Mikä soi nyt..?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Dumis

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
CeDell Davis

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Kuva
CeDell Davis

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Kuva
CeDell Davis

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Kuva

Tää platta on kyllä... mmmmm... Kismettiä!!

http://en.wikipedia.org/wiki/When_the_Kite_String_Pops
CeDell Davis

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Olihan se laitettava soittoon.

Kuva
Dave

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Pitäisiköhän ostaa ihan yleissivistyksen takia. Vaikka tuo ei ole lainkaan mun teekuppini tod. näk.

Mutta kun oikein ulkomailla kehutaan, niin kait se pitäisi ostaa.

http://www.hs.fi/artikkeli/Children+Of+ ... 5264394276
Boner

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti:Pitäisiköhän ostaa ihan yleissivistyksen takia. Vaikka tuo ei ole lainkaan mun teekuppini tod. näk
Kuuntele tuolta ennen kuin hassaat rahojas:

http://www.youtube.com/watch?v=TD07xZmW ... 6AAEA80FAA


****************

Mikä vattu on i2.ytimg.com tai i3.ytimg.com? Tällä sivulla kyseinen kalikka kaataa operan selaimen aina kun ottaa sivun postaustilaan.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Dave kirjoitti:Pitäisiköhän ostaa ihan yleissivistyksen takia. Vaikka tuo ei ole lainkaan mun teekuppini tod. näk.

Mutta kun oikein ulkomailla kehutaan, niin kait se pitäisi ostaa.

http://www.hs.fi/artikkeli/Children+Of+ ... 5264394276
Hauska nähdä että kova duuni tuottaa tulosta. Pojat on määrätietoisesti työstäneet omaa asemaansa maailman metallilavoilla, aloittamalla juuri sieltä festareiden kämäsiltä sivulavoilta, nousten juuri tuonne kirkkaimpaan kärkeen Slayerin ja muiden seuraksi.

Onhan kys. pumppu myös varmasti soiton taidokkuudella mitaten siellä parhaimpien joukossa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Manaaja

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:Mikä vattu on i2.ytimg.com tai i3.ytimg.com? Tällä sivulla kyseinen kalikka kaataa operan selaimen aina kun ottaa sivun postaustilaan.
Youtuben jotain vakoojavirityksiä. Jää nussimaan noita ilmeisesti vain sivuilla joihin on postattu tuubivideoita niin että tää yrittää ladata niitä tohon alle "Aiheen tarkistus" -ikkunaan.

Mua ihmetyttää tuo ettei tää skaalaa tätä kirjoitussivua koko ikkunan levyiseksi vaan ihmeen kapeeksi suikaleeksi nykyään. Liittyiskö jotenkin niihin aasin kuvankavennusskripteihin?
Dave

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti: Mua ihmetyttää tuo ettei tää skaalaa tätä kirjoitussivua koko ikkunan levyiseksi vaan ihmeen kapeeksi suikaleeksi nykyään. Liittyiskö jotenkin niihin aasin kuvankavennusskripteihin?
Sama
Boner

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mua ihmetyttää tuo ettei tää skaalaa tätä kirjoitussivua koko ikkunan levyiseksi vaan ihmeen kapeeksi suikaleeksi nykyään. Liittyiskö jotenkin niihin aasin kuvankavennusskripteihin?
Sama
Sama, ja kuvittelin että olen iste sen muninut operan asetuksista.
Manaaja

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Fucks with the Foxes too.
Manaaja

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Boner kirjoitti: Kuuntele tuolta ennen kuin hassaat rahojas:

http://www.youtube.com/watch?v=TD07xZmW ... 6AAEA80FAA

Too heavy. No can do.
Manaaja

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:Too heavy. No can do.
Mua taas vituttaa, että kun tuolta löytyy oikein kivankuuloisia jopa orkestraalisen nerokkaita sävelkulkuja, niin sitten se kaikki pilataan tolla vitun päällerääkymisellä jota en vaan pysty sietämään yhtään.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dave kirjoitti:Pitäisiköhän ostaa ihan yleissivistyksen takia. Vaikka tuo ei ole lainkaan mun teekuppini tod. näk.

Mutta kun oikein ulkomailla kehutaan, niin kait se pitäisi ostaa.

http://www.hs.fi/artikkeli/Children+Of+ ... 5264394276
Kärsitkö ehkä Tästä? Ei kuule sun kannata mitään tällaista musiikkia edustavaa ostaa. Ai miksikö? Ei sun tarvi, tämä on yhtä kaukana yleissivistyksestä kuin Mars Plutosta..

Minusta ei ollut mitenkään erikoisen raskasta, aika lighttia oli, laulajan ääni oli vähän hento eikä minusta edes kyennyt peittämään musiikkiä..
Ehkä oon tottunut vähän kovempaan kamaan? Ei ollut kunnon örinää..
Pyyhin Netikettiin..
CeDell Davis

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Manaaja kirjoitti:
Boner kirjoitti:Too heavy. No can do.
Mua taas vituttaa, että kun tuolta löytyy oikein kivankuuloisia jopa orkestraalisen nerokkaita sävelkulkuja, niin sitten se kaikki pilataan tolla vitun päällerääkymisellä jota en vaan pysty sietämään yhtään.
Usean vuoden taistelun jälkeen korvani on tottunut tuohon päällekäyvään laulutyyliin. Slipknotin kautta se kaiketi tuli. Nyt tuohon on jo tottunut. Vielä en päässyt tätä tuotosta kuuntelemaan riittävän hyvässä ympäristössä, että voisin sanoa noista lauluosuuksista sen enempää. Ihan loistavalta kuulosti noin muuten ensisoittona. Vähän ehkä korvia kirpaisi ne syntikkasoolot, mutta ehkä nekin uppoaa muutaman kuuntelun jälkeen. Onhan tuo kyllä kieltämättä taidokasta vauhtipoppia. Melko messevää riffittelyä monin paikoin.
AngryBird

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

CeDell Davis

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

AngryBird kirjoitti:
<3 <3 <3
Vastaa Viestiin