Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
ElanorRaven

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Think kirjoitti:Sain ylikivan sähköpostin :h:
Siihen deitti-ilmoonko? :wink:
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Think »

ElanorRaven kirjoitti:
Think kirjoitti:Sain ylikivan sähköpostin :h:
Siihen deitti-ilmoonko? :wink:
Ai niin, siihenkin liittyen kyllä....eli siis kaksi ylikivaa sähköpostia :wink:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

HotPantsin kirjotukset on ihan huippuja! :P

Karistaa pienet harmit itsestään pois. Ihqu. :h:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
RolloTomasi

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ostin Eraserheadin DVD:llä. Loistava leffa.

In Heaven, everything is fine...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja HotPants »

mustaenkeli kirjoitti:HotPantsin kirjotukset on ihan huippuja! :P

Karistaa pienet harmit itsestään pois. Ihqu. :h:
Hei, sä piristit mun fiiliksiä tosi kivasti - meinaan se postimerkki-jäbän virus oli kai tarttumas muhunki tai jotain. Lisäks, meinasin alkaa funata juttuja syvällisesti niinku frnedi kehotti mut nyt mun ei tarvi!
Jes!!
<3
RolloTomasi

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kuva
Elukka

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HotPants kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:HotPantsin kirjotukset on ihan huippuja! :P

Karistaa pienet harmit itsestään pois. Ihqu. :h:
Hei, sä piristit mun fiiliksiä tosi kivasti - meinaan se postimerkki-jäbän virus oli kai tarttumas muhunki tai jotain. Lisäks, meinasin alkaa funata juttuja syvällisesti niinku frnedi kehotti mut nyt mun ei tarvi!
Jes!!
Mä oon muuten ihan samaa mieltä mustixen kaa! :komp:
Ensix luulin et oisit vaa joku nirppanokka-teiniäXä, mut sähän ootki oikeesti tosi ihQ! :h:
Kittys

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Kittys »

- ruoka pian valmista, valmis pöytä

- tuleva kihla- ja synttäripäivä :h:

- hiustenleikkaus ja suihku
RolloTomasi

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kuva
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Elukka kirjoitti: Ensix luulin et oisit vaa joku nirppanokka-teiniäXä, mut sähän ootki oikeesti tosi ihQ! :h:
Säkin oot ihqu! Ja se nojoojust joka on hämääntynyt postimerkkeilijäks ja.. et xetera.
Nii! Moni luulee mua teinixiksx ja kaikkee, mut eihän se niin oo. Joskus vaan on tälleen kypsänä aikuisena vaigeeta olla kuiteskin coolisti kun ei millään jaksais vielä olla eläkeläinenkään.

Tän aamun ilon aihe: funasin hyviä hetkiä postimerkkeilijän kaa. Onhan niitä. Yritän blokata mielestä pois sen vikat sanat. Se oli vaan joku virushäikkä.
<3
nojoojust

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

HotPants kirjoitti:Säkin oot ihqu! Ja se nojoojust joka on hämääntynyt postimerkkeilijäks ja.. et xetera.
Mä vaan ihailen sua ja ajattelin et sä tykkäät postimerkkeilijöistä, ku sä koko ajan puhut niistä... :vihelt:
HotPants kirjoitti:Nii! Moni luulee mua teinixiksx ja kaikkee, mut eihän se niin oo. Joskus vaan on tälleen kypsänä aikuisena vaigeeta olla kuiteskin coolisti kun ei millään jaksais vielä olla eläkeläinenkään.
Totta. Välillä harmittaa, kun itse en ollut kunnolla teinixi edes silloin kun se oli ajankohtaista.
HotPants kirjoitti:Tän aamun ilon aihe: funasin hyviä hetkiä postimerkkeilijän kaa. Onhan niitä. Yritän blokata mielestä pois sen vikat sanat. Se oli vaan joku virushäikkä.


Oletko varma, että se oikeasti on postimerkkeilijä? Mietin vaan, että jos se vahingossa taikoi itsensä sellaiseksi.
Elukka

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kannettavan nettiyhteys pelitti heittämällä! :cheer:
Näytön hajoaminen ei ollutkaan totaalinen katastrofi.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja HotPants »

nojoojust kirjoitti: Mä vaan ihailen sua ja ajattelin et sä tykkäät postimerkkeilijöistä, ku sä koko ajan puhut niistä... :vihelt:

Gaamee väärinkäsitys!! En tykkää postimerkkeilijä-jäbistä yhtää!! Tähän yhteen neilikkajäbään oon alkanu tottuu tai jotaix.. En tiiä, välillä mulle tulee siitä semmonen outo tunne sisälle.
Totta. Välillä harmittaa, kun itse en ollut kunnolla teinixi edes silloin kun se oli ajankohtaista.

No mut, älä lannistu Beibs, kaikki mahkut siihen on viä tallella! Elämä on avoin suklaarasia ja sitä rataa!
Oletko varma, että se oikeasti on postimerkkeilijä? Mietin vaan, että jos se vahingossa taikoi itsensä sellaiseksi.
Ei se osaa taikoa, se on ihan tylsimys. Ennenku paljastui että oli postimerkkeilijä ja rillien käyttäjä, oli aika komee, tavattiin nääs siten että sillä ei ollu rillejä päässä eikä postimerkkejä takataskussaan.. mut sitten vähitellen gaamee totuus alkoi valjeta mulle. Rankkaa, tiiän.
<3
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Viikonloppu vietetty vesiselvänä, juuri oikeaan aikaan, juuri oikeiden ystävien kanssa. Piristi elämää ihan kybällä. :P

Ai niin ja ne, jääkaapissa odottavat, yli jääneet grillivartaat jotka nappasin mukaani... naMs :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Yleisesti ottaen on vaan hyvä olo, henkisesti ja fyysisesti :)
RolloTomasi

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kuva
ElanorRaven

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kevät tulee!
slam

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Saamari, että tänään pitää ottaa ilmaa! Löysäilin eilen hieman, mutta nyt pellit auki. Saahan siitä oman nautintonsa. :) Tuskimpa heti päivällä on turisteja rinne, niin täynnä kuin viikon loppuna.
tonttu

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Talviloma alkaa kahden päivän päästä, jei!!! :cheer:
Elukka

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Iski tänään ensimmäistä kertaa vuosiin semmonen omituinen tunne, että itse hallitsee asioita eikä vastoinpäin. :shock:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Meik »

Poika ei oksennellut enää tänään. Vain korkeaa kuumetta. :h:
Dumari

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hitsit, en uskonut että ikuna kirjoitan tähän ketjuun, mutta äsken asiakas sanoi selvästi iloissaan "voi kiitos". Tuli hyvä mieli :D
Exsat

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tuore ananas on herkkua!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Think »

Miltei poikkeuksetta olen aina kärsinyt pienestä kevätmasennuksesta. Nyt siitä ei ole tietoakaan. Näin uusin silmin katsottuna, kevät onkin aika hienoa aikaa...vaikka onkin vasta aluillaan.
Ovela kuin orgasmi
slam

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Urheilkaa ihmeessä!!! Aivan naatinnollista. Ihan täpinöissä edelleen ja paipista lähdön jälkeen aivan onnessaan sai painella...
Vastaa Viestiin