Mikä soi nyt..?
Re: Mikä soi nyt..?
Minäkin filosofoin vasaralla.1108 kirjoitti:
Olikin parempi vaihtoehto.
-
- Kitisijä
Tipahdin hevikuvioista melkein 10 vee sitten, ainakin levynostonpuolesta.
Suurin suosikkini on Morbid Angel.
Suositelkaa jotain samantyylistä, siis
1.)Saatanasta
2.)Jylhää
3.)Huolella tehtyä.
Cradle of Filth on minusta hiukan samankuuloista, saatan olla väärässä ja sekin lienee passe...
Suurin suosikkini on Morbid Angel.
Suositelkaa jotain samantyylistä, siis
1.)Saatanasta
2.)Jylhää
3.)Huolella tehtyä.
Cradle of Filth on minusta hiukan samankuuloista, saatan olla väärässä ja sekin lienee passe...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
-
- Kitisijä
TAISKA!!Edith kirjoitti:Ties kuka: Kanna minut metsään apinamies.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
-
- Kitisijä
Kikkapa?Gattaca kirjoitti:TAISKA!!Edith kirjoitti:Ties kuka: Kanna minut metsään apinamies.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
On siitä varmaan monia versioita, sen verran suosittu hitti ja mainio biisi kyseessä. Äsken tuo soi radiosta, enkä tunnistanut laulajan ääntä.aasi kirjoitti:Kikkapa?Gattaca kirjoitti:TAISKA!!Edith kirjoitti:Ties kuka: Kanna minut metsään apinamies.
Mut tästä mä tiedän esittäjänkin! Freud, Marx, Engels & Jung: En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa!
Opeth - Master's Apprentices
Jeesussaatana, tämä biisi potkii niin kerpeleesti! Live-DVD:llä vieläkin vaikuttavampi, mutta tämä levyversiokin on niin helvatin mainiota meininkiä. Nupit kaakkoon!
Jeesussaatana, tämä biisi potkii niin kerpeleesti! Live-DVD:llä vieläkin vaikuttavampi, mutta tämä levyversiokin on niin helvatin mainiota meininkiä. Nupit kaakkoon!
-
- Kitisijä
Texas: In Demand koneelta videona. Road-video!
Sharleen on Ihqu ja tässä on oikeaa erotiikkaa. Se tangoilu huoltoasemalla ubercoolin Alan Rickmanin kanssa, ah!
Sharleen on Ihqu ja tässä on oikeaa erotiikkaa. Se tangoilu huoltoasemalla ubercoolin Alan Rickmanin kanssa, ah!
-Quarter
-Quarter
Amon Amarth - Death in Fire
Kun niin moni on tätä bändiä mulle hehkuttanut, niin päätinpä itsekin tutustua. Ja ainakin näin yhden biisin otannalla on kovinkin minulle mieluista örinä-kitaravallin rakentelua!
Kun niin moni on tätä bändiä mulle hehkuttanut, niin päätinpä itsekin tutustua. Ja ainakin näin yhden biisin otannalla on kovinkin minulle mieluista örinä-kitaravallin rakentelua!

Sunn O))) - The Libations of Samhain
Tämä on... hmm... omituista. Hurjan pelottavaa ja ahdistavan kuuloista "musiikkia" - musiikkia tämä ei kyllä juurikaan ole, vaan päälle vyöryviä äänivalleja ja välillä epänormaalin kuuloisia huutoja ja rääkymisiä päälle. Sellaista musaa, jota ei kannattaisi kuunnella yksin pimeässä kodissa puolenyön aikoihin. Hui!
np: Michiru Yamane - Abandoned Castle ~The Curse of Darkness~ "Castlevania - Curse of Darkness Original Soundtrack (Disc 1)"

Vittu kun tää jätkä olis eläny hieman pidempään.
No nii, mut aletaanpa mennä jo!