisti, joka ei riitä pyörittämään edes ScanWizardia niin että voisin katsoa, onko se nigger-virus vielä koneessa. Perhana, pitää kai lähteä läppäriostoksille tällä viikolla. Voi kun joku lähtisi mun kanssa.. Vaikka kyllä mä kai sen veljen ohjeilla osaan ostaa itsekin. Väsyttää kyllä kun ajattelenkin, että siihen pitää asentaakin vielä kaikenlaista. Toisaalta, kyllä mä jo kerran asensin, mutta en jaksaisi toista kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Turbohaltija

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti: Shakkia ja sen semmoista menoa voisin kuitenkin ajatella täällä järjestettävän jo lähempinäkin aikoina.
Onnea uuteen kotiin! Ilmoittele kun shakituttaa, mulle sopisi lauantaina tai ensi viikon alkupuolella.
Kittys

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

McJanne kirjoitti: Nainen (ja olutpullo) on parhaimmillaan kylmänä, avattuna ja pöydällä.
:shock:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, kun tuo Edith mainitsi isänsä kätevyydestä, tuli mieleeni murtolukujen opettelu viidennellä luokalla. En millään meinannut tajuta niitä, joten isäni selitti niitä. Muistan kuinka pidin isääni aivan nerona, kun hän osasi selittää ne minulle. On varmaan mukavaa olla vanhempi, kun lapset ihailevat.
Kikkelis kokkelis.
Turbohaltija

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Nuo Erotiikka-puolen seksitaito- ja irtosuhdeketjut aiheuttavat kuumotusta. Pitäisikö sitten kuitenkin harrastaa seksiä tänäkin vuonna? Ihan vaan ettei pääsisi unohtuman millaista se on ja ettei taas ala kertyä pölyä ja hämähäkinseittejä alakertaan käytön puutteessa.
Veikkaan, että saat ennen mua. Mua ei oikein inspiroi. Mutta mitä jos lyötäisiin vetoa siitä, kumpi saa aikaisemmin? Muakin saattaisi innostaa jörniminen, jos palkinnoksi ekalle jörnijälle olisi esimerkiksi pullollinen ykköolutta tai tölkki piimää.
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 27.02.2006 19:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kittys

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Keikaus kirjoitti: On varmaan mukavaa olla vanhempi, kun lapset ihailevat.
Joo ja täytyy olla myös hirveen järkevä ja osata selittää kaikki asiat.. ja samalla pitää huoli siitä, ettei kovin "kusettele" tärkeissä jutuissa. Täälä kovaa kysellään jo kuolemasta ja lapsenteosta, selitäpä nyt sitten :roll:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Nuo Erotiikka-puolen seksitaito- ja irtosuhdeketjut aiheuttavat kuumotusta. Pitäisikö sitten kuitenkin harrastaa seksiä tänäkin vuonna? Ihan vaan ettei pääsisi unohtuman millaista se on ja ettei taas ala kertyä pölyä ja hämähäkinseittejä alakertaan käytön puutteessa.
Veikkaan, että saat ennen mua. Mua ei oikein inspiroi. Mutta mitä jos lyötäisiin vetoa siitä, kumpi saa aikaisemmin? Muakin saattaisi innostaa jörniminen, jos palkinnoksi ekalle jörnijälle olisi esimerkiksi pullollinen ykköolutta tai tölkki piimää.
Varoitan ainakin Lolitaa vaginan umpeen kasvamisen vaarasta. Turbohaltijan terveysriskeistä en osaa sanoa. Ai niin, kannattaa ainakin runkata, se putsaa putket ja estää näin kivessyöpän vai oliko se nyt penissyövän syntymistä. Luultavasti kivessyövän.

Aijai, mun selibaatti jatkuu vaan. Ikävää, koska olen täynnä seksuaalisia tuntemuksia ja rakkautta. Kohde kyllä puuttuu myös.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kittys kirjoitti:Joo ja täytyy olla myös hirveen järkevä ja osata selittää kaikki asiat.. ja samalla pitää huoli siitä, ettei kovin "kusettele" tärkeissä jutuissa. Täälä kovaa kysellään jo kuolemasta ja lapsenteosta, selitäpä nyt sitten :roll:
Mitäs olet kertonut kuolemasta ja lapsenteosta?
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin