Mikä soi nyt..?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
1108

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:Kuva

Mokoma - Kuoleman laulukunnaat
Pirun hyvä levy!
ElanorRaven

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hocico - Wounds
ElanorRaven

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Isis - Backlit
Starflare

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Hocico - Wounds
Heiiiii! Tuosta Hocicosta on tullut kuultua kaiken maailman juttua. Mikä olisi sen verta oiva levytys johon kannattaisi tutustua?
ElanorRaven

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Paradise Lost - Xavier

Dead Can Dance -cover. Uskomattoman hieno.
ElanorRaven

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Hocico - Wounds
Heiiiii! Tuosta Hocicosta on tullut kuultua kaiken maailman juttua. Mikä olisi sen verta oiva levytys johon kannattaisi tutustua?
Apua, eilen vasta tutustuin näihin, en osaa sanoa vielä tässä vaiheessa... Mutta ainakin minuun on toistaiseksi iskenyt lujaa Love Posing As a Prostitute - ja Born To Be Hated -veisut. Varsinkin tuo ensimmäinen.
Dumari

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Crashdiet -We play it, You scream it
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

CMX, lähes koko tuotanto, mukaan lukien 80-luvun demot :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Starflare kirjoitti: Mun örkkiskamu oli aika hyvä letkautus, mutta olen kyllä 1108:n kannalla mitä HotPantsille tulisi tehdä moisen "suosituksen" jälkeen. Saatana, tuo kuvahan on silkkaa parhautta :D.
Kamu, sä et yhtään arvosta mun apuu! Kuitenkii funtsin aiiiiiika pitkään tota suositusta, että olis ollu just nappisuositus.
En meinannu örkkiskamuu pahalla. Sanon täst lähin sua vaan kamuks, eiks jeh? Kaikki oukkei!?

:on: Yön vikaks biisiks pistin soimaan Don Huanojen Hyvää Yötä ja Huomenta. Sopii joka yöhön ja aamuun kuten kaikki tietää.
<3
Dumari

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Iron Maiden -Afraid to shoot strangers

Örkkimusaa, jee jee!
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Dumari kirjoitti:Iron Maiden -Afraid to shoot strangers

Örkkimusaa, jee jee!
Tääl on aika paljon jengii joka diggailee tosta. Mä oon aina luullu, että se ei oo cool musaa, mut jos siitä tykkää 98 prossaa tästä populasta, ni voihan se olla vähän cool. Ollaanki nyt uuden metafyysisen ongelman eessä, huomaan! Mun pitää lukee tarkempaan muotilehtiä, niis viimestään sanotaan mikä on nääs cool ja mikä ei. Että tietää, you know!

Pistän vielä tuplaten soimaan ton Hyvää Yötä ja Huomenta, kun en keksi muutakaan. Joskus idiksiä ei vaan tuu. Ei sille voi mitää.
<3
Dumari

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HotPants kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Iron Maiden -Afraid to shoot strangers

Örkkimusaa, jee jee!
Tääl on aika paljon jengii joka diggailee tosta. Mä oon aina luullu, että se ei oo cool musaa, mut jos siitä tykkää 98 prossaa tästä populasta, ni voihan se olla vähän cool. Ollaanki nyt uuden metafyysisen ongelman eessä, huomaan! Mun pitää lukee tarkempaan muotilehtiä, niis viimestään sanotaan mikä on nääs cool ja mikä ei. Että tietää, you know!

Pistän vielä tuplaten soimaan ton Hyvää Yötä ja Huomenta, kun en keksi muutakaan. Joskus idiksiä ei vaan tuu. Ei sille voi mitää.
Juu, ei muuta kuin muotilehtiä lukemaan, sieltä se totuus putkahtaa pihalle.
ElanorRaven

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Arcturus - Master of Disguise
Starflare

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

np: Dornenreich - Der Hexe Flammend Blick "Hexenwind"
ElanorRaven

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Green Carnation - Myron & Cole

Tämän bändin basistin olisin voinut sieltä keikalta mielellään kantaa kotiin 8)
EDIT: Ei kun olikohan se edes basisti... Oli tullut vähän virvokkeita nautittua, niin on muistikuvat vähän hämärät. Sellainen tukkajumala se kumminkin oli.
Viimeksi muokannut ElanorRaven, 09.02.2006 10:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hocico - Love Posing As a Prostitute

Tämä on niin mahtavaa.
tonttu

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mokoma - Kuu saa valtansa auringolta
Dumari

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Iron Maiden -Dance of Death (ÖRKKIMUSAA!)
Dumari

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

mitvittua, eikös aasin pitänyt tehdä jotain tälle jos on liian herkkä liipaisinsormi? Laukesin taas kahdesti!
ElanorRaven

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Dark Tranquillity - Mind's I

Loistolevy. Nyt biisi Edenspring meneillään. \,,/
1108

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Behemoth - Pure Evil And Hate
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Dumari kirjoitti:mitvittua, eikös aasin pitänyt tehdä jotain tälle jos on liian herkkä liipaisinsormi? Laukesin taas kahdesti!
Ongelmaksi tuli että korjaustapa esti sitten itsekirjoitetun viestin editoimisen samantien.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumari

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

aasi kirjoitti:
Dumari kirjoitti:mitvittua, eikös aasin pitänyt tehdä jotain tälle jos on liian herkkä liipaisinsormi? Laukesin taas kahdesti!
Ongelmaksi tuli että korjaustapa esti sitten itsekirjoitetun viestin editoimisen samantien.
Josta olisi selvinnyt kahden sekunnin venaamisella, noh kaipa tässä valittiin pienempi paha. Keijjo kuittaa ja luottaa aasin viisaisiin sanoihin.

np: IM -Paschendale
Turbohaltija

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mozart: Kolmas viulukonsertto, viulussa Frank Peter Zimmermann.

Mozartin kolmanteen liittyy minulle rakas muisto. Oli kesä 1996, istuin ulkokahvilassa Piazza Maggioren reunalla Bolognassa. Vuosi oli ollut raskas, olin toipumassa rakkaan läheisen menetyksestä enkä oikein osannut iloita mistään. Siinä istuessani lähellä harjoituksia pitänyt orkesteri alkoi soittaa kyseistä konserttoa. Aloin itkeä. Se oli jumalaisen kaunista. Sain hetkessä varmuuden kaikkiin kysymyksiini: Jumala on olemassa, elämä on kaunis ja hyvä ja näin täytyy olla. Vielä nykyisinkin pidän Mozartin musiikkia yhtenä varmimpina todisteista Jumalan olemassaolosta.
ElanorRaven

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Riverside - Second Life Syndrome

Aijai, niin kaunista... Tool meets Porcupine Tree meets Anathema.
Vastaa Viestiin