Tilava Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Tänäänkin tunnen tarvetta tuoda julki asioita omasta elävästä elämästäni!

Herätyskello herätti aikaisin (vaikka olin vielä väsynyt!) Puin vanhat verkkarit jalkaan, laitoin päälle tissieni kaaria korostavat rintaliivit, pikkuhousut (puhtaat) sekä paidan! Sellaisen harteilta avonaisen! Hampaidenpesun jälkeen maksoin kaksi laskua (täällä netissä). Huomasin kummallisesta raikkaudesta (ympärilläni), että hammastahnaa (Colgate, Herbal White, 50ml) oli valunut hihalleni! Rakenne oli muuttunut juoksevammaksi - se ei pysynyt enää suussa heh.

Illalla luin governanssi- ja kommunikaatioteorioista transaktiovaihdannan sekä suhdeohjaamisen kontekstissa. Ette ehkä tiedä, mutta olen kaiken lisäksi hidas (lukemaan) ja siksi sain luettua ainoastaan 33 sivua! Hitto! Halusin lukea 45!

Iltatoimet kylppärissä menivät jäykästi. Ennen nukkumaanmenoa keitin puoli litraa suklaakiisseliä, johon kolme ruokalusikallista perunajauhoa. Vähän sakeaa tuli. Ehkäisypilleri vei harmiksi seksihalut, joten päätin pihdata itseltäni.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 11.03.2006 22:38. Yhteensä muokattu 12 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

nexie kirjoitti:Ranskalaisia sisäkköjä ois toki ollut, mutta ne eivät aja ihan samaa asiaa.
Mut mä voisin semmosen ottaa... eiku semmosen mä tarvin... eiku haluan... eiku VAADIN!!!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
AarneAnkka

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lucky Luciano kirjoitti:Tänään oli hyvin kiehtova päivä, niin paljon ehti taas tapahtua!
Mulla toi taas piti paikkansa ihan oikeasti, kuten tästä viikonpäiväketjusta voi itse kukin nähdä (siis jos tosiaan kiinnostaa). Enkä saanut edes kaikkea aikomaani tehtyä ja hoidettua. Ja vielä tunnekriisikin sulateltavana.

Nyt oon ihan π-pussa. Vois mennä koisaamaan.
Patz

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mojo kirjoitti:VAADIN!!!
:shock:

Joko te ootte alkaneet eläimiäkin piNppaamaan?!1
Nighthawk

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Lucky Luciano kirjoitti:Colgate, Herbal White, 50ml
Tuosta hammastahnasta tuli mieleen saman brändin tuote vuosien takaa. Sen nimi oli Colgate Baking Soda Natural White. Lyhyestä virsi kaunis.. Tietäisikö joku, miten helvetissä tuo ’baking soda’ liittyy hammastahnaan? Joskus vuosia sitten ihmettelin ja mietiskelin tuota. Vastauksia en löytänyt. (todella tarpeellista pohdintaa) :)
hebuli

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Lucky Luciano kirjoitti:Herätyskello herätti aikaisin (vaikka olin vielä väsynyt!) Puin vanhat verkkarit jalkaan, laitoin päälle tissieni kaaria korostavat rintaliivit, pikkuhousut (puhtaat) sekä paidan!
Unohdit viitan. Supersankarit käyttävät aina viittaa niiden verkkareiden päällä olevien alushousujen kera.
hebuli

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Nighthawk kirjoitti:Lyhyestä virsi kaunis.. Tietäisikö joku, miten helvetissä tuo ’baking soda’ liittyy hammastahnaan? Joskus vuosia sitten ihmettelin ja mietiskelin tuota.
Ruokasoodaa pidetään kai yhtenä hampaidenvalkaisuaineena.

Ps. Huomasin eilisistä Kabuki-kuvista että hemmetti mulla on kellertävät hampaat esim. tuon Keikauksen hampaisiin verrattuna (kun irvistelimme samassa kuvassa), vaikka en enää edes juo kahvia ja käytän Denivit-valkaisutahnaa. Pesen hampaani kahdesti päivässä, iltaisin yleensä jopa sähköhammasharjalla jota pidetään jo itsessään "valkaisijana" tehokkuutensa ansiosta. Kai se on perkele mentävä tässä joku päivä Zoom-hampaidenvalkaisuun. Kyllä, olen turhamainen metroseksuellisti.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

1108 kirjoitti: ....Q se on syy et sule ei niiq näy!!!
Nyt kyl huijaat hei! Se on joku tekninen vika kuiteskii. Pakko olla!!
<3
killkill

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

450 km ratin takana puuduttaa jopa tällaisen teräsbärssen. No, saapa ainakin tilipussiin vähän lisää...
Onpas tuo Nelosen urheiluuutisten Sanna edelleen söpö. Oltiin jokunenkin aika saman baaritiskin takana duunissa 1990-luvulla...
slam

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Minulla on penis
hebuli

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

slam kirjoitti:Minulla on penis
Loistavaa että löysit sen vihdoinkin.

Seuraava askel. Tiedätkö mitä kaikkea sillä voi tehdä?
Viimeksi muokannut hebuli, 02.03.2006 23:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nokkaelain

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

hebuli kirjoitti:Ps. Huomasin eilisistä Kabuki-kuvista että hemmetti mulla on kellertävät hampaat esim. tuon Keikauksen hampaisiin verrattuna (kun irvistelimme samassa kuvassa), vaikka en enää edes juo kahvia ja käytän Denivit-valkaisutahnaa.
Pitäisiköhän mennä jonnekin yksityishammaslääkärille, kun nuo tahnat eivät tosiaan tunnu vaikuttavan mitään. Tosin valkaisevaa käytän korkeintaan kerran päivässä (jossain niidenkään yletöntä käyttöä ei suositeltu). Juon kyllä kahvia teetä ja punaviiniä.
hebuli

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

nokkaelain kirjoitti:Pitäisiköhän mennä jonnekin yksityishammaslääkärille, kun nuo tahnat eivät tosiaan tunnu vaikuttavan mitään. Tosin valkaisevaa käytän korkeintaan kerran päivässä (jossain niidenkään yletöntä käyttöä ei suositeltu). Juon kyllä kahvia teetä ja punaviiniä.
Jotkut tosiaankin väittävät että ainoat oikeasti valkaisevat hammastahnat löytyvät apteekin hyllyltä (en muista nimeä, joku tietty merkki oli jota väitettiin erityisen tehokkaaksi (EDIT: saattaisi olla Youtel), ja niitä tulisi käyttää vain kuuriluontoisesti. Kaupoissa olevat valkaisutahnat ovat aika tehottomia, en ole itsekään huomannut niillä erityisempää vaikutusta pitkäaikaisessakaan käytössä.

EDIT2: Jostain luin että ns. valkaisevat hammastahnat poistavat enintään värjäytymiä, mutta varsinaiseen hampaan (hammasluun?) vaalentamiseen pystyvät vain hammaslääkärin/-hygienistin suorittamat valkaisut. Väitetään myös että luonnostaan kellertävämmät hampaat eivät reikiinny yhtä helposti kuin luonnostaan valkoisemmat, tiedä sitten todellisuudesta.
Nighthawk

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

UUUUH 1: Conanin vieraana oli äijien äijä, kuningas Isaac Hayes.
UUUUH 2: Hän esitti Shaftin (hieman muutetuilla lyriikoilla).

Nyt se on sitten nähty, elämällä ei ole enää tarkoitusta.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

hebuli kirjoitti:Unohdit viitan. Supersankarit käyttävät aina viittaa niiden verkkareiden päällä olevien alushousujen kera.
Olen poikkeus, käytän näet esiliinaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Elukka

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HotPants kirjoitti:
1108 kirjoitti: ....Q se on syy et sule ei niiq näy!!!
Nyt kyl huijaat hei! Se on joku tekninen vika kuiteskii. Pakko olla!!
No ehkä on kerta mäkään en nää sitä kuvaa ja oon saletisti hot! 8)
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Elukka kirjoitti:
HotPants kirjoitti: Nyt kyl huijaat hei! Se on joku tekninen vika kuiteskii. Pakko olla!!
No ehkä on kerta mäkään en nää sitä kuvaa ja oon saletisti hot! 8)
Meil on totistusainestoo tota 106400:aa vastaan! Jesh. Aika helmee.
<3
Vastaa Viestiin