Missä on MAANANTAI!?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mun mielestä miehellä on asiat tosi huonosti, jos se joutuu kämmentämään. Nappulaansa venyttelevä duud on jotensakin säälittävä näky, asennosta riippumatta. Haastankin kaikki Kity-lutkat 'Avoimet ovet 06'-kilpailuun. Palkintona on tietenkin uusia ihania kity-nassikoita, tämän kauniin riehan viattomia sijaiskärsijoitä. Elatusavut maksaa ehtymätön, porkkanamaksuinen Kity-kassa, koska me vaistojemme alistamat Kity-sonnit siirrymme toiselle, vihreämmälle keskustelupalstalle. Miten ois?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Mun mielestä miehellä on asiat tosi huonosti, jos se joutuu kämmentämään. Nappulaansa venyttelevä duud on jotensakin säälittävä näky, asennosta riippumatta.
Ei ole, ihan kiva näky on.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä olen jotenkin surumielinen ja hämmentynyt. Luulen, että se johtuu siitä, että työt loppuu. Olen iloinen, että loppuu, mutta tämä muutoshan on järkyttävä! Olen tehnyt näitä töitä kolme ja puoli vuotta ja yhtäkkiä stressi laukeaa. Luulen, että käsittelen tätä töistä lähtemistä kyllä jonkin aikaa. Poden huonoa omatuntoa siitä, etten ole aina jaksanut tehdä töitä niin hyvin kuin olisi voinut, kun ei ole napannut. Kityily on ollut monasti kivempaa.

Apua!
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Keikaus kirjoitti:
nypari kirjoitti:Mun mielestä miehellä on asiat tosi huonosti, jos se joutuu kämmentämään. Nappulaansa venyttelevä duud on jotensakin säälittävä näky, asennosta riippumatta.
Ei ole, ihan kiva näky on.
Tätä täytyy kompata. Mulla on joku kummallinen fetissi, koska musta on tosi håttista katsella vieressä tota toimenpidettä. Silmistä näkee että koska "se" tulee...

Mun vauvasta on tullu ihan äijä, se osaa jo nostaa jalkaansa pissalla!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tissinikki kirjoitti:Tätä täytyy kompata. Mulla on joku kummallinen fetissi, koska musta on tosi håttista katsella vieressä tota toimenpidettä. Silmistä näkee että koska "se" tulee...
Perhana, en muista tuijotelleeni silmiä. Mutta aijee, kun sieltä kikkelistä pulpahtelee nestettä, niin se on kyllä ihanan näköistä. Ja miehet on niin suloisen avuttomia orgasmin hetkellä, että voi ihana. Ja olen jotenkin ylpeä heidän aikaansaannoksestaan.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Keikaus kirjoitti:Mä olen jotenkin surumielinen ja hämmentynyt. .... Poden huonoa omatuntoa siitä, etten ole aina jaksanut tehdä töitä niin hyvin kuin olisi voinut, kun ei ole napannut. Kityily on ollut monasti kivempaa.
Apua!
Relax, Baby :) Ei see oo syntii mixata vähän työtä ja huvia, kun kuitenkii sun duunit on ollu ihan hallussa. Kuka niitä ny vielä sävy sävyyn alkais järkätä?? Liika on liikaa!
<3
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HotPants kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä olen jotenkin surumielinen ja hämmentynyt. .... Poden huonoa omatuntoa siitä, etten ole aina jaksanut tehdä töitä niin hyvin kuin olisi voinut, kun ei ole napannut. Kityily on ollut monasti kivempaa.
Apua!
Relax, Baby :) Ei see oo syntii mixata vähän työtä ja huvia, kun kuitenkii sun duunit on ollu ihan hallussa. Kuka niitä ny vielä sävy sävyyn alkais järkätä?? Liika on liikaa!
Tuohon lopputulokseen luultavasti tulen jossain vaiheessa. Olen tosin päättänyt, että jos joskus vielä olen töissä kokopäiväisesti niin että en tee hommia kotona, en kityile työaikana ollenkaan.
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tissinikki kirjoitti: Mun vauvasta on tullu ihan äijä, se osaa jo nostaa jalkaansa pissalla!
Kovis!
Mun Narttu se vaan levittelee, vetää kunnon haara-asennon. Painamaan ei salee päästäis ketään, se inhoaa intoilevia uroksia. :D
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Keikaus kirjoitti: Tuohon lopputulokseen luultavasti tulen jossain vaiheessa. Olen tosin päättänyt, että jos joskus vielä olen töissä kokopäiväisesti niin että en tee hommia kotona, en kityile työaikana ollenkaan.
Tiukkis! No ei vaa. Onhan toi ihan selkee tyyli, ihan jeesbox.
<3
Patz

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Keikaus kirjoitti:Perhana, en muista tuijotelleeni silmiä.
Niitä kannattaa tuijotella siinä lomassa, niihin tulee sellanen lasittunut katse ja se on jotenki...håttista. Ja juurikin se, että ne on ressukat kerrankin niin avuttomia. Ja kolmanneks, en halua miestä joka ei kehtaa piestä apinaansa valvovan katseeni alla. Niih!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Nyt tekisi hyvää mennä kotiin ja vähän itkeä, koska ei olekaan täydellinen ihminen.
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Keikaus kirjoitti:Mitäs olet kertonut kuolemasta ja lapsenteosta?
No niinq asiat on! :lol: Se ite kertoo kuinka synnärillä vattasta otetaan pois kansi ja sieltä sit tulee se huutava pakkaus. Ihanaa lapsen logiikkaa.
Kuollessa taas ihminen laitetaan arkkuun, "sitä ei oo enää olemassa", viedään hautausmaalle ja nakataan pari metriä multaa nassun päälle :lol: . Toi taas noilla sanoilla. Hah, se on myös pessyt tiskiharjalla hautakiviä, pian varmaan haluaa kaivaa kuoppaa :oops:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tissinikki kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Perhana, en muista tuijotelleeni silmiä.
Niitä kannattaa tuijotella siinä lomassa, niihin tulee sellanen lasittunut katse ja se on jotenki...håttista. Ja juurikin se, että ne on ressukat kerrankin niin avuttomia. Ja kolmanneks, en halua miestä joka ei kehtaa piestä apinaansa valvovan katseeni alla. Niih!
Hmm, täytyypä sitten oikein tuijottaa. Silmiin katsominen on kyllä aika intiimiä ja ihanaa oikean ihmisen kanssa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Vaola kirjoitti: Ja iltapalan saa poikkeuksellisesti syödä telkkarin ääressä. 8)
Tiukkis!!
<3
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:Veikkaan, että saat ennen mua. Mua ei oikein inspiroi. Mutta mitä jos lyötäisiin vetoa siitä, kumpi saa aikaisemmin? Muakin saattaisi innostaa jörniminen, jos palkinnoksi ekalle jörnijälle olisi esimerkiksi pullollinen ykköolutta tai tölkki piimää.
Kun ei muakaan kiinnosta sillä tasolla, että jaksaisi alkaa tutustumaan uusiin ihmisiin. Tai vanhoihin. Laitetaan veto tölkistä piimää, kumpi joutuu ennemmin jörnimään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja slam »

parantakaa minun jänteet ja vähentäkää tuota pakkasta! :lol:
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Keikaus kirjoitti:Nyt tekisi hyvää mennä kotiin ja vähän itkeä, koska ei olekaan täydellinen ihminen.
Mitenkä nii? Kuka olis? Siinäpä se. Vain nuket on täytellisii ja siks miehet niistä tykkääki. Ne siat!1
<3
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto. Taidan olla tällä hetkellä jokseenkin onnellinen. Toivottavaasti tätä ei kestä pitkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ElanorRaven

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lomalainen lähtee nyt nukkumaan. Öitä Kity.
Turbohaltija

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti: Laitetaan veto tölkistä piimää, kumpi joutuu ennemmin jörnimään.
Jos voitan, haluan sitten Valion AB-piimää. Nih!
hebuli

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:hebuli sitä hebuli tätä
:roll: No kuinkas paljon jouduit käyttämään mielikuvitustasi, vai ylettyikö se sun röntgenkatseesi pikkujouluissa neulepaidan läpi? Mä olen varsin laiha poika noin yleisesti ottaen.

PeeÄs. Kyllä sun pitäisi jo tietää kokemuksesta ettet sä noin heppoisilla tarinoilla saa mua hämmentymään, sori. :P

PeePeeÄs. Enemmän mua kiinnostaisi tietää miten sä kuvailit Helykälle mun ominaistuoksuani? Aromikas mutta leuto, näätämäinen, aavistuksen verran ummehtunut?
Viimeksi muokannut hebuli, 27.02.2006 22:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Laitetaan veto tölkistä piimää, kumpi joutuu ennemmin jörnimään.
Jos voitan, haluan sitten Valion AB-piimää. Nih!
Tää on sanomattakin selvää. Mulle käy ihan mikä piimä tahansa.
Selvyydeksi vielä, ekä jörnijä ostaa sille siveämmälle litran piimää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hebuli

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Jee, mun brassikaveri tulee kylään vissiin viikonlopulla. Olen niin innoissani, että piti oikein juoda kaksi mukia maitoa.
Tervehdit häntä varmaan reippaalla PRÖÖT!-äänellä.
hebuli

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kittys kirjoitti:
McJanne kirjoitti: Nainen (ja olutpullo) on parhaimmillaan kylmänä, avattuna ja pöydällä.
:shock:
Olikos tuo nyt siitä jostain kohutusta hollantilaisleffasta joidenkin vuosien takaa? En muista nimeä. Rollo?
hebuli

Re: Missä on MAANANTAI!?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Turbohaltijan terveysriskeistä en osaa sanoa. Ai niin, kannattaa ainakin runkata, se putsaa putket ja estää näin kivessyöpän vai oliko se nyt penissyövän syntymistä. Luultavasti kivessyövän.
Muistaakseni eturauhassyövän. Lääkärit suosittelevat miehille runkkausta tai muuta purkautumista n. 3 krt/vko (tai useammin).

"Masturbation - You Know It's Good For You."
Vastaa Viestiin