Mikä soi nyt..?
Re: Mikä soi nyt..?
Offspring -Self Esteem
(vittu tää on jotain karmaa kun tää piisi soi just nyt)
(vittu tää on jotain karmaa kun tää piisi soi just nyt)
Folk-linja jatkuu...
Old Blind Dogs - Archie Beag
Säkkipilli on ihan järjettömän mainio soitin, sanon minä.
Old Blind Dogs - Archie Beag
Säkkipilli on ihan järjettömän mainio soitin, sanon minä.
Säkkipilli todellakin on hieno soitin mutta samperin vaikea soittaa. Tai sitten olin liian kännissä.
http://www.satyricon.no sivuilla saa kuulla pätkän tulevalta Now, Diabolical albumilta. Ei kuitenkaan toiminut minulle, niinpä laitan stereoihin Nebelhexën "Laguz - Within the Lake" albumin.
No kolahti minuun ainakin niin maan saatanasti. Tosin norjan otusten musiikki on kolissut aina ja lujaa. \,,/Starflare kirjoitti:Ei kuitenkaan toiminut minulle
Kyllähän se paremmalta kuulosti kuin Volcano tai Rebe, jotka olivat minusta jo huonoja vitsejä kun otetaan huomioon millaisia levyjä on jätkät veivannut, mutta kyllähän tuo pitää ottaa tarkempaan syyniin jahka ilmestyy.1108 kirjoitti:No kolahti minuun ainakin niin maan saatanasti. Tosin norjan otusten musiikki on kolissut aina ja lujaa. \,,/Starflare kirjoitti:Ei kuitenkaan toiminut minulle
Nohnoh! enhän minä toki mitään totuuksia täällä jakele, onnettomia mielipiteitäni vain. Nemesis Divinan tasoista matskua jos tulisi niin kusisin hunajaa.1108 kirjoitti:Volcano ON hyvä levy.
I agree.Starflare kirjoitti:Nemesis Divinan tasoista matskua jos tulisi niin kusisin hunajaa.
Olisipa tänään ollut tavastialla Dark Funeral/Naglfar/Amoral kombo parilla kympillä tyrkyllä. Miksi teidän kaikkien laatumusiikin ystävien tulee olla niin kaukana?
-
- Kitisijä
Linkin Park - Meteora
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bathory - Hammerheart Kuuntele
Omistettu Nasselle RIP (1984 - 1999).
Kylän kovin kolli ja narttujen ihailema.
Omistettu Nasselle RIP (1984 - 1999).
Kylän kovin kolli ja narttujen ihailema.
Nobuo Uematsun säveltämä Final Fantasy VIII Soundtrack.
EDIT: Ensimmäinen levy neljästä menossa.
EDIT: Ensimmäinen levy neljästä menossa.